Nainen joka käy kymmenien miesten kanssa

Anonyymi

Kanssa treffeillä on aika turhamainen eikä koskaan löydä rakkautta.

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala rakastaa iloista antajaa, vanha katuviidakon sanonta.

    • Anonyymi

      Ehkä nainen joka käy kymmenien miesten kanssa treffeillä ei sitä rakkautta etsikään?
      Ehkä nainen tahtoo vain pitää hauskaa!
      Ehkä nainen tahtoo tämän rajoitetun aikamme jonka täällä jokainen olemme, elää mahdollisimman täydesti ja nauttien?

      Kerropa muuten kuinka moni sitoutunut sen rakkauden oikeasti on löytänyt? Rehelisesti.
      Vai onko kyse vain siitä että vapaus on liian pelottavaa, ei uskalla elää yksin?

      • Anonyymi

        Uskon kohdanneeni kaltaisesi naisen? Oli petollinen nainen, kun asiat eivät menneet hänen haluamallaan tavalla. Raukkamainenkin, kun en ollut sellainen kuin oletti?


      • Anonyymi

        Hetkessä eläminen on raskasta pitemmän päälle, kun huomaat arvostukseen heikenneen toisten silmissä? Elämä on valintoja täynnä, toiset elävät ennakoiden tulevaa ja toiset ei stressaa tulevalla, vaikka joskus sekin olisi hyvästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkessä eläminen on raskasta pitemmän päälle, kun huomaat arvostukseen heikenneen toisten silmissä? Elämä on valintoja täynnä, toiset elävät ennakoiden tulevaa ja toiset ei stressaa tulevalla, vaikka joskus sekin olisi hyvästä?

        Jätin just tänään yhden sellaisen. Sanoin että on liian kokenut minulle. En nää arvoa sarjatreffaajassa yhtään.


    • Anonyymi

      Itse miehenä olen ollut naimisissa ja seukannut yhtenä ky... Nykyään olen toyboy.😁

      >Timppa<

    • Anonyymi

      Kaikki kokema muokkaa luonnetta. On ne sitten hyviä tai huonoja. Hyvät kokemukset houkuttaa kokemaan niitä lisää ja huonot välttämään niitä uudestaan. Henkilökemiat eivät toimi kaikkien kanssa. Siksi itse ainakin tullut pettymysten myötä varovaisemmaksi ja ehkä jopa etäisemmäksi tuntemattomien suhteen.

      Toisen hyvät kokemukset voi toisen mielestä olla vähemmän mieleisiä. Itsekkäät eivät anna sille painoarvoa. Uteliaisuus on minusta hyve, mut sitäkään ei ole hyvä olla liikaa. Mut sopivasti, kun omaa uteliaisuutta, voi sillä välttää pahimmat suden kuopat. Väärin ymmärrykset ja näkemyserot luovat lisä haastetta. Tässä omia ajatelmia.

    • Mua ei ainakaan sarjatreffaajat kiinnosta, siis sellaiset joilla se treffailu on harrastus.

      • Sama. Niitä on siis miehissäkin. Joskus aikoinaan huomasin, että jotkut kiertää ja kierrättää. Sopii useita treffejä pötköön.

        Minusta ei osoita oikeeta mielenkiintoa ketään kohtaan, jos useita yhtä aikaa tapailee.


    • Anonyymi

      Nainen joka tarjoaa seksiä rahasta kymmenille miehille, on arvostettu hyväntekijä, mutta treffeillä ei saisi käydä?

    • Täytyy sanoa, että jos olisin sinkkumarkkinoilla ja huomaisin naisen juoksevan treffeillä siinä ohessa, kun minuun koittaa tehdä tuttavuutta, niin lopettaisin sen naisen kanssa tyystin kaiken.

      Jos ei pinnaa ole tutustua yhteen kerrallaan ja ahnehtii kaikki mulle heti, saa mennä menojaan. Ei meillä olis mitään yhteistä hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        No eihän siitä muiden tapailusta kerrota tietenkään! Itse en ainakaan sulje vaihtoehtoja pois tapailuvaiheessaa, koska eihän siinä ole vielä mitään sitoumuksia tehty. Ja nainen siis olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän siitä muiden tapailusta kerrota tietenkään! Itse en ainakaan sulje vaihtoehtoja pois tapailuvaiheessaa, koska eihän siinä ole vielä mitään sitoumuksia tehty. Ja nainen siis olen.

        Ei varmaan kerrotakkaan. Minä taas valkkaan sen mielenkiintoisimman heti kärkeen ja keskityn vain häneen tutustumiseen. Jos se ei ole match made in heaven tai edes sinne päin, niin avaan haun uudestaan.

        Mun toimintatapani on erilaiset. Yks kerrallaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei varmaan kerrotakkaan. Minä taas valkkaan sen mielenkiintoisimman heti kärkeen ja keskityn vain häneen tutustumiseen. Jos se ei ole match made in heaven tai edes sinne päin, niin avaan haun uudestaan.

        Mun toimintatapani on erilaiset. Yks kerrallaan.

        Hirveen monia treffejä en ole eläissäni käynyt, kun on löytynyt ihminen jonka kanssa juttu on lähtenyt etenemään ja syventymään.

        Luotan aika paljon vaistooni, intuitioon ja ihmistuntemukseenkin jo nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän siitä muiden tapailusta kerrota tietenkään! Itse en ainakaan sulje vaihtoehtoja pois tapailuvaiheessaa, koska eihän siinä ole vielä mitään sitoumuksia tehty. Ja nainen siis olen.

        Ero tai suhteen päättäminen aina vaikeampaa, kun tunneside luotuna kahden ihmisen välillä. Ikävät yllätykset suhteessa toisen oletuksiin voi olla kova pala purtavaksi ja hyväksyttäväksi?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hirveen monia treffejä en ole eläissäni käynyt, kun on löytynyt ihminen jonka kanssa juttu on lähtenyt etenemään ja syventymään.

        Luotan aika paljon vaistooni, intuitioon ja ihmistuntemukseenkin jo nykyään.

        sama täällä ja taidan olla vielä aika nirso mutta tiedän kun vastaan tulee hän johon haluan tutustua


    • Anonyymi

      voi olla että etsii itseään eikä suinkaan toista ihmistä näin voi käydä pitkän parisuhteen jälkeen,

      • Anonyymi

        Tälläinen kokeilija tuli tänään vastaa. Olisi tahtonut nähdä huomenna, sanoin että olet liian kokenut minulle, ei tavata enää. Arvo on mennyttä silmissäni.


    • Anonyymi

      Itse sinkkuna joutuisin tapaamaan miehiä ihan sillä perusteella että tietää onko henkilökemiaa vai ei. Tapailuun ei kuitenkaan kuulu seksi. Jos joku siitä loukkaantuu niin loukkaantukoon, harva iskee heti ja lujaa mutta sillon jää kyllä muut tapaamatta. Tapahtuu kerran 10 vuoteen.

    • Anonyymi

      Sellainen on pinnallinen nainen jolle ulkonäkö merkkaa eniten. Niitä naisia onkin 99% naisista.

      • Anonyymi

        tosin hyvä ulkonäön varjo puoli on massata eroaminen kynnys kohdata nostaa rimaa vasta puolella,


    • Anonyymi

      Jaa, näyttäisi olevan niin että aina vaan etsitään parempaa ja siinä sitten tulee niitä kakkos-sijoja väkisinkin. Outoa aikaa eletään nykyään.
      Vähän sama homma kun kaikki haluavat ja kuvittelevat olevansa jotain erityistä, suurin osa on kuitenkin ihan vaan taviksia mutta luulot ovat suuret.

    • Anonyymi

      "Nainen joka käy kymmenien miesten
      kanssa treffeillä on aika turhamainen eikä koskaan löydä rakkautta."

      Entä mies joka käy kymmenien naisten kanssa treffeillä?

      ...Ai niin. eihän sellaista miestä ole helppo löytää. Miehet kun ei pääse treffeille!
      Mikä taas on varsin kummallista kun naiset kuuluu saavan aina seuraa.
      En sitten tiedä keitä ne naiset tapaa, ei miehiä ainakaan.

      Tämä taitaa olla numero yksi katkeruuden ja kateuden aihe miehillä. Naiset jotka vaihtavat miestä kuin paitaa. Ovat omineet miesten unelman!

    • Anonyymi

      "Vähän sama homma kun kaikki haluavat ja kuvittelevat olevansa jotain erityistä, suurin osa on kuitenkin ihan vaan taviksia mutta luulot ovat suuret"

      Tuo on juttu jota en kyllä ymmärrä. Tuo tapa ajatella.
      On tuomittavaa ja väärin etsiä itselleen sopivaa. On tuomittavaa ja väärin olla ottamatta kumppania joka ei vain miellytä.
      Ajatellaan että on jonkinlainen velvollisuus hyväksyä se, että ottaa epäsopivan tai huonon. Ihminen on paha ja itsekäs jos tahtoo itselleen parasta.
      Mistä tämä ajattelu tulee?
      Oli sitten mikä tahansa itse en huoli en sitten millään sellaista josta en pidä. Josta tunnen että tämä ihminen on väärä minulle. Miksi minun pitäisi? Kuinka onnellinen parisuhde siitä tulisi kun koko ajan asiat hankaisi kuin kivi kengässä ja olisi paha ja huono olla? Mutta hampaat irvissä vaan pitäisi olla ja elää yhdessä. Pakko!

      Entä jos sinut mies pakotettaisiin ottamaan se "kamala ruma kurppa"? Sinun täytyisi kun itselleen mieleistä ei saa etsiä! Minkälainen ääni olisi kellossa?

      Toisaalta ymmärrän ja tiedän että nykyajan kertakäyttökultturi pätee tässäkin. Ihmissuhteita solmitaan ja lopetetaan kuin liukuhihnalla. Ei siinä tarvitse niin kovin tarkkaan katsoa, kunha vaan joku on. Pääseehän siitä eroon ja taas mennään ja uutta etsimään.
      Me jotka lähdemme suhteeseen tosimielellä olemme suuri vähemmistö. Se, että me etsimme kunnes löydämme sen jonka koemme olevan itsellemme ja olevaamme toisillemme sopiva pari, olemme pieni vähemmistö. Kummajaisia.
      Ei siis ihme että liitot ja parisuhteet eivät kest. Yli puolet avioliitoista hajoaa verrrattuna avioituneitten määrään vuosittain.
      Mutta kun kriteereitä ei saa olla, kun omaa itseä ei kuunnella vaan syöksytään päätä pahkaa parisuhteeseen kun valita ei saa eikä saa olla valikoiva.

      On väärin ja tuomittavaa ajatella omaa onneaan. On uhrauduttava sen edessä että itseään ei saa ajatella. Kuitenkin on mahdoton olla onnellinen sen kumppaninkaan kun toinen kärsii hiljaa ja alistuu. Paitsi tietysti jonkun sadistin tai narsistin.

      Minä sanon että on täysin oikein valita ja katsoa että valitseekin mahdollisimman oikein! Parempi katsoa kuin katua.

    • Anonyymi

      Lopulta nainen valitsee mielenvikaisen jännämiehen vaikka kunnollisia olis tarjolla niin jännämies on se joka saa naisen kostumaan.

    • Anonyymi

      Ajattelepas että joku pyytää okt alueella muita vahtimasn yhtä.

      Muut asukkaat alkaa pykätä jätkiään häiriköimään, siinä missä muualla lapset toivoo löhiliikuntapaikkoja ja vanhemmat ohjaa lähimetsiin rakwntelemasn, yhdessä paikkaa kösketään huutaa kadulla ja oven pielessä jotta maalitetun kotiin kuuluisi meteli ja aikuiset miehet kiehnää pienellä tobtilla ja kutsuu kamuja mespamaan, ei käytännössä poistu pihasta

      Tämäkö on miehuutta?

      Muualla kyllä naiset ja teinitytöt saa levätä, istua pihassa lukemassa ilman 100 db laitetta alle 50 metrin tai kersalaumaa. Tai mitää. Miesmölinää.

      Miehet muna pystyssö säätää pikku pihassa. Ovat miehiö kun kouluttavat yhtö naista porukassa että hiljaisiutya ei tule

      Minun mielestä pientö ja raukkamaista ja halpsmaista ja sadistista ja julmaa.

      Muualla miehet menee, pyörillä, jalan ym

    • Anonyymi

      Sarjatreffaajia on kyllä miehissä myös.. Harva heistäkään etsii rakkautta.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe