Miestin stringien käyttö

Anonyymi

Tykkään pitää miesten stringejä jalassa ja myös julkisella paikalla.
Esimerkiksi olla yleisessä saunassa taikka uimarannalla.
Kuulee sitä suoraa palautetta sekä sitä katselua taikka luulen katselevani niitä pakaroitani.
Saako mies olla stringeissä yleisessä saunassa vai onko se hänen oma asiansa niin kauan kun kangas peittää tarvittavilta osin?

25

2137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä ei saisi?

    • Anonyymi

      Oma asia, itse kans käyttänyt stringejä monta vuotta.

      • Anonyymi

        Saunalla?


    • Anonyymi

      En voisi ajatellakaan että mies tulisi stringit jalassa vastaan esim kylpylässä taikka saunassa.

    • Anonyymi

      Miksi miehet eivät saisi esitellä omia pakaroitaan, jos naisetkin saavat ja voivat. Tasa-arvo?

    • Anonyymi

      Parikyt vee ja käytän vain stringejä. Stringit parhaat alushousut. Julkisissa pukuhuoneissa pukeudun ihan rennosti stringeihin myös tulee joskus oltua uima stringeissä. Eli todellakin miehet ja pojat olla ja käyttää!

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä. Mitä malleja sulla on? Onks ikinä kukaan kommentoinu?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔

        Nice! Missä päin asut ja minkä ikäinen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice! Missä päin asut ja minkä ikäinen oot?

        Oon 28. Laita vaiks kik jos haluut jutella 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 28. Laita vaiks kik jos haluut jutella 😁

        Mielellään juttelisin mut en viittis tähän laittaa näkyviin kik 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mä kans pukuhuoneissa silloin tällöin stringeissä ilman mitään peittelemättä. Uikkareita en oo vielä löytäny ja niiden kans olis ehkä suurempi kynnys lähteä rannalle 🤔

        Uikkareina olen käyttänyt ihan string-alushousuja ja menee ihan uikkareista.
        Merkkinä mulla on joe snyder. Niihin olen ite tykästynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uikkareina olen käyttänyt ihan string-alushousuja ja menee ihan uikkareista.
        Merkkinä mulla on joe snyder. Niihin olen ite tykästynyt.

        Ootko julkisilla rannoilla / uimahalleissa ollu niissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko julkisilla rannoilla / uimahalleissa ollu niissä?

        Olen käyttänyt niitä uimahallissa kylpylässä ja yleisessä saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään juttelisin mut en viittis tähän laittaa näkyviin kik 😁

        Olis kiva jutella enemmän. Jollain kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva jutella enemmän. Jollain kik?

        Mut voi lisätä, löytyy nickillä doreanse 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut voi lisätä, löytyy nickillä doreanse 😁

        Moi! Joo kyllä olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Joo kyllä olen käyttänyt miesten stringejä lähes aina esim. Salilla tai uimahallissa käydessä. Juuri siksi että muutkin uskaltaisivat pitää muiden nähden ja ajattelisivat että ne on ihan ok valinta. Ajattelen että alushousut ne on siinä kuin muutkin. Ite en oo koskaan juuri välittänyt boksereista. Yleensä pidän brief mallisia. Onhan bokserit ihan miehekkäät mutta mun makuun liian kuumat. Kiva olla vähän erilainen. Uimarannalle en ole stringeissä uskaltautunut. Olen nelikymppinen mies

        Täällä kans käytetään stringejä ihan päivittäin. Joka paikassa käytän ja sitä samaa että ovat vain alushousut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans käytetään stringejä ihan päivittäin. Joka paikassa käytän ja sitä samaa että ovat vain alushousut

        Stringit täälläkin päivittäin jalassa. Tälläkin hetkellä makoilen takapihalla auringossa stringit jalassa.

        Tsekatkaas Oboy.de, sieltä löytyy todella paljon tarjontaa. Suomessa kun stringejä ei juurikaan kaupoista löydy.


    • Anonyymi

      Käytän stringejä säännöllisesti. Sitten kun löytyy itselle sopiva malli niin ovat kaikkein mukavimmat alushousut. Itse suosin Olaf Benzia, Ergowearia, Doreansea sekä Sokokseltakin saatavaa Emporio Armania.

      • Anonyymi

        Niin ovat kunhan tottuu narun tunteeseen. Itse suosin myös kyseisiä merkkejä! Käytätkö myös rannalla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joitain aikoja sitten menin caribian kylpylään ja kysyin voiko mennä altaalle stringeissä kassa rouva sanoi et kyllä voi mennä, minulla oli naisten mustat stringit, itse en huomannut, että joku olisi erityisemmin kiinnittänyt huomioo asu valintaani, kaikissa kylpylöissä en ole saanut kyseistä lupaa.

    • Anonyymi

      ILMANMUUTA STRINGIT JOKA PÄIVÄ KÄYTÄN IHANAT JALASSA MINULLA USEITA JA ERILLAISIA ERI VÄRISIÄ STRINGEJÄ ON SATIINIA, NAILONIA, KUMIA JA KUMISIA ERILLAISIA ESM PENIPUTKELLA.

    • Anonyymi

      Tottakai saa pitää. Ei siitä tarvii täällä kysellä lupia. Vai meinasitko jos täällä sanotaan ei niin sit et pidä?!?! Ite pidän lähes aina, myös rannalla. Karvat oon ajanu pois niin ei tursua rivosti sivusta. Ei naisellakaan oo kiva näky jos karvat näkyy😁. Mulla on jo takanakin rusketusrajaa niin näkyy kyllä vaikka uimahallin saunassa tuo uikkarin malli mut ihan sama, teen miten itse haluan. Oon hoikka 45 v mies niin oon jo oppinut olen välittämättä toisten puheista. Tänään taas rannalle jos tulee yhtään lämpimämpi päivä. Niin, stringeissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe