Jotka olivat kirjahyllyssä. Hyllyssä oli paljon kirjoja. Kaikkiin kirjoihin oli kiinnittynyt violetteja ja hyvin vaalean liiloja, suurisiipisiä perhosia, joilla oli siipiensä kärjissä kultareunat. Kaikki siivet liikkuivat eri aikaan ja kirjahylly oli hyvin elävän näköinen. Jotenkin kaunis uni. Heräsin onnellisena.
Näin unta perhosista
98
135
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin joskus herään nauruunkin jos näen oikein huvittavan unen, aloitan unessa jo mielessä nauramisen ja sitten herään nauruun.
Joskus on taas niin ikäviä unia, painajaisia en näe ikinä, mutta jotain julmia, joista en edes viitsi mitään kertoakaan kuten viime yönäkin.
Viime yönä itseäni häiritsivät Zeppeliinit unessa, ilmalaivat siis, ilmavaivat, maha oli täynnä kaasua, piti rupsutella melkein koko yö. Joku kemiallinen reaktio oli ilmeisesti käynnissä mahassani. - Anonyymi
Perhonen on muutoksen symboli, toiveikkuudenkin. Pitäisikö etsiä uutta luettavaa. Eilen suruvaipat olivat ihan juovuksissaan marjojen mehusta, elävät päivän kerrallaan.
Aikoinaan suunnittelin värjäyttäväni selkäni suuren perhosen violetiksi tai sen eri sävyihin. Mutta edelleen se on black and grey.
Hauska yhteensattuma vaan.- Anonyymi
Nytpä minä sinut tunnen. Tiedän, kuka olet.
- Anonyymi
Moi koodari
- Anonyymi
Mä pääsin tietojenkäsittelylinjalle.
Anonyymi kirjoitti:
Nytpä minä sinut tunnen. Tiedän, kuka olet.
Niinhän moni luulee, hyvin harva tuntee.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
En osaa koodausta.
Hei hei
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Niinhän moni luulee, hyvin harva tuntee.
olemme käyneet pitkät keskustelut tästä perhosestasi. Se on aina yhtä hätkähdyttävää kun ihminen ei muista, mitä, milloin, kenenä ja missä on puhunut.
Anonyymi kirjoitti:
olemme käyneet pitkät keskustelut tästä perhosestasi. Se on aina yhtä hätkähdyttävää kun ihminen ei muista, mitä, milloin, kenenä ja missä on puhunut.
Jaa, tuskin olemme. Mulla ei ole hinkua jutella tatuoinneistani. Ohimennen voinut palstalla mainita. Irl en ole koskaan puhunut siitä kellekkään mitään.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Jaa, tuskin olemme. Mulla ei ole hinkua jutella tatuoinneistani. Ohimennen voinut palstalla mainita. Irl en ole koskaan puhunut siitä kellekkään mitään.
Olemme jutelleet keskenämme.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Niinkö, missä? Ja mitä?
Älä leiki tietämätöntä! Mäkin leikin nyt, että mä leikisti nukun.
Anonyymi kirjoitti:
Älä leiki tietämätöntä! Mäkin leikin nyt, että mä leikisti nukun.
Eli ei olla juteltu mitään keskenään. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Minulla ei ole tatuointeja mutta tuosta perhosesta tuli yksi kaunis laulu mieleen. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=WJ9eX8pfq2M - Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Sinun kimpussa taas vaihteeksi joku harhainen tunnistelija. Minut on jätetty rauhaa ainakin tältä erää. Toivottavasti sinulla ollut hyvä viikonloppu. ;) :)
https://www.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPA Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja mutta tuosta perhosesta tuli yksi kaunis laulu mieleen. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=WJ9eX8pfq2MKiva. :)
Vastineeksi..
https://youtu.be/QzcvRDWgRIE- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kylläpä ollaan.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
En usko, kun tuon enempää ei irtoa.
Pitäisikö tässä kertoa kaikki? Niinkö sitten haluat?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
En usko, kun tuon enempää ei irtoa.
Yllytätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kimpussa taas vaihteeksi joku harhainen tunnistelija. Minut on jätetty rauhaa ainakin tältä erää. Toivottavasti sinulla ollut hyvä viikonloppu. ;) :)
https://www.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPAMeillä on ollut hyvin läheiset välit.
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=d16B2QK_WPANiitä riittää. Kiitos kysymästä, ihan kivasti. Kaikenlaista puuhaa on kotosalla riittänyt. Oletko sä jo pakannut? :)
https://youtu.be/0C-dNgypA5MAnonyymi kirjoitti:
Pitäisikö tässä kertoa kaikki? Niinkö sitten haluat?
Kerro jotain todellista.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Niitä riittää. Kiitos kysymästä, ihan kivasti. Kaikenlaista puuhaa on kotosalla riittänyt. Oletko sä jo pakannut? :)
https://youtu.be/0C-dNgypA5M”Anna Apple id-varmistus” x 4
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Niitä riittää. Kiitos kysymästä, ihan kivasti. Kaikenlaista puuhaa on kotosalla riittänyt. Oletko sä jo pakannut? :)
https://youtu.be/0C-dNgypA5MEn ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on ollut hyvin läheiset välit.
En tiedä kenenkään keskinäisistä suhteista mutta kiusaava vihjailu, ahdistelu ja harhainen tunnistelu on julkisella palstalla väärin. Eiköhän jokainen pidä yhteyttä niihin IRL, joihin haluaa, tai keskustelee vähntäänkin ystävällissävytteisesti. Hyvin omituista tuo sinun käytös.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kerro jotain todellista.
Pirkanmaa.
Ja sulla on vanha pikku moponräysky (moottoripyörä) mitä et enää käytä. Kunnossa kyllä, mutta ei ajossa.
Sitten olen saanut kuvan siitä perhosesta. Anonyymi kirjoitti:
Pirkanmaa.
Ja sulla on vanha pikku moponräysky (moottoripyörä) mitä et enää käytä. Kunnossa kyllä, mutta ei ajossa.
Sitten olen saanut kuvan siitä perhosesta.Heh, väärin meni. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenenkään keskinäisistä suhteista mutta kiusaava vihjailu, ahdistelu ja harhainen tunnistelu on julkisella palstalla väärin. Eiköhän jokainen pidä yhteyttä niihin IRL, joihin haluaa, tai keskustelee vähntäänkin ystävällissävytteisesti. Hyvin omituista tuo sinun käytös.
Kyllä jokainen ilahtuu kun tuttunsa näkee! Hänhän itse pyytää ”kerro jotain todellista”, että voi tunnistaa tuttunsa. Mitäpä se sulle ylipäätään kuuluu? Kai tuttuja voi olla. Ja miksi sä huutelet jostain harhaisesta?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
https://youtu.be/0C-dNgypA5MHei, joku harhahemmo tuossa välissä hiihtää ja näyttää vastailevan minunkin puolestani. En ole pakannut vielä, huomenna pakkaan ja siivoan. Tiistaina lähden mutten kuitenkaan vielä Stadiin tallaamaan. ;) ;O
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, väärin meni. :D
Mun tatuoinnista ainoa kuvan nähnyt tällä palstalla on Disse. Facebookissa. Mä en niitä herkästi esittele, enkä varsinkaan lähettele itsestä kellekkään henkilökohtaisia kuvia itsestäni.
Kellekkään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä saan olla tuttu roomalaisnumeroiden kanssa vaikka et siitä tykkäisi.
Anonyymi kirjoitti:
Hei, joku harhahemmo tuossa välissä hiihtää ja näyttää vastailevan minunkin puolestani. En ole pakannut vielä, huomenna pakkaan ja siivoan. Tiistaina lähden mutten kuitenkaan vielä Stadiin tallaamaan. ;) ;O
Okei. Joo, ei ole iso muuttokuorma ilmeisesti? :)
Anonyymi kirjoitti:
Mä saan olla tuttu roomalaisnumeroiden kanssa vaikka et siitä tykkäisi.
Ainoo vaan ettet ole tuttuni.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, väärin meni. :D
Niinhän sä voit sanoa. Pidä toi. Tossahan jo paheksutaan jos yhtään enempää sanoo niin ei viiti jos joku siitä näyttää suuttuvan.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mun tatuoinnista ainoa kuvan nähnyt tällä palstalla on Disse. Facebookissa. Mä en niitä herkästi esittele, enkä varsinkaan lähettele itsestä kellekkään henkilökohtaisia kuvia itsestäni.
Kellekkään.Mulle laitoit. Puhuttiin mikä tatska olis paras ja näytit mikä sulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokainen ilahtuu kun tuttunsa näkee! Hänhän itse pyytää ”kerro jotain todellista”, että voi tunnistaa tuttunsa. Mitäpä se sulle ylipäätään kuuluu? Kai tuttuja voi olla. Ja miksi sä huutelet jostain harhaisesta?
Kyllä nämä tämän palstan tunnistelijat tiedetään. Tämä on vapaa palsta, saan kommentoida. :)
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä voit sanoa. Pidä toi. Tossahan jo paheksutaan jos yhtään enempää sanoo niin ei viiti jos joku siitä näyttää suuttuvan.
Mä olen aika tarkka kelle avaan elämäni kuvina. Luottamus on oltava kova, jos minulta saa yhdenkin henkilökohtaisen kuvan mun elämään liittyen.
Muokatut kuvat poislukien.Anonyymi kirjoitti:
Mulle laitoit. Puhuttiin mikä tatska olis paras ja näytit mikä sulla on.
Höpö höpö. Mä en kysyisi keltään tuollaista.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mä olen aika tarkka kelle avaan elämäni kuvina. Luottamus on oltava kova, jos minulta saa yhdenkin henkilökohtaisen kuvan mun elämään liittyen.
Muokatut kuvat poislukien.No niinpä itsekin ja niin pitää ollakin.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Okei. Joo, ei ole iso muuttokuorma ilmeisesti? :)
Joo, ei ole. Pöytä, pari tuolia, patjat, vaatteet, kirjat ja käyttötavarat jne. Tämä oli kesäkämppä mutta mukava sellainen. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä tämän palstan tunnistelijat tiedetään. Tämä on vapaa palsta, saan kommentoida. :)
Myös minä :)
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä itsekin ja niin pitää ollakin.
Pitää pitää. Hyvin harvaan luotan niin paljon.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ainoo vaan ettet ole tuttuni.
Vaan satun vaan olemaan. Hassua, että nyt kielletään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan jos näin on, niin jos täällä kielletään ja käännetään asiat toisin, niin osaan kyllä olla etten reagoi enää missään muuallakaan.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Höpö höpö. Mä en kysyisi keltään tuollaista.
Aika hemmetin huono muisti! (Vai sikskö ettei tämä nyt näkyis muille?)
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ole. Pöytä, pari tuolia, patjat, vaatteet, kirjat ja käyttötavarat jne. Tämä oli kesäkämppä mutta mukava sellainen. ;)
No helppo muutto sitten. Valmis kalustus jos likipitäen löytyy muuttovalmiina. :)
Anonyymi kirjoitti:
Et ole. Mulla on kourallinen läheisiä tuttuja. Ja vielä vähemmän niitä joiden kanssa pidän yhteyttä irl.
Anonyymi kirjoitti:
Vaan jos näin on, niin jos täällä kielletään ja käännetään asiat toisin, niin osaan kyllä olla etten reagoi enää missään muuallakaan.
Kaikin mokomin.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
No helppo muutto sitten. Valmis kalustus jos likipitäen löytyy muuttovalmiina. :)
Joo, muut tavarat on muualla. Täällä vain se, minkä tarvitsin pariksi kuukaudeksi. Joskus nämä työt on tällaisia, että ei ole mitään järkeä kaikkia tavaroita kaupungista toiseen parin kuukauden ajaksi. :) ;)
Anonyymi kirjoitti:
Aika hemmetin huono muisti! (Vai sikskö ettei tämä nyt näkyis muille?)
Tarkistuta oma muistisi, mun muisti on varsin hyvä.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kaikin mokomin.
Hyvin näytelty. Edessä muuta, takana toista.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, muut tavarat on muualla. Täällä vain se, minkä tarvitsin pariksi kuukaudeksi. Joskus nämä työt on tällaisia, että ei ole mitään järkeä kaikkia tavaroita kaupungista toiseen parin kuukauden ajaksi. :) ;)
Ymmärrän. Parempi ja helpompi noin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin näytelty. Edessä muuta, takana toista.
Voit toki lopettaa näyttelemisen, miksi edes aloitit?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Et ole. Mulla on kourallinen läheisiä tuttuja. Ja vielä vähemmän niitä joiden kanssa pidän yhteyttä irl.
Älä sit kerro perhosistas ym. moottoripyöristä tai koko elämästäs.
Anonyymi kirjoitti:
Älä sit kerro perhosistas ym. moottoripyöristä tai koko elämästäs.
No problem.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle laitoit. Puhuttiin mikä tatska olis paras ja näytit mikä sulla on.
Ihmisillä on aika paljon tatuointeja, erikoisiakin ja monasti samantyylisiäkin erikoisuuksia.
Ihan vain tiedoksesi, että ymmärrät varmaan että olet suurella todennäköisyydellä erehtynyt.MCMLXXVI kirjoitti:
Anna noiden olla, kiusaavat vaan, vaikka aamuun asti.
randombypasser kirjoitti:
Anna noiden olla, kiusaavat vaan, vaikka aamuun asti.
Joo. Näihän se on. Huomionkipeet trollit.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ihmisillä on aika paljon tatuointeja, erikoisiakin ja monasti samantyylisiäkin erikoisuuksia.
Ihan vain tiedoksesi, että ymmärrät varmaan että olet suurella todennäköisyydellä erehtynyt.Mitäs se sua vaivaa vaikka me olemmekin tosi elämässä tuttuja? (tosin tossa nyt kiistää, mutta syynsä varmaan).
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ihan vain tiedoksesi, että ymmärrät varmaan että olet suurella todennäköisyydellä erehtynyt.Ehei. En ole erehtynyt. Meillä on takana pitkät keskustelut.
MCMLXXVI kirjoitti:
Ehkä, tiedä ikinä, mutta ota iisisti äläkä lähde mukaan leikkiin ;)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ihme käytöstä sulta. Mikä mättää?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Tarkistuta oma muistisi, mun muisti on varsin hyvä.
Ok.
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se sua vaivaa vaikka me olemmekin tosi elämässä tuttuja? (tosin tossa nyt kiistää, mutta syynsä varmaan).
Kenenkään "tuttu" ei käyttäydy noin moukkamaisesti kuin sinä nyt käyttäydyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ehei. En ole erehtynyt. Meillä on takana pitkät keskustelut.
Jos olisi, olisit kuunnioittanut myös yksityisyyttä.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
”Trolliko” nyt oon? Kiitos vaan…
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kenenkään "tuttu" ei käyttäydy noin moukkamaisesti kuin sinä nyt käyttäydyt.
Mikäs Jeesus sinä kuvittelet olevasi ja tuomitsevasi?
randombypasser kirjoitti:
Ehkä, tiedä ikinä, mutta ota iisisti äläkä lähde mukaan leikkiin ;)
En lähde, lähden nukkumaan. Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti. :)
MCMLXXVI kirjoitti:
Kiva, hyvää yötä myös itsellesi :)
MCMLXXVI kirjoitti:
Nuku hyvin halipupu :)
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mitäs tässä ei kunnioiteta?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Lähinnä toi ei kunnioita ystäväänsä ilmaisuillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs Jeesus sinä kuvittelet olevasi ja tuomitsevasi?
Eihän se ollut tuomitsemista, vaan mielipiteen ilmaus. Eikä se kommentoitu käyttäytyminen tosiaan kovin kummoista ollut.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Toivottavasti pärjäät itsesi kanssa. Ihan siis hyvällä. Yöt.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Hyvää ja rauhallista yötä! :) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=654tlKKI_Ys Anonyymi kirjoitti:
Hyvää ja rauhallista yötä! :) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=654tlKKI_YsNukuin kun tukki. :)
https://youtu.be/HjK30nhy7CU- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Nukuin kun tukki. :)
https://youtu.be/HjK30nhy7CUHyvä juttu, levänneenä sitten uuteen päivään. Mielenkiintoinen kappalevalinta. Mikä tuossa sinua puhuttelee? Tässä sinulle. Viihdyn tällaisissa "piireissä". :) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=uz9xKtRhpjc Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, levänneenä sitten uuteen päivään. Mielenkiintoinen kappalevalinta. Mikä tuossa sinua puhuttelee? Tässä sinulle. Viihdyn tällaisissa "piireissä". :) ;)
https://www.youtube.com/watch?v=uz9xKtRhpjcMea culpa ja maisemakuvat. :)
Tuo on huonompi versio alkuperäisestä. Alkuperäinen on parempi. Enigman musiikista pidän.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mea culpa ja maisemakuvat. :)
Tuo on huonompi versio alkuperäisestä. Alkuperäinen on parempi. Enigman musiikista pidän.Okies. Piti ihan googlata, mitä se tarkoittaa. Minun latina on ehtinyt rapistua sen verran vuosien varrella, ettei lamppu syttynyt. Enigma on mielenkiintoinen, vielä asteen mystisempää kuin Enya. :)
Anonyymi kirjoitti:
Okies. Piti ihan googlata, mitä se tarkoittaa. Minun latina on ehtinyt rapistua sen verran vuosien varrella, ettei lamppu syttynyt. Enigma on mielenkiintoinen, vielä asteen mystisempää kuin Enya. :)
Juu, on vanha ku taivas tuo Enigma. Sadeness taitaa olla paras Enigmalta. :)
Mä karkaan nyt linjoilta. Mukavaa iltapäivää. :)
- Anonyymi
Näe unta Gordoneista, Gorgon Dry Gin lempijuomanasi, mutta huvittaa nuo ikivanhan kreikkalaisten jutut kuin mikä on Medusa se on:
Medusa (m.kreik. Μέδουσα) oli kreikkalaisessa tarustossa hirviömäinen naispuolinen olento gorgo, joka pystyi katseellaan muuttamaan ihmisen kiveksi.[1] Hänen sisarensa olivat Euryale ja Stheino.
Eli hirviömäinen nainen, olento.- Anonyymi
Juu, se uni ja perhoset on hyvä juttu
Ja vielä sun lempivärisi
- Anonyymi
Joku sanoi että; moi koodari... joo voin jotain auttaa sitten jos haluat apua esimerkiksi hardware device driverienkin koodauksessa, eli järjestelmätason ajureita esim. Windows käyttöjärjestelmiin tai helpompaakin, kuin jotain grafiikkakkiihdyttimien optimaalista käyttöä DirectX -ympäristöissä tai jotain vieläkin helpompaa :D
- Anonyymi
Sulta voi sitten kysyä apua.
- Anonyymi
... niin luultavasti jos suuntaat ohjelmointiin, aloittavat aivan joillain perusjutuilla että miten tehdään ohjelmakoodi joka laskee yheen numerot 1 2 jne..
Itse tuossa jouduin käyttämään hexaeditoria, kun kehitin omaa lotto-ohjelmaani sellaiseksi että yhdellä napinpainalluksella se tulostaa tulostimelle uudet lotto numerot suurella koolla ja sitten pienemmällä koolla perään samalle paperilel kauppalistan...
Siis eli suoraan USB-tulostimelle Espave-Sequenecja fonttien vaihtoon jne, suoraan porttiin näin, näppärä ohjelma ja kiva, hyödyllinenkin, sääst'ää mustetta kuivamustekynästäkin kun tulosti printtaa kaikki samalla. - Anonyymi
Mulla on joitain vanhoja tehtäviäkin tallella ammattikorkean IT-ohjelmoinnin linjalta ja vastauksia jos tarvitset :D
- Anonyymi
Oot kiva!
- Anonyymi
Hei, se sinun uni, se on aivan ihana! Siinä on jotain todella kaunista ja merkityksellistä!
Minunkin elämässä jotain perhosiin liittyvää. Piirsin kerran värikkäitä perhosia, mutta pidin niitä mauttomina kuvaamaan itseäni, kuten oli kuitenkin tehtävänanto ollut Nyt pari päivää sitten löysin lahjan koristeena saamani rubiininpunaisin siivin ja kultareunoin koristellun perhosen. Olin niin iloinen löytäessäni sen :) t.sxth - Anonyymi
Taisit olla akaasinessa kirjastossa :D https://fi.wikipedia.org/wiki/Akaasinen_arkisto
- Anonyymi
Olin esoteerikkojen matkalla kerran
Pidin sitä hömppänä, mut ei se taida ollakaan
- Anonyymi
Sellainen unitallennin olisi hyvä olla jokaisella: voisi tallentaa aina mukavat unet ja sitten katsella niitä uudestaan aina kun haluaisi.
Kun itse näen aika todentuntuisia unia, aivan kuin elokuvia, jotenkin olen oppinut nyt ohjailemaankin unessa itse niitä, eli vähän kuin jotain selkounia, mutta ei sellaisia, voin muuttaa jotain tapahtumia jos olen itse hahmona unessa :)
Jotenkin silloin pitää olla puoliheränneessä tilassa jotenkin ja sitten silloin muuttaa sitä tilannetta oikeassa unessa ja palautua takaisin siihen syvään oikeaan uneen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314491Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881385
- 96907
- 79794
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18762- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42618