Ihastuminen työkaveriin on raskasta

Anonyymi

Olen ihastunut kevään mittaan nuorempaan miespuoliseen työkaveriin, ja tilanne tuntuu koko ajan menevän entistä raastavammaksi. Välillä ajattelen, että tämä on aivan järjetöntä, koska olemme molemmat varattuja (minulla lapsiakin), ja yritän kylmettää tunteeni. Välillä ihastukseni käyttäytyy välttelevästi, ja ajattelen jo unohtavani hänet. Mutta sitten seuraavana päivänä hän saattaa taas lähestyä minua työasialla ja meidän on vaikeaa katsoa toisiamme silmiin. Aikaisemmin minun oli vaikeaa katsoa häntä silmiin, koska tuntui että menin ihastuksesta aivan sekaisin sanoissani. Tänään sitten mies käyttäytyi aivan samalla tavalla, ja tuntui takeltelevan sanoissaan kun juttelimme.. Selvästi välillämme on jotain, mutta kumpikaan ei ota sitä puheeksi. Mietin kertoisinko hänelle joskus ihastuksestani, tätä on raskasta pitää vain sisälläni. Ja haluaisin myös tietää, mitä mies ajattelee. Omassa liitossa on mennyt huonosti jo pidempään, mutta toisaalta en haluaisi erotakaan. Nyt ajatukset ovat koko ajan tässä työkaverissa, jota en saa mielestäni..

4

1243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on hieman samanlainen juttu, mutta ei lapsia. Kannattaa punnita asia tarkkaan. Mieti mitä äsken sanoit. Et haluaisi erotakaan. No? Päätä eroatko ensin, kerro tunteistas vasta sitten.
      Näitä tulee ja yleisiä ovat. Oletko koittanut olla ruokkimatta? Se voi olla vaikeaa. Aikanaan se helpottaa. Usko pois! Se on todella kuluttavaa ja kuluttavammaksi tulee salasuhde. Usko pois.

• Anonyymi

Mulla aivan kauheeta tämä. Ei tää kuole millään. Haluaisin hänet mutta samalla en pysty ja kaikkea. Pitäisi pystyä keskittymään töihinkin ja toisinaan itkettääkin. Onneksi voi itkeä piilossa 🤣

• Anonyymi

On oikeesti. Ei sitä haluaisi edes niin käyvän. Vaan silti niin käy 😫

• Anonyymi

Paskaa se on. Ihan paskaa. Varmaan pitää ottaa lopputili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe