Kysymys naisille

Anonyymi

Haittaako se jos menisit treffeille ja miehellä olisi pitkä tukka ? Tykkäätkö enemmän ponnari, letti vai nuttura miehestä ?

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä haittaa ! Miehen tukka ei saa olla pitempi kuin mulla itsellä. Tulee jotenkin sellainen tunne että naisen kanssa olisi. Lyhyet hiukset pitää miehellä olla.

    • Anonyymi

      Ihan sama Kunhan on puhdas ja siisti.

    • Anonyymi

      Parempi jopa kalju kuin hiiren häntä niskassa.

    • Anonyymi

      Tukka leikataan

    • Anonyymi

      No ei ne sinällään haittaisi, vaikkakin tykkään enemmän lyhyistä hiuksista miehellä. Vaan ei homma hiuksiin kaatuisi. Sellaset hamppuletti hiukset on tosin miehellä ihan yhtä hirveät kuin naisellakin. Pitkiä hiuksia pitää myös hoitaa, eikä vaan jättää leikkaamatta. Vapaana tai ponnari paras. En lupaa katsella täysin virnuilematta lettejä tai nutturoita miehen päässä. Vaikka toki nekin voi varmasti ihan siististi tehdä.

    • Ihan sama millaiset päänahan karvoitus on. Ne on vain karvoja.

      Eli sama se minulle olisi.

    • Anonyymi

      katsos miestä..! no varmaan tiedät että pitkä tukka on must niinkauan kun ei tarvii takaa kammata eteen😁 siis mun n mielestä

    • Anonyymi

      Ei se tukka miestä määritä. Eli mulle olisi aivan sama millaiset hiukset olisi, kunhan muuten hyvä tyyppi.

    • No eiköhän se tukan pituus ole jo selvillä ennen treffejä..

      • Anonyymi

        Ei välttämättä jos tinderistä etsii seuraa niin joko on korkeastikoulutettu jännämiäs kyseessä eli pedofiili homo eläin ym miäs ja neiti miäs tai arabimies ja ajatollah aika ei leikata tukkaa eikä partaa mut kumpikin luulee et heil kasvaa pimppi mut jännämiähist naiset tykkää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä jos tinderistä etsii seuraa niin joko on korkeastikoulutettu jännämiäs kyseessä eli pedofiili homo eläin ym miäs ja neiti miäs tai arabimies ja ajatollah aika ei leikata tukkaa eikä partaa mut kumpikin luulee et heil kasvaa pimppi mut jännämiähist naiset tykkää

        Eiköhän se homma kaatuis ennemminkin siihen, että toinen on erilainen kuin minkä kuvan on itsestään antanut.


    • Anonyymi

      Pitkä paksu puhdas hyvin hoidettu tukka miehellä on ihana!
      Kaikki kampaukset käy.
      Omalla miehelläni melkein vyötärölle ulottuva ja tosi paksu, pitempi kuin itsellä ja paksumpi vaikka hyvät hiukset itselläkin.
      Suomalaisilla erittäi nharvoin hyviä hiuksia, sellaisia liuhulettejä valtaosa.

    • Anonyymi

      En lähtisi edes treffeille miehen kanssa jolla on pitkä letti. Jokainen saa itse valita seuransa.

    • Anonyymi

      Ihan mikä tukka vaan kelpaisi ja tukattomuus.
      Ne on toiset arvot jotka kumppanin määrittää.

    • Anonyymi

      Nuttura miehellä, tykkään.

    • Anonyymi

      Nuorempana tykkäsin myös näistä liuhuleteistä kunnes vanhemmiten ymmärsin että huikean paljon paremman tyydytyksen saan vain lyhythiuksiselta. En tarkoita tällä mitenkään lytätä pitkähiuksisia, se ei vaan toimi mulle noin niinku afrodisiac mielessä. Melkein sotilaallisen lyhyet on kaikkein kuuminta jos mies on muuten mieleen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      356
      11689
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2462
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2380
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1439
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1394
    Aihe