Miullapa on täs yks Sandels ja aion nauttia sen kera jääpalojen. Tippuuko taivas?
Bishee....
29
79
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholismi on ikävä sairaus aloittajalla kuluu liikaa rainboita ja sandelsseja voi voi sentään wuppiksesta tullut juoppo
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Röyh!...🥂
No, se loppu jo..☹Selvä juoppo ja alamäki on lähtenyt no on minullakin 2 rainbouta jääkaapissa
Anonyymi kirjoitti:
Selvä juoppo ja alamäki on lähtenyt no on minullakin 2 rainbouta jääkaapissa
Miullei oo mitää.. 😥
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miullei oo mitää.. 😥
Älä välitä ehkä juon vasta sunnuntai illalla tai su ja ma tai ti illalla ehkä nautin yhden samalla katsoa suomen naisten jääkiekkoa mutta nyt lähdettävä suihkuun ja tankattava auto
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miullei oo mitää.. 😥
Eli bissee ja kikkelii niin siitä on perjantai tehty ja lauantaina jorataan lisää vai voi sinua wuppista mutta nyt moikka
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä ehkä juon vasta sunnuntai illalla tai su ja ma tai ti illalla ehkä nautin yhden samalla katsoa suomen naisten jääkiekkoa mutta nyt lähdettävä suihkuun ja tankattava auto
Sinä nyt oot pörpötelly koko päivän.
Paan kaffepannun tulille. Tänä iltana täristään kofeiinimyrkytyksen kourissa.
- Anonyymi
Pannaanko...wuppis sauna lämpiimään ja otetaan ihan miehissä kunnon saunakaljat?
- Anonyymi
Ei aina kannata juoda itseään humalaan, tulee vain huono olo aamuksi ja aikaa hukkaan.
Ruoaksi aikoo tehdä Hän-Mies, läskisoosia, mutta tuoreet perunat puuttuvat eli ei tänään sitä vielä, tänään: ransklaisia perunoita uunissa ja viipaloituja pannulla ruskistettuja kabanossi-viipaleita.
Huomenna kun alkaa Selviytyjät, niin silloin pitää tehdä pizzaa illaksi.
Ja voileipäkeksejä paljon erilaisilla päällysteillä. Pointsidili tässä nyt kuitenkin oli se, että miksi jääpalat sidukassa on allsprite, muttei oluessa?
- Anonyymi
allsprite? Mitä se on.
Siis vedellä jatkettu santtu on kuraa, ihan oikeesti.🤢 Anonyymi kirjoitti:
allsprite? Mitä se on.
Siis vedellä jatkettu santtu on kuraa, ihan oikeesti.🤢Kuulemma mun nuoruudessa on noin hoettu.. Jäi väliin, joten koitan nyt elää uudelleen..siis tota hokemista. Allsprite?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kuulemma mun nuoruudessa on noin hoettu.. Jäi väliin, joten koitan nyt elää uudelleen..siis tota hokemista. Allsprite?
Teikätamburiini tykkäis varmaan näistä sanoista.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016102922534884 Anonyymi kirjoitti:
Teikätamburiini tykkäis varmaan näistä sanoista.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016102922534884Meikämargariini se luo myös uusia sanoja☝️
- Anonyymi
Ei tuollainen sovi ikäsellesi mummelille.
- Anonyymi
Kuka helvetti jua kaljaa jäillä?
- Anonyymi
Sininen enkeli juoma, osaatko tehdä itse, sitä BOLSin likööriä joka on erikoista :)
Väriltä sininen ja appelsiinia ja ruusua inakin sisältää.Teininä me pojat ihan oikeasti uskottiin urbaanihuhuun, että juottamalla tytölle BOLSia, ne kiihottuu seksuaalisesti.
Ostettiin BOLS-pullo mutta mistään ei saatu tyttöä juomaan sitä. Piti ite juoda. Pahaa oli.
- Anonyymi
Jaa, entä kuumana? voisko kaljaa juoda talvella niinku totina.
- Anonyymi
tarkistin, joo siitä tehdään glögimausteiden kans juurikin totia
- Anonyymi
miehet juo kaljaa!
- Anonyymi
Sun ei kannattais juoda noin paljoo koska alkoholi aiheuttaa alkoholismia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211