Pyörähtääkö naisen sukka jalassa, jos.....

Anonyymi

Pyörähtääkö naisella sukka jalassa, jos mies toteaa jonkun näistä tai toteaa jonkun näistä harrastuksekseen....

1. Ruoanlaitto ja leipominen
2. Siivous ja pyykkäys
3 Intohimoinen ikkunoiden pesu
4 Mattorannalla viihtyilevä mies
5. Ulkomana matkailua harrastava trooppinen mies, Barbaros, Jamaica, Tahiti, Thaimaa, Borneo ym.
6. Insinööris mies, vesiinsinööri, diplomi-insinööri
7. Tähtitiedettä harrastava ja 80cm peilillä varusettu Cassegrain kaukoputki
8. Mikroskooppitutkimuksia harrastava mies, aikaa vierähtää paljon luonnossa erikoisia mikroskooppi näytteitä etsiskellessä 2500x suurentavaan triokulariseen kaukoputkeen ja CMOS kameralla mikroskoopin havaintojen kuvaamiseen.

29

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pesemättömät sukat vinkuen pyörii jaloissa kuin Timpalla jo hikisetkin ilman Rexona haisuttelee ...

    • Anonyymi

      No insinöörismies saa sukan pyörähtämään, tykkään kylmästä älystä.

      Myös tähtitiede on kiinnostava aihe.

    • Anonyymi

      Eipä pyöri ei. Ei löydy yhtään ainoaa yksittäistä harrastusta tai ominaisuutta, joka saisi mun sukat pyörimään.

    • Jaaha. Melkein kalluppi!!
      1-4: Joo, kyllä näistä vähän pyörähtää :) Etenkin ruoanlaitto, jos mies oikeasti osaa tehdä hyvää ruokaa ja myös siivoaa jälkensä ruoanlaiton jälkeen. Ikkunat ja matot saa myös mun puolesta pestä, sehän olisi ihanaa:)

      5. Ulkomaanmatkailu on jees. Mutta mikä on trooppinen mies??
      Barbaros, Jamaica. Tahiti, Thaimaa, Borneo ovat valitettavasti minusta kaikki epäkiinnostavia maita. Mutta jos haluaa mun kanssa matkustella Pohjois- Keski- ja Etelä-Euroopassa, niin se on tosi jees :)

      6. Insinöörit on varmaan mukavia, mutta ei ehkä ihan mun miestyyppiä..

      7. ja 8. Tähtitiedettä ja mikroskooppitutkimuksia harrastava mies ON taas mun tyyppiä, ollut ennenkin ja nytkin :)

      Hyvää yötä, tämmöinen palstapiipahdus tänään .

    • Kyllä minun sukat meni rullalle tänä päivänä inhoan nilkkasukkia muovisien puutarha tosujen kerä. Oon pikku varpaaseen rakon hangannut ja loppu tuloksena sukat pyöri jaloissa.

    • Anonyymi

      Numerot 1, 2, 4, 6 on hyvät.

    • Anonyymi

      Kyllä naisten mielestä kiinnostavin harrastuskohde on ehdottomasti suomalainen jalaskehto. Sen tutkimiseen kun käyttää elämänsä niin vosuja riittää.

    • Anonyymi

      Ei pyörähdä mikään.

    • Anonyymi

      Ei pyöri sukat monessakaan mainitussa kohdassa, kun ei niinkö ruoanlaitto, siivous yms ole mitään harrastuksia. Matkailu toki voi harrastus olla, mutta insinööriys kumoaa ilon siitä. Tähtien tollottamiseen ei miestä tarvita ja rahalla saa noita triokulaarisia putkia kuka vaan ostettua, jotta oliko jotain muuta sulla, mistä vois kiinnostua?

      • Anonyymi

        Tähtikaukoputkia on monen hintaisia, mut jos mies olisi ostanut Hubble tleskoopin, niin pyörisikö sukka jalassa, vai olisiko jalka niin tahmea, ettei pyöri.
        Hubble teleskooppi maksaa varmaan muutaman kymmenen/sata miljoonaa.
        Myös mikroskooppeja on monen hintaisia ja voithan ostaa elektonimikroskoopin, joka maksaa hyvähintaisen omakotitalon verran, joko pyörii sukka jalassa, vai onko jalka tahmea?


    • Anonyymi

      Kyllä insinööri saa naisen sukat pyörimään.

      • Anonyymi

        Hyvin huolletussa pesukoneessa, jonka diodit hän on tarkastanut.


    • Anonyymi

      Minkä takia Sauli Niinistö on sekaantunut noihin Jenni Haukion näihin ja isänsä Vapaamuurari-juttuihin, olisiko jo syy presidentillä erota tai sitten paljastaa kaikki

      Vapaamuurari Haukion, Jennin isänkin salaisuuden jotta Saulia ei jo heti aleta syyttämään Valtion Petturuudesta...

    • Anonyymi

      Ihan sama, kunhan nyt jotain itekseenki puuhailee, ettei koko ajan tartte sille seuraa pitää. Tietenki toisen harrastuksista löytyy jutunaihetta, joten niistä siinä sivussa vähän tulee jotain opittua.

    • Anonyymi

      Jos mies osaa laittaa ruokaa, se olis ihan parasta.

      • Anonyymi

        Jos alkaisi tapailemaan miehiä kumppanin löytääkseen, niin pitääpä esittää kysymys ruoanlaittotaidosta. Itse mieluummin teen muita kotitöitä kuin laitan ruokaa.


    • Anonyymi

      Ei saa pyörähtämään mikään, mutta älyllinen fiksu mies on aina kiinnostava.
      -Ruoanlaitosta en piittaa, syön jos muistan ja senkin kasviruokaa.
      -Ulkomaan matkailua harrastava voisi hyvinkin kiinnostaa, tykkään matkustella itsekin ja nimen omaan eksoottisiin maihin.
      -Kämppäni siivoan itse enkä kaipaa ketään sinne sörkkimään. Olen tarkka yksityisyydestäni.
      -Tähtitieteistä kiinnostunut saa kyllä olla jos harrastus ei niele kaikkea vapaa-aikaa.
      -Mikroskooppitutkimuksia ja valokuvausta harrastava myös, koska olen itsekin kiinnostunut luonnon ilmiöistä ja merkillisyyksistä.
      Kaiken kaikkiaan mies jolla on älyä ja jonka kanssa voi keskustella myös syvällisesti aiheesta kuin aiheesta. Mies joka on kiinnostunut elämästä ja ilmiöistä ja katsoo avoimin silmin kaikkea ja kaikkia.

      • Ajatteleppa jos joku oikein _harrastaa_ vaikkapa ikkunoiden pesua. Peseekö hän ikkunat pari-kolme kertaa viikossa?


    • Anonyymi

      Naurua ,,,,,,,, toi aloitus oli niin hyvä että nauratti pitkän aikaa. Parempi tuollainen kuin ilkeilyä. Nyt kiire, vastaan myöhemmin :)

    • Anonyymi

      Se esimerkiksi ei kyllä sykäytä kyllä millään tavalla, että osaa oikein pyykkikoneen käynnistää ihan itse. Toisekseen insinöörit ja dippainssit on liian usein epämiellyttäviä misogyyneja. Ei kannattais kyllä olla jos sen Sari sairaanhoitajan tai muun omalle egolle tarpeellisen itseä vähemmän koulutetun emännän haluaa.

    • Anonyymi

      Miehen olisi hyvä olla kokki.

      • Anonyymi

        Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

        Menisikö niin?


    • Anonyymi

      Trooppinen mies?😂

    • Väärä sukupuoli, muuten tuollanen kokkaus ja ikkunoiden pesu on plussaa.

      • Lisätään siisteys vielä. Eikä pahaa tee matkustamisesta tykkääminenkään.


    • Anonyymi

      1) Enpä ole ikinä tapaillut miestä, joka ei osaisi laittaa ruokaa. Taitaa siis olla ihan tuikitavallinen taito sellaisissa miehissä, joista kiinnostun. Ruoanlaitto harrastuksena ei sykäytä lainkaan. En juuri perusta leipomuksista, vaikka mulla on ollutkin leipomisesta pitänyt mies.

      2) Siivousta tai pyykkäystä harrastava mies kuulostaa painajaismaiselta. Perusssiisteys riittää, ei tosiaan tarvii jatkuvasti rätillä jynssätä tai koneita huudattaa.

      3) Sama kun kohta 2. Sais harrastaa jossain muualla. Ei noita ikkunoita jatkuvasti tarvii jynssätä.

      4) Matkailu olis mukava harrastus, mutta kohteet ihan vääriä. Itse tykkään kaupunkilomista.

      5) En tiedä mitä ihmeellistä insinöörissä on ja miten insinööriyttä harrastetaan. Vaan joka tapauksessa ei sykäytä. Saa olla insinööri tai olla olematta, ihan sama mulle.

      6 ja 7 samaan syssyyn) Voisi kiinnostaa harrastaa yhdessä, mutta ei aiheuta sukkien pyörimistä.

      • Ei liity tähän, mutta kohta 4, kaupunkilomista aina oppii jotakin ja voi sieltä löytyy vaikka tuleva työpaikka. Koskaan ei tiedä.


    • Anonyymi

      Minkälainen ihminen on viihtyilevä? Voiko viini olla viihtyilevä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe