Vaatimus josta en tingi

Anonyymi

Etsin miesystävää, ja minulla on useampikin toive. Osa niistä on ehdottomia vaatimuksia, suurin osa kuitenkin vain toiveita joista voin tinkiäkin, jos muuten natsaa.

Mutta on yksi vaatimus josta en tingi: se, että miehen kosketus tuntuu hyvältä.

Valitettavasti sellaisen miehen löytäminen on vaikeaa. Useimpien miesten kosketus ei tunnu yhtään miltään. Silloin ei ole mahdollisuutta parisuhteelle, olkoon mies vaikka maailman kiltein, fiksuin ja komein. Pelkkä platoninen ystävyys ei ole se mitä etsin. Ystäviä minulla on ennestänkin.

Ja on miehiä joiden fyysinen läheisyys ja kosketus tuntuu suorastaan vastenmieliseltä.

Vaikeaa on. Ei taida minulla olla paljonkaan toivoa.

30

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin sanottu että ei ole Toivoa kun etsii miestä. Ei minullakaan ole Lahjaa jos naista etsin.

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Siksi harmittaa että pilasin parisuhteeni, meillä oli se

      T:M41

    • Anonyymi

      Eli toisin sanoen: kun mies on komea niin kosketus tuntuu hyvältä ja kun mies on vain tavis niin kosketus ei tunnu yhtään miltään.

      • Anonyymi

        Täällä alkuperäinen. Eikö nainen voi kirjoittaa tänne MIÄÄN ilman että joku älykääpiö jankuttaa komeista miehistä? Siellä taas palstaprinssi lisää naisen kirjoittamaan tekstiin sellaista mitä siinä ei lue.

        Kirjoitin nimenomaan että mies voi olla kiltti, fiksu ja komea, mutta kosketus ei silti tunnu miltään. OSAATKO LUKEA?

        Onko ihan ylivoimaisen vaikeaa lukea mitä tekstissä oikeasti sanotaan? Älä luule tietäväsi mitä ventovieras nainen ajattelee. Lue teksti sellaisena kuin se on, äläkä mielessäsi lisäile siihen omien oletustesi ja teorioittesi perusteella asioita joita siinä ei ole.

        Ulkoinen vetovoima ei riipu pelkästään komeudesta. Olen tavannut komeita miehiä joiden läheisyys inhotti. Komean miehen hengitys voi haista. Komealla miehellä voi olla veltto olemus, nariseva ääni, huono ryhti, epämiellyttävä elehdintä, hän voi haista hielle. Hän voi olla niin umpityperä ettei häntä halua katsoa eikä kuunnella, saati koskea.

        Tai sitten hänessä ei ole mitään vikaa: hän on komea, siisti, fiksusti käyttäytyvä. hauska ja kiltti - mutta kun ei vain sytytä eikä kosketus tunnu miltään. Silloin ei ole edellytyksiä.


    • Anonyymi

      Onko pakko huorata läpi elämän?
      Se alkaa nuorena heti ja jatkuu loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Voi hyvä lapsi, ole rauhassa äläkä suotta stressaa. Voit olla varma että sinun ei ole pakko huorata läpi elämän. Sinun ei ole pakko huorata ollenkaan. Kukaan ei pakota. Itse asiassa sinun on päinvastoin pakko olla huoraamatta koska et koskaan löydä ketään joka haluaisi langeta huoraamisen syntiin sinun kanssasi. Pysyt puhtoisena läpi elämän. Ollos tyystin huoleton.


    • Anonyymi

      Vuokraksi syntyneet

    • Anonyymi

      Mitä ihmeen huoraamista? Sanoinko harrastaneen seksiä niiden miesten kanssa? En sanonut. Treffeillä juodaan kahvia tai teetä ja jutellaan. Jos kumpikin haluaa, voidaan tavata toisen kerran. Toisilla treffeillä juttu yleensä kaatuu siihen, että mies haluaa halata tai pussata, ja kosketus ei tunnu hyvältä.

      Ensimmäisillä treffeillä ei kosketeta sormenpäälläkään.

      19:ssä tapauksessa 20:sta kosketus ei tunnu miltään tai se tuntuu epämiellyttävältä. Jos sellainen ihme tapahtuu että se tuntuu hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa alan miettiä olisiko tässä aineksia parisuhteeseen.

      Huoraamisesta puhuja on taas niitä palstaprinssejä jotka lisäilevät naisen kirjoittamaan tekstiin sellaista mitä siinä ei ole. Kun heillä itsellään ei ole kerrassaan mitään omakohtaista kokemusta siitä miten treffeillä toimitaan, niin palstaprinssien oma LIKAINEN mielikuvitus alkaa laukata. Palstaprinssit itse haluavat naiselta vain seksiä, joten heidän päähänsä ei pälkähdäkään sellainen ajatus että useat miehet ihan tosissaan haluavat tutustua naiseen parisuhdemielessä. Useimmille miehille nainen on ihminen eikä seksiobjekti.

    • Anonyymi

      Lisäys edelliseen.

      Jos pelkkä halaaminen tuntuu epämiellyttävältä, niin on kai selvää että juttu päättyy siihen! Ei siinä silloin todellakaan seksiin asti edetä.

      Eikä edetä siinäkään tapauksessa että kosketus tuntuu hyvältä. Silloin tehdään kolmannet treffit ja tutkaillaan olisiko mahdollisuutta parisuhteeseen. Seksi tulee kuvioihin mukaan vasta kun seurustellaan, ei ennen.

      Tämä siis tiedoksenne, palstaprinssit. Normaali-ihmisen eivät ajattele yhtä alkeellisesti kuin te. On olemassa syyt sille miksi ette löydä naista. Yksi syy on harhoissa eläminen. Nainen haluaa miehen joka elää todellisuudessa eikä internetin luomissa kuvitelmissa.

      Huoratkaa itseksenne!

    • Anonyymi

      ""Jos pelkkä halaaminen tuntuu epämiellyttävältä, niin on kai selvää että juttu päättyy siihen! Ei siinä silloin todellakaan seksiin asti edetä.""

      Eli toisin sanoen: miehen pitää olla komea panoalfa jotta halaaminen tuntuu hyvältä ja jotta naisen römpsä valuu kuin niagaran putous. Silloin sitä kiinnostusta löytyykin eli vain komeiden miesten munat kiinnostavat naisia.

      • Anonyymi

        Miehen munat? Tarkoitatko kiveksiä? Onko sinulla sellainen käsitys että kiinnostavinta miehessä ovat hänen kiveksensä? Sinun munistasi kukaan ei siis ole koskaan tykännyt. Eikä mistään muustakaan sinussa. Kerroit että olet ruma. Sori mutta ei käy sääliksi. Haisetko myös pahalle? Käypä suihkussa!


    • Anonyymi

      Komeus, kuten kauneuskin, on katsojan silmässä.
      Itse en tykkää tyypeistä, joilla on joka ikinen karva ojennuksessa, supersiistit vaatteet, ja joiden koko olemus kielii heidän tietävän olevansa komeita.
      Tykkään sen sijaan miehekkäistä miehistä, jotka tuoksuvat saippualle tai sampoolle, pukeutuvat rennosti, toki vaatteet pitää olla puhtaat, mutta muuten ulkonäkö ei ole tärkeä. Silloin voi itsekin olla rennosti ja vapautuneesti ja seksikin on paljon parempaa.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Vetovoimaan ja ulkoiseen viehättävyyteen vaikuttaa myös liikehdintä ja elekieli, puheääni, ryhti, tuoksu. En pidä miehistä jotka haisevat hielle, vanhalle viinalle, tupakalle, peseytymättömyydelle tai ovat tupsuttaneet itseensä niin paljon dödöä että silmiä kirvelee. Harvalla miehellä on hyvä ominaistuoksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Vetovoimaan ja ulkoiseen viehättävyyteen vaikuttaa myös liikehdintä ja elekieli, puheääni, ryhti, tuoksu. En pidä miehistä jotka haisevat hielle, vanhalle viinalle, tupakalle, peseytymättömyydelle tai ovat tupsuttaneet itseensä niin paljon dödöä että silmiä kirvelee. Harvalla miehellä on hyvä ominaistuoksu.

        Noin se on, olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Vetovoimaan ja ulkoiseen viehättävyyteen vaikuttaa myös liikehdintä ja elekieli, puheääni, ryhti, tuoksu. En pidä miehistä jotka haisevat hielle, vanhalle viinalle, tupakalle, peseytymättömyydelle tai ovat tupsuttaneet itseensä niin paljon dödöä että silmiä kirvelee. Harvalla miehellä on hyvä ominaistuoksu.

        Miehen ominaistuoksulla on iso merkitys, siksi on hyvä halata ainakin kerran niitä mahdollisia ehdokkaita. Iällä on oma merkityksenä myös, vanhempi nainen ei halua itseään kovin paljon nuorempaa. Ei lähelläkkään oman lapsen ikäsitä.


    • Anonyymi

      Ajattelen miehenä samoin. Halaus on kaunis juttu ja sen pitää olla luonnollinen osa päivää. Ulkonäöllä on siihen merkitystä, muttei tarvitse olla missi, se voi olla hymy. Levollinen olo toisen kanssa ja että toinen osaa pitää hyvänä. Ylläolevan kireyden puuttuminen, mikä ei ole ap:n vika.

    • Anonyymi

      Aloittaja unohti kertoa että jos mies on komea niin halaus tuntuu hyvältä ja jos mies on vain tavis niin halaus ei tunnu miltään. Näinhän se menee. Ihan turha yrittää selittää muuta. Naiset näkevät miehet ulkonäön kautta ja ovat pahempia kuin miehet. Naiset usein sanovat että miehet ajattelevat alapäällään mutta mitäs tämä sitten on? Alapäällä naiset juuri ajattelevat. Emättimen kuivuus johtuu siitä kun mies on vain tavis.

      • Anonyymi

        Näin se vain on. Olen pahoillani mutta sinun on nyt vain nieltävä se.
        En tiedä kenen vika on vai onko kenenkään, että synnyit epämiellyttäväksi eikä sinua kukaan halua, mutta se nyt vain on niin että vastenmielistä ei kukaan halua. Haluatko itse?
        Ehkä saat jonkinlaista laihaa lohtua purkamalla katkeruuttasi nettipalstoilla, se sinulle suotakoon. Edes se.


      • Anonyymi

        Emättimen kuivuus ei ole tahdonalainen asia, joten suotta yrität syyllistää. Se ei liity naisen luonteeseen eikä asenteisiin mitenkään. Jos ei kostu niin ei kostu, väkisin ei onnistu. Ei mieskään sille mitään mahda jos hänellä ei seiso kun nainen ei houkuttele. Se on asia jolle ei mitään voi.


    • Anonyymi

      Helppo homma on se oikea löytää, vältät vaan tuollaiset betamiehet, kuten kertojaääni eli aloittaja on niin kyllä se siitä

      • Anonyymi

        Täällä aloittaja. En ole betamies vaan betanainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aloittaja. En ole betamies vaan betanainen.

        Et ole kyllä mikään nainen, vaan joku henkistä nahka-asua ompeleva palstan hannipaali


    • Anonyymi

      Olispa nainen nettideiteillä niin vois vaatia miehiltä ihan mahdottomia.

      Vois vaatia komeaa mallimiestä vaikka ite tavis ja rikasta julkkismiestä joka käy töissä ku ite makaan päivät pitkät kotona.

      • Anonyymi

        Tai edes sen verran rikasta miestä, että sillä on varaa ostaa pidempi sohva.


    • Anonyymi

      Olispa mahtavaa olla nainen. Valkkaisin vain parhaimman näköiset miehet ja sen jälkeen olisin niiden edessä lettu levällään. Tämä toistuisi monta kertaa viikossa.

      • Anonyymi

        Mitä iloa tuollaisesta olisi? Miksi tuhlasin ihanat vapaailtani johonkin noin tylsään ja joutavaan? Keksin ainakin sata hauskempaa ja mielenkiintoisempaa tapaa kuluttaa iltani kuin tuollainen pakkomielteinen hässiminen. En ymmärrä ihmistä jolle seksi on asia numero yksi.

        Olen nainen, joten minulla on aivotoimintaa. Aivoni ovat nimenomaan pääkopassa eivätkä haarovälissä. Seksi ei ole minulle maailman tärkein asia. Seksi ei kuulu tärkeysjärjestyksessä edes joukkoon kymmenen kärjessä. Se on sijaluvulla 60, ja silloinkin vain sillä edellytyksellä että kyseessä on aina sama mies, oma parisuhdekumppani johon olen julmetun rakastunut.

        Joka ilta seksiä ja aina eri miehen kanssa? EVVK.

        Koska olet seksiriippuvainen mies, nautit seksistä kenen tahansa suhteellisen siedettävän naisen kanssa. Jos nainen on sievä tai suorastaan kaunis, nautit kaksin verroin

        Tai itse asiassa luulet nauttivasi. Sinulla ei ole asiasta mitään kokemusta. Voi olla että olet neitsyt. Tai sitten et ole, mutta kuta kuinkin varmaa on, että et ole kovin kummoinen rakastaja: vaikka itse nautit, niin nainen ei nauti kanssasi. Seksiaddiktit ovat lähes poikkeuksetta surkeita sängyssä.

        Luulet että naiset ovat samanlaisia: haluavat seksiä koko ajan ja takuuvarmasti joka kerta nauttivat, ainakin jos mies on komea ja puhdas (huolehtii hygieniastaan).

        Niin ei ole. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa maata joka ilta eri miehen kanssa. Ihan sama vaikka ne kaikki miehet olisivat superkomeita ja tulisivat suoraan suihkusta. Ajatuskin inhottaa. Luit oikein: INHOTTAA.

        Ja kenellä on aikaa käyttää joka ilta seksiin?

        Sinulla ilmeisesti olisi. Eli sinulla ei ole kotitöitä. Et siivoa, kokkaa, pyykkää, maksa laskuja, hoida juoksevia asioita, käy kaupassa. Et tapaa ystäviä etkä sukulaisia, et liiku missään etkä ollenkaan ulkoile, et harrasta mitään, et käy missään. Missä ihmeen välissä ne kotihommat tehdään jos joka ilta vietetään sängyssä.miehen kanssa? Oletko joku peräkammarinpoika jonka äiti ruokkii, vaatettaa ja pesee, eikä mieleesi juolahda, että normaalit aikuiset ihmiset hoitavat tällaiset asiat itse?

        Petäkammarinpojat eivät ole naisten keskuudessa missään kurssissa.. Uusavuttomuus on mahdollisimman epäseksikästä.


      • Anonyymi

        Ehei. Nyt ajattelet kuin mies. Miehet haluavat tuollaista elämää. Naiset harvemmin innostuvat tuollaisesta. Joten jos olisit nainen, et toimisi noin. Jos olisit nainen, ajattelisit ja tuntisit kuten nainen, eikä tuollainen seksitouhu kiinnostaisi. Tai sitten olisit hyvin poikkeuksellinen nainen, sellainen joita on ehkä yksi tuhannesta.


    • Anonyymi

      Kannattaa vain kasvaa yli tuollaisista höpöhöpö-jutuista ja miettiä parisuhdetta vähän järkevämmin jos sellaisen haluaa.

    • Anonyymi

      Naiset aina sanoo et miehet sitä, tätä ja tota vaikka naiset itse kuleksivat ulkonäkö edellä, koska voivat kun miehet jakavat seksitykkäyksiä ja lettu levitetään mielellään jos mies kuuluu ulkonäön puolesta siihen parhaaseen 10%. Rikkaat ja julkkikset saavat myös toosaa.

      Ennen riitti et mies kävi töissä. Kun ajat on muuttuneet niin myös naiset on muuttuneet. Jos nainen on missitasoa, niin miehen pitää olla mallitasoa ja sen lisäksi julkkismies joka tienaa kun nainen makaa kotona..

      • Anonyymi

        Sinä 17-vuotias olet olevinasi joku asiantuntija ja muka tiedät millaista oli ennen? Sinä neitsyt muka tiedät jotain naisista? Kasva ensin aikuiseksi. Lasten keskustelupalstoja löytyy netistä vaikka kuinka paljon. Mene jollekin sellaiselle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2547
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2204
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2084
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      121
      1382
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe