Kehtaatko ostaa alennettua hävikkiruokaa?

Anonyymi

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enhän mä muuta ostakaan! Mummojen kanssa mennään punalappukentässä ku rugbyssä.

    • Itse voitan pelkoni sillä, että en usko muiden ihmisten ajattelevan. ; )

    • Anonyymi

      Kehtaan enkä pelkää.

    • Anonyymi

      Punalappuiset ovat parhaita.

      >Timppa<

    • Anonyymi

      Mielellään ostaisinkin, mutta ne tuotteet ja ruoat joita käytän, ei ole koskaan punalaputettuina.
      Olen kasvissyöjä, en syö vaaleaa viljaa ollenkaan. En syö makkaroita enkä lihaa missään muodossa.
      Oma ruokavalioni on sen verran "vaikea" että koko kaupungin saisin koluta läpi löytääkseni jotain alennushinnalla. Olen siis vegaani, en vegetariaani.
      Ei houkuttele ostaa vanhoja hedelmiä eikä vihanneksia, banaania voin ostaa sellaisia hieman mustuneita koska ne ovat vielä täysin hyviä. Kypsiä mutta syötävä pian.

      Olen kyllä taloudellinen ja katson tarkkaan mitä ostan. En halua haaskata enkä ostaa turhaa.

    • Ei se ole kehtaamisesta kiinni.

      Ruokajaosta haen sen mitä sieltä saa, ja ne loput mitä tarvitsen, ei ole koskaan laputettuja.

    • Anonyymi

      Tietysti kehtaan. Täytyy olla todella huono itsetunto jos ei kehtaisi.

    • Anonyymi

      Ostan niitä usein ja avoimesti sekä hyvällä omallatunnolla.

    • Anonyymi

      joskus ollut vähän noloa illalla käydä, kun ei oo juuri muuta ollutkaan ku näitä punalappusia. Ei niitä aina oo yhtään. Kaupat käyttää nykyään ihan sisäänvetotuotteina näitä, joten ei niitä aina ole yhtään jäljellä. Ihmiset täyttää pakastimiaan näillä. Ennenhän nää kaikki meni roskiin ja niitä sieltä jotku dyykkaili sitten.

    • Anonyymi

      Ei kaupassa ole useinkaan ruoka alennuksessa. Käyn prismassa ja harvoin siellä on mutta käynkin aamuisin että voi olla että illalla olis punalappuisia ale tuotteita.

    • Anonyymi

      Kyllä kehtaan, mutta leipäjonoon en kehtaa mennä kuten monet miljonäärit menevät takseillaan hakemaan ilmaista ruokaa ahneuksissaan, niihin en kehtaa mennä, kun on rahaa ostaa aivan oikeaa ruokaa...

    • Anonyymi

      Mitä sitä häpeämään, ei muut ihmiset piittaa vaikka ostat punalapputuotteita.
      Punalapputuotteiden ostaminen on sitäpaitsi ekoteko, ympäristöteko ja päästöjen vähenys teko, koska muuten punalapputuote päätyisi lopulta roskiin, jos sitä kukaan ei ostaisi, eikä se edes ilmaiseksi kelpaisi.
      Minä ostan aina punalapputuotteita, jos sellaisia on tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe