Miestin stringien käyttö

Anonyymi

Tykkään pitää miesten stringejä jalassa ja myös julkisella paikalla.
Esimerkiksi olla yleisessä saunassa taikka uimarannalla.
Kuulee sitä suoraa palautetta sekä sitä katselua taikka luulen katselevani niitä pakaroitani.
Saako mies olla stringeissä yleisessä saunassa vai onko se hänen oma asiansa niin kauan kun kangas peittää tarvittavilta osin?

33

3612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä ei saisi?

    • Anonyymi

      Oma asia, itse kans käyttänyt stringejä monta vuotta.

      • Anonyymi

        Saunalla?


    • Anonyymi

      En voisi ajatellakaan että mies tulisi stringit jalassa vastaan esim kylpylässä taikka saunassa.

    • Anonyymi

      Miksi miehet eivät saisi esitellä omia pakaroitaan, jos naisetkin saavat ja voivat. Tasa-arvo?

      • Anonyymi

        Kyl eilen pukkarissa nuoret miehet katseli porukalla meikän persettä ja taisivat ihailla vaan ja sen kuiskinnan kyllä ihan huomas. 45v hyvä kroppanen mies thong pöksyissä näytti mallia pojille.


    • Anonyymi

      Parikyt vee ja käytän vain stringejä. Stringit parhaat alushousut. Julkisissa pukuhuoneissa pukeudun ihan rennosti stringeihin myös tulee joskus oltua uima stringeissä. Eli todellakin miehet ja pojat olla ja käyttää!

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä. Mitä malleja sulla on? Onks ikinä kukaan kommentoinu?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔

        Nice! Missä päin asut ja minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice! Missä päin asut ja minkä ikäinen oot?

        Oon 28. Laita vaiks kik jos haluut jutella 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 28. Laita vaiks kik jos haluut jutella 😁

        Mielellään juttelisin mut en viittis tähän laittaa näkyviin kik 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔

        Uikkareina olen käyttänyt ihan string-alushousuja ja menee ihan uikkareista.
        Merkkinä mulla on joe snyder. Niihin olen ite tykästynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uikkareina olen käyttänyt ihan string-alushousuja ja menee ihan uikkareista.
        Merkkinä mulla on joe snyder. Niihin olen ite tykästynyt.

        Ootko julkisilla rannoilla / uimahalleissa ollu niissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko julkisilla rannoilla / uimahalleissa ollu niissä?

        Olen käyttänyt niitä uimahallissa kylpylässä ja yleisessä saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään juttelisin mut en viittis tähän laittaa näkyviin kik 😁

        Olis kiva jutella enemmän. Jollain kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva jutella enemmän. Jollain kik?

        Mut voi lisätä, löytyy nickillä doreanse 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut voi lisätä, löytyy nickillä doreanse 😁

        Moi! Joo kyllä olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Joo kyllä olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies

        Täällä kans käytetään stringejä ihan päivittäin. Joka paikassa käytän ja sitä samaa että ovat vain alushousut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans käytetään stringejä ihan päivittäin. Joka paikassa käytän ja sitä samaa että ovat vain alushousut

        Stringit täälläkin päivittäin jalassa. Tälläkin hetkellä makoilen takapihalla auringossa stringit jalassa.

        Tsekatkaas Oboy.de, sieltä löytyy todella paljon tarjontaa. Suomessa kun stringejä ei juurikaan kaupoista löydy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Mitä malleja sulla on? Onks ikinä kukaan kommentoinu?

        Väliinhuttaja.
        mulla on monia kertoja huudellut ja kikatusta kuulunut.
        Mä käytän joe snyder stringejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uikkareina olen käyttänyt ihan string-alushousuja ja menee ihan uikkareista.
        Merkkinä mulla on joe snyder. Niihin olen ite tykästynyt.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Joo kyllä olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies

        45v ja käytän remmejä rannalla,uimahallissa ja kylpylässä. Kukaan ei komentoi mitään. Rohkeesti vaan muutkin.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔

        Olaf benz thong uimahousu mut hankala oli tilata ja xxl muuten olis liian pienet, itse L size.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt niitä uimahallissa kylpylässä ja yleisessä saunassa.

        Yes,uimahallit ja rannalla olen remmeissä, naiset on erittäin kiinnostuneita katseleen.


    • Anonyymi

      Käytän stringejä säännöllisesti. Sitten kun löytyy itselle sopiva malli niin ovat kaikkein mukavimmat alushousut. Itse suosin Olaf Benzia, Ergowearia, Doreansea sekä Sokokseltakin saatavaa Emporio Armania.

      • Anonyymi

        Niin ovat kunhan tottuu narun tunteeseen. Itse suosin myös kyseisiä merkkejä! Käytätkö myös rannalla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joitain aikoja sitten menin caribian kylpylään ja kysyin voiko mennä altaalle stringeissä kassa rouva sanoi et kyllä voi mennä, minulla oli naisten mustat stringit, itse en huomannut, että joku olisi erityisemmin kiinnittänyt huomioo asu valintaani, kaikissa kylpylöissä en ole saanut kyseistä lupaa.

    • Anonyymi

      ILMANMUUTA STRINGIT JOKA PÄIVÄ KÄYTÄN IHANAT JALASSA MINULLA USEITA JA ERILLAISIA ERI VÄRISIÄ STRINGEJÄ ON SATIINIA, NAILONIA, KUMIA JA KUMISIA ERILLAISIA ESM PENIPUTKELLA.

      • Anonyymi00031

        Käytän myös ihan aina ja oisko 30 kpl. Thong


    • Anonyymi

      Tottakai saa pitää. Ei siitä tarvii täällä kysellä lupia. Vai meinasitko jos täällä sanotaan ei niin sit et pidä?!?! Ite pidän lähes aina, myös rannalla. Karvat oon ajanu pois niin ei tursua rivosti sivusta. Ei naisellakaan oo kiva näky jos karvat näkyy😁. Mulla on jo takanakin rusketusrajaa niin näkyy kyllä vaikka uimahallin saunassa tuo uikkarin malli mut ihan sama, teen miten itse haluan. Oon hoikka 45 v mies niin oon jo oppinut olen välittämättä toisten puheista. Tänään taas rannalle jos tulee yhtään lämpimämpi päivä. Niin, stringeissä.

      • Anonyymi

        Ite sinun ikäryhmää ja kukaan ei moiti remmejä yleisissä paikoissa ja katseita ne saa aikaan miehissä ja naisissa.
        Stringailija naiset niistä pitää ja tykkäävät katsella ihastellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe