Ihastuminen työkaveriin on raskasta

Anonyymi

Olen ihastunut kevään mittaan nuorempaan miespuoliseen työkaveriin, ja tilanne tuntuu koko ajan menevän entistä raastavammaksi. Välillä ajattelen, että tämä on aivan järjetöntä, koska olemme molemmat varattuja (minulla lapsiakin), ja yritän kylmettää tunteeni. Välillä ihastukseni käyttäytyy välttelevästi, ja ajattelen jo unohtavani hänet. Mutta sitten seuraavana päivänä hän saattaa taas lähestyä minua työasialla ja meidän on vaikeaa katsoa toisiamme silmiin. Aikaisemmin minun oli vaikeaa katsoa häntä silmiin, koska tuntui että menin ihastuksesta aivan sekaisin sanoissani. Tänään sitten mies käyttäytyi aivan samalla tavalla, ja tuntui takeltelevan sanoissaan kun juttelimme.. Selvästi välillämme on jotain, mutta kumpikaan ei ota sitä puheeksi. Mietin kertoisinko hänelle joskus ihastuksestani, tätä on raskasta pitää vain sisälläni. Ja haluaisin myös tietää, mitä mies ajattelee. Omassa liitossa on mennyt huonosti jo pidempään, mutta toisaalta en haluaisi erotakaan. Nyt ajatukset ovat koko ajan tässä työkaverissa, jota en saa mielestäni..

4

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on hieman samanlainen juttu, mutta ei lapsia. Kannattaa punnita asia tarkkaan. Mieti mitä äsken sanoit. Et haluaisi erotakaan. No? Päätä eroatko ensin, kerro tunteistas vasta sitten.
      Näitä tulee ja yleisiä ovat. Oletko koittanut olla ruokkimatta? Se voi olla vaikeaa. Aikanaan se helpottaa. Usko pois! Se on todella kuluttavaa ja kuluttavammaksi tulee salasuhde. Usko pois.

• Anonyymi

Mulla aivan kauheeta tämä. Ei tää kuole millään. Haluaisin hänet mutta samalla en pysty ja kaikkea. Pitäisi pystyä keskittymään töihinkin ja toisinaan itkettääkin. Onneksi voi itkeä piilossa 🤣

• Anonyymi

On oikeesti. Ei sitä haluaisi edes niin käyvän. Vaan silti niin käy 😫

• Anonyymi

Paskaa se on. Ihan paskaa. Varmaan pitää ottaa lopputili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe