Elämää vain kultaseni

Anonyymi

Ei se ollut "paskaa" se mitä meille tapahtui, se oli vaan elämää ☺️. Elämässä sattuu ja tapahtuu 🤗. Oli meillä mukavaakin usein ennen sitä hankintaa 😘🤗. Tänä vuonna olisi saatu jo unelmiakin eteenpäin mutta ne ei ollutkaan sinun unelmia 🙈😅. Nyt sinulla on omat unelmat. Onnea niille 😘🤗

2

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oke

• Anonyymi

Elämää vaan .
      Elämiseen kuuluu kaikki tai jotain sellaistakin mistä ei pidä.

Kaikki me se tiedetään, mutta kun parisuhde alkaa kaatumaan , päällisin puolin toimiva ja hyväkin sellainen ; hyvä pari, ei enään ole hyvä.
      Kun painetta ja jotain parempaa pitäisi olla kun muillakin on, vaikka vaan oma sänky , ja suhde josta jotain tulisi, pitää olla kun etäsuhde ei sitten olekaan kuin minun juttu !
      Mutta ensin historiaa että tietää nykyisyyden.

Kun parikolmikymppisenä jää pois parisuhde kiemuroista luvaten olla ikinä menemättä naimisiin,
      jäät sinkkuna, vaikka seurustelevana sellaisena pois avioparien seurasta.
      Kun heille tulee lapsia jäät taatusti pois kuvioista.

Ja vallankin kun ei pidä pienistä kitisevistä lapsista.
      .
      Sitten jäät pois kun avioparit rakentavat ja ostelevat omakotitaloja , remontteihin tulee perhetutut, sinkku seurustelevakin, jää kutsumatta.

Seuraavaksi olet ihmettelemässä muiden ruuhkavuosia ja muuta asiaan kuuluvaa kiirettä, siihen tulee mökki reissut ja perhe tapaamiset, ulkona olet entisenä kaverina.

Sitten löytyy nelikymppisenä leski-ihminen johon ihastut äkkiä jonka perheen arkeen toimintaan pääset ja vaikka lapset ovat murros iän parhaassa tai pahimmassa ajassa , selviät helposti olemalla oma itsesi , olet jotain.

Sitä seurustelua sitten kestää sen seitsemäntoista vuotta oikeastaan kaikkia kokemuksia kivoja asioita kertyy ja ihminen on hyvin minun mieleiseni , mutta kuten sanoin etäsuhde on se minun juttu, molemmilla oma asunnot.

Sitten tulee se pahan olon tulppa ulos ketsuppi pullosta.
      Kun tuntee sen muiden , ihmissuhteen ja ihan yhteisön paineen,
      eikä ratkaisua tunnu olevan kuin ero.

Tulee se totaali kyllästyminen , masentunut voimaton olo ja sitä ei todellakaan auta se muiden ikäisten menestyminen ihmissuhteissa ja perheen ja vaikka ostetun kesämökin suhteen,
      kaikki se mitä itsellä ei ole. eikä mitenkään edes aio ikinä hankkia ,eikä pankin velkaa siedä.

Sitten pulssi hakkaa tuhatta ja sataa , pahaa oloa ja itkua tulee ajoittain ihan helposti ja kun iskelmien sanat iskee tajuntaan paremmin kuin koskaan
      Se kun päätät erota, musta painava palkki tuntuu lähtevän sisuksista,
      hengität vapaammin , katsot huomiseen vaikka kun olen joulun ihan yksin.

Siinä menee tovi ja uudestaan kipu ja kaipuu , tunteet seilaa surua ja iloa , toivoa toiselle kaikki hyvä ja parempi näin uskottelee järjelleen, kun on kuitenkin rakastanut.

Nyt on jo parivuotta kulunut erosta ja vaikka tapailenkin yhtä eikä sieniretkien, yhteisten ruoan laittohetkien tai teneriffan reissujen veroista enään tule, kaikki oli kuitenkin niin hyvin, niin hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe