Pelkäätkö mitä muut ihmiset ajattelevat, jos ostat punalaputettuja tuotteita?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5b8f1c0c-fd8a-4216-b346-4d2a1e1cd94a
Kehtaatko ostaa alennettua hävikkiruokaa?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enhän mä muuta ostakaan! Mummojen kanssa mennään punalappukentässä ku rugbyssä.
Itse voitan pelkoni sillä, että en usko muiden ihmisten ajattelevan. ; )
- Anonyymi
Kehtaan enkä pelkää.
- Anonyymi
Punalappuiset ovat parhaita.
>Timppa< - Anonyymi
Mielellään ostaisinkin, mutta ne tuotteet ja ruoat joita käytän, ei ole koskaan punalaputettuina.
Olen kasvissyöjä, en syö vaaleaa viljaa ollenkaan. En syö makkaroita enkä lihaa missään muodossa.
Oma ruokavalioni on sen verran "vaikea" että koko kaupungin saisin koluta läpi löytääkseni jotain alennushinnalla. Olen siis vegaani, en vegetariaani.
Ei houkuttele ostaa vanhoja hedelmiä eikä vihanneksia, banaania voin ostaa sellaisia hieman mustuneita koska ne ovat vielä täysin hyviä. Kypsiä mutta syötävä pian.
Olen kyllä taloudellinen ja katson tarkkaan mitä ostan. En halua haaskata enkä ostaa turhaa. Ei se ole kehtaamisesta kiinni.
Ruokajaosta haen sen mitä sieltä saa, ja ne loput mitä tarvitsen, ei ole koskaan laputettuja.- Anonyymi
Tietysti kehtaan. Täytyy olla todella huono itsetunto jos ei kehtaisi.
- Anonyymi
Ostan niitä usein ja avoimesti sekä hyvällä omallatunnolla.
- Anonyymi
joskus ollut vähän noloa illalla käydä, kun ei oo juuri muuta ollutkaan ku näitä punalappusia. Ei niitä aina oo yhtään. Kaupat käyttää nykyään ihan sisäänvetotuotteina näitä, joten ei niitä aina ole yhtään jäljellä. Ihmiset täyttää pakastimiaan näillä. Ennenhän nää kaikki meni roskiin ja niitä sieltä jotku dyykkaili sitten.
- Anonyymi
Ei kaupassa ole useinkaan ruoka alennuksessa. Käyn prismassa ja harvoin siellä on mutta käynkin aamuisin että voi olla että illalla olis punalappuisia ale tuotteita.
- Anonyymi
Kyllä kehtaan, mutta leipäjonoon en kehtaa mennä kuten monet miljonäärit menevät takseillaan hakemaan ilmaista ruokaa ahneuksissaan, niihin en kehtaa mennä, kun on rahaa ostaa aivan oikeaa ruokaa...
- Anonyymi
Mitä sitä häpeämään, ei muut ihmiset piittaa vaikka ostat punalapputuotteita.
Punalapputuotteiden ostaminen on sitäpaitsi ekoteko, ympäristöteko ja päästöjen vähenys teko, koska muuten punalapputuote päätyisi lopulta roskiin, jos sitä kukaan ei ostaisi, eikä se edes ilmaiseksi kelpaisi.
Minä ostan aina punalapputuotteita, jos sellaisia on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1766446Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775322Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223355Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1772702Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val381660Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191576- 981326