Mielestäni avoin suhde on parasta. Olen avioparin se kolmas. Ollut jo pari vuotta. Homma toimii, uskokaa pois. Tapailemme viikottain ja vietämme aikaa myös lomaillen, mökkeillen jne. Olen 50 viriili mies ja tuo pari on, mies saman ikäinen ja rouva 40 Mies on cuckold aisuri, joka nauttii kun olen rouvan kanssa yhdynnässä. Viimeksi heidän mökillään, hän nukkui toisessa sängyssä, että saimme rouvan kanssa touhuilla. Varattu on parasta.
cuckold suhde
Anonyymi
3
2101
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en koskaan olisi voinut kuvitella moista toimintaa edes nuorenpana. Nyt vanhempana seksi on menettänyt merkityksensä kokonaan.
Kannattaisi kokeilla tuollaista, jos sinulla on puoliso, koska sen avulla voit saada oman seksielämäsi vielä uuteen nousuun. Jos puolisosi laittaisi sinulle siveyslukon ja nähtesi harrastaisi seksiä toisen kanssa, niin omat halusi voisivat herätä. Ihminen haluaa sitä, mitä ei saa.
Oletteko myös kokeilleet miehen nöyryyttämistä jollain tavalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2716028Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643058- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232292- 721778
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621448Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334