hulluksi on kieltämättä mennyt maailma..

Anonyymi

..covidin takia kun poliisi käy omien kansalaisten kimpuun täydellä teholla:

https://www.rt.com/uk/533487-uk-police-dog-mauls-suspect/

Ymmärtäisi jos olisi oikea rikollinen kyseessä ja aseistettu, mutta tavallinen tyyppi covid mielenosoituksessa niin ei kyllä ansaitsisi tulla poliisikoiran tappamaksi. En muista koskaan nähneeni uutista jossa olisi kerrottu tuollaista tapahtuneen.

-harmiseikirj-

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On hyvin ikävä asia.

      • Mietin jos lapsen ristiäiset pidetään muuten.😮‍💨 sen verta papin aamenen käydä kääntymässä ja nimen julkistaa kummeille , iso vanhemmille ja lapsille että vauva saisi nimen. Onneksi vauva sai erityisen harvinaisen nimen kun ei riittänyt yksi vaan kaksi nimeä raadin kautta käydä läpi.


    • Anonyymi

      Vauvalle nimeksi: Pixel.

      Jooh nyt itse opiskelen ja kokeilen, yleensäkin erilaisia ruokia kokeilen ja opiskelen.. wokki-juttua nyt... sitten kun tiedän tarpeeksi siirryn seuraavaan aiheeseen, kuin Gorgon Ramsay ei ymmärrä kalasta mitään...

    • Anonyymi

      Minun mielestäni menee hyvään suuntaan, mutta tietysti joltain jolla ei ikinä ole ollut edes naiskaveriakaan elämä tuntuu huonolle...

    • Anonyymi

      Ei se sen hullumpaa ole kuin sinun perustava pedofiili-isoisäkisään.

    • Anonyymi

      Valtakunta: jooh, niin itse yritän selviytyä höpötyksistä kovalla kädellä, mutta niin Selviytyjät ohjelma.. tuo Susanna, aivan pikkuruinen verrattuna niihin toisiin kilpailihoihin.

      Selviytyjät Suomi, aika söpö mielestäni tuo kilpailija.... tosiaan niin itselleni tulee esille aina joku järkyttävä neuvottelu-puoli jostain klanin-jutuista opittua.

      Mutta suositan katsomaan tuota Selviytyjät nelosella pyörii, on hauskoja kilpailuja.

    • Anonyymi

      Italiassa vastikään 10 paimenkoiran lauma tappoi nuoren piknikillä olleen naisen. Mies pääsi koiria karkuun johonkin hökkeliin.

    • Anonyymi

      Kuoliko pidätetty?

    • Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että covid-19 järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös huomaamattomia haittatekijöitä.
      Vaihtelevalla menestyksellä myös poliisikoira yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.
      Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että mielenosoitus yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe