Mun ihannenainen.

Anonyymi

Oli vartalo millainen tahansa, merkitystä on ainoastaan sillä, mitä on korvien välissä. Haluan itselleni naisen, minkä mallisen tahansa, joka arvostaa tunneälykkyyttä, empaattisuutta sekä yhdessä tekemistä yhteisen eteen. Haluan höpsön naisen, jota voi välillä läpsäistä takamukselle ja jonka kanssa seksi on hauskaa. Haluan sinut, joka osaat myös nauraa itsellesi. Ura on ura, mutta elämä on aina tärkeämpi.

6

120

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikalailla tuollainen mies olisi mieleen. Vaan läpäisyn sijaan hellästi vyötäröltä kiinni otto, takapuolen tai reisien sisäpuolen sively tai suulla niskan hyväily olisi kyllä läpsäisyä paljon kiihottavampaa.

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Jaa, no miksipä ei, kuulostaa järkevältä toiveelta!

• Anonyymi

Ihan realistiset toiveet, joista suurin osa on saavutettavissa hyvällä keskinäisellä kommunikaatiolla. Vapautuneisuus sekä avoimuus ihmissuhteissa tulee tämän jälkeen melkeinpä luonnostaan. Luotettavan ihmisen seurassa on helppo olla oma itsensä ja myös nauraa itselleen. Muiden ihmisten käytökseen tai luonteeseen emme voi suoranaisesti vaikuttaa, mutta omalla toiminnalla sopivan ihmisen löytymistä voi edesauttaa tehokkaasti. Onnistumisprosentti ihannekumppanin löytymisestä kasvaa huomattavasti kun olet avoin omista tuntemuksistasi sekä toiveistasi.

• Anonyymi

Kivasti kirjoitettu. Minäkin haluaisin miehen joka arvostaisi minua sellaisena kuin olen.

• Anonyymi

Kyllä minua haittaa jos kumppani on hyllyvä. huonokuntoinen läskikasa vaikka älliä olisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1965
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      149
      1208
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1072
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe