Mikä on paras aurinkorasva kasvoille?

Anonyymi

Kertokaa teidän lemppari aurinkovoide kasvoille tai päivävoide korkealla spf:llä!!

Tahtoisin löytää aurinkorasvan, joka levittyy ja sulautuu ihoon (ei jätä valkoista naamaa), ei aiheuta epäpuhtaksia ja pystyy levittämään silmien lähelle ettei valu silmiin ja kirvele.

7

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita huntu naamas eteen!

• Anonyymi

Tietenkin tummeli.Antiseptinen lypsyvoide.

• Anonyymi

Löysin itse täydellisen naamarasvan nyt kesällä kaverin suosituksesta. Aco, sun face fluid spf 50. Jättää mataksi ja käy meikin alle, tosi hyvä. Saa apteekista.

• Anonyymi

Olin just itsekin tulossa tätä samaa ehdoittamaan! :D

• Anonyymi

Löysin uuden lempparivoiteen eräältä nettisivustolta saamani vinkin perusteella. Ihan perus Nivea, korkea suojakerroin ja edukas hinta. Sopii hyvin myös meikin alle. Myös ihan paras suihkutettava aurinkovoide (spf50) ja pari muuta hyvää vinkkiä! https://reina.fi/aurinkosuoja-kayttoon-nyt-paras-aurinkorasva/

• Anonyymi

Mun ehdoton lemppari on ollut jo pari vuotta tämä:

https://kauneushetki.fi/kokemuksia/alga-maris-savytetty-aurinkovoide-spf50/

On sopinu herkästi reagoivalle iholleni tosi hyvin. Plussana, että sävy sulautuu kivasti oman ihon sävyyn eli tasoittaa oman ihon sävyä. Ei jätä valkosta pintaa. Ja toki ykköskriteerinä itellä on se, että aurinkosuoja on fysikaalinen eli heijastaa auringonsäteitä pois iholta. En enää vaihtas muuhun.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      61
      3920
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2424
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2080
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      421
      1874
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      81
      1422
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      69
      1414
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1300
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1110
    9. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      1084
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1055
    Aihe