Ihastuminen työkaveriin on raskasta

Anonyymi

Olen ihastunut kevään mittaan nuorempaan miespuoliseen työkaveriin, ja tilanne tuntuu koko ajan menevän entistä raastavammaksi. Välillä ajattelen, että tämä on aivan järjetöntä, koska olemme molemmat varattuja (minulla lapsiakin), ja yritän kylmettää tunteeni. Välillä ihastukseni käyttäytyy välttelevästi, ja ajattelen jo unohtavani hänet. Mutta sitten seuraavana päivänä hän saattaa taas lähestyä minua työasialla ja meidän on vaikeaa katsoa toisiamme silmiin. Aikaisemmin minun oli vaikeaa katsoa häntä silmiin, koska tuntui että menin ihastuksesta aivan sekaisin sanoissani. Tänään sitten mies käyttäytyi aivan samalla tavalla, ja tuntui takeltelevan sanoissaan kun juttelimme.. Selvästi välillämme on jotain, mutta kumpikaan ei ota sitä puheeksi. Mietin kertoisinko hänelle joskus ihastuksestani, tätä on raskasta pitää vain sisälläni. Ja haluaisin myös tietää, mitä mies ajattelee. Omassa liitossa on mennyt huonosti jo pidempään, mutta toisaalta en haluaisi erotakaan. Nyt ajatukset ovat koko ajan tässä työkaverissa, jota en saa mielestäni..

4

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on hieman samanlainen juttu, mutta ei lapsia. Kannattaa punnita asia tarkkaan. Mieti mitä äsken sanoit. Et haluaisi erotakaan. No? Päätä eroatko ensin, kerro tunteistas vasta sitten.
      Näitä tulee ja yleisiä ovat. Oletko koittanut olla ruokkimatta? Se voi olla vaikeaa. Aikanaan se helpottaa. Usko pois! Se on todella kuluttavaa ja kuluttavammaksi tulee salasuhde. Usko pois.

    • Anonyymi

      Mulla aivan kauheeta tämä. Ei tää kuole millään. Haluaisin hänet mutta samalla en pysty ja kaikkea. Pitäisi pystyä keskittymään töihinkin ja toisinaan itkettääkin. Onneksi voi itkeä piilossa 🤣

    • Anonyymi

      On oikeesti. Ei sitä haluaisi edes niin käyvän. Vaan silti niin käy 😫

    • Anonyymi

      Paskaa se on. Ihan paskaa. Varmaan pitää ottaa lopputili.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe