Mies ulos asunnostani

Anonyymi

Talvesta asti tapaillut erästä miestä, hän sitten menetti idioottimaisuuttaan asuntonsa elokuussa, oleskellut siitä lähtien mun katon alla, annoin kuun loppuun aikaa. Käyttäytyi aluksi nätisti, siivosi ja korjasi rikkinäisiä asioita jne.

Sain hänet sitten kiinni pettämisestä, hänen mielestään emme seurustelleet niin ei tehnyt mitään väärää, haluan hänet kuitenkin ulos asunnostani.
Hänelle ei ole _mitään_ paikkaa mihin mennä, ei rahaa, kavereita tai perhettä, valehdellut kaikille joten moni lähtee aika nopeaan.
Sain selville että hän puhunut musta paskaa ympäri kyliä ja varastanut rahaa (ei todisteita). On mulle yli tuhat euroa velkaa, jos heitän ulos ei maksa penniäkään ja ulosoton asiakkaalta ei niitä voi periä, tässä rahatilanteessa (kiitos hänen) rahoja todellakin tarvitsen (haluaisin hänen televisionsa tosin, voinko pitää sen korvaukseksi veloista? On tosin sysipaska mutta riittäisi minulle).
Pitää hereillä yömyöhään huutamalla naaman edessä, eikä anna mun nukkua niin koulutus kärsinyt, käyttää omaa koiraansa pihalla muttei mun koiraa, olettaa että olen joku äiti hänelle.
Mulla meni viimenen pisara kun tulin kotiin osoitti mua aseella(toinen laiton) ja aamulla kun halusin nukkua vein häneltä kaukosäätimen hän alkoi kuristamaan(entiseltä ammatiltaan vartija) ei edes yrittänyt saada kaukosäädintä vaan suoraan kuristi, ei lopettanut ennen kuin purin häntä ja nyt uhannut monta kertaa rikosilmoituksella, eikä siivoa koiransa kusia sängystä, huorittelusta ja nimittelystä en enää pysy laskuissa perässä. Puhumattakaan siitä että kuvannut mua alasti kun nukun ja lähettänyt näitä pätkiä kavereilleen. Käskin häipyä huomisen päivän aikana kun käyn poliisilaitoksella. Kuulema se että olen viestillä antanut luvan viipyä kuun loppuun on joku lainvoimainen lupa käyttäytyä miten haluaa (huom. ylemmät asia) eikä mulla ole oikeutta heittää ulos? Mä en uskalla enää olla omassa asunnossani!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaista se elämä jännämiehen kanssa on

    • Anonyymi

      Tyhmyydestä sakotetaan.
      Ehkä, toivottavasti opit tuosta sen verran että lakkaat raahaamasta tuntemattomia, ( miehän oli sinulle lähes tuntematon!!!) asunnottomia miehiä kotiisi.

      Vaihda heti lukot oviisi ja avin VAIN sinulla.
      Tee miehestä rikosilmoitus pahoinpitelystä ja aseella uhkailusta.
      Alussa ainakin tarvitset tukihenkilon mukaasi, tuo mies on niin väkivaltainen, että saatat saada ylimääräisiä rautaannoksia kehoosi!

    • Anonyymi

      Vaikuttaa mieheltä, johon ei voi luottaa pätkääkään? Se, että annat hänen olla vapaasti asunnossasi laittaisin ainakin itseäni epäilemään, että mitä kaikkea pöllii ja välittää eteenpäin asunnostasi, ennen kuin lähtee sieltä?

      Itse pyrkisin hänestä eroon niin pian kuin mahdollista, mitä pitempään annat hänelle joustoa asua asunnossasi sitä syvemmin olet lirissä? Selvitä asia, oletko asunnon omistaja vai vuokralla tai haltijana? Olettaisin miehellä olevan enemmänkin kolttosia vaivanaan, koska ei muuten noin käyttäytyisi sinua kohtaan?

      Nämä miehen ajatuksia. Olet liian hyväuskoinen ihminen.

    • Anonyymi

      Mies oli kaverustunut vuokranantajani kanssa ja sai häneltä avaimet, enkä saa niitä takaisin.

      • Anonyymi

        Sano vuokrsnantajalle, et purat nykyisen sopimuksen hänen kanssaan, jollei tilanne muutu paremmaksi? Se on omistajan moka, jos on noin kuin sanot? Kerrot vain, ettet pärjää miehen kanssa ja olet pulassa. Ei vaihtoehtoja.

        Vuokranantaja ei halua menettää hyvää vuokralaista, silloin olet vahvoilla ja voit vaatia enemmän ja parempaa.


      • Anonyymi

        sinä VOIT oma-alotteisesti itse maksaa ja vaihtaa lukot oviisi!
        Vuokrasuhteen päätyttyv vain annat uuden avaimen vuokraisännällesi ja kerrot , turvallisuus syistä, vaihtaneesi lukot.


    • Anonyymi

      Jaa, ihana mies!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe