Mä oon munasillaan

Anonyymi

Palstan naisen luona. Saunottiin just ja palstan nainen kokkaa ja katsotaan tänään sit yoytube videoita ja kuunnella musaa. Juomana olutta ja siideriä.

26

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan hän se sama palstan nainen joka oli luonani viime torstaina? 🤔 Me olimme sillai 🤭

• Noo, ei väliä, en tunne. :)

• Anonyymi

69 eyes

• Anonyymi

Taitaapi valehdella mokoma.

• Anonyymi

Mikäs siinä, kyllä monet on munasillaan ja elävät rennosti. Minun tyttöystävä otti alasti auringoa kesällä saaressa. Oltiin sellaisessa saaressa joka on just ulkomeren laidalla täällä länsi rannikolla ja oli nätti sää ja 30 niin oli kiva olla alasti tai itse en ollut mutta muijani oli.

• Anonyymi

Kai sinä tajuat, että jos olet palstanaisen luona munasillas niin kohta siellä istuukin joku toinen heppu munasillaan viettämässä aikaa sen luona. Miksipä se muuten palstalla viettää aikaa... mietipä sitä.
      Ja montako munamiestä siellä on mahtanut saunailtoja viettää.

• Anonyymi

🤣🤣

• Anonyymi

Ensin valitetaan, että ei anneta ja sitten vasta valitetaan, kun annetaankin. Koittakaa nyt päättää, saako nainen antaa vai ei.

• Lannepyyhe tarranauhalla on hyvä viikonlopun asuste.

• Anonyymi

Eo lastllaol nsisia!

Ketähän palstasetää saunotit.. 😏

xLiner

• Täällä on sellaisia palstasetiä, jotka eivät muista onko ne miehiä vai naisia.

• Anonyymi

Sellaista se on köyhän miehen elämä heheh joutuu kokkailemaankin...

• Anonyymi

'Eikä ole varaa edes vaatteisiinkaan....

• Anonyymi

Tsekkasitko vaatenaulakon? luultavasti siellä on jo kolme lippalakkia, Nissan (Disse), hankkija (pujis) ja Rapala (jiimen), jos on niin onneksi olkoon olet jonon viimeinen, jos ei niin sulla kävi tuuri.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Kuka menee ämpäri päässä? Saattaa olla ämpärikin hattuhyllyllä 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka menee ämpäri päässä? Saattaa olla ämpärikin hattuhyllyllä 🤣

Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timppa ei puhunut ämpäreistä, häneltä tuon kuulin, mutta joskus oli ollut perussuomalaiset -kaulahuivi, syytti minua mutta päädyttiin siihen että ehkä oli sergeiltä jäänyt. Timppa sitten harmitteli vasemmistoliiton pinssin hukanneensa, ehkä senkin saattaa ap löytää jos on tarkkasilmäinen, aika pieni tavarahan semmoinen on. Yhtä palstanaista se kanssa ihmetteli kun oli hookoon sininen ja sinappituubi ollut eteisen hyllyllä.

-harmiseikirj-

Just. mahtavaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Sitten satusetä sammui.

• Anonyymi

Tiedän tämän. Hän on n. viiskymppinen, haluaa muuttaa elämäänsä 'toiseen suuntaan'. Sinä olet nuorempi. Saunotaan, tehdään ruokaa yhdessä.
      Kuunnellaan musiikkia, mennään sänkyyn. Ei käytetä mitään suojaa, aamulla uusinta. Hän nukkuu pitkään, saat keitellä itseksesi kahvit. Joskus iltapäivällä hän haluaa ulkoilla.
      Ymmmm...

• Anonyymi

Hyvin voi olla kaks palstalaista yhdessä. Se olisi unelma liitto vieläpä kun sama harrastus että ovat sinkut palstalla iltaa viettämässä-.

• Anonyymi

Oikein sisältörikas liitto 😂😂😂

• Anonyymi

Kaks idioottia yhdessä ja saman puuhan kimpussa 😆🤣😝

• Anonyymi

Etäsuhde, palstalla aina höpöttelee tarvittaessa...

• Anonyymi

Tiedäthän ettet ole viimeinen, uusia tulee.

• Anonyymi

Tehän aikaisin saunoitte! Mukavaa iltaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2548
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1592
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1377
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1252
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1149
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      38
      1045
    8. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1023
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      1000
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      937
    Aihe