Minun työpaikan vieressä on purettu kesän ajan isoa betonirakennusta. Melu on ollut tähän asti siedettävä. Tänään purkutyömaalta kuului ihan hirveää meteliä. Sellaista korkeaa kirskuntaa muistuttava ääni. Se kuului myös työpaikan sisälle asti. Minun työpisteeseen ääni kuului erittäin hyvin. Minulla on verenpaine tauti. Kotona kun mittasin verenpaineen työpäivän jälkeen, oli hurjat lukemat. Eikö mikään laki suojele tälläiseltä ihmiskidutukselta.
Meluongelma
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Jäi kirjoittamatta se, että purkutyömaa muuttu purkamisen jälkeen rakennustyömaaksi. Tulee uusi rakennus puretun paikalle. Melua voi olla jatkossakin tiedossa.
- Anonyymi
Tuota. Itse teen työtä lafkassa, jossa melutaso ylittää 85 db ja käytettävä kuulonsuojaimia.
Hanki hyvät korvatulpat/kuulonsuojaimet, työnantajan piikkiin, tönantajalla on se työsuojeluvelvoite.
En silti millään usko että kokemasi a) meteli, ja mahdollinen tärinä on samaa luokkaa sinulle, kuin niille purku-, ja raksaihmisille jotka tekevät siellä melun pesäkkeessä työtään.
Heistä et maininnut sanaakaan.
Minä työskentelen melussa, osan päivää tärinässä, noin 4 päivää keskimäärin viikossa. Vuosia jo. Vähästä toiset hermostuvat.
Jokatapauksessa meluntorjunta on työnantajasi tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268