Mielestäni avoin suhde on parasta. Olen avioparin se kolmas. Ollut jo pari vuotta. Homma toimii, uskokaa pois. Tapailemme viikottain ja vietämme aikaa myös lomaillen, mökkeillen jne. Olen 50 viriili mies ja tuo pari on, mies saman ikäinen ja rouva 40 Mies on cuckold aisuri, joka nauttii kun olen rouvan kanssa yhdynnässä. Viimeksi heidän mökillään, hän nukkui toisessa sängyssä, että saimme rouvan kanssa touhuilla. Varattu on parasta.
cuckold suhde
Anonyymi
3
1907
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en koskaan olisi voinut kuvitella moista toimintaa edes nuorenpana. Nyt vanhempana seksi on menettänyt merkityksensä kokonaan.
Kannattaisi kokeilla tuollaista, jos sinulla on puoliso, koska sen avulla voit saada oman seksielämäsi vielä uuteen nousuun. Jos puolisosi laittaisi sinulle siveyslukon ja nähtesi harrastaisi seksiä toisen kanssa, niin omat halusi voisivat herätä. Ihminen haluaa sitä, mitä ei saa.
Oletteko myös kokeilleet miehen nöyryyttämistä jollain tavalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606824- 1003502
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262840- 212518
- 272093
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251750
- 111622
- 321618
- 511546