Petetyn tuska.

Anonyymi

Kun olet rakastunut koko sielullasi ja ruumiillasi ja toinen sanoo myös rakastavansa. Kun saat tietää että et olekkaan se ainut. Kun sinua on huijattu kaikessa. Kun olet rikkoutunut täysin. Kun rakastat silti yhä. Kun tuska repii kappaleiksi. Kun viha, epäusko ja rakkaus kiskoo mieltäsi ja sydäntä eri suuntiin. Kun pelkäät että kipu ei lopu koskaan.

20

1713

Äänestä

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tuttua. Voimia sinulle!

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Keneltä kuulit valeen ja uskoit kysymättä.

• Anonyymi

Kysyin ja myönsi. Niin että pidä vaan pääsi kiinni.

• Anonyymi

Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu, älkää tuijottako sitä omaa napaa vaan.

• Anonyymi

Mahtuu mahtuu. Ja sehän onkin omaan napaan tuijottamista kun itse annat kaiken ja vastineeksi saat valheita.

• Anonyymi

Saman kokenut. Luottamus vain menee ihmisiin. Miksi tunteista valehdellaan? Eikö ihminen saa rehellisyydellä sitä mitä haluaa vaan pitää keinotella ja pitää toista kynnysmattona?

• Anonyymi

Ei pääse muuten nusasemaan,miehille se ainut tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pääse muuten nusasemaan,miehille se ainut tärkeä.

Ilmeisesti myös naisille kun ainakin tässä tapauksessa pettäjä on nainen.

• Anonyymi

Tekstisi on omaa. Sitä ei kukaan voi suositella kellekään. Kulje elämäsi käännekohtaan rohkein mielin - tarvitset sen
      https://youtu.be/PV19UOFvIyM

• Anonyymi

Samat tunteet läpikäynyt. Syytön osapuoli yrittää selviytyä päivästä toiseen sydän vereslihalla. Pettäjän on ehkä mahdotonta ymmärtää sitä tuskan määrä.

• Anonyymi

Tuossa tilanteessa on kaikkein parasta laskea pettäjä aivan kokonaan pois elämästäsi. Pois näkopiiristä, pois kaikista someyhteyksistäsi, pois "ystävät" liistoilta, pois kaikesta.

Sattuu aikansa .
      Saat nähdä että aurinko kokoaa sydämesi ja elämä taas alkaa hymyillä.
      "Elämä ei ole yhden petturin suremisen arvoista". Toista tuota lausetta aina kun tuo petturi pujahtaa ajatusmaailmaasi. Kohta uskot siihen 100%sti ja loppu on historiaa.

Tee kaikkesi täyttääksesi ajatusmaailmasi kaikella muulla, opettavaisella. Lue enmmän, kirjottaudu kursseille, tapaa muita ystäviäsi ja tuttujasi, mene ulos kunnon reippaille lenkeille jne..

• Anonyymi

Ei ole yksinkertaista laskea pettäjää pois elämästä. Moni asia elämässä muuttuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksinkertaista laskea pettäjää pois elämästä. Moni asia elämässä muuttuisi.

Moni asia tietysti muuttuisi. Parempaan!

• Anonyymi

Höpön löpön, olet tiennyt koko ajan että toinen on naimisissa. Kyllä sä osaat valehdella kun kleptomaani olet. Ei sua ole kukaan pettänyt, itse olet halunnut vierasta ukkomiestä, että oma ego nousisi kun saa jopa ukkomiehen. Mutta se maine, se maine pupuseni se meni sinulta kuin kankkulan kaivoon. Onko kiva olla nyt, kysyn vaan. Oma vika, mitä olit niin hölmö, lähikaupassa kytiksellä päivittäin joko ukkoa näkyy ettei muut vie.

• Anonyymi

Nin se sattuu helvetisti. Olet uskonut sanoihin ja halusikin vain sinulta seksiä. Sen jälkeen olikin hyvä hylätä. En tajuu tommosia poikia ne on, ei miehiä. Jätin kaikki hänen vuokseen ja yksin jäin. Ei enää koskaan

• Anonyymi

Pettäjän tie on raskas.

• Anonyymi

Kyllä sä olet tiennyt alusta asti miten asiat on. Haluat vain esittää jotakin paskaa. Syyllistät toista osapuolta vaikka olet ollut aina se innokkaampi osallinen, niin kuin nytkin. Menisitkö peilin eteen ja katsoisit itseäsi hyvin tarkkaan, mitäpä näet mielenterveydellisesti epävakaan ihmisen joka haukkuu ja syyllistää viattomi ihmisiä. Tämä sivusta ja tulen vaikka käräjille todistamaan, jos asianomaiset haluaa sekä vievät tätä eteenpäin. Tämä jatkunut niin monta vuotta jo.

• Anonyymi

Niin ... petoshan se on siinä se mikä sattuu. Ainakin minulla se on näin.

En ole mustasukkainen yksilö. Ei seksi ole siinä se mikä minua satuttaisi. Minua satuttaisi petos, valheet, kunnioituksen puute. Kykenisin kyllä suht helposti siihenkin, että asiasta sovittaisiin, jos toisella oikeasti olisi tarve. Vaan petosta ja valheita en ikinä kykenisi antamaan anteeksi. En kykenisi enää luottamaan.

• Anonyymi

Tussuusi sain sen säästät mulle sen vain hei hei mä lähden hei ei ei surra e i...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2290
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1554
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1104
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1058
    5. 103
      1058
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      876
    7. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      48
      854
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      81
      791
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      787
    10. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      764
    11. 54
      751
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      739
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      40
      686
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      658
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      30
      573
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      527
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      38
      522
    18. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      500
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      482
    20. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      25
      463
    Aihe