apua, akat jyrää!!!

tukkusutija

mimmi skrivaa-nikki kaupittelee hurjaa tanttaenergiaa. siihen kinaan liitty biitti, että nytkyttely riitti. naaras naattisi eikä uros laakeesi.

että sitä vaan liotettaisiin aaronin sauvaa jordanissa viikko ilman melkutusta, ja vaimon organisaation nytke ja voihke valtaisi maailman. mies senkun vain olisi kuin kortonkitehtaan lesti.

voiko sitä olla tämmöinen olla kestään kotoisin. kylä mä aineskin tahdon natisuttaa hetekataa oikein kunnoolla kun pääsen kaksin käsin kannikoihin kiini. ja kun mä olen autuuden lyhyemmäkin kaavan mukaisesti armaani silmiin astunut, niin kyllä hällä huokuu viikon verran ilman tantrojakin, vaikka en sattuisi kotosalla oleenkaan. että näin.

30

1434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jestas, miten näinkin asiallisesta asiasta saa nauraa vatsansa kipeeksi ja hyvä ettei pissitkin lirahda housuun.

Kyllä kait sunkin olis vaan kokeiltava tuota tantraa, onhan tässä jo vähän opastusta saatu. Ties minkälaisiin atmosfääreihin sitä yltääkään.
      Siinä samalla opettelet viikon ajan nielasemaan takaisin jos meinaa syöksähtää.

Oijoi, onpas tää hauskaa, heh.

• tukkusutija

seesteisempää ja asiallisempaa sanakäyttäjää kuin minä saa hakea pitkään näiltä palstoilta ja toisaaltakin.

ja minähän en lähde kaikenkarvaiseen kokeilevaan kehitystyöhön mukaan kysymättä kulla(i)ltani lupaa.

voisihan sitä teoreettisesti mietiskellä tekniikkaa. takaisinpäin nieleskely lienee samankaltaista kuin sisäänpäin piereskely. siis vaativaa puuhaa, mutta ei mahdotonta. mutta miten alipaineistaa pallit ja saada aikaan samankaltainen huohotusilmiö kuin saunassa löylyä lyötäessä. eli panos pysyisi putkessa jatkuvassa edestakaisessa liikkeesä.

olisipa hauska katsella pojansiementen hämmästyneitä ilmeitä kun ne viikonkin verran joutuisivat vaihtamaan kulkusuuntansa päivastaisesksi ja takaisin.

no. minä lähden datsalle miettimään tätä ja kaikkia muitakin suuria asioita. amen.

• tukkusutija kirjoitti:

seesteisempää ja asiallisempaa sanakäyttäjää kuin minä saa hakea pitkään näiltä palstoilta ja toisaaltakin.

ja minähän en lähde kaikenkarvaiseen kokeilevaan kehitystyöhön mukaan kysymättä kulla(i)ltani lupaa.

voisihan sitä teoreettisesti mietiskellä tekniikkaa. takaisinpäin nieleskely lienee samankaltaista kuin sisäänpäin piereskely. siis vaativaa puuhaa, mutta ei mahdotonta. mutta miten alipaineistaa pallit ja saada aikaan samankaltainen huohotusilmiö kuin saunassa löylyä lyötäessä. eli panos pysyisi putkessa jatkuvassa edestakaisessa liikkeesä.

olisipa hauska katsella pojansiementen hämmästyneitä ilmeitä kun ne viikonkin verran joutuisivat vaihtamaan kulkusuuntansa päivastaisesksi ja takaisin.

no. minä lähden datsalle miettimään tätä ja kaikkia muitakin suuria asioita. amen.

Voitko armahtaa, uuh... kuolen kohta tähän kikatukseen.

Sinäkö muka seesteinen ja asiallinen sanankäyttäjä, anna mun kaikki kestää.

Kiitos päivän makeista nauruista. Taas tuli monta vuotta lisää. Nauru pidentää ikää.

• tukkusutija
        Mariet kirjoitti:

Voitko armahtaa, uuh... kuolen kohta tähän kikatukseen.

Sinäkö muka seesteinen ja asiallinen sanankäyttäjä, anna mun kaikki kestää.

Kiitos päivän makeista nauruista. Taas tuli monta vuotta lisää. Nauru pidentää ikää.

mutta asiaan kuten aina. olen nyt kuivaharjoitellut pari päivää tätä tantraa.

partnerina karvahattu ja kaksisataa grammaa jauhelihaa (sika-nauta). en vaan kestä pidempään. haju alkaa olla kuin patologian laitoksella.

nyt hyviä neuvojua. tässä ei kurssit auta. amen.

• tukkusutija kirjoitti:

mutta asiaan kuten aina. olen nyt kuivaharjoitellut pari päivää tätä tantraa.

partnerina karvahattu ja kaksisataa grammaa jauhelihaa (sika-nauta). en vaan kestä pidempään. haju alkaa olla kuin patologian laitoksella.

nyt hyviä neuvojua. tässä ei kurssit auta. amen.

Mitä ihmettä sä oikein hommaat? Karvahattu ja jauhelihaa????

"NainenKirjoittaa", äkkiä apuuun...tarvitaan neuvoja, tukkiksella näyttää menevän hommat ihan pöpelikköön. Hän on varmaan ymmärtänyt ihan väärin tään tantrahomman.

• tukkusutija
        Mariet kirjoitti:

Mitä ihmettä sä oikein hommaat? Karvahattu ja jauhelihaa????

"NainenKirjoittaa", äkkiä apuuun...tarvitaan neuvoja, tukkiksella näyttää menevän hommat ihan pöpelikköön. Hän on varmaan ymmärtänyt ihan väärin tään tantrahomman.

kato se oli vanha vitsi. reissumiehen matkaheila oli bresneviläinen karvis ja sikanauta.

pöpelikköön tukkis menee, jos mentävä on.

ps. pitäsköhän tähän kirjoittaa kuten valittava "mulkkumeisseli" "rakkaudella?"

• n52

tykkään olla.
      sulla taitaa pelata huumori?

• ...rahvaan miehen arkiromantiikka olikin aivan selkeesti kirjoitettuna:-)

...suunnitelen tässä jo kurssitusta:
      "Rahvaanmiehen tantrinen nytkytys"

----*pitellee päätään kaksinkäsin****

• manchester

...muu ei saa olla ihmismielelle vierasta kuin humppa ja kansantanhu, ilmoittaudun täten suunnittelemallesi kurssille :))

• manchester kirjoitti:

...muu ei saa olla ihmismielelle vierasta kuin humppa ja kansantanhu, ilmoittaudun täten suunnittelemallesi kurssille :))

...rohkea olet:-))))

Viikko alkaakin rattoisasti, kun saa se naurulla alkaa....

Tuota, varustaudu keveillä löysillä puuvillaisilla trikoilla ja varvassukilla...transofrmaaninen*** muutos kurssituksen jälkeen voi olla sitä luokkaa ettei edes äitisikään sinua enää tunnista....

Kestätköhän ympäristön paineen/Alla?.....palauttaminen alkutilaan" kun ei sitten ole enää mahdollista...ja voit päätyä kestokulutuskäyttöön:-)

Kunhan kymmenen ilmottautunutta löytyy , niin kursitus voidaan aloittaa.

*anteeksi nyt mutta on kyllä mentävä tästä itsekseen nauramaan vähäksi aikaa*
        ---kun vain ajattelenkaan , niin humoristinen puoleni näkee sisäisisin silmin kun *pojat ovat niin tosissaan****

• manchester
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

...rohkea olet:-))))

Viikko alkaakin rattoisasti, kun saa se naurulla alkaa....

Tuota, varustaudu keveillä löysillä puuvillaisilla trikoilla ja varvassukilla...transofrmaaninen*** muutos kurssituksen jälkeen voi olla sitä luokkaa ettei edes äitisikään sinua enää tunnista....

Kestätköhän ympäristön paineen/Alla?.....palauttaminen alkutilaan" kun ei sitten ole enää mahdollista...ja voit päätyä kestokulutuskäyttöön:-)

Kunhan kymmenen ilmottautunutta löytyy , niin kursitus voidaan aloittaa.

*anteeksi nyt mutta on kyllä mentävä tästä itsekseen nauramaan vähäksi aikaa*
        ---kun vain ajattelenkaan , niin humoristinen puoleni näkee sisäisisin silmin kun *pojat ovat niin tosissaan****

Kyllä mä kestän, kerää porukka kasaan vaan.

*täällä valmiina jo oottelee varvassukissaan, sikiöasennossa väristen * :))

• manchester kirjoitti:

Kyllä mä kestän, kerää porukka kasaan vaan.

*täällä valmiina jo oottelee varvassukissaan, sikiöasennossa väristen * :))

..tuo näky on jo jokseenkin liikuttava:-)

---kylläpä näytätkin söötille****

• taikanainen

tälle kurssille minäkin ilmoittaudun :))

siiiiis......eikö siellä kursilla pidä olla naaraitakin....?? tuo sikiöasentorahvasmies manchester kuulosti niin söötiltä, että pakkohan tälle kursille on päästä. Mä en jaksa kans viikkoa hytkyä yhden ja saman organismin kourissa :))

• taikanainen kirjoitti:

siiiiis......eikö siellä kursilla pidä olla naaraitakin....?? tuo sikiöasentorahvasmies manchester kuulosti niin söötiltä, että pakkohan tälle kursille on päästä. Mä en jaksa kans viikkoa hytkyä yhden ja saman organismin kourissa :))

...taikkis:-)))
        kysymys on siitä, että OLLAAN siinä orgasmin kaltaisessa tilassa!!!!

Onkai tälläinen kurssi kyllä järjästettävä*NAURAA LAPALUISTAAN saakka hytkyen***

Kuvittele tuota varvasukkaista herkkänä tärisevää'' sikiöasennossa olevaa manchesteria...JESSU , ETTÄ SE ON HELLYYTTÄVÄ:-)))

• manchester
        taikanainen kirjoitti:

Mä jotenkin oon ymmärtänyt, että tässä rahvaanmiehenversiossa olis tavoitteena viikon tantrinen nytkytys normaalein organismein?
        Koska sulla taikis on kesäloma? :)

• taikanainen
        manchester kirjoitti:

Mä jotenkin oon ymmärtänyt, että tässä rahvaanmiehenversiossa olis tavoitteena viikon tantrinen nytkytys normaalein organismein?
        Koska sulla taikis on kesäloma? :)

mä niin puolihuolimattomasti luin nämä tarkoitusperät :))

Mutta mutta, sitä suuremmalla syyllä on kurseille päästävä, tuohan käy jo vaikka dieetistä, senverta taitaa energiaa palaa pois, ei ainoastaan kierrellä kropasta toiseen :))

Siis käsitinkö näin, että jos kursille ei saada tarpeeksi osanottajia ja se peruuntuu, niin laittaisimme lahdenhengenkursin käyntiin........kun tuosta lomasta kyselet...

• manchester
        taikanainen kirjoitti:

mä niin puolihuolimattomasti luin nämä tarkoitusperät :))

Mutta mutta, sitä suuremmalla syyllä on kurseille päästävä, tuohan käy jo vaikka dieetistä, senverta taitaa energiaa palaa pois, ei ainoastaan kierrellä kropasta toiseen :))

Siis käsitinkö näin, että jos kursille ei saada tarpeeksi osanottajia ja se peruuntuu, niin laittaisimme lahdenhengenkursin käyntiin........kun tuosta lomasta kyselet...

..ei viikonkaan tantrinen nylkytys pääse kato haittaan bisneksiä. Ja tottakai tämän kurssin on tultava. Tavalla tai toisella :))

• että

akat on vain esteenä, kun kunnolla aletaan na....n?
      Noin ne isot pojat on kertonu. ;)))

• taikanainen

"hällä huokuu viikonverran"........ Meilläpäin hällä on puu-uuni, ettekait te hällää vasten vaan..... :))

• hmmmmm...

lukeekos takapuolessa sitten *högfors*,kun niin sun hällä huokuu? ;)

...voi massuparkaa...nauru osaa koskeakin :DDDDD

• taikanainen
        hmmmmm... kirjoitti:

lukeekos takapuolessa sitten *högfors*,kun niin sun hällä huokuu? ;)

...voi massuparkaa...nauru osaa koskeakin :DDDDD

eihän kyse ollut minun hällästäni, luoja paratkoot :DDD vaan tuon sutijan, hän tämän lausuman ilmoille laski...mä vain varovasti kyselin hältä....

*tarkistaa varulta takapuolensa*

• taikanainen kirjoitti:

eihän kyse ollut minun hällästäni, luoja paratkoot :DDD vaan tuon sutijan, hän tämän lausuman ilmoille laski...mä vain varovasti kyselin hältä....

*tarkistaa varulta takapuolensa*

..luukkupöksyt , sillai napitettavat...

Niin,,,,mitäs sun pepussa oikein lukikaan????

• taikanainen

made in finland :))

• heira
        taikanainen kirjoitti:

made in finland :))

ettei lukenu; made in hongkong tai peräti made in china!
        Oliskohan vino? ;;DDDDD

• taikanainen
        heira kirjoitti:

ettei lukenu; made in hongkong tai peräti made in china!
        Oliskohan vino? ;;DDDDD

tästähän on tullut ihan tseksipalsta.....Kaikki tän tantramamman syytä ;DD

Mihin on häpy kadonnut, kysyn vaan
        *tikahtuu nauruun*

• heira
        taikanainen kirjoitti:

tästähän on tullut ihan tseksipalsta.....Kaikki tän tantramamman syytä ;DD

Mihin on häpy kadonnut, kysyn vaan
        *tikahtuu nauruun*

joko sinä senkin kadotit?

Pitäisi olla huolellisempi tavaroittensa kanssa ;DD

*etsii apuna ja nauraa :DDDDDDDDDD*

• taikanainen
        heira kirjoitti:

joko sinä senkin kadotit?

Pitäisi olla huolellisempi tavaroittensa kanssa ;DD

*etsii apuna ja nauraa :DDDDDDDDDD*

hukassa, hiisi vieköön.. :DD
        Se tämä kevät...

ps. olipa hyvä lohkaisu sulla, sai taas päivän naurut :D

• tukkusutija

mitkä rinat. (ei kirousvirettä vaan sisäpiirin sanonta)

kylä meil hälä huokuu viikon verran vaik ei högforsin leimaa perseeseen palaisikaan.

ja kyllä jorma on ollut oottamassa omaansa useamman päivän ja yön ihan niikun päässälasku tai kertomustaulu.

vaan manta saa tantrata ja haalia haaviinsa ketä muita tai toisia tahansa. kehtas perkele sanoa mua rahvaaksi mieheksi tai joksikin. mähän oon seutukunnan herosin hienopieru vähän niinkui armeijakaveri, jota nimiteltiin neiti nissiseksi.

ja mussa on kyllä tantraa jakaa, jos akka luvan antaa. mä kysyin, ei anna.

• taikanainen
        tukkusutija kirjoitti:

mitkä rinat. (ei kirousvirettä vaan sisäpiirin sanonta)

kylä meil hälä huokuu viikon verran vaik ei högforsin leimaa perseeseen palaisikaan.

ja kyllä jorma on ollut oottamassa omaansa useamman päivän ja yön ihan niikun päässälasku tai kertomustaulu.

vaan manta saa tantrata ja haalia haaviinsa ketä muita tai toisia tahansa. kehtas perkele sanoa mua rahvaaksi mieheksi tai joksikin. mähän oon seutukunnan herosin hienopieru vähän niinkui armeijakaveri, jota nimiteltiin neiti nissiseksi.

ja mussa on kyllä tantraa jakaa, jos akka luvan antaa. mä kysyin, ei anna.

sulla pihi akka :))

Otas kuule posetiivisena tuo rahvas..käännä se raavaaksi, mikä tarkoittaa taas vallan miehekästä, ei noista mantan tantroista oo mihinkään, enerkiat vaan kiertelee, eikä mitään poistu...happanee mokomalla touhulla ;)

• luukkuhousu

tere
        siel luki
        että terveisii markus sedältä
        ja kaurapuurot on pöksyissä

nim. kokemusta omaava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      56
      4406
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2901
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2633
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1553
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      115
      1467
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1106
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1087
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe