Mustelmat jännämiehen kanssa selitettiin rajulla seksillä

Anonyymi

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi kuin ihmetellä näitä naisia.

      • Anonyymi

        Väkivaltaisia miehiä et yhtään ihmettele?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisia miehiä et yhtään ihmettele?

        Niitä nyt on, sille ei mitään voi, mutta pakkoko niitä on sietää ja vielä puolustella.

        Parastahan olisi, että sellaiset saataisiin lukkojen taakse. Ovat vaaraksi kanssaeläjille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä nyt on, sille ei mitään voi, mutta pakkoko niitä on sietää ja vielä puolustella.

        Parastahan olisi, että sellaiset saataisiin lukkojen taakse. Ovat vaaraksi kanssaeläjille.

        Alistettuja ja ylikilttejä naisiakin vain on. He eivät sentöön ketään haittaa. Munat pois ja linnaan väkivaltaiset miehet, ei mitään ehdollisia tuomioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistettuja ja ylikilttejä naisiakin vain on. He eivät sentöön ketään haittaa. Munat pois ja linnaan väkivaltaiset miehet, ei mitään ehdollisia tuomioita.

        Ihmettelenkin miten jotkut naiset voivat olla niin ylikilttejä että suostuvat tuollaiseen alistamiseen.
        Joissain maissahan ei oikein ole vaihtoehtoja, mutta Suomessa kenenkään ei tarvitse jäädä väkivaltaiseen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelenkin miten jotkut naiset voivat olla niin ylikilttejä että suostuvat tuollaiseen alistamiseen.
        Joissain maissahan ei oikein ole vaihtoehtoja, mutta Suomessa kenenkään ei tarvitse jäädä väkivaltaiseen suhteeseen.

        Minä ihmettelen enemmän miten voi olla niin väkivaltaisia miehiä, että hakkaavat näitä ylikilttejä naisia.
        Naisia pitää opettaa olemaan itsekkäämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen enemmän miten voi olla niin väkivaltaisia miehiä, että hakkaavat näitä ylikilttejä naisia.
        Naisia pitää opettaa olemaan itsekkäämpiä.

        Suomessa on Länsi-Euroopan väkivaltaisimmat miehet. Missä on vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen enemmän miten voi olla niin väkivaltaisia miehiä, että hakkaavat näitä ylikilttejä naisia.
        Naisia pitää opettaa olemaan itsekkäämpiä.

        Useat miehet valitettavasti ottavat vallan jos se vain heille suodaan. Ei pitäisi suoda.

        Ja sitten tulee tältäkin palstalta tutut ruikuttajat, jotka valittavat kun femistit tekevät mitä haluavat eikä alistukaan kaikkien valkoisten lihaasyövien heteromiesten oikkuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisia miehiä et yhtään ihmettele?

        Niinpä, rasittavaa mölisemistä ja incelsyyllistämistä. On näitä pellejä kyllä naisissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat miehet valitettavasti ottavat vallan jos se vain heille suodaan. Ei pitäisi suoda.

        Ja sitten tulee tältäkin palstalta tutut ruikuttajat, jotka valittavat kun femistit tekevät mitä haluavat eikä alistukaan kaikkien valkoisten lihaasyövien heteromiesten oikkuihin.

        Miksi sinusta Suomessa on niin paljon väkivaltaisia miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisia miehiä et yhtään ihmettele?

        Erittäin pätevä kysymys. Ja tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelenkin miten jotkut naiset voivat olla niin ylikilttejä että suostuvat tuollaiseen alistamiseen.
        Joissain maissahan ei oikein ole vaihtoehtoja, mutta Suomessa kenenkään ei tarvitse jäädä väkivaltaiseen suhteeseen.

        Mies manipuloi. Sitten tulee pelko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä nyt on, sille ei mitään voi, mutta pakkoko niitä on sietää ja vielä puolustella.

        Parastahan olisi, että sellaiset saataisiin lukkojen taakse. Ovat vaaraksi kanssaeläjille.

        Just ootpas keskenkasvuinen.


    • Anonyymi

      https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/miksi-ihminen-ei-lahde-vakivaltaisesta-parisuhteesta-7-tyypillista-syyta

      Kerronpa esimerkin ihan läheisestä tuttavapiiristäni:
      Tässä kyseessä on oma eks-mieheni.
      Eron jälkeen hän eli jonkin aikaa yksin, mutta löysi sitten itseään kymmenisen vuotta vanhemman naisen jonka kanssa muutti yhteen. Kaikki näytti ainakin ulospäin olevan hyvin, mutta vähitellen aloin huomata outoja asioita ja rajoittamista naisen puolelta.
      Meillä on yhteinen tytär jota tämä nainen vihasi ja alkoi kiristää miestä olla tapaamatta tytärtään.
      Miehellä oli omassa asunnossaan mm. tytön kuvia, mutta ne piti pistää pois koska nainen ei halunnut niitä nähdä. Tytöstä ei saanut puhua tapaamisesta puhumattakaan.
      Kun mies ja tyttäremme tapasivat kaupungilla, nainen keksi milloin mitäkin syytä soittaakseen miehen kiireesti kotiin. Kun tyttäremme vielä kävi isänsä luona heidän asunnollaan, tämä nainen käytti hänelle niin ala-arvoista kieltä että katupoikakin joutuisi häpeämään. Mies alistui kaikkeen ja alkoi myötäillä naista. Välit tyttäreen alkoivat etääntyä.
      Tyttäreltäni kuulin että nainen alituiseen haastoi riitaa, yritti saada aikaan tappelua. Hän joi myös reippaasti.
      Sekä minä että muut ympärillä olevat aloimme huomata että mies voi huonosti. Mm hänen veljensä vaimo jota veljeäkään mies ei olisi saanut tavata. Sanoimme hänelle suoraan useaan kertaan että lähde ihmeessä, tuota ei tarvitse sietää.
      Vastaus oli että kaikki on ihan hyvin eikä mitään ongelmaa ole ja elämä hymyilee, vaikka me kaikki näimme miten hän vähitellen luhistui luhistumistaan.
      Minua tuo nainen tietysti vihasi tulisesti mutta minulle se oli samantekevää, minä en heidän elämäänsä kuulunut millään tavalla mutta koska kyseessä tyttäreni isä tunsin ihan inhimillisistä syistä yrittää auttaa. Sitä paitsi tyttö tarvitsi terveen suhteen isäänsä.
      Kävi sitten lopulta niin, että mies joutui erääseen operaatioon, vatsan alueen kirurgiaa. Kotiin päästyään sai tarkat ohjeet ettei mitään saa kantaa eikä nostella. Kuinkas kävikään. Samana päivänä akka määräsi hänet kauppaan, ja kun pääsi kotiin haava oli revennyt auki ja pakko soittaa ambulanssi. Ambulanssimiehetkään eivät saaneet tulla sisälle vaan miehen täytyi mennä alas alaovelle odottamaan.
      Vasta nyt kun asia eskaloitu tähän pisteeseen mies sai suunsa auki. Oli kertonut ensin ambulanssimiehille ja sitten sairaalassa koko stoorin.
      16 vuotta!!! hän sieti tätä. 16 vuotta eli tämän akan terrorin alla vain koska häpesi.
      No, sairaalassa sai sitten avun ja tuen ja kun palasi kotiin niin sosiaalitoimiston järjestämään omaan kämppään. Alkuun pelkäsimme että palaa sen akan luo mutta ei ole palannut.
      Tällaisesta suhteesta on vaikea päästä kun terrori on päässyt todella kietomaan uhrinsa. Sitä ei sellainen voi ymmärtää joka ei tätä ole kokenut tai läheltä seurannut. Se on määrätietoista työtä tappaa toisen minuus ja viedä oma tahto. Uhri alkaa uskoa olevansa syyllinen, ansaitsevansa kaiken. Häpeää ja yrittää piilottaa kaiken. Tämä on määrätietoisen työskentelyn tulosta toisen ihmisen puolelta!
      Ja tätä tapahtuu myös miehille, he eivät vain puhu kuten eksänikään ei puhunut.
      Ei vaikka kaikki tiesivät. Miehelle se häpeän tunne on vielä suurempi.
      Kuten tiedämme, nainen on verbaalisesti mestari tuhoamaan miehen jos tahtoo. Siinä ei tarvita välttämättä fyysistä väkivaltaa lainkaan. Tällaista harrastava mies tai nainen etsii varta vasten sopivan uhrin itselleen, ei hän yritäkään vahvan terveen itsetunnon omaavaa koska tietää että se ei onnistu.
      Kaikista kauheinta on tämä uhrin syyllistäminen mitä täälläkin niin yhdestä suusta harrrastetaan. Lyötyä lyödään armotta.

      • Anonyymi

        Tuo on paha tositarina myös. P skiaisia löytyy niin naisista kuin miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on paha tositarina myös. P skiaisia löytyy niin naisista kuin miehistä.

        Mutta vain naisia syyllistetään paskiaisen teoista.


      • Anonyymi

        Surullinen tarina. Kannattaisi silti miettiä mitä tänne nettiin muista ihmisistä kirjoittaa. Tuosta jo henkilöt tunnistaa ja sitä kautta myös sinut.


    • Anonyymi

      Et ole ilmeisesti koskaan pelännyt henkesi edestä. Et ole myöskään koskaan tullut totaalisesti alistetuksi ja muserretuksi psyykkisesti ja fyysisesti.

      Kokeile. Jatketaan sen jälkeen ihmettelyä.

      - Exp

    • Anonyymi

      Tämä oli surullinen tarina 😢

    • Anonyymi

      En ymmärrä näitä miehiä, että kiltti nainen vaikka kuinka rakastaa ja haluaa hyvää miehelleen, mies pitää tosi pahasti 😥 itse olen myös sen kokenut. Miksi pitää lyödä ja retuuttaa, viskata autosta ulos, huutaa, töniä. Sitäkö rakkaus ja maailman tärkein ihminen on?

      • Anonyymi

        Aina koki tehneensä kaiken väärin ja katsottiinkin pahasti. Eikä niistä suhteista ole helppo pois pyrkiä kun siltikin sitä pahoinpitelijää rakastaa ja ehkä sääliikin ja ajattelee ettei se pärjää ilman minua ja jatkaa vaan miehestä huolehtimista. Kiltti nainen olisi lottopotti kunnolliselle miehelle, mutta aina tulee retuuttajia vastaan. Miehestä ei voi ajoissa tietää päälle päin on se hellä ja järkevä vai täys mielipuoli :(


      • Anonyymi

        En osannut minäkään, en tehdä ruokaa, en pukeutua oikein, en meikata oikein, en syödä ja juoda oikein, en nukkua oikein, en laittaa tukkaa oikein, en ajaa autolla oikein, en vitsailla oikein, en käyttää vapaa-aikaa oikein, en mitään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osannut minäkään, en tehdä ruokaa, en pukeutua oikein, en meikata oikein, en syödä ja juoda oikein, en nukkua oikein, en laittaa tukkaa oikein, en ajaa autolla oikein, en vitsailla oikein, en käyttää vapaa-aikaa oikein, en mitään…

        Olin mielestään myös täysin väärässä työpaikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina koki tehneensä kaiken väärin ja katsottiinkin pahasti. Eikä niistä suhteista ole helppo pois pyrkiä kun siltikin sitä pahoinpitelijää rakastaa ja ehkä sääliikin ja ajattelee ettei se pärjää ilman minua ja jatkaa vaan miehestä huolehtimista. Kiltti nainen olisi lottopotti kunnolliselle miehelle, mutta aina tulee retuuttajia vastaan. Miehestä ei voi ajoissa tietää päälle päin on se hellä ja järkevä vai täys mielipuoli :(

        Minäkin ajattelin, että jos hänelle seuraa pahaa jos paljastan tekoset. Vaikka hän oli tehnyt pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin mielestään myös täysin väärässä työpaikassa.

        Ainakin olit valinnut täysin väärän miehen.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ainakin olit valinnut täysin väärän miehen.

        Rakastan häntä silti yhä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan häntä silti yhä…

        Hyvät hetket oli hyviä. Siksi en ymmärrä pahuutta ja miksi sitä piti olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ajattelin, että jos hänelle seuraa pahaa jos paljastan tekoset. Vaikka hän oli tehnyt pahaa.

        Niin. Väkivaltaisessa suhteessa uhri kantaa sitä häpeää ja syyllisyyttä joka kuuluisi tekijälle.
        Väkivalta etenee tyypillisesti asteittain; ensin on kuherruskuukausi ja kaikki on ihanaa, sitten vähitellen alkaa suhteeseen hiipiä arvostelua pukeutumisesta, kampauksesta, mielipiteistä. Teet väärää työtä, olet huono. Sinun sukusi ja ystäväsi ovat hulluja, heitä ei meillä hyväksytä. Jne jne jne.
        Hajota ja hallitse-menetelmä.
        Sitten taas välillä ollaan katuvaisia ja hemmotellaan ja "rakastetaan" kunnes taas pam! yhtäkkiä tulee nyrkistä.
        Uhri kiedotaan häpeän ja syyllisyyden verkkoon, saadaan uskomaan että jos sinä vain olisit erilainen, jos vain olisit "normaali" niin minun ei tarvitsisi lyödä. Ja uhri alkaa uskoa tähän.
        Ihminen on alistettu ja nujerrettu. Arvoton ja kelvoton. Löydä siinä sitten voimia lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Väkivaltaisessa suhteessa uhri kantaa sitä häpeää ja syyllisyyttä joka kuuluisi tekijälle.
        Väkivalta etenee tyypillisesti asteittain; ensin on kuherruskuukausi ja kaikki on ihanaa, sitten vähitellen alkaa suhteeseen hiipiä arvostelua pukeutumisesta, kampauksesta, mielipiteistä. Teet väärää työtä, olet huono. Sinun sukusi ja ystäväsi ovat hulluja, heitä ei meillä hyväksytä. Jne jne jne.
        Hajota ja hallitse-menetelmä.
        Sitten taas välillä ollaan katuvaisia ja hemmotellaan ja "rakastetaan" kunnes taas pam! yhtäkkiä tulee nyrkistä.
        Uhri kiedotaan häpeän ja syyllisyyden verkkoon, saadaan uskomaan että jos sinä vain olisit erilainen, jos vain olisit "normaali" niin minun ei tarvitsisi lyödä. Ja uhri alkaa uskoa tähän.
        Ihminen on alistettu ja nujerrettu. Arvoton ja kelvoton. Löydä siinä sitten voimia lähteä.

        Niinpä. Mies haukkui kaikki toiset lähelläni olleet ihmiset hulluiksi. Sitten alkoi minua kohtaan mustamaalaus hänen sukulaisilleen ja ystävilleen. Välillä lähetti ne minusta puhutut haukkumisviestit minulle eli väärään numeroon ja siitä sain tietää mitä kuvaa värittää esim omalle suvulleen. Kyllä siinä äkkiä ihmisarvo rapistuu eikä uskalla sanoa toiselle tai toisesta enää mitään.


      • Anonyymi

        💕💕🤕🥺💞💖🤔🤗🤗🤔😪🥺🦢🥺💑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mies haukkui kaikki toiset lähelläni olleet ihmiset hulluiksi. Sitten alkoi minua kohtaan mustamaalaus hänen sukulaisilleen ja ystävilleen. Välillä lähetti ne minusta puhutut haukkumisviestit minulle eli väärään numeroon ja siitä sain tietää mitä kuvaa värittää esim omalle suvulleen. Kyllä siinä äkkiä ihmisarvo rapistuu eikä uskalla sanoa toiselle tai toisesta enää mitään.

        Itseasiassa mullekin kävi kerran noin, vaikkei sellaisesta ollut mitään merkkiä moneen vuoteen. Väkivaltaakin alkoi lopulta olla (saatoin herätä pahoinpitelyyn, nukkuvaahan on helppo lyödä). Nauroi vain, että "mee vaan kertomaan poliisille, nauravat sut pihalle jos kerrot että nainen löi".

        Vähitellen mun kaverit, koulussakäynti ja tietenkin baarissaolo oli kaikki kamalia. Jopa hänen ystävänsä joista tuli mulle kavereita olivatkin yhtäkkiä ihan paskoja.
        Laitoin monta kertaa suhteen poikki, mutta jollain ihmeellisellä naisellisella viekottelulla sai mut aina palaamaan.
        Lopulta hän laittoi poikki. Selvästi yritti että anelisin takaisin, mutta tuotinkin suuren pettymyksen; en todellakaan halunnut takaisin.
        Hänen häpeänsä oli suuri, kun edes tällainen paska jota hän oli kaikille haukkunut ei tehnyt elettäkään halutakseen häntä. Sen sijaan muutin toiseen lääniin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ainakin olit valinnut täysin väärän miehen.

        Kerrotko sulle erittäin ttutusta miehestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko sulle erittäin ttutusta miehestä?

        Mussa on paljon vikoja, mutta väkivaltaisuus ei kuulu niihin.


    • Anonyymi

      Mutta kun ne jännämiehet ovat niin ihanan jänniä.

      • Anonyymi

        Miksi olet väkivaltainen?


    • Se on sitä rakkautta.

      Ja rakkaudella sitten taas on hyvin vähän tekemistä järjen kanssa.

      Ihmiset käyttävät suhteettoman paljon energiaa suhteiden aloittamisiin ja perustamisiin ja siihen miten parisuhteita rakennetaan ja vahvistetaan. Paljon enemmän pitäisi miettiä eroja. Kun tapaat potentiaalisen kumppanin, niin ensimmäisenä pitäisi suunnitella millaista on tästä ihmisestä eroaminen. Se kun kuitenkin on hyvin suurella todennäköisyydellä ennen pitkää edessä mikäli yhteen päädytte.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Joillekin jopa pitkäaikaisen puolison kuolema tulee yllätyksenä, ja sitten ollaan sormi suussa, että miten tästä selviää. Cover your bases!


    • Anonyymi

      Sössönsössön

    • Anonyymi

      Naiset haluaa jännämiehiä se on selvä asia. Että ihmiset on tyhmiä ja uskovat että mustelmat vois tulla seksistä. Naiset ne vasta tyhmiä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      445
      13966
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3108
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      62
      2761
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2652
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2127
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1547
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe