Tärkeimmät asiat laihdutuksessa

Anonyymi

Olen koonnut avainsanat laihtumisen. Niitä ovat fussiili, spaketti, panani, testodredoni, vanilia jäätelö, kaakau, lidlin halpa hedelmätoffee, täytekakku. Jos ei näillä laihdu niin ei sitten millään. Nämä voi leipoa samaan astiaan niin kaikki ravintoaineet tulee samassa.

Laihtuminen tehostuu jos piilotat nämä kellariin ja joudut menemään portaita. Olen nimittäin aivan vasta keksinyt että kun liikkuu se kuluttaa galoreita. Mutta ei enerkiaa, joka tulee siitä kun ruoka on HYVÄÄ.

22

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😃

      🍌🍝🍰🍦🍫🍬🚲

      Myöskin pyöräily useita tunteja päivässä ja oliko suolla tarpominen...

      • Anonyymi

        Pihtimittari. Muuten ei voi laihduttaa. Millintarkka on oltava tai laihdutus on epäonnistunut.


    • Anonyymi

      😆 No tämä.

    • Anonyymi

      Mistä sais testostedoria halvalla... Paljonko pitää laittaa taikinaan.???

      • Testosteroni ei vaikuta syötynä ja sitä saa punttisaleilta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Testosteroni ei vaikuta syötynä ja sitä saa punttisaleilta.

        😂😂😂😂 Kiva kun kerroit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂 Kiva kun kerroit.

        En kyllä usko että on enää punttohemmojen suosiossa. Pare. Piakin mömmöjä varmaan löytyy.


    • Anonyymi

      Kuuluuko paineen tunne päässä laihtumiseen vai lihomiseen? Minulla ON painetta alhaalla ja ylhäällä ja mansikkakakku potkukelkan kyydissä. Pyöräni 58 ,kpl ovat rikki eikä ole varaa ostaa varaosia kun rahat meni lidlin hedelmötöffeeseen. Tulee halvemmaksi ostaa sitä 400; llla eurolla vaikka eläke menikin. Mutta se on HALVEMPAA kuin ostaa 50 menen sentin suklaa patukka. Vain tyhmä on lihava. Minua ärsyttää lihavat ihmiset.

    • Anonyymi

      Nyt reeninä ilman potkiminen 21 tuntia reeni porrasnousu kellariin kellarista karkkipiiloja etsimään 30 min ilmaan potkureenij fideoita katsellen Porrasnousu kellariportaissa on vain pieni lisäreeni,ensin ajattelin tehdä sillä koko reenin,mutta se reeni ei toimi.jos ei saa kiloa hedelmätoffeeta ja panani kakkua ja vanilia jäätelöä reeniä ennen. Potkuraivaripotkureeni on huomattavasti parempi ja toimivampi pitempiaikaiseen reeniin kun voi syyä samalla pullaa kuin kävely portaissa kun siinä reeni pierettää.

      En suosittele ollenkaan kitudiettejä,parempi on kuluttaa fideoita katsomalla youtudesta kaloreita ja syödä aamupulla iltapulla päivä pullaa yöpullaa ja muutamat täytekakkukahvit siinä välillä.Itse syön suuremman osan karkista yöllä.Ruokaa en syö OLLENKAAN koska se ei ole HYVÄNMAKUISTA.Päivän käytän liikunnan harrastamiseen ja kaikkeen muuhun
      Aamupalaa en ole koskaan syönyt,koska ruoka ei maistu aamulla.Aamulla riittää vain täytekakkuahvit mansikkakakulla ja kekseillä ja pullalla ja karkilla.Klo 16.00 vain lautasellinen klufoosisiirappikeittoa, sokerilla,karkkia ja suklaata.Minulla KUULUU 27500 kalorin diettiin aina karkkia ja suklaata joka päivä.Pitzsoja ja voileipiä en syö jos ei päälle saa laittaa maradou suklaata,panania ja siirappia mutta karkista en tingi yhtään.Sillä laihtuu ja, se ON HYVÄNMAKUSTA.

      Olen TIKKULAIHA ja verensokeri oli eilen 79.

    • Anonyymi

      Raivo kuluttaa enerkiaa.Sitä varten on pulleat naiset joille voi raivota että miksi olette nii lihavia.Illat katson you tude fideoita missä pulleita naisia jotka ärsyttävät minua.Olen alkanut kirjoitella you tude fideoiden komenttikentiin kaikkea laihdutuksesta että miksei nämä pulleat naiset noudata MINUN keksimiäni laihdutusmenetelmiä.Ne on aina parhaat ja veitsenterävät.

    • Anonyymi

      maradousuklaa
      vesihiihto
      veitsenterävä pää ja vatsalihas
      mansikkakakku repussa tai tarakalla
      lihava homo
      näännyttäminen

    • Anonyymi

      Luettelo on puutteellinen.

      Makrillitomatti on huomattavasti parempaa ja kuuluu hedelmä smuutsieen.

      Sinun pitöisi katsoa you tude fideoita ja oppia niistä tekemään HERKULLISTA ja terveellistä ruokaa.Kuten minä.Minua ärsyttää läskit naiset jotka syö pitzsaa eikä makrillismootsieta.Se on HUOMATTAVASTI parempaa.Ainakin kun laittaa krilliin.

      • Anonyymi

        Miksi nostit tämän ketjun esiin? Joko se on kirjanmerkeissäsi tai sitten olet hakemalla hakenut tällaista ketjua. Ei kovin tervehenkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nostit tämän ketjun esiin? Joko se on kirjanmerkeissäsi tai sitten olet hakemalla hakenut tällaista ketjua. Ei kovin tervehenkistä.

        Olisit kiitollinen kun joku tikkulaiha neuvoo läskejä laihtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kiitollinen kun joku tikkulaiha neuvoo läskejä laihtumaan.

        No kun et ole tikkulaiha, vaan todennäköisesti paksuhko. Runsaasta lässytyksestä päätellen et ilmeisesti ole mies. Et myöskään ole työssäkäyvä etkä ilmeisesti ole kovin vanhakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et ole tikkulaiha, vaan todennäköisesti paksuhko. Runsaasta lässytyksestä päätellen et ilmeisesti ole mies. Et myöskään ole työssäkäyvä etkä ilmeisesti ole kovin vanhakaan.

        Mikä hahmo olit? Poliisi-vartija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et ole tikkulaiha, vaan todennäköisesti paksuhko. Runsaasta lässytyksestä päätellen et ilmeisesti ole mies. Et myöskään ole työssäkäyvä etkä ilmeisesti ole kovin vanhakaan.

        En ole työssäkäyvä vaan 72 vuotta ja MIESTEN mies eikä mikään pullea nainen.Miten ehtisin päivät pyöräillä ja hiihtää ja syödä karkkia jos pitäisi käydä töissä??Miten ehtisin pihtimitata useita kertoja päivässä,notkua päivät netissä läskejä haukkumassa.Siinä on KOVA työ kun pitää merkitä alekkain kaikki mitä syö ja kaikki mitä Ei syö ja käydä pztserioissa kertomassa läskeille että makrillitomatti on HUOMATTAVASTI parempaa kuin ptzsa.Lisäksi kiertelen kauppoja kun pitää tutkia mitä muut OSTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole työssäkäyvä vaan 72 vuotta ja MIESTEN mies eikä mikään pullea nainen.Miten ehtisin päivät pyöräillä ja hiihtää ja syödä karkkia jos pitäisi käydä töissä??Miten ehtisin pihtimitata useita kertoja päivässä,notkua päivät netissä läskejä haukkumassa.Siinä on KOVA työ kun pitää merkitä alekkain kaikki mitä syö ja kaikki mitä Ei syö ja käydä pztserioissa kertomassa läskeille että makrillitomatti on HUOMATTAVASTI parempaa kuin ptzsa.Lisäksi kiertelen kauppoja kun pitää tutkia mitä muut OSTAA.

        Olen huomannut että sinussa on älyllistä potentiaalia, vaikka oletkin lapsellinen lässyttäjä. Omia kykyjä vastaava työ saattaisi rauhoittaa sinua samoin kuin tyydytystä antava parisuhde.


    • Anonyymi

      "Olen koonnut avainsanat laihtumisen. Niitä ovat fussiili, spaketti, panani, testodredoni, vanilia jäätelö, kaakau, lidlin halpa hedelmätoffee, täytekakku. "

      Löysennä piposi kuminauhaa. Verenkierto aivoihin tukossa.

    • Anonyymi

      Parasta laihduttajalle on syödä kuten minä.Esim kedab ranskalaisilla perunoilla 2000 kal pitsa 800 kal,karkki 300g 1200 kal .Laihduttaja SAA herkutella jos ruoka on hyvänmakuista.Ruokakin voi olla herkkua.Päälle täytekakkukahvit.

      • Anonyymi

        Olet aivan skitso mimmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan skitso mimmi.

        ...joka ei ole löytänyt ikäistään seuraa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe