ihmettelen miehiä suomi 24 treffi sivulla!!

nainen

onko tosiaan niin siellä suurimaksi osaksi on vain niitä en osaa päättää miehiä!!esim..mulla siellä profiili kera kuvan..saan paljonkin viestejä miehiltä myös flirttikutsuja ja moni on lisännyt mut suosikeihinsa!! no mies ottaa yhteyttä ja kertoo kuinka kiinnostunut on tutustumaan minuun yms..kirjoitellaan ja pidetään yhteyttä..sanotaan että halutaat tavata!!no kas kummaa ei kuulukkaan enää mitään!? ja samanaikaisesti pyöritään monilla muillakin sivuilla lurittelemassa samat tarinat!! onko kellään ollut samaa kuin mulla?! aika outoa käytöstä ns..muka aikuisilta miehiltä!! menee pian usko koko sivuun ja ihmisiin!! tuntuu ettei kukaan ole luottamuksen arvoinen vaan pelleillään ihmisteb kustannuksella!!

25

11508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen nainen

      Ihan totta virkat. Minullakin oli ihan sopuisa kirjeenvaihto pidemmän aikaa miehen kanssa ja lopulta tapaaminen johon HÄN ei saapunut.
      Toisen miehen kanssa kirjoiteltiin pitkään ja chattailtiin, meni mukavasti mutta sitten minulle tuli touhua ja sairastuinkin vielä keskimäärin vuodekuntoon. En siis ollut koneen ääressä kokoaikaa, ja kas kummaa MIES otti heti itseensä ja vaikka kuinka selitin asian hän ei enään ottanut yhteyttä. Nyt joudun TAAS yrittämään. Jos nyt löytäisin sellaisen miehen joka ymmärtääkin jotain, eli ettei ehkä aina voikkaan vastata heti viestiin tai pääse heti chattiin.

      • satutiina

        ihan sama juttu. siellä sivuilla pitäs pyöriä kokoajan että misten mielenkiinto pysyis yllä, toisinsanoen muuta elämää ei saisi ollakaan. ja vaikka olisikin vaihdettu sähköposti tai mese jutut niin silti jossei kokoaikaa jouda istumaan koneella niin eikun uutta ettimään. Tuntuu että nuo miehet tuolla on melkosessa naisen tarpeessa jossei edes sitä aikaa voi odottaa. Tuntuu, että sana "AITO kiinnostus" on ihan utopiaa noille ihmisille.


      • kerran
        satutiina kirjoitti:

        ihan sama juttu. siellä sivuilla pitäs pyöriä kokoajan että misten mielenkiinto pysyis yllä, toisinsanoen muuta elämää ei saisi ollakaan. ja vaikka olisikin vaihdettu sähköposti tai mese jutut niin silti jossei kokoaikaa jouda istumaan koneella niin eikun uutta ettimään. Tuntuu että nuo miehet tuolla on melkosessa naisen tarpeessa jossei edes sitä aikaa voi odottaa. Tuntuu, että sana "AITO kiinnostus" on ihan utopiaa noille ihmisille.

        olen myös siipeeni saanut, ensin sanotaan että halutaan tutustua ja sitten kadotaan...ei kivaa


      • toinen nainen
        kerran kirjoitti:

        olen myös siipeeni saanut, ensin sanotaan että halutaan tutustua ja sitten kadotaan...ei kivaa

        mitä on kadotaan. Minä kuulemma katosin kun en voinut vastata miehelle peräti kahteen päivään. Ensin oli tietokoneongelmia, sitten oli kokoajan vieraita, sitten vielä sairastuin ja kun lopulta olisin kerinnyt ja lähetin viestin niin olin kuulemma löytänyt toisen miehen !!!!?????


      • Herrasmies
        toinen nainen kirjoitti:

        mitä on kadotaan. Minä kuulemma katosin kun en voinut vastata miehelle peräti kahteen päivään. Ensin oli tietokoneongelmia, sitten oli kokoajan vieraita, sitten vielä sairastuin ja kun lopulta olisin kerinnyt ja lähetin viestin niin olin kuulemma löytänyt toisen miehen !!!!?????

        Kertoisin omia kokemuksiani näistä "Leikkitreffeistä" ja muusta. Naiset toimivat täällä juuri niin kuin reeaalielämässäkin nykyään.Versio on vain toinen.
        Nainen pärjää vain silloin kun se on nuori ja kaunis sekä lapseton. Jos joku edellä mainituista asioista ei ole kunnossa niin sitten alkaa alamäki ja sillä ei ole loppua.
        Todella fiksu nainen ei toimi niinkuin täällä ja reaali-elämässä. Siis huijaa miehiä niin paljon kuin ennättää, siis kaunis sellainen. Rumat ei onnistu siinä koskaan.


      • mies

        Moi

        Ja minä varattu hyvännäköinen pitkä mies , joka haluaisi tavata ihan oikeasti livenä asiallisen ja fiksun naisen, joka ei kavahda sitä, että olen siis aviossa. Ikää 40 ja risat ja pirun mukavakin vielä olen. Joten laittakaahan osoitetta peliin, niin päästään sopimaan treffeistä.

        t.t


      • xxxxxxxx
        mies kirjoitti:

        Moi

        Ja minä varattu hyvännäköinen pitkä mies , joka haluaisi tavata ihan oikeasti livenä asiallisen ja fiksun naisen, joka ei kavahda sitä, että olen siis aviossa. Ikää 40 ja risat ja pirun mukavakin vielä olen. Joten laittakaahan osoitetta peliin, niin päästään sopimaan treffeistä.

        t.t

        Juuri tälläiset miehet vievät uskon että suomi24 löytyisi jotain pysyvää. Naimisissa olevat, pelkkää seksiä vonkaavat ja jopa seurustelevat miehet etsivät seuraa että eikö mikään riitä!!!


      • Varsin usein se
        satutiina kirjoitti:

        ihan sama juttu. siellä sivuilla pitäs pyöriä kokoajan että misten mielenkiinto pysyis yllä, toisinsanoen muuta elämää ei saisi ollakaan. ja vaikka olisikin vaihdettu sähköposti tai mese jutut niin silti jossei kokoaikaa jouda istumaan koneella niin eikun uutta ettimään. Tuntuu että nuo miehet tuolla on melkosessa naisen tarpeessa jossei edes sitä aikaa voi odottaa. Tuntuu, että sana "AITO kiinnostus" on ihan utopiaa noille ihmisille.

        naisen pidempi vastaamattomuus vain on merkki siitä, että homma on kaatunut johonkin eikä mitään vastausta ole koskaan tulossakaan. Näitä tapauksia on aivan liikaa.


      • Lopettakaa jo.
        Varsin usein se kirjoitti:

        naisen pidempi vastaamattomuus vain on merkki siitä, että homma on kaatunut johonkin eikä mitään vastausta ole koskaan tulossakaan. Näitä tapauksia on aivan liikaa.

        Ja sama koskee miehiä.


    • m34..

      Varmaankin syynä on se että "kalastetaan" samalla kertaa useita saaliita sen toivossa että edes yksi sattuisi nappaamaan. Siinä kun yritetään montaa saalista voi sitten jäädä näitä kiinnostuneita huomaamatta. Voi myös olla kyse siitä että "kalastaja" on jo ennalta varattu ja sitten kun ollaan päästy tapaamisvaiheeseen ei mies enää haluakkaan edetä vaan leikki lopetetaan siihen. Joskus muuten oli deitti sivuilla sellainen piirre että kun nainen laittoi ilmoituksen tuli heti 200 vastausta miehiltä ja kun taas mies laittoi ilmoituksen ei vastauksia tullut ollenkaan.

      • nainen

        se varmaankin on?! en vain voi tajuta että jos mies "muka"on todella kiinnostunut niinkuin väittää niin miksi pelata peliään myös muidenkin kanssa?mulle käynyt jo monta kertaa niin :( itse en voisi koskaa tehdä niin,,ja varsinkaan en lupaa koskaan mitään kellekkään jos en ole varma!mutta jos todella kiinnostun jostakin niin pyrin pitämään kyllä yhteyttä..vaikka eihän se niin mene täällä valitettavasti!!


      • ollaan?

        Mitä kummaa varten paheksutaan jatkuvasti ihmisiä, jotka tutustuvat useampiin profiileihin?
        Ei kai ole tarkoitus, että jäädään yksinoikeudella rupattelemaan ensimmäisen tarjokkaan kanssa, mitäs järkeä siinä olisi!
        Itse kirjoittelin n. kymmenen miehen kanssa, joista tutustelemisen jälkeen löytyi se oma, jonka kanssa nyt edetään livenä. Muille kerroin asiasta ja osan kanssa jatkoin muutaman viikon kirjoittelua kaveripohjalta, yksikään ei kommentoinut ikävästi.
        Täällähän on nimenomaan tarkoitus tutustua ihmisiin, tutustukaa kans, älkääkä moralisoiko!!!


      • llllll

        Nettideittailussa kyllä ilmenee hyvin kysynnän ja tarjonnan laki... Pimpillä on paljon kysyntää, kun taas parrua ei tunnu tarvitsevan juuri kukaan. Siksi naiset saavat vähiin ilmoituksiinsa paljon vastauksia, ja miehet taas paljoihin ilmoituksiinsa vähän (tai ei lainkaan) vastauksia.

        Kaikkialla maailmassa tilanne ei suinkaan ole ihan näin julma, vaan tämä on erityisesti suomalainen piirre, joka taas juontaa juurensa naisten suureen valtaan (vähän joka suhteessa) tässä maassa. Mitä enemmän naisilla on valtaa, sitä vähemmän naisilla on tarvetta harrastaa seksiä. Hyvin yksinkertaistettua, mutta näin se on. (Ja tutkimusten mukaanhan suomalaiset tosiaankin harrastavat seksiä huomattavasti vähemmän kuin vaikkapa etelä- ja itä-eurooppalaiset.)


      • nainen
        ollaan? kirjoitti:

        Mitä kummaa varten paheksutaan jatkuvasti ihmisiä, jotka tutustuvat useampiin profiileihin?
        Ei kai ole tarkoitus, että jäädään yksinoikeudella rupattelemaan ensimmäisen tarjokkaan kanssa, mitäs järkeä siinä olisi!
        Itse kirjoittelin n. kymmenen miehen kanssa, joista tutustelemisen jälkeen löytyi se oma, jonka kanssa nyt edetään livenä. Muille kerroin asiasta ja osan kanssa jatkoin muutaman viikon kirjoittelua kaveripohjalta, yksikään ei kommentoinut ikävästi.
        Täällähän on nimenomaan tarkoitus tutustua ihmisiin, tutustukaa kans, älkääkä moralisoiko!!!

        onkin siitä miksi valehdella!!!toki itsekkin kirjoittelen muutamien kanssa mutta en anna ymmärtää mitään enkä lupaile!!!niinkuin miehet sivulla tekevät kilvan!!tietenkin ja pitääkin tutustua erilaisiin ihmiseen että tietää ja oppii tuntemaan millainen toinen on ja onko sellainen joka kiinnostaa yms..miksi siis valehdella ja antaa ymmärtää vaikka mitä?!!


      • N41hki
        llllll kirjoitti:

        Nettideittailussa kyllä ilmenee hyvin kysynnän ja tarjonnan laki... Pimpillä on paljon kysyntää, kun taas parrua ei tunnu tarvitsevan juuri kukaan. Siksi naiset saavat vähiin ilmoituksiinsa paljon vastauksia, ja miehet taas paljoihin ilmoituksiinsa vähän (tai ei lainkaan) vastauksia.

        Kaikkialla maailmassa tilanne ei suinkaan ole ihan näin julma, vaan tämä on erityisesti suomalainen piirre, joka taas juontaa juurensa naisten suureen valtaan (vähän joka suhteessa) tässä maassa. Mitä enemmän naisilla on valtaa, sitä vähemmän naisilla on tarvetta harrastaa seksiä. Hyvin yksinkertaistettua, mutta näin se on. (Ja tutkimusten mukaanhan suomalaiset tosiaankin harrastavat seksiä huomattavasti vähemmän kuin vaikkapa etelä- ja itä-eurooppalaiset.)

        Ai noinko se on? Olen kyllä ehdottomasti eri mieltä... Minulla oli profiili, jossa kuvailin itseäni varsin totuudenmukaisesti. Olen varsin siistin näköinen nelikymppinen, enkä mitenkään liikalihava, vaan aivan normaali (sitähän miehet kuulemma kummaksuvat). Samassa kyllä ilmoitin, etten etsi yhden yön seuraa...

        Ja mitä vielä: yhtään asiallista vastausta en saanut, vaan kaikki vastaajat olivat avioliitossa olevia. Tosin muutaman kovinkin innokas tarjokas löytyi, mutta kun en heti viestissäni suostunut, että lähdetään vain risteilylle tai vähintäänkin terassille, ei heistä mitään enään kuulunut.

        Mietin vain, että millainen sen profiilin pitäisi olla, jotta siihen asiallisia vastauksia saisi. Varmaan pitäisi kehua itseään ummet ja lammet...


    • ccastro

      Yksinkertaista: useamman yrittäminen parantaa todennäköisyyttä onnistua.

    • yannara

      Naiset tekee aivan samaa! Mulle kävi viimeksi 3 kertaa noin, peräkkäin... että sillei :(

    • yannara

      Ainakin itse en osaa suhtautua mese/mail - keskustelukaveriin vielä oikeana ihmisena. Vaikka juttua tulee heitettyä paljon muustakin kuin säästä, nainen saa ne kasvot vasta kun tavataan. Minulla on itsellänikin kymmeniä naisia mesessä, joiden kanssa voin jutella jopa samaan aikaan. Ja netissä eivät päde herrasmies säännöt, ainakaan minun kohdallani. En ala joka kerta tekemään aloitetta, vaan odotan kiinnostuksen osoitusta myös toiselta osapuolelta. Pakko myöntää, että mitä enemmän yhteydenottoja eri ihmisiltä, sitä vähempi kiinnostus on sitä yhtä yksilöä kohtaan. Nettipeli on julmaa, koska nykyään kaikki on niin helppoa.

    • totta!

      Ihan totta ja tuttua tuo kuvio! Itsetunto hupenee kun viestit loppuu ja yrittää miettiä että kirjoittelinko jotain niin typerää että toisesta ei kuulu enää mitään.
      Miksi luokitus "tositarkoituksella" ei merkkaa mitään? Onko missään olemassa treffipalstaa jossa olisi asialla vain sinkkuja, ei seikkailijoita ja varttuja?

    • ttis1

      MINULLA OLLUT TOSI KIVA KOKEMUS SUOMI TREFFI24SIVULTA.LOIN PROFIILIN,ILNAN KUVAA TOSIN.SAIN PALJON VIESTEJÄ SAMALTA MIESPROFIILILTA.NIITÄ VIESTEJÄ SIIS TULI TOSI TIUHAAN...SOVITTIIN TREFFIT.MEILLÄ OLI KIVA JUTTELUTUOKIO...JA SITTEN KÄYTIIN KRUISAILEMASSA LÄHIYMPÄRISTÖSSÄ.VAIHDETTIIN PUH.NUMEROT JA NYT VIESTITELLÄÄN AKTIIVISESTI.SEURAAVA TAPAAMINEN SOVITAAN SIIHEN SAUN´MAAN KUN MOLEMMILLA VAPAATA.MEILLÄ TUNTUI HETI SYNKKAAVAN JA OLTIINSAMALLA AALTOPITUUDELLA.IKÄVÖIDÄÄN TOISIAMME.NÄIN VOI KÄYDÄ,KUN OOI POTKII.ÄLÄ SINÄKÄÄN LUOVUTA.KOITA LUODA,VAIKKA UUSI PROFIILI ITSELLESI.

      • hahahah

        Oot varmaan aika monta sivua rullannut arkistosta et olet saanut otettua esiin seitsemän vuotta vanhan keskustelun.


    • Poikkeus vahvistaa

      Minä tapasin yhden miehen,joka saapui paikalle,muttei ollut aivan se henkilö jota oli itse väittänyt olevan..
      Sovin treffit toisen kanssa ja siitä on nyt puoli vuotta..seurustellaan ja elämä on iloista! Älkää lannistuko siellä!!
      Itse olin muutaman kerran jo lähdössä koko sivustolta ja viesteihinkin vastailin vin vittumaisesti, kun meni jo koko usko tohon hommaan, mutta kyllä se sieltä sitten vihdoin tuli, vaikken ollu uskomassa sitäkään! Ja parempaa miestä en olisi voinut toivoa.. täysin luotettava ja ihana mies! :)

    • yks nainen

      Suurin osa miehistä on pelkän seksin perässä kuka enemmän kuka vähemmän varattu, mutta on siellä kunnollisiakin. Minä löysin ihanan miehen suomi24 ja nyt asumme yhdessä. Täytyy vain jaksaa uskoa vaikka siivet välillä kärähtääkin =D

    • Mies

      No entäs sitten se naisten perinteinen bravuuri. Joko ei vastata ollenkaan asialliseen viestiin tai sitten yhtäkkiä vain kylmästi katkaistaan yhteydenpito pitkänkin viestittelyn jälkeen.

      • Katos vaan...

        Aijaa, onks tää naistenkin bravuuri, kun olen huomannut että miehillä on ihan just sama bravuuri?!?!?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe