Petetyn tuska.

Anonyymi

Kun olet rakastunut koko sielullasi ja ruumiillasi ja toinen sanoo myös rakastavansa. Kun saat tietää että et olekkaan se ainut. Kun sinua on huijattu kaikessa. Kun olet rikkoutunut täysin. Kun rakastat silti yhä. Kun tuska repii kappaleiksi. Kun viha, epäusko ja rakkaus kiskoo mieltäsi ja sydäntä eri suuntiin. Kun pelkäät että kipu ei lopu koskaan.

20

1574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tuttua. Voimia sinulle!

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Keneltä kuulit valeen ja uskoit kysymättä.

      • Anonyymi

        Kysyin ja myönsi. Niin että pidä vaan pääsi kiinni.


    • Anonyymi

      Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu, älkää tuijottako sitä omaa napaa vaan.

      • Anonyymi

        Mahtuu mahtuu. Ja sehän onkin omaan napaan tuijottamista kun itse annat kaiken ja vastineeksi saat valheita.


    • Anonyymi

      Saman kokenut. Luottamus vain menee ihmisiin. Miksi tunteista valehdellaan? Eikö ihminen saa rehellisyydellä sitä mitä haluaa vaan pitää keinotella ja pitää toista kynnysmattona?

      • Anonyymi

        Ei pääse muuten nusasemaan,miehille se ainut tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse muuten nusasemaan,miehille se ainut tärkeä.

        Ilmeisesti myös naisille kun ainakin tässä tapauksessa pettäjä on nainen.


    • Anonyymi

      Tekstisi on omaa. Sitä ei kukaan voi suositella kellekään. Kulje elämäsi käännekohtaan rohkein mielin - tarvitset sen
      https://youtu.be/PV19UOFvIyM

    • Anonyymi

      Samat tunteet läpikäynyt. Syytön osapuoli yrittää selviytyä päivästä toiseen sydän vereslihalla. Pettäjän on ehkä mahdotonta ymmärtää sitä tuskan määrä.

    • Anonyymi

      Tuossa tilanteessa on kaikkein parasta laskea pettäjä aivan kokonaan pois elämästäsi. Pois näkopiiristä, pois kaikista someyhteyksistäsi, pois "ystävät" liistoilta, pois kaikesta.

      Sattuu aikansa .
      Saat nähdä että aurinko kokoaa sydämesi ja elämä taas alkaa hymyillä.
      "Elämä ei ole yhden petturin suremisen arvoista". Toista tuota lausetta aina kun tuo petturi pujahtaa ajatusmaailmaasi. Kohta uskot siihen 100%sti ja loppu on historiaa.

      Tee kaikkesi täyttääksesi ajatusmaailmasi kaikella muulla, opettavaisella. Lue enmmän, kirjottaudu kursseille, tapaa muita ystäviäsi ja tuttujasi, mene ulos kunnon reippaille lenkeille jne..

      • Anonyymi

        Ei ole yksinkertaista laskea pettäjää pois elämästä. Moni asia elämässä muuttuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yksinkertaista laskea pettäjää pois elämästä. Moni asia elämässä muuttuisi.

        Moni asia tietysti muuttuisi. Parempaan!


    • Anonyymi

      Höpön löpön, olet tiennyt koko ajan että toinen on naimisissa. Kyllä sä osaat valehdella kun kleptomaani olet. Ei sua ole kukaan pettänyt, itse olet halunnut vierasta ukkomiestä, että oma ego nousisi kun saa jopa ukkomiehen. Mutta se maine, se maine pupuseni se meni sinulta kuin kankkulan kaivoon. Onko kiva olla nyt, kysyn vaan. Oma vika, mitä olit niin hölmö, lähikaupassa kytiksellä päivittäin joko ukkoa näkyy ettei muut vie.

    • Anonyymi

      Nin se sattuu helvetisti. Olet uskonut sanoihin ja halusikin vain sinulta seksiä. Sen jälkeen olikin hyvä hylätä. En tajuu tommosia poikia ne on, ei miehiä. Jätin kaikki hänen vuokseen ja yksin jäin. Ei enää koskaan

    • Anonyymi

      Pettäjän tie on raskas.

    • Anonyymi

      Kyllä sä olet tiennyt alusta asti miten asiat on. Haluat vain esittää jotakin paskaa. Syyllistät toista osapuolta vaikka olet ollut aina se innokkaampi osallinen, niin kuin nytkin. Menisitkö peilin eteen ja katsoisit itseäsi hyvin tarkkaan, mitäpä näet mielenterveydellisesti epävakaan ihmisen joka haukkuu ja syyllistää viattomi ihmisiä. Tämä sivusta ja tulen vaikka käräjille todistamaan, jos asianomaiset haluaa sekä vievät tätä eteenpäin. Tämä jatkunut niin monta vuotta jo.

    • Anonyymi

      Niin ... petoshan se on siinä se mikä sattuu. Ainakin minulla se on näin.

      En ole mustasukkainen yksilö. Ei seksi ole siinä se mikä minua satuttaisi. Minua satuttaisi petos, valheet, kunnioituksen puute. Kykenisin kyllä suht helposti siihenkin, että asiasta sovittaisiin, jos toisella oikeasti olisi tarve. Vaan petosta ja valheita en ikinä kykenisi antamaan anteeksi. En kykenisi enää luottamaan.

    • Anonyymi

      Tussuusi sain sen säästät mulle sen vain hei hei mä lähden hei ei ei surra e i...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe