Moi, tutustuin kesällä vastakkaista sukupuolta olevaan parhaaseen ystävääni. Oltiin isosina samoilla leireillä ja meillä oli super kivaa. Käytiin myös kattoo futispelei kesällä kahestaan. Mutta arjen alettua ei ole nähty kun kirkon isosten kokoontumisissa. Kysyin haluisiko se nähdä mutta sanoi että tykkää olla viikonloput yksin kotona koulustressin takia. Silti tämä on nähnyt joka viikonloppu nyt jotakuta muuta kaveriaan paitsi mua, joka tarvihtis häntä super paljon juttukamuks. Ja ois kiva nähä häntä. Meil on muuten asiat ok, mut hän ei puhu mulle enää kaikkea niin suoraan. On ollu aika hard times, kun mulla ei montaa kaveria oo, ja en luota muihin kuten häneen. Tarvitsisin sitä, mutta hän ei sitä ilmeisesti ymmärrä:/ Olen siis poika ja hän tyttö. Kiitos jos yritäte auttaa asiassa jotenkin, vastaan parhaani mukaan ehotuksiin ja neuvoihin<3
Paras ystäväni ja ongelmat sen kanssa.
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Te olette kuitenkin olleet ystäviä melko lyhyen aikaa, ehkä hän haluaa viettää aikaansa muidenkin kavereidensa kanssa?
Oletko sinä ihastunut tähän tyttöön ?
Ehkä hän koki että välinne muuttuivat liian läheisiksi liian nopeasti?
Olisiko mahdollista että viettäisitte aikaa niin että seurassanne olisi muitakin nuoria, niin että ette olisi vain kahdestaan ? Mielestäni teidän pitäisi puhua ettei tule väärinkäsityksiä kummallekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708