Baareissa saisi olla luontevampi tunnelma

Anonyymi

Harvoin käyn baarissa, mutta silloin, kun olen joskus käynyt, niin olen havainnut, että keskimäärin 8 miestä ja keskimäärin 2 naista istuvat siellä kireän näköisinä, hapan ilme kasvoillaan. Juttelevat muutaman sanan jotain jonninjoutavia.

Baarien tunnelmaa olisi aiheellista piristää. Olisi kivaa, kun ihmiset toisivat sinne valokuviaan, esimerkiksi kouluaikaisia kuvia, ja näyttäisivät niitä kuvia, riippumatta siitä, ovatko kuvien katsojat ennestään tuttuja. Ja olisi kivaa, kun ihmiset uskaltaisivat jutella myös tuntemattomille vapautuneesti, luontevasti, hyväntuulisesti. Milloin tällaiseen myönteiseen tilanteeseen päästään ?
Terveisin: Puolireuho

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mene koskaan baariin. Miehet piirittävät naisen. Tunnelma ei ole luonteva.

• Anonyymi

Aivan. Tunnelma ei luonteva, vaan teennäinen.

• Anonyymi

Minä jos menen baariin, ensin astelen baari tiskille, tilaten viskin, sen jälkeen astelen mahdollisen Black Jack -korttipelin ääreen vieden viskilasin mukanani ja aloitan pelin.

Koska tiedän enemmän kuin Viinamies että yökerhoista ei saa ikinä laadukasta naista, seksiä vain..

Joten aloitan uhkapelini, suurilla käteispanoksilla ja tuplaviski juomanani, yleensä voitan.

• Anonyymi

virittynyt ilma piiri keinotekoinen tunnelma melun kanssa tuo keskittymisen puuteen mistä alkaisi aloittaa ilta,

• Anonyymi

tyypillistä suomalaisille, - edelleenkin, "vieraisiin pöytiin ei huudella",

tosin vähän voitais Suomessakin vapautua, ainakin jos yksinäisiä istuu, enempikin, kkuin se yksi, niin varsin mukavaa, ja luontevaakin olisi, että huomioitas se toinenkin yksin istuva, ainakin terasseilla, voi aloittaa vaikkapa,

hyvä sää tänään, mukava istahtaa, ennekuin taas pitkä talvi, tms.
        / ja /tai, onko sinulle tuttu paikka, tai onpa kaunis , viihtysä terassi / kukkaset, jne.

olis aika suomalaistenkin , ettei "tuppisuuna" . . .

• Anonyymi

Kunnollisesti pukeutunut pukuun, nahkatakkiin, kauluspaitaan, sekä bootseihin kävelee baaritiskille: seagram VO, ottaa lasin käteensä, kävelee suoraan Black Jack -pöytään, kysyy jakajalta: montaako pakkaa käytät?

Jakaja vastaa: käytän nyt 6:tta pakkaa samalla, ok, sanoo peluri ja istuutuu pelaamaan, viskilasi vieressään, viskaamalla väkivaltaisin ottein suuria seteleitä jakajan nenän eteen: vaihda pelimerkeiksi!

• Anonyymi

Aloittajalla on hyvä pointti (paitsi ne valokuvat). En tiedä, millä paikkakunnalla aloittaja vaikuttaa.

Omasta puolestani voin sanoa, että missään en ole yhtä kummallisia ihmisiä baarissa tavannut, kuin muutettuani Tampereelle. Ihmeellisiä mykkiä tapauksia. Ja baarien lisäksi myös muualla ihmisten ilmoilla tapahtuva mykkä tuijotus.

Kuin suoraan jostain B-luokan kauhuleffasta.

Olen joskus miettinyt, että ehkäpä ne omituisimmat tapaukset eivät olekaan paljasjalkaisia tamperelaisia, vaan tyyppejä, jotka ovat muuttaneet "Syvä Joki" -tyyppisiltä kotikonnuiltaan Manseen.. Kukapa näistä tietää. Mutta äärimmäisen kiusallista "seuraa" ja seurattavaa ovat.

• Anonyymi

Ne valokuvat ovat muuten mainio idea. Ei varmaan kenelläkään ole mukanaan 30 kuvan kokoelmaa, vaan oletettavasti noin 2-5 valokuvaa.
        _J_

• Anonyymi kirjoitti:

Ne valokuvat ovat muuten mainio idea. Ei varmaan kenelläkään ole mukanaan 30 kuvan kokoelmaa, vaan oletettavasti noin 2-5 valokuvaa.
        _J_

Olisiko niin, että monet valokuvauksen harrastajat eivät useinkaan käy baarissa.

• Anonyymi

Kerro heti missä?8 miestä vapaalla?On varaa valita.

• Anonyymi

vaikka alkoholi vaikuttaa ihmiseen, niin he silti ovat hiljaa?

• Anonyymi

Joskus baarissa oli tapana tilata tupla-viski, sitten muuttivat lakia että vain yksi annos kerrallaan, juttelin erään baarimikon kanssa tuosta aikoinaan, että aika typerä sääntö oli hänenkin mielestään.

Hän sanoi että voi kyllä tarjoilla 2 erillisessä laseissa olevaa viskiä kerralla kyllä :D

• Taitaa olla niin, että kannattaa välillä käydä muissakin baareissa, on niitä eloisempiakin olemassa. Tosin en muista että missään olisi roudailtu vanhoja valokuvia esittelemässä...

• Anonyymi

Varmaan tilanne kiristymään päin.

• Tilanne on ollut kiristymään päin jo viimeiset 40 vuotta.

• Anonyymi

pienessä kylässä kaikki tuntee jokin padenpi lähteä muualle muukaisena,

• Anonyymi

No joo, onhan siellä sitä veitsellä leikattavaa ilmaa, hyvässä ja pahassa. Jotenki liian tarkoitushakuista toimintaa, eikös noi ole vähän niinku heikossa hapessaki noi yökerhotyyliset sun muut. No joku kulmakuppila sitte jo rennompi kanta-asukkeineen ja niiden aika lailla jo taakse jääneine seuranhakutoiveineen.

• Minulla on rento ja mukava olo kotona.

• Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

Minulla on rento ja mukava olo kotona.

Osaat asennoitua myönteisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaat asennoitua myönteisesti.

Asenne on oleellinen juttu.

• Anonyymi

Miten siinä sitte sen sänkyseuran hoitelis, jos kaikilla olis keskenään niin mukavaa. Tuo kyräilymentaliteetti just erottelee jyvät akanoista, et kuka kestää leikin eikä ala mitään sen kummempaa kuvittelemaan.

• Anonyymi

Onhan siinä ajatusta, että baareissa ihmiset saisivat katsella valokuvia. Ja niistä valokuvista voisi jopa syntyä KESKUSTELUA, jopa tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi

Syntyykö Suomessa keskustelua, jos henkilöt eivät ole tunteneet toisiaan ainakin 50 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntyykö Suomessa keskustelua, jos henkilöt eivät ole tunteneet toisiaan ainakin 50 vuotta.

Joskus syntyy keskustelua, vaan harvinaista se on.

• Baareissa on sellaisia, jotka tuijottavat minua sen näköisinä kuin ei olisi ennen nähnyt ihmistä.

• Ainakin kantabaarissani oli tapahtunut muutos 10 vuoden aikana. Vanha leppoisa kaarti oli kadonnut ja tilalla oli vihaisia nuoria jätkiä.
      Yksi oli täysin vittuuntunut minuun, kun se ei ymmärtänyt juttujani. Hän tuli jatkuvasti vierelle uhoamaan mutta tappelulta vältyttiin, koska en reagoinut mitenkään.

Loppuillasta tämä jätkä oli yllättäin kaverillinen. Oli kuullut joltakin, että olen hyvä äijä.

• Anonyymi

40v tuntee tisensä vanhaksi kun nuodenpia juuri tunne,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      72
      5064
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      4043
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3775
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      131
      3241
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2964
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      350
      2664
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2648
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2266
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      46
      2010
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      110