Minervan syys-shaping

Anonyymi

Olen lukenut lihavuusleikkauksiin valmistautuvien dieettejä.
168cm ja 61kg. Vatsanseutu tarvitsee hiukan muotoilua.
Tarkoitus ei ole vain laihtua parin kolmen viikon proteiinipulvereilla, vaan
se vaikuttaa tervehdyttävästi myös maksaan ja moniin muihin sisäelimiin.

Pätkäpaasto, joka kestää n. 15-18 tuntia vaikuttaa myös kehoa rakentavastj.

Oli vaikeaa löytää sopivia proteiinituotteita, kun ne ovat makeutettuja.
Aspartam on jäänyt, mutta muita vielä vahingolllisempia lisätty.

Olen kokeillut hamppaproteiinia+whey-protriinia ja lisännyt siihen
Vettä, kefiiriä, banaania, luumua, tummaa suklaajauhoa.

Tuntuu sopivan minulle, niin että 2dl juomaa pitää nälän poissa 6tuntia.
2/9 join aamulla voikokosöljykahvia, koska se pitää minun verensokerin tasaisena.
Yksi suklaakonfekti, kun teki mieli.
15:00 ja 18:00 join proteiinijuomaa yhteensä 4dl ja hiukan vitamiineja.
Ei tehnyt edes mielitekoja iltasella mitään.

Vettä noin 1l. Sitruuna ja onenasiiderviinietikka raikastavat sen.
Hyvä juoda lasillinen nyt ennen tunnin voimistelua BCAA4:1:1 juomaa.

Hiukan päänsärkyä ja otan aspiriinin. 2päivää alle 1000kcal.

Päivällä tunnin reipas kävely ja sauna, kuivaharjaus.

Katsotaan, miksi kissa sen nahan repii...

Minerva🧜‍♀️

83

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painoindeksisi on normaali joten laihduttamisesi ei paljoa muotoihin vaikuta. Jos makeutusaineet epäilyttävät niin VLCD-keitoissa ei ole niitä.

• Anonyymi

Niin, soppien tulisi olla ilman sokeria. Mutta ketsubit, sinapit, majoneesit ja yleismausteet on myrkytetty sokerilla, sen korvikkeilla ja muilla säilytysaineilla.

Ymmärrän, jos sinä et viitsi ottaa tuoretta porkkanaa, sipulia, kaalia, selleriä, broccolia, punajuurta alkaen kuoria, pilkkoa, raastaa niitä pienillä kätösilläsi, mutta minulle se on elinehto.
        Nyt on tuoretta ananasta tarjouksessa ja niistä saan mielijuomiani, kuten grapaesta.
        Ulos raitille!
        Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, soppien tulisi olla ilman sokeria. Mutta ketsubit, sinapit, majoneesit ja yleismausteet on myrkytetty sokerilla, sen korvikkeilla ja muilla säilytysaineilla.

Ymmärrän, jos sinä et viitsi ottaa tuoretta porkkanaa, sipulia, kaalia, selleriä, broccolia, punajuurta alkaen kuoria, pilkkoa, raastaa niitä pienillä kätösilläsi, mutta minulle se on elinehto.
        Nyt on tuoretta ananasta tarjouksessa ja niistä saan mielijuomiani, kuten grapaesta.
        Ulos raitille!
        Minerva 🧜‍♀️

Teen kyllä ruokaa alustakin saakka mutta minulla on aika huonot faciliteetit mökillä ja soppaa syntyy väistämättäkin paljon ja se tarkoittaa sitten saman ruuan syöntiä viikon verran. Syön aika reilusti valmiskeittoja koska niissä on sopiva annoskoko ja maku on ok. Lisäaineitakaan ei noissa ole paljoa mutta suolaa noista tulee paljon. Kaalia kyllä menee salaattina kun sitä voi pilkkoa sopivasti ja varioida lisukkeilla. Käyn kerran viikossa taksilla kaupassa, tuokin selittää aika pitkälti ruokavaliota.

Mausteissa ei ole hirveästi sokeria enkä sitä vältä ketsupissa tai sinapissa kun käyttömäärät ovat kuitenkin pieniä

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Teen kyllä ruokaa alustakin saakka mutta minulla on aika huonot faciliteetit mökillä ja soppaa syntyy väistämättäkin paljon ja se tarkoittaa sitten saman ruuan syöntiä viikon verran. Syön aika reilusti valmiskeittoja koska niissä on sopiva annoskoko ja maku on ok. Lisäaineitakaan ei noissa ole paljoa mutta suolaa noista tulee paljon. Kaalia kyllä menee salaattina kun sitä voi pilkkoa sopivasti ja varioida lisukkeilla. Käyn kerran viikossa taksilla kaupassa, tuokin selittää aika pitkälti ruokavaliota.

Mausteissa ei ole hirveästi sokeria enkä sitä vältä ketsupissa tai sinapissa kun käyttömäärät ovat kuitenkin pieniä

Niin,meillä on kaikilla erilaiset olosuhteet. Allergiat ja muut terveysrajoitukset.
        Ne vaihtuvat vuosien mukaan.

Minä en kyennyt nuorena paastoamaan ja olin nälkäinen koko ajan.
        Matala verenpaino ja muuvaikeutti. Sitten päälle lohdutussyönti.
        Olen kuitenkin ollut normaalipainon alirajassa ikäni!
        Nyt alkaa tuntua hyvältä,kun on saanut istumamöhöt pois.
        Tosin en ole jaksanut voimistella kuten ennen.
        Silti cm häviää, vaikka paino pysyy samana.

Tänään on tullut pätkäpaastoa 18:00 - 14:00, koska rasvakahvia aamulla ei katkaise paastoa lääkärien mukaan. Saan rasvakahvista ja hamppaproteiinia sekoituksineen n. 1200kcal.
        Vatsa, tarkoitan suolisto tuntuu voivan paremmin kuin koskaan ja on energiaa toimia.
        Otin aamulla suolahuuhtelun, mutta osa tuli ylös, eikä. Uuta vaikutusta.

Minulla on se hyvä puoli tässä shape-kaudessa, että on mielekästä puuhaa ja miellyttäviä tovereita,joten ympäristö ei stressaa syömään. Ei myöskään huolia läheisistä.
        Sitä ei kaikilla ole koko elämän ajan. Ei minullakaan ole ollut tällaista ennen.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Luin avauksen enkä löytänyt siitä lainkaan teemaa. Miksi siis tämä avaus?

• Anonyymi

Liikun painonhallinnassa lähinnä ja muutaman kg:n Laihdutuksessa.

SIKSI TÄMÄ AVAUS!

NYT KUN TIEDÄT, ETTÄ TÄMÄ EI VASTAA ODOTUKSIASI,NIIN KÄYTÄ VÄHÄISTÄ ÄLYÄSI JA PALJOA ILKEYTTÄSI JA PYSY POISSA HÄIRITSEMÄST!

SINÄ ET KONTROLLOI EETTERIÄ TAI SUOMI 24. SINNE MAHTUU.
        ETTÄ IHMISELLÄ EI OLE MUUTA AJANKULUA KUIN PIRUILU.
        MENE PUUSTOSEN SEURAAN, SAMANKALTAISET LAPSET LEIKKIVÄT PARHAITEN.

MINERVA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikun painonhallinnassa lähinnä ja muutaman kg:n Laihdutuksessa.

SIKSI TÄMÄ AVAUS!

NYT KUN TIEDÄT, ETTÄ TÄMÄ EI VASTAA ODOTUKSIASI,NIIN KÄYTÄ VÄHÄISTÄ ÄLYÄSI JA PALJOA ILKEYTTÄSI JA PYSY POISSA HÄIRITSEMÄST!

SINÄ ET KONTROLLOI EETTERIÄ TAI SUOMI 24. SINNE MAHTUU.
        ETTÄ IHMISELLÄ EI OLE MUUTA AJANKULUA KUIN PIRUILU.
        MENE PUUSTOSEN SEURAAN, SAMANKALTAISET LAPSET LEIKKIVÄT PARHAITEN.

MINERVA

Tuli tehtyä kukkakaalimuhennos huomiseksi. Kova siivouspäivä.
        Teki mieli lohta hapankorpulla, eikä kukaan estänyt.
        Minä en odota Lihavuusleikkaus, niin otan lääkreiltä vain ideoita.
        Hamppaproteiinit jäivät huomiseksi. Syöty 18:00 kcal n. 800.
        Tänään ei syödä enää mitään, vaan rummutellaan piukkaa vatsakalvoa.
        Siivoukset ja voimistelut jatkuvat yömyöhään.
        Ihana saunailta ja kävely koivulta tuoksuvana rauhaisella kylätiellä.

MINERVA 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli tehtyä kukkakaalimuhennos huomiseksi. Kova siivouspäivä.
        Teki mieli lohta hapankorpulla, eikä kukaan estänyt.
        Minä en odota Lihavuusleikkaus, niin otan lääkreiltä vain ideoita.
        Hamppaproteiinit jäivät huomiseksi. Syöty 18:00 kcal n. 800.
        Tänään ei syödä enää mitään, vaan rummutellaan piukkaa vatsakalvoa.
        Siivoukset ja voimistelut jatkuvat yömyöhään.
        Ihana saunailta ja kävely koivulta tuoksuvana rauhaisella kylätiellä.

MINERVA 🧜‍♀️

40m. Voimistelua. Voimajuoma. Opiskelemaan. Olo on ryhdistäytynyt.
        Oikeastaan minun ei enää tarvitse laihduttaa vaan kiinteyttää ja siihen tarvitaan säkä ravintoa, että liikuntaa.
        Luen hetken ja lepäämään.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

40m. Voimistelua. Voimajuoma. Opiskelemaan. Olo on ryhdistäytynyt.
        Oikeastaan minun ei enää tarvitse laihduttaa vaan kiinteyttää ja siihen tarvitaan säkä ravintoa, että liikuntaa.
        Luen hetken ja lepäämään.

Minerva 🧜‍♀️

Minerva voisit tulla miulle akaks.
        Syön joka päivä grillikylkeä ja sinä saisit ruokailun jälkeen nuolla jälkeeni jättämiä luita.
        Taatusti laihtusit!

Sika-Kyösti 👹

• Anonyymi

Päivällä tuli juotua 2dl voikokoskahvia.
      IltaPäivällä mixasin 75g luumua jomaksi ja tin 1dl.
      Puuhailua ja rantakävelyä - tuoreita voikukanlehtiä likoomaan.
      Hyväälisuketta hamppaproteiinia.
      Siinä se päivän kcal pyörii taas alle 1000.
      Ei ole ollut tarkoitus, mutta ei ole syömisen tarvetta.
      16* auringossa, joten puutarhassa on kivaa lukea ja oikoa itseään välillä.
      Steppi vain portaille kevyempien kirjojen kanssa.
      Niin se päivä kallistuu iltaan ja lepoon ja uuteen yritykseen.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Ei ollut nälkää, mutta kcal - määrä on ollut niin alhainen monta päivää, että join lopun 4dl hamppakefiirivoikukkasoppaa. Se oli hyvää! Sen lisäksi pari juustocrispiä. 1300 kcal.
        Tuntuu hyvältä lähteä pidemmälle iltakävelylle, sillä näin täyden vatsan kanssa en halua nukkua!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Normaalipainoisille ei tehdä lihavuusleikkaukisa.Sinulla ei ole edes ylipainoa.

• Anonyymi

Sinä, joka tiedät näistä asioista niin paljon, niin voisitko perustella tämän.
        Lihavat potilaat saavat usein parin viikon nestedieetin, proteiinipulveria.
        He noudattava sitä laihtuvat.
        Minkä tähden potilaita ei laiteta jatkossakin dieetille ja vaikka ohjatulle liikunnalle, koska ilman näitä pakkotoimia he saavat kaikki kg:T takaisin korkojen kanssa.
        Leikkaukset eivät poista sokerin himoa, mikä usein on johtanut liikalihavuuteen.

Ne potilaista, jotka noudattavat ohjeita ravinnon ja liikunnan suhteen hoikistuvat yli luvatun.
        Heille ei jää löysää nahkaa kiusaamaan ja aiheuttamaan terveysongelmia.
        Mutta suuri osa lihoo entistä painava miksi kolmessa vuodessa
        Osa heistä odottaa toisenlaista lihavuusleikkausta.
        Mutta he tulevat sen jälkeen jatkamaan väärällä ravinnolla!

Minä olen sanonut, että olen ottanut lihavuusleikkauksiin tarkoitetut dieetit.
        Koska niillä on yleiskuntoa parantavia vaikutuksia.
        Samoin leikkauksen jälkeen syödään pari viikkoa nestemäistä.
        Sitten jonkin aikaa muhennoksia kunnes siirrytään kiinteään ravintoon.

Minulle ei tulisi mieleenkään antaa rapiä kehoani ja poistaa osaa ruoansulatuskanavasta ja tulla riippuvaiseksi lopun elämääni lääkärien kyhäämistä vitamiineista.
        Sen jälkeen koko kehon ympäri tehtäviä ihon poistoja.
        Yksityiset tekevät ne leikkaukset pienemmin haavoin, mutta se on kallista.
        Kaikki ne riskit, jälkitaudit, sivuvaikutukset, kuten hiusten lähtö ja epäonnistumiset...
        Kuinka ihmiset uskaltavat ja missä on lääkärien moraali!

Tämä on minun mielipiteeni mukaan väärä ja vastuuton hoitomenetelmä!

MINERVA 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Lihavuusleikkaus on tehokas hoitomuoto vaikean ylipainon hoitoon. Lihavuusleikkaukseen voidaan turvautua silloin, kun muut hoitomuodot eivät ole johtaneet tulokseen. Harkitsetko lihavuusleikkausta? Lihavuusleikkaus on vaihtoehto sairaalloisen lihavuuden hoidossa. Lihavuuden leikkaushoito eli ns. bariatrinen kirurgia on tarkoitettu sairaalloisen lihavuuden hoitoon. Se sopii etenkin niille, jotka eivät ole onnistuneet laihtumaan pitkäaikaisesti muilla keinoilla.

Näin terveystalossa

Eiran sairaala: Lihavuusleikkaukseen voidaan turvautua silloin, kun vaikeaa ylipainoa on yritetty hoitaa perinteisin laihdutusmenetelmin, liikunnalla ja ruokavalioilla ilman riittäviä tuloksia.

Pitääkö mun laittaa tähän kaikki googlen tulokset.

Miten sä perustelet sun 61 kilon painon ylipainona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihavuusleikkaus on tehokas hoitomuoto vaikean ylipainon hoitoon. Lihavuusleikkaukseen voidaan turvautua silloin, kun muut hoitomuodot eivät ole johtaneet tulokseen. Harkitsetko lihavuusleikkausta? Lihavuusleikkaus on vaihtoehto sairaalloisen lihavuuden hoidossa. Lihavuuden leikkaushoito eli ns. bariatrinen kirurgia on tarkoitettu sairaalloisen lihavuuden hoitoon. Se sopii etenkin niille, jotka eivät ole onnistuneet laihtumaan pitkäaikaisesti muilla keinoilla.

Näin terveystalossa

Eiran sairaala: Lihavuusleikkaukseen voidaan turvautua silloin, kun vaikeaa ylipainoa on yritetty hoitaa perinteisin laihdutusmenetelmin, liikunnalla ja ruokavalioilla ilman riittäviä tuloksia.

Mitä ihmettä?
        Onko minun suomenkielentaitoni niin huono, että en kykene tekemään selväksi,
        että MINÄ EN SUUNNITTELE TAI EDES HYVÄKSY LIHAVUUSLEIKKAUKSIA!

Etkö ole lukenut edes edellistä kommenttiani, jossa selitän syyt,
        MIKSI MINÄ EN SUUNNITTELE Lihavuusleikkaus Ta!

Piruiletteko te vai oletteko te tyhmiä?

Minä hankin tietoa monista asioista itse sitä suunnittelematta!

Transihmiset ovat toinen ilmiö, joihin törmää kaikkialla, saunassa, naisten huoneissa...
        Jos otan selvää heidän hoidoistaan ymmärtääkseni heitä paremmin, niin
        EISE TARKOITA, ETTÄ ALAN ITSE SYÖMÄÄN HORMOONEJA JA LEIKKELEMÄÄN KEHOANI JA TÄYTTÄMÄÄN SITÄ KUIN JOULUKALKKUNAA!

Samalla tavalla, kun otan tietoa monista muista asioista,niin ei se tarkoita, että omin niitä!

Yrittäkää lukea aloittajan kommentit, ennenkuin tulette väittämään päinvastaista!

Tämä palsta on keskustelua varten, sekä laihduttajille, että painonsa hallitsijoille.
        Jos painon hallinta olisi helppoa, niin ei kukaan laihduttaisi toistamiseen.
        Laihdutus on helppoa, mutta painonsa kurissa pito on vaikeaa.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin terveystalossa

Toivottavasti et kuulu hoitohenkilökuntaan!

Sinulla on valmiit ajatukset, joita tunget potilaalle lainkaan kuuntelematta häntä.

Sairaat ihmiset ovat ala-arvoisia, eikä koulutettujen tarvitse heitä kuunnella!

Vedetään vaan läpi kaikki samalla litanialla ja otetaan uusi rahastettavaksi.

Ei tarvitse ajatella, kun on valmiit tekstit, joista vetää pätkän kuuntelematta tai ajattelematta, mitä toinen sanoo tai tarkoittaa!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin terveystalossa

Kiitos sinulle vastauksestasi! S
        Se sai minut niin vihaiseksi, että vedin kunnon voimistelua sun ylleni ja pidän tässä kunnon hikijumpan saamastani energiasta!

Täällä ei mitään lihavuusleikkauksia tarvita, eikä suunnitella!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Odottelen nyt tässä, koska ensimmäinen ilmestyy väittämään minun suunnittelevan silikoonia rintoihin ja takamuksiin ja naamaan leikkauksia ja lankoja ja pistoksia ja täytteitä! Niiden lukuisten hormoonien lisäksi, joita lääkärikunta on keksinyt muuttaakseen ihmiset muuksi, mitä ovat!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

MINÄ EN SUUNNITTELE LAIHUUS-TAI LIHAVUUSLEIKKAUKSIA!
      Tämä niille, jotka tulevat taas väittämään, että en tarvitse niitä kuin tuputtaen minulle heidän omia tarpeitaan! Niihin leikkauksiin on muitakin rajoitteita ja vaatimuksia kuin paino! Älkää tulko vetämään pätkiä joistain lihavuusleikkauksista selittäen niiden hyödyllisyydestä! MINÄ EN SUUNNITTELE LIHAVUUSLEIKKAUS TA!

Aamulla ylös 600 ja luettu neuvoja lihomisen välttämiseksi.

TÄMÄ ON MYÖS PAINONHALLINTA AN TARKOITETTU Foorumi!

Löysin joitakin hyviä ohjeita nn-lihavuuden-hoito-opas-harjoitteet.
      Www.truthaboutweight.global

Katsoin tekijöitä, jotka vaikuttavat ruokatottumuksiin.
      Missä määrin tärkeitä arvojaan on kyennyt toteuttamaan.
      Mitä arvoja haluaisi lisätä arkipäivää sä.

Yksinolo ja oma aika
      Jaksaminen arjessa kokonaisuutena
      Toimintakyky nyt ja tulevaisuudessa
      Ruokavalio, joka tukee omaa hyvinvointia
      Luonto ja metsä
      Riittävä lepo ja uni
      Kehon kivuttomuus
      Virkistavää harrastusta mielelle
      Monipuolinen liikunta
      Ystävät

Tämä on MINUN arvomaailmaani ja osa arkipäivääni

Nyt on löydettävä keinoja hyvään uneen ja stressisäätelyyn.
      Stressiä hoidan Luonto kävelyillä ja voimistelulla.
      Tiedon hankkiminen auttaa ymmärtämyksen lisäämisessä.
      Rauhaisella mielialalla ei tarvitse käyttää ruokaa rauhoittavana lääkkeenä.

Dr. Nozaradan tuo esille dieetissään auttaessaan ihmisiä normaalipainoon:
      Päivän kcal ei tule alittaa 1200kcal ja ravintoaineita tulee syödä kaikista ravinto ryhmistä.
      Osa ruokatarvikkeista on tietysti kielletty kokonaan!

Valitettavasti monet vihannekset ovat myrkytettyjä jo kasvatusvaiheessa.
      Alkoholi kaikissa muodoissaan ja sokeriset virvoitusjuomat ovat maksalle vahingollista.
      Olen juonut kuplavettä maustettuna, mutta se jää nyt.

Jätän myös meijerituotteet. Kun ne säilyvät kaksi viikkoa, niin sellaiset kemikaalit balsamoivat elimistön elävältä,mutta eivät takaa ikuista nuoruutta.

Tuli juotua aamusella 700 1dl voikokoskahvia
      1 juustocrisp 25g greiviä
      2dl luumu-kefiiri-voikukka juomaa
      Yhteensä n. 300kcal.

Paasto tosin katkesi, mutta ei sitä tarvii harjoitella joka päivä.

Nyt lähden rantatielle korin kanssa ja leikkaan tuoreita voikukanlehtiä ja nokkosia lisää kuivumaan.
      Vahva nokkosten on parasta hiustenkasvuainetta. Tehdään sitäkin mukaan saunaan.

Vielä on rauhallista ja rannalla voi tehdä yoga-seisomaliikkeitä.
      Hiittailemaan en pääse yrttikorin kanssa, joten se jää iltapäivä puuhiin.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Lainaus sellaisenaan: "Olen lukenut lihavuusleikkauksiin valmistautuvien dieettejä.
      168cm ja 61kg. Vatsanseutu tarvitsee hiukan muotoilua."

Koko edellinen teksti on siis kirjoitettu yhteen putkeen, joten tuosta voi ymmärtää, että vatsanseutua on tarkoitus muotoilla (lihavuus)leikkauksella ...... Mutta eihän siinä todellisuudessa niin sanota, vaan teksti vain on huonoa suomen kieltä eli tarkoitus on jäänyt epäselväksi.

Ilmeisesti avaajan tarkoitus on ollut muotoilla vatsanseutua samanlaisella dieetillä, joita lihavuusleikkauksiin valmistautuvat käyttävät. On erikoista, että dieetillä voisi kuvitella muotoilla vatsaansa, vaikkakin läskiä saa sillä tavoin pois. Laihtuminen ei ole muotoilua sanan perinteisessä merkityksessä. Vatsansa saa yleensä litteäksi tai pyykkilautamaiseksi laihduttamalla, treenaamalla sekä vatsalihasliikkeillä.

• Anonyymi

Täällähän käytetäänkin niin hyvää suomenkieltä! Oikea akateemisesti sivistyneiden kuppikunt!
        😄🤣
        Kyllä sitä on jauhettu täällä toistamiseen, että minä otan vain lääkärien suosittelemia ravinto-ja liikuntaohjeita, enkä suinkaan suunnittele mitään lihavuus-/laihuusleikkauksia, miksi niitä nyt halutaan kutsua.
        Juuri edellisessä kommentissa selitin juurta jaksain,miksi minä en niitä leikkauksia hyväksy!

Aloitus on tietysti tärkeää, mutta sen jälkeen tapaa tulla myös asiain käsittelyä!
        Eikö sitä oteta lainkaan huomioon keskustelussa? Ei, koska tarkoitus on piruilla.
        Ilkeyttään halutaan pilata toisen onnistumiset ja hyvä mieli, kun itse voi huonosti.

Mene sinä niihin oikeaoppisiin aloituksiin ja pysy siellä, kun nyt tiedät, että minä en kykene tarkoitusta I suomeksi ilmaisemaan!

MINERVA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän käytetäänkin niin hyvää suomenkieltä! Oikea akateemisesti sivistyneiden kuppikunt!
        😄🤣
        Kyllä sitä on jauhettu täällä toistamiseen, että minä otan vain lääkärien suosittelemia ravinto-ja liikuntaohjeita, enkä suinkaan suunnittele mitään lihavuus-/laihuusleikkauksia, miksi niitä nyt halutaan kutsua.
        Juuri edellisessä kommentissa selitin juurta jaksain,miksi minä en niitä leikkauksia hyväksy!

Aloitus on tietysti tärkeää, mutta sen jälkeen tapaa tulla myös asiain käsittelyä!
        Eikö sitä oteta lainkaan huomioon keskustelussa? Ei, koska tarkoitus on piruilla.
        Ilkeyttään halutaan pilata toisen onnistumiset ja hyvä mieli, kun itse voi huonosti.

Mene sinä niihin oikeaoppisiin aloituksiin ja pysy siellä, kun nyt tiedät, että minä en kykene tarkoitusta I suomeksi ilmaisemaan!

MINERVA

Tässä huonossa surfplatassa on kolme kieltä käytössä.
        Kone muuttaa päätteitä lähettäessä.
        Kun kirjoitan esim. "tarkoitusta I" niin "-ni-pääte" muuttuu englannin "l".
        Kaikki eivät kykene opettelemaan yksin tekniikan muuttuvia ihmeitä tai
        hankkimaan viimeisiä laitteita, kun eivät ole saaneet akateemista koulutusta ja päässeet siihen kohtuutonta palkkaa nauttivaan eliittiin.

MINERVA

• Anonyymi

Nokkoset ja voikukanlehdet tuli noukittua. Ovat etikkavedessä odottamassa seuraavaa käsittelyä. Todella rentouttavaa nauttia järven rannasta ja metsäpoluista.

Nyt maistuu 1dl kahvia ja 1juustocrisp ennen ryhmätyötä.
      En ehdi syömään, eikä ole nälkä, mutta energian on riitettävä 3 tuntia.

Sitten jatketaan muilla puuhilla.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Ilmeisesti olet kirjoittanut tänne ennen jollakin muulla nimellä tai ihan vain anonyyminä. Sinut tunnistaa vihaisesta asenteesta.

• Anonyymi

Osaatpa sitten karttaa, kun tunnistat!
        Nauti noista muista rakentavista ja ystävällisistä aloituksista.

MINERVA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatpa sitten karttaa, kun tunnistat!
        Nauti noista muista rakentavista ja ystävällisistä aloituksista.

MINERVA

Todistit hyökkäävydelläsi arvaukseni oikeaksi. Yritä pärjätä.

• Anonyymi

Päivä on ollut onnistunut!Vielä se jatkuu...

Ryhmätyön jälkeen tein "Minervan Sushin" ja
      siihen kuuluu tietysti meren antimia,lohta,
      riisin sijasta kesoa, kevyttä ja proteiinipitoista,
      suuri punainen tomaatti kukaksi leikattuna,
      sen alle nuoria voikukanlehtiä.
      Päälle suihke omenasiideriviinietikkaa ja
      ripaus suolaa ja pippuria.
      Juomana sitruuna-spirulina juoma korkeasta lasista.
      Mockakuppi kahvia kaakaolla ja kanelilla maustettuna.
      Tämä sopii minulle toistekin. 300kcal
      Kakaokahvi on vielä juomatta, mutta otan sen ennen voimistelua.

Saunailta: kuivaharjaus, pesu, savinaamio, koivu-oliiviöljy hieronta,
      lymfamassage ja olen kuin uusi ihminen.
      Nyt vielä omenasiideriviinietikkajuoma saunan jälkeen ja
      iltakävely nauttien .

Minerva

• Anonyymi

miksi spirulina juoma korkeasta lasista eikö matala lasi käy.Miksi korkeampi lasi on siihen parempi?

• Anonyymi

Kilot saattavat hiipiä huomaamatta, varsinkin syksyn alkaessa ja löysempiä vaatteita käytettäessä.
      Laihduttaessa ovat vaatteet jälleen apuna, jos valitsee hiukan tiukempia, eikä muumimekkoja.
      Se kylkeen, selän puolelle, vyötärön kohdalle ilmestynyt ryppy on punainen varoituslippu, että nyt on elämäntavat muutettava!

Ensimmäinen kuukausi menee uusille tavoille opetellessa pikku hiljaa. Pari ensimmäistä kg:tä on vain nestettä, eikä ole syytä riemastua. Ne kg:t tulevat yllättäen minulle takaisin, kun alan harrastaa liikuntaa.

Minulla on kaksi erilaista digitaalista vaakaa.
      Toinen yksinkertainen, joka punnitsee 100g:n tarkkuudella.
      Toinen mittaa myös lihasten, luuston, rasvan, veden määrän.
      En luota niihin arvoihin kuin suuntaa antavina.
      Yleensä parin kuukauden jälkeen näkee selvän eron kaikissa tuloksissa ja yleiskunnon paraneminen vahvistaa sen.
      Painon olen tarkistanut uimahallin vaakaan verraten ja kun se on täsmännyt, olen mielestäni voinut luottaa myös muihin tuloksiin.

Ihmetyttää näiden TV-ohjelmien vaa'at, joita käytetään suurlaihduttajien ohjelmissa, että niissä ei näy muuta kuin paino.
      Kilpailija on saattanut pudottaa rasvaa enemmän kuin voittajaksi katsottu, mutta lisääntynyt vesimäärä tai lihakset ovat saaneet mitätöidä sen vain painoa kuvatessa.
      Muutenkin nöyrryyttävää ja tarkoituksena herättää häpeää ja syyllisyyttä, ellei ole kyennyt ylittämään omia ja toisten tuloksia koko ajan. En ole systeemin tajuttuani enää seurannut niitä.

Olen huomannut, että kehostani poistuu rasvaa oman rytminsä mukaan. Se pysähtyy aikanaan ja silloin minulla on aina rinnat ja takamus samassa cm:sä.
      Viimeisiä 5kg:tä vie kaksin kerroin kauemmin aikaa sulatella.
      Vyötärön ja vatsan seudun hoikentaminen vaatii sekä oikeaa ruokavaliota, joka ei turvota, sekä kiinteyttäviä voimisteluliikkeitä.
      Hoikan ja kiinteän vyötärön olen nähnyt vain niillä laihduttajilla, jotka käyttävät painoja kehon muovaamisessaan.
      Varmasti oman kehon painoakin käyttämällä kykenee vaikuttamaan.

Koska en ole löytänyt mieleistäni ja luotettavaa PT:ä, olen tyytynyt vain kevyempiin kotikäyttöön tarkoitettuihin painoihin.
      Kirjoista, dvd:tä ja netistä löytyy perusteellista ohjausta.

Vastaisuudessa keskityn tuoreisiin, kehoa puhdistaviin ruoka-aineisiin ilman lisäaineita. Niin paljon kuin se on mahdollista.

Minerva

• Anonyymi

6:30 1dl kahvia ja 2voijuustocrispiä=n. 300kcal

Voimistelua n. 15min ennen Power Walk.
      Siivousta ja siinä kuluu kcal hiukan enemmän kuin kävelyssä.

Ryhmätyö klo 10:00 ja sen jälkeen
      Rahkakukkakaalimuhennosta ja banaanirahkaa:2=600kcal
      13:00 ja 18:00 =300kcal annos.

Iltapäiväkahvi ja pari avokdojuustocrispiä n. 300kcal
      Tätä tänään nokkosten ja voimayrttien kanssa.

4 kertaa 15 min. Voimistelua ja päivä-, iltakävely.
      Siroteltuna päivän aikana keskittyy liikkeisiin tehokkaammin.

Aivot tarvitsevat voimistelua vielä enemmän kuin keho.
      Tänään IT-kursikirjat esiin samalla rapuilla stepaten.

Yhteensä 1200kcal ja 4 tuntia liikuntaa siivouksen lisäksi.

Viikko sirt-dieetille jatkossa.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Et vastannut miksi spirulina juoma pitää juoda korkeasta lasista.Käykö matala lasi jos ei omista korkeaa lasia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut miksi spirulina juoma pitää juoda korkeasta lasista.Käykö matala lasi jos ei omista korkeaa lasia?

Voi hellan-lettas sentään, eikö pikkuiselle ole vastattu noin tärkeään asiaan?
        Istutko sinä siellä sinun terveellinen spirulina-juomasi odottamassa lasia?

Miksi champagne juodaan champagne-laseista ja maito maitolaseista?
        Miksi kahvi juodaan kahvikupista ja tee teekupista?

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hellan-lettas sentään, eikö pikkuiselle ole vastattu noin tärkeään asiaan?
        Istutko sinä siellä sinun terveellinen spirulina-juomasi odottamassa lasia?

Miksi champagne juodaan champagne-laseista ja maito maitolaseista?
        Miksi kahvi juodaan kahvikupista ja tee teekupista?

Minerva 🧜‍♀️

Kysymys oli hyvä, mutta vastaus vielä parempi. On tutkimustuloksia siitä, että ihan sama kahvi maistuu paremmalta kalliista ja oikein muotoillusta kupista kuin halvasta tai varsinkaan pahvimukista. Ei Cokistakaan juoda lautaselta, näin periaateessa. Tunnekysymys, vaikka pelkkä jano lähtisikin suoraan vesilätäköstä juomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli hyvä, mutta vastaus vielä parempi. On tutkimustuloksia siitä, että ihan sama kahvi maistuu paremmalta kalliista ja oikein muotoillusta kupista kuin halvasta tai varsinkaan pahvimukista. Ei Cokistakaan juoda lautaselta, näin periaateessa. Tunnekysymys, vaikka pelkkä jano lähtisikin suoraan vesilätäköstä juomalla.

Tämän tutkimuksen voi kokeilla todeksi valitsemalla erilaisia kuppeja ja laseja ja jakamalla kahvinsa niihin. Maistuvat ihan erilaisilta juomilla!
        Minulla on erilaisia kuppeja esim. cappuccinoon, kaakaokahviin ja voikokoskahvia..
        Miksi ei juhlistaisi aterioitaan nautittaviksi, varsinkin kun käyttää niihin aikaa?

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän tutkimuksen voi kokeilla todeksi valitsemalla erilaisia kuppeja ja laseja ja jakamalla kahvinsa niihin. Maistuvat ihan erilaisilta juomilla!
        Minulla on erilaisia kuppeja esim. cappuccinoon, kaakaokahviin ja voikokoskahvia..
        Miksi ei juhlistaisi aterioitaan nautittaviksi, varsinkin kun käyttää niihin aikaa?

Minerva 🧜‍♀️

Tämä platta muuttaa taas kaikkia päätteitä oman mielensä mukaan!

• Anonyymi

Oletko lukenut nimerkki my:n tekstejä.Teillä on sama tapa kirjoittaa ja teillä on samat mitat. Aika kiva sattuma.Harmi ette My ole sinun ketjuasi löytänyt. Varmasti tulisitte toimeen koska teillä on samanlainen tapa kirjoittaa.

• Anonyymi

Tämä my harrastaa myös voimistelua.Voisitte jakaa keskenänne voimisteluvinkkejä.Olis kiva jos My löytäisi ketjusi.Saisit hänestä vertaistukea.

• Anonyymi

Sinähän hauskan oivalluksen olet tehnyt!🤸‍♀️
        Taidat hieroa älynystyröitäsi vaikka netillä seikkailetkin. 😉
        Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän hauskan oivalluksen olet tehnyt!🤸‍♀️
        Taidat hieroa älynystyröitäsi vaikka netillä seikkailetkin. 😉
        Minerva 🧜‍♀️

Mutta eikö olisi mukavaa jos My kirjoittais sun ketjuun kun hänkin haluaa vatsastaan eroon.Ja kun olette samoissa mitoissa niin saisit vertaistukea hänestä.Ja kun sama ongelmakohta vartalossa niin olis varmasti sustakin kivaa että tämä My vaihtaisi ajatuksia kanssasi. Eikö susta olis kivaa kun saisit samanlaisella kirjoitustyylillä olevan kanssa vaihtaa ajatuksia täällä niin ei tarttis yksin kirjoitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö olisi mukavaa jos My kirjoittais sun ketjuun kun hänkin haluaa vatsastaan eroon.Ja kun olette samoissa mitoissa niin saisit vertaistukea hänestä.Ja kun sama ongelmakohta vartalossa niin olis varmasti sustakin kivaa että tämä My vaihtaisi ajatuksia kanssasi. Eikö susta olis kivaa kun saisit samanlaisella kirjoitustyylillä olevan kanssa vaihtaa ajatuksia täällä niin ei tarttis yksin kirjoitella.

Ystäväiseni! 😄Kyllä me Myn kanssa toisillemme viestitämme ja toisiamme tuemme😉.
        Kun minä olen haluton ja yritän livistää laiskottelemaan, My tulee heti oikean korvan taa kröhimään ja muistuttaa, miten hyvin jälkeenpäin voi.
        Lupailee vielä muutakin palkintoa kuin parempaa hyvinvointia ja terveenpää elämää.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkös, Neitonen, että olen saanut täältä monia hyviä linkkejä, joita en olisi yksin löytänyt. Monia hauskoja hetkiä, kuten nyt kanssasi.

Siksi yritän laahata oman korteni yhteiseen kekoon ja laittaa tänne sellaista,
        mistä olen itse hyötynyt.
        Kuten neuvoja näiden ahkerien kehonrakentajien kirjoista vaikka opiskelijoille.
        Sitä voisi huononpaankin aikansa kuluttaa kuin seuraavan päivän suunnitteluun.
        Sitten miettiä, mikä onnistui ja mitä haluaisi parantaa ja miten?

Hyvää illan jatkoa sinulle, Veitikka! 🧚‍♀️

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä Myytä haikailet, jos minulla on sama kirjoitustyyli!?
        Samat nassutukset voimistelusta ja luonnon tärkeydestä.
        Saat samaa propagandaa Minultakin. 😉

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Parempi keskittyminen jatulos kirjoittamalla etuukäteen päivän suunnitelmia - vaikka siinä aamukahviaan nauttiessaan.
      Minä tosin elän spontaanisti yrittäen tehdä tähdellisimmän asian voimieni mukaan.

Kirjoita, mitä tulosta haluat ja miksi?
      Kuvaile haluamaasi ja miltä tuntuu sen saavutettuasi.
      Mieti, mitä tarvitset päämäärääsi.
      Aseta aikaraja pyrkimyksellesi.

Pidän monipuolisesta liikunnasta omassa rauhassani.
      Joka vuosi alesta saa monia PT:n kirjoittamia kirjoja.
      olen nähnyt hyväksi "Training Journal for Athletes, by Athletes.

Siinä on oma aikansa aamu-, päivä-, iltatreeneille.
      6 eri saraketta joihin merkitä aika ja tapa.
      Minulla: kävely, voimistelu, yoga, Pilates, stepper, Povwer Plate.
      Helppo nähdä kertasilmäyksellä, mitä tulisi lisätä.
      Avuksi erikoisaikoina, jolloin tarvitsee saada muodonmuutosta.
      Päämääräänsä päästyään päivittäinen toimeliaisuus riittää.
      Minulle se sisältää aina kävelyjä raittiissa ilmassa, siivousta.
      Ellei ole vuodepotilaana, niin muutaman minuutin taukovoimistelu kuuluu asiaan. Muuten jähmettyy istuma-asentoon.
      Olo on tietyati paljon parempi ottaessaan ohjat käsiinsä.

Minulla on ollut muutamia leikkauksia ja lääkärit ovat pitäneet sitä varmaan aikaa säästäneenä, ettei ole tarvinnut lähteä läskivuoreen seikkailuille. Ovat ottaneet nopeasti sen, mitä hakivat ja kursineet
      kiinni.

Minerva

• Anonyymi

Akateemisesti koulutettu besserwisser tulee nyt heiluttamaan keskisormeaan livahtaneista kirjoitusvirheistä, joita en pääse korjaamaan, kun en ole kirjoittautunut sisälle.

Chromebook näppäimistölla on tosin varmempi kuin plattani pienellä, parin rivin alalla kirjoittaa haluamaansa.

Kullakin hupinsa ja täytyyhän hänenkin saada pönkittää egoaan toisia kritisoimalla, kun hänellä ei muutakaan mahdollisuutta siihen ole.

Minerva

• Anonyymi

Eilen tuli syötyä muut meijerituotteet pois,paitsi juusto ja voikokosöljy sekoitus.
      Tuli yhteensä 1600kcal päivälle 13:00 ja 20:00 välillä.

Tänään vain voikokoskahvia ja vihanneksia sekä luonnosta, että ostettua.
      Viherjuoma tuntui raikkaalta mielimaustein terästettynä.
      En kirjaa muuta kuin voikokoskahvia ja juustocrispiä.
      Vihannekset kuluttavat enemmän kcal kuin antavat.
      Jotkut ovat ravitsevampia keitettynä, höyrytettyä kuin raakana.
      Mutta enzyymien väitetään kuolevan 37*. Tiedä sitä.

Tekee mieli ulos rannalle aurinkoon voimistelemaan.
      Ei taida olla paljon muita näkyvillä, kun on arkipäivä.

Ensin kuitenkin jotain luettavaa, ettei aivot joudu tyhjäkäynnillä!

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!

Paratiisin portit seisovat avoimena niille, jotka ymmärtävät astua siitä.
      Minä ymmärrän ja astun nyt avoimista ulko-ovistani viheriöivään puutarhaani!

Minerva 🧜‍♀️

• Entsyymit eivät ole eläviä ja ne tuhoutuvat jossain lämpötilassa mutta ei noin matalassa. Esimerkiksi amylaasin optimi lämpötila on 65 C-68 C.

• hvp27 kirjoitti:

Entsyymit eivät ole eläviä ja ne tuhoutuvat jossain lämpötilassa mutta ei noin matalassa. Esimerkiksi amylaasin optimi lämpötila on 65 C-68 C.

Hiivauute eli esimerkiksi marmite ja vegemite valmistetaan lämmittämällä hiiva 50 C lämpötilaan jolloin hiivasolut kuolevat mutta entsyymit eivät vielä tuhoudu. Seokseen lisätään noin 50% suolaa joka rikkoo hiivasolut ja entsyymit sitten hajottavat hiivan proteiinit lyhyemmiksi. Näin saadaan aikaiseksi mm. glutamanaattihappoa jota ei tarvitse ilmoittaa E-koodilla vaan riittää termi hiivauute.

• Anonyymi

Minerva korjaa jos olen väärässä,mutta taidat olla se My.

Onko sattumaa että on samat mitat ja samanlainen tyyli kirjoittaa.

Miksi lopetit olemasta My ja vaihdoit Minervaksi.

• Anonyymi

Elämässä on tapahtunut merkittävä muutos. On aika avata uudet ovet ja astua viheriöivään puutarhaan.

• Anonyymi

Siksi, että sinne tultiin pakottamaan minua tulemaan ylipainoiseksi eukoksi, kuten monen nuoren naisen äiti on.
        Minä olen auttanut ikäni toisten lasten hoidossa ja olen saanut siitä tarpeekseni.
        Nyt Nautin itsekkäästi omasta ajastani ja itsestäni!
        Kukaan ei ole auttanut minua lukuisien leikkausten jälkeen!
        Minä autan itse itseäni.

Toisekseen olin keväällä pullea möhkö, iljettävä nestehöhhöä ja rasvaa sekaisin oleva litisevä meloni koko immeinen!
        En ole sellainen enää! Äitini ja veljeni kutsuvat minua 61kg :Na HYVÄN näköiseksi!
        Niin lausuu myös uimahallin Peili. Ukot kuolaa kun näkevät uimapukuisillani ja tunkeutuvat seuraan. Myös nuoremmat miehet osoittavat kiinnostusta.
        Siksi olen lopettanut yleisellä puolella käynnin ja uinnin.
        Kylällä kuljen tiukat vaatteet alla ja säkit niiden päällä.
        En ole lihamarkkinoilla! En ole muiden naisten miesten houkuttimena.
        Minun elämääni sisältää nyt muuta. Niitä harrasteita, joista jouduin luopumaan toisten hyväksi parhaat vuosikymmenen!

En ole enää pullea Molla-My! Olen hoikka, viis a lady, joka otti ajoissa terveytensä ohjat miina käsiinsä ja toimi asian mukaisesti!
        Nautin omasta olemassaolostani omassa rauhassani!
        En syntynyt tanssimaan miesten pillin mukaan!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, että sinne tultiin pakottamaan minua tulemaan ylipainoiseksi eukoksi, kuten monen nuoren naisen äiti on.
        Minä olen auttanut ikäni toisten lasten hoidossa ja olen saanut siitä tarpeekseni.
        Nyt Nautin itsekkäästi omasta ajastani ja itsestäni!
        Kukaan ei ole auttanut minua lukuisien leikkausten jälkeen!
        Minä autan itse itseäni.

Toisekseen olin keväällä pullea möhkö, iljettävä nestehöhhöä ja rasvaa sekaisin oleva litisevä meloni koko immeinen!
        En ole sellainen enää! Äitini ja veljeni kutsuvat minua 61kg :Na HYVÄN näköiseksi!
        Niin lausuu myös uimahallin Peili. Ukot kuolaa kun näkevät uimapukuisillani ja tunkeutuvat seuraan. Myös nuoremmat miehet osoittavat kiinnostusta.
        Siksi olen lopettanut yleisellä puolella käynnin ja uinnin.
        Kylällä kuljen tiukat vaatteet alla ja säkit niiden päällä.
        En ole lihamarkkinoilla! En ole muiden naisten miesten houkuttimena.
        Minun elämääni sisältää nyt muuta. Niitä harrasteita, joista jouduin luopumaan toisten hyväksi parhaat vuosikymmenen!

En ole enää pullea Molla-My! Olen hoikka, viis a lady, joka otti ajoissa terveytensä ohjat miina käsiinsä ja toimi asian mukaisesti!
        Nautin omasta olemassaolostani omassa rauhassani!
        En syntynyt tanssimaan miesten pillin mukaan!

Minerva 🧜‍♀️

Mikä muutti mielesi ja etkä haluakaan olla enää s-kokoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä muutti mielesi ja etkä haluakaan olla enää s-kokoa?

Aloin itsekin pitämään itseänhyvässä lihassa olevana!
        Liian laiha, nahkalla päällystetty luukasa, ei ole enää minun mieleiseni! 😉
        Nyt haluan olla sutjakas pehmo! M-koko on ihan passeli!
        Muotoilun vain tuota vyötärön seutua tuoreilla vihanneksilla ja hyvää tekevällä voimistelulla. Vatsalihasten tulisi tukea selkärankaa. Ei vääntää slkää eteenpäin!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

En jaksa korjata kirjoitusvirheitä. Tulee vain uusia.
      Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Vihdoinkin sä tulit järkiisi. Hyvä minerva /my

• Anonyymi

Kyllä on ketju taas kerran saatu mitääntekemättömäksi.

• Anonyymi

Oletko palkannut minut viihdyttämään itseäsi?
        Tililläni ei näy tuloja!

MINERVA

• Anonyymi

Terveiset saunasta! 🛀😊 Koivuöljy- ja lymfahieronta. Savinaamio niin laajasti kuin halusin. Mutta kuivaharjauskintaani unohtuivat.
      Iloinen yllätys, että vaakani näyttää taas 500g enemmän kuin uimahallin vaaka!
      Siis painan 60 ja risat! Jippii, juhuu! 🤸‍♀️👋🤸‍♀️👍🤸‍♀️

Tänään on tullut syötyä viherjuomien lisäksi 200g porkkanaa.
      🥑1kpl avokado muusattu mielimaustein ja justosiivun kanssa Crispin päälle.
      Kahvin kanssa kolme sellaista herkkua! Klo 1600 700kcal siis yhteensä pvä.
      Täysi olo.

Nyt ulos aurinkoon ja sitten kunnon voimistelut päälle.

Minervan naisten lajittelu:

A. -luokkaan kuuluvat pehmo keijukaiset 🧚‍♀️
      B-luokkaan kuuluvat 6-pakkaus aitolehti-teräsnaiset
      C-luokkaan kuuluvat nesterasvapallerot

Minulla on kaikki mahdollisuudet nousta C-luokasta suoraan A-luokkaan.
      En ole koskaan saanut teräksistä 6-pakkausta, vaikka mieluummin
      6-pakkaus kuin Michelin-renkaat! Ehdottomasti terveellisempää!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Oletko maanis-depressiivinen - nyt maaninen vaihe menossa? Ellet ole, niin onneksi olkoon.

T. C-luokan nesterasvapallero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko maanis-depressiivinen - nyt maaninen vaihe menossa? Ellet ole, niin onneksi olkoon.

Paistaa se aurinko Nesterasvapalleroillekin! 💥😄
        Minä alan pyöriä C-sarjasta A-sarjan alareunaan.
        Saa nähdä jos kissa hyväksytään hermeliinien seuraan! 🐆

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

" 700kcal siis yhteensä pvä."

Riittää kissalle mutta ei ihmiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nähtävästi sama, joka tuli Myn aloitukseen toitottamaan häntä ADHD potilaaksi.
        Nyt täällä väittämään minua manodepressiiviseksi.
        Tosin tiedät minun olevan sama henkilö.

Millä perusteella teet nämä johtopäätöksesi?
        Mikä on koulutuksesi, että voit heitellä kyseisiä analyysejä tuntemattomille ihmisille?
        Tuosta vain mitätöiden toisen toiminta ja leimaten toinen arbostelukyvyttömäksi.
        Leimaten toinen enemmän tai vähemmän mielisairaaksi.

En ole saanut mitään perustetta omasta mielenterveydestäsi.
        Vielä vähemmän pidän sinua myötätuntoisena kanssaihmisenä.
        Olemme jokainen saaneet ponnistella uusien haasteiden kanssa kaksi vuotta.
        Se on vaikuttanut kielteisesti monien henkiseen hyvinvointiin eri tavoin rajoittaen siitä, mihin oli totuttu.
        Olisiko hyvä, jos miettisimme, miten tukea toisia, sen sijaan, että heitellään kaikkitietävinä aliarvioita toteamuksia toisen henkistä sielun voimista?

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Keskipäivä alkaa lähestyä. Juon vielä voikokoskahvia ni suolavesihuuhtelun jälkeen.
      Tänään jatketaan tuoreilla vihanneksilla ja luonnon hamppaproteiinia.
      Tehdään ananasjuomaa tuoreesta ananaksesta.
      On hyvä, vahva olo.
      Aamupäivä meni asioiden hoidossa, joten kävelyt jäävät myöhempään.
      19* ulkona ja leuto, pilvinen päivä. Aurinko pilkistelee hetkittäin.

Treenauspäiväkirjani mukaan olen aloittanut tämän ryhdistäytymiseni ravinnon ja liikunnan suhteen käytännössä onnistuen heinäkuusta.
      1200kcal - 1400kcal. 20 päivää ja sen jälkeen
      1400kcal - 1700kcl 20 päivä
      1200kcal - 1400kcal seuraavat 20 päivää.

Mitat: 08.09.2021
      Rinta=94cm, vyötärö=73cm, vatsa=94m, takamus=94cm
      Reisi=54cm, polvi=39cm, pohje=34cm, käsivarsi=24cm

Keho laihtuu omaan tahtiinsa sieltä, mistä sille sopii.
      Ei tietystikään sieltä, mistä minä haluan ja yritän! Ei, ei, ei!
      70-vuotias on kuin tynnyri, kuten vatsan ja vyötärön seuduilta toteaa!
      Hävisi kuitenkin vatsasta - 2cm nyt syyskuun alusta!
      Entä sitten? Koska seuraava rasvantiristys?
      Kohta on takapuoli litteämpi kuin vatsa, kunnes vatsasta taas häviää... 😅
      Miten rakastan viiiiisasta kehoani! 💕

Ei vieläkään nälkää. Kotipuuhaa ja asiain hoitoa.
      Eväät mukaan selkäreppuun kirjan kanssa ja rannalle nauttimaan.

Mietelause sopiva täälläkin kommunikoidessa:
      Pysy niiden kanssa, jotka ovat luonasi, kun olet iloinen!
      Heillä ei ole mustasukkaisuutta tai kateutta sinua kohtaan.
      Vain iloa nähdä sinut onnellisena! 😍

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Olen C-luokan ihminen.
        Tänään meni grillimakkaraa, omenapiirakkaa sekä kinuskikastiketta. Hiilihydraatit perunasta ja lisäksi pikkuisia kalanpäitä, joista rasvoja.
        Energiat hyvät 1500 kaloria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen C-luokan ihminen.
        Tänään meni grillimakkaraa, omenapiirakkaa sekä kinuskikastiketta. Hiilihydraatit perunasta ja lisäksi pikkuisia kalanpäitä, joista rasvoja.

Hei, kanssa toverini täällä C-luokassa! Toivottavasti grillimakkara maistui😄
        Löysin You Tubesta saksalaisia kotitekoisia herkkumakkaroita tai reseptin niille.
        Tiedäthän luotettavaa saksalaista käsityötä maukkaan oluen alaspainamana.
        Vaikka suomalainen oluen valmistus on varmasti meille mieluisempaa. 🍻🌭🍺🌭
        Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sinun uskovan ketogeeni seen ravintoon ainoana oikeana.
        Se sopii varmasti sinulle parhaiten, mutta on ihmeellistä, että ikääntynyt mies pakottaa sitä kaikille kuin ainoana mahdollisena dieettiä.

Täytyykö sinun jatkuvasti todistaa kaikille muille, että he ovat väärässä,
        Tunteaksesi itse olevasi oikeassa?

Minä olen kokeillut monta kertaa niitä lukuisia getogeenisiä dieettejä,
        Joita sirkuleerar vuosikymmenien aikana, eivätkä ne sovi minulle.
        Olen ollut terve ja normaalipainoinen koko ikäni.
        Miksi minun tulisi noudattaa sokeritautisten ja ylipainoisten dieettiä orjallisesti?

Sokeritautisten dieeteistä olen omaksunut sen, että rajoittaa annoskokoja ja
        Luopuu täysin tietyistä hiilihydraateista.

Liikalihavien dieeteistä olen omaksunut sen, että keholle on hyväksi saada välillä ravinto nestemäisenä. Pienentää lääkärien mukaan esim. maksaa, jolloin leikkauksia on turvallisempaa suorittaa.

Pätkäpaastoissa samoin keho saa keskittyä muuhun kuin ruoan sulatukseen.
        Paasto ovat kai koko ihmiskunnan historian ollut käytössä ja terveydelle hyväksi.
        Kaikkien ei ole kuitenkaan pitänyt noudattaa niitä orjallisesti.

Lääkärit suosittelevat muitakin dieettejä kuin ketogeenista.

Lukuisat terveyshoitola ovat siitä esimerkkinä ja niissäkin suositellaan useita eri dieettejä riippuen henkilön tarpeista.

Sinä saat suositella kaikin mokomin ketogeenista, sillä se sopii kaikille,
        Mutta älä tuomitse muita vähä-älyisinä, jos he valitsevat jonkin muun menetelmän.

Vai epäiletkö omaa valintaasi ollen siihen tyytymätön ja yrität todistaa itsellesi olevasi oikeassa?
        Vai pönkitätkö vain egoasi vähättelemällä toisia?

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sinun uskovan ketogeeni seen ravintoon ainoana oikeana.
        Se sopii varmasti sinulle parhaiten, mutta on ihmeellistä, että ikääntynyt mies pakottaa sitä kaikille kuin ainoana mahdollisena dieettiä.

Täytyykö sinun jatkuvasti todistaa kaikille muille, että he ovat väärässä,
        Tunteaksesi itse olevasi oikeassa?

Minä olen kokeillut monta kertaa niitä lukuisia getogeenisiä dieettejä,
        Joita sirkuleerar vuosikymmenien aikana, eivätkä ne sovi minulle.
        Olen ollut terve ja normaalipainoinen koko ikäni.
        Miksi minun tulisi noudattaa sokeritautisten ja ylipainoisten dieettiä orjallisesti?

Sokeritautisten dieeteistä olen omaksunut sen, että rajoittaa annoskokoja ja
        Luopuu täysin tietyistä hiilihydraateista.

Liikalihavien dieeteistä olen omaksunut sen, että keholle on hyväksi saada välillä ravinto nestemäisenä. Pienentää lääkärien mukaan esim. maksaa, jolloin leikkauksia on turvallisempaa suorittaa.

Pätkäpaastoissa samoin keho saa keskittyä muuhun kuin ruoan sulatukseen.
        Paasto ovat kai koko ihmiskunnan historian ollut käytössä ja terveydelle hyväksi.
        Kaikkien ei ole kuitenkaan pitänyt noudattaa niitä orjallisesti.

Lääkärit suosittelevat muitakin dieettejä kuin ketogeenista.

Lukuisat terveyshoitola ovat siitä esimerkkinä ja niissäkin suositellaan useita eri dieettejä riippuen henkilön tarpeista.

Sinä saat suositella kaikin mokomin ketogeenista, sillä se sopii kaikille,
        Mutta älä tuomitse muita vähä-älyisinä, jos he valitsevat jonkin muun menetelmän.

Vai epäiletkö omaa valintaasi ollen siihen tyytymätön ja yrität todistaa itsellesi olevasi oikeassa?
        Vai pönkitätkö vain egoasi vähättelemällä toisia?

Minerva 🧜‍♀️

Ainoastaan lääkkeisiin reagoimattomaan epilepsiaan käytetään hoitona ketogeenistä ruokavaliota. Suomessa diabeetikoille suositellaan samaa dieettiä kuin muillekin.

Korkealuokkaisen tutkimuksen mukaan karppaus ei ole pitkällä tähtäimellä yhtään parempi laihdutuksessa tai diabeetikoille kuin suositusruokavaliokaan.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Ainoastaan lääkkeisiin reagoimattomaan epilepsiaan käytetään hoitona ketogeenistä ruokavaliota. Suomessa diabeetikoille suositellaan samaa dieettiä kuin muillekin.

Korkealuokkaisen tutkimuksen mukaan karppaus ei ole pitkällä tähtäimellä yhtään parempi laihdutuksessa tai diabeetikoille kuin suositusruokavaliokaan.

Tunnet nämä asiat minua paremmin. Kouluttamattomat sekoavat tiedemiesten ja lääkäreiden kiistellessä ja muuttaessa mielipiteitään.

Olen hankkinut pari sokeritautisten hoitoon tarkoitettua kirjaa ja katsellut omahoitoa lääkärikirjoista.
        Niissä ei ole hiilihydraatteja poistettu kokonaan, vaan annoskoot ja säännöllisyys on määritelty.
        Samoin kehoitettiin päivittäiseen liikuntaan.

Näm tiedot tapaa olla minulle tärkeitä. Joko sitä on ollut väsynyt koululainen tai työorja ja silloin tapaa kahmaista nopeasti liikaa ja vääränlaista syötävää.
        Ennen katsoin saavani sen makeistarpeeni täytettyä samoin kuin nykyisin proteiinini tarpeen.

Minerva

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnet nämä asiat minua paremmin. Kouluttamattomat sekoavat tiedemiesten ja lääkäreiden kiistellessä ja muuttaessa mielipiteitään.

Olen hankkinut pari sokeritautisten hoitoon tarkoitettua kirjaa ja katsellut omahoitoa lääkärikirjoista.
        Niissä ei ole hiilihydraatteja poistettu kokonaan, vaan annoskoot ja säännöllisyys on määritelty.
        Samoin kehoitettiin päivittäiseen liikuntaan.

Näm tiedot tapaa olla minulle tärkeitä. Joko sitä on ollut väsynyt koululainen tai työorja ja silloin tapaa kahmaista nopeasti liikaa ja vääränlaista syötävää.
        Ennen katsoin saavani sen makeistarpeeni täytettyä samoin kuin nykyisin proteiinini tarpeen.

Minerva

Kakkostyypin diabeetikot ovat yleensä ylipainoisia ja heille parasta hoitoa on laihdutus. Hiilihydraatissa on myös energiaa eikä sitäkään voi siksi syödä paljoa. Esimerkiksi 150 g vähärasvaista pääruokaa, 150 g hiilihydraattilisuketta ja 300 g kasviksia tuottaa vain noin 400 kcal. Kolme tuollaista ateriaa päivässä niin jää vielä tilaa muutamalle välipalalle.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Kakkostyypin diabeetikot ovat yleensä ylipainoisia ja heille parasta hoitoa on laihdutus. Hiilihydraatissa on myös energiaa eikä sitäkään voi siksi syödä paljoa. Esimerkiksi 150 g vähärasvaista pääruokaa, 150 g hiilihydraattilisuketta ja 300 g kasviksia tuottaa vain noin 400 kcal. Kolme tuollaista ateriaa päivässä niin jää vielä tilaa muutamalle välipalalle.

Nuo määrät on helppo muistaa Kiitos tipsistä. Heti tuntuu kun on syönyt liikaa.
        Monesta sairauesta välttyy tai parantuu oikean ravinnon avulla.
        Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo määrät on helppo muistaa Kiitos tipsistä. Heti tuntuu kun on syönyt liikaa.
        Monesta sairauesta välttyy tai parantuu oikean ravinnon avulla.
        Minerva 🧜‍♀️

Joo. Annoskoot ovat suurimmalla osalla lihavista liian isoja ja erikoisesti sitä pääruokaa on liikaa. Kasviksia voi tietysti lisätä enemmänkin eikä ylimääräisellä perunallakaan liho.

Lautasmallin ja esimetkiksi pitsan energiaero on melkoinen eli 400 kcal vs. 1600 kcal ääripäissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen C-luokan ihminen.

"Energiat hyvät 1500 kaloria."

Ne voit saada sahanpuruistakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi tulla vetämään tuota samaa ketjuasi joka aloitukseen.!
        Vastasin sinulle kohteliaasti, ja otit sen kutsuna tulla jauhamaan samoja riitoja kuin muuallakin. Tuletko sairaaksi kateudesta, jos joku vaihtaa ajatuksia hvp27 kanssa?
        Poistu häiritsemästä, ole hyvä!

. Minerva

• Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi tulla vetämään tuota samaa ketjuasi joka aloitukseen.!
        Vastasin sinulle kohteliaasti, ja otit sen kutsuna tulla jauhamaan samoja riitoja kuin muuallakin. Tuletko sairaaksi kateudesta, jos joku vaihtaa ajatuksia hvp27 kanssa?
        Poistu häiritsemästä, ole hyvä!

. Minerva

Kuten huomaat niin vekulle on kovin raskas paikka jos joku hoitaa ylipainoaan ja diabetestään muuten kuin ketokarppaamalla. Vekun posteihin ei kannata vastata koska ne poistetaan ennemmin tai myöhemmin palstan sääntöjen vastaisena.

• Anonyymi

Terveiset saunasta! Sitä tuntee itsensä 10 vuotta nuoremmaksi jonkin aikaa kuumilla lauteilta tullessaan. Täällä ei ole kunnon kivilöylysaunaa, jota kaipaan. Ei vihtaa.😭
      On vain noita viheliäistä sähkökiukaita, joille ei saa heittää vettä. Menevät rikki.
      Tosin uimahallissa on turkkilainen höyrysauna. Sellainen muovilaatikko, missä ihmiset hikoilevat ja huone haisee sitten hyvin kansainväliselle.!😫
      Olen tottunut suomalaisen hien turvalliseen hajuun.!😂
      Sitten on myös terveellinen infrasauna. Siellä hämärässä valossa voi mietiskellä elämän menoa. Enimmäkseen olen vain kuivasaunassa öljyinen ja savinaamioineni.
      Sinne eksyy harvoin joku.

Tuli juotua voikokoskahvia ja juustoavokadotomaattihapankorppua.
      Kirjoitetaan näin venäläiseen tapaan kaikki sanat yhteen! 😅
      1.100kcal tähän mennessä ja luulen pitäväni pätkäpaastoa huomiseen.
      Tohtori setä sanoi, että 15-18 tunnin paaston aikana keho ehtii korjaamaan itseään.
      Tuolla sisällä ne työmiehet kolistelevat, kun suolet kurisee ja sydän jyskyttää korvissa.🛠️⚒️🔨 Annan niille työrauhaa ja jatkan huomenna ravinnon lapioimista monttuun. 😆
      Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Uusi aamu sarastaa. Voikokoskahvia ja pari hapankorppua voilla sivellettynä.
      Hiukan lukemisia, vähän voimistelua ja jonkin ajan kuluttua rannalle keräämään nokkosia ja tuoreita voikukanlehtiä. Mainioita viherjuomassa.
      Nokkostee teki hyvää hiuksille. Aivan makeaa juoda janoon.

Päivällä lohta, avokadoa ja tomaattia hapankorpulla.
      Makean tarpeeseen ananasta.

Eiköhän se riitä täksi päiväksi?

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

"Makean tarpeeseen ananasta."

Hyvähän sitä makeatarvetta on pitää yllä muun taiteilun lomassa.

• Anonyymi

Terveiset kaupungista! Oli ihan kivaa ja kaupunki oli rauhaisa, mutta kyllä oli kivaa tulla takaisin Käpykylään! 😘 💓 🤗
      Aamupäivällä tuli syötyä tuhdimmin ja nyt riittää vesi, voikokoskahvia ja 1/2 proteiinipatukka.
      Tuli hankittua pari kirjaa: "Elämään tasapaino 30:päivässä"
      "12viikkoa itsensä parantavaan elämään"

Hyvänen aika että voi ostaa tasapainoa ja parannusta kansien välissä!
      Alan heti toimeen, niin olen uusi ilmestys vuoden vaihteessa! 💃
      Parannusta paljon ja vielä enemmän tasapainoa, niin hyvää tulee.
      Ohjeita rakentavaan ravintoon, elämäniloiseen liikuntaan ja rauhoittavaan mietiskelyyn.

Tässä mietin, että lähtiskös vielä hummaamaan rahoja, vai meniskö nauttimaan saunan rauhasta. Se rauha on mennyt sieltä parin tunnin kuluttua.
      Taidan kallistua tasapainoon ja rantalenkille putipuhtaana.
      Pois kaupungin pölyt ja mölyt!

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Uusi, raikas, aurinkoinen syyspäivä. 13° ja lähden hiukan kaupungille - Toinen kerta vuodessa. Silmälaseista putosi lasi.

Terästä itseni aamuisella sitruuna edellä, rasvakahvilla ja pähkinä-rusina sekoituksella. Pieni pala proteiinipatukasta antoi lisää proteiinia.

Raastettu porkkanaa, sitruunaa, mausteita, hiukan oliiviöljyä, hunajaa, niin raasteesta tulee ruokaisampaa, enkä tarvitse siihen muuta lisuketta. Riittää täksi päiväksi. Muhii maukkaaksi, kun pääsen kotiin kaupungilta.

Sain väärin eilen rahasta takaisin. Ostin kaksi rannerengasta. Myyjä antoi toisen melkein ilmaiseksi virhelyöntiään. Toivottavasti sama myyjä on paikalla, ettei omistaja saa tietää asiasta.
      En usko varastetun tavaran tuovan terveyttä tai kiristetyn tavaran rikkautta.
      Ne, jotka kulkevat ryöstäen ja varastan toisilta, ovat yleensä itse aika heikossa kunnossa. Myös ne huumekuninkaan päättävät elämänsä ihmisraunioina.
      Vaikka ajelisivat joitakin vuosia komeissa autoissaan kalliisti puettu nainen koristeetaan.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Ylistys Sinulle, Kristus! Moos. 5:23-31

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylistys Sinulle, Kristus! Moos. 5:23-31

Raamatussa on 5 Mooseksen kirjaa. Vaikuttaa taas pikku herjalta.
        Liikkeen omistaja oli paikalla ja otti ilomielin vastaan itselleen kuuluvan korvauksen tavaroista, joista hän oli joutunut maksamaan.
        Jos olisit ollut yrittäjän osassa, niin et olisi niin pilkallinen.

Sain hoidettua kaikki asiat ja porkkanaraaste on maukasta ja täyttävää.
        Voikanlehtiä kaipasin, mutta ne illaksi. Nälkä yllätti.
        Ei tullut mitään Carnevo-dietpäivää tai. OMAD-diet päivää minulle.
        Otan vielä kahvin jämät aamusta ja puolet proteiinipatukka.
        En ole syönyt itseäni työkyvyttömäksi, vaan vähän liian täydeksi..😨😰😢

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikkeen omistaja oli paikalla ja otti ilomielin vastaan itselleen kuuluvan korvauksen tavaroista, joista hän oli joutunut maksamaan.

Minerva 🧜‍♀️

Tuntuu kuin olisi minunkin aikani poistua näiltä näyttämöltä.
        Olen nähnyt, mitä täällä touhutaan ja ketkä pitävät tahtipuikosta kiinni.

Ollut muutama hauska hetki ja joitakin hyödyllisiä tipsejä, joista kiitän ja kumarran. 🎩
        Tiedätte itse, ketkä yrittävät pitää yllä rakentavaa keskustelua, niistä tylyistä virkkeen pituisista herjauksista huolimatta, joita saa vähää väliä väliä silmiensä eteen.

Veitikalle kiitos oivalluksista elämän hiihtoladuilla tai höyryävänä polkupyörällään.
        Joka kerta, kun joku viuhahtaa polkupyörällä ohi, muistan Veitikan ja naurahdan:
        Nyt Veitikka on menossa Lideliin kakkua hakemaan herkkuhetkeensä.
        Minulla on ne läskin mittauspihdit käytössä vielä muutaman kuukauden.

Hvp27 jatkaa tutkimuksiaan ja moni saa hyötyä hänen keräämästään tiedosta.
        Itse en olisi löytänyt hänen esille tuomiaan tutkimuksia. Ovat niin kuviakin.

Minä jatkan naiviin tapaani luonnossa ja rannalla vähäpätöistä olemassaoloani.
        Ikävää, että Mestari vedettiin tänne laihdutus foorumille jälleen kerran häväistäväksi.
        Alhainen teko niiltä, jotka tuntevat hänen olemassaolonsa merkityksen.

Elämä ei ole ravintola, jossa tilataan haluamaansa.
        Saa lusikoida sen, mitä lautaselle jaetaan.

Voikaa hyvin kukin pakertaessaan omalla sarallaan.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu kuin olisi minunkin aikani poistua näiltä näyttämöltä.
        Olen nähnyt, mitä täällä touhutaan ja ketkä pitävät tahtipuikosta kiinni.

Ollut muutama hauska hetki ja joitakin hyödyllisiä tipsejä, joista kiitän ja kumarran. 🎩
        Tiedätte itse, ketkä yrittävät pitää yllä rakentavaa keskustelua, niistä tylyistä virkkeen pituisista herjauksista huolimatta, joita saa vähää väliä väliä silmiensä eteen.

Veitikalle kiitos oivalluksista elämän hiihtoladuilla tai höyryävänä polkupyörällään.
        Joka kerta, kun joku viuhahtaa polkupyörällä ohi, muistan Veitikan ja naurahdan:
        Nyt Veitikka on menossa Lideliin kakkua hakemaan herkkuhetkeensä.
        Minulla on ne läskin mittauspihdit käytössä vielä muutaman kuukauden.

Hvp27 jatkaa tutkimuksiaan ja moni saa hyötyä hänen keräämästään tiedosta.
        Itse en olisi löytänyt hänen esille tuomiaan tutkimuksia. Ovat niin kuviakin.

Minä jatkan naiviin tapaani luonnossa ja rannalla vähäpätöistä olemassaoloani.
        Ikävää, että Mestari vedettiin tänne laihdutus foorumille jälleen kerran häväistäväksi.
        Alhainen teko niiltä, jotka tuntevat hänen olemassaolonsa merkityksen.

Elämä ei ole ravintola, jossa tilataan haluamaansa.
        Saa lusikoida sen, mitä lautaselle jaetaan.

Voikaa hyvin kukin pakertaessaan omalla sarallaan.

Minerva 🧜‍♀️

Hei hei. Tule taas uudelleen eri nimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minerva 🧜‍♀️

Jes 3:12-19

Ketjusta on poistettu 315 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuumaa huumaa! Sofia Belorf keimailee pienen pienessä kesämekossaan: "Nyt jo ikävä..."

No nyt ei ole kulunut paljoakaan kangasta tähän Sofian mekkoon. Mekko on nimittäin varustettu reilulla kaula-aukolla ja lyhyellä pituudella... https:/
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      8268
    2. IS: Tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti

Teknologiateollisuuden varatoimitusjohtaja Minna Helle ”tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti ja heitä tarvitaan kaikkiaan 130 000 ”. Vo
      Maailman menoa
      431
      3859
    3. Tokmanin johtaja avauti työntekijäpulasta

Huuskosen mukaan Tokmannilla on ollut vaikeuksia löytää työvoimaa myymälöihin ja varastoihin, jonka seurauksena tavaratoimituksia on jouduttu jättämää
      Maailman menoa
      130
      2955
    4. Häpeäisin, jos olisin Martina Aitolehti

Miehet pettää ja jättää. Stefu petti ja jätti, Hannes Hyvösen kanssa oli varmaan kosto Stefulle, samoin Ristolaisen kaveri, palomies juoksi karkuun, B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1879
    5. Taas Ruotsi pakolliseksi kirjoitukssiin?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008280341.html Missään nimessä ei Ruotsia saa tehdä pakolliseksi kirjoituksiin. Se pönkittää vain Ruotsin
      Maailman menoa
      115
      1484
    6. Kehotyytymättömyydestä kärsivä Niko Saarinen yllättää: "Oma kauneusihanne on jotain muuta kuin..."

Niko Saarinen on Olet mitä syöt uuden kauden 1. jaksossa. Saarinen on kertonut kärsivänsä kehotyytymättömyydestä. Aiotko katsoa Nikon elämäntaparemont
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1245
    7. Ihanat Stefu, Sofia ja Bambi tänään liikenteessä

Sofia kävi ottammassa toisen rokotteen. Mä sit tykkään tosta pariskunnasta, ovat niin söpöjä yhdessä❤️
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1205
    8. Muru puhu mulle

Tapailetko muitakin?
      Ikävä
      95
      1172
    9. Kuhmon osuuspankki lahjoittaa lahjakortin korona rokotteen ottajalle

No niin 20€ lahjakortin saa kuhmossa osuuspankilta kun ottaa korona piikin.. Että tälläinen kampanja siellä sitten alkaa.. https://www.kainuunsanomat
      Kuhmo
      52
      1114
    10. Toive saada olla rauhassa estää kontaktitoiveen toteutumista.

On tavallaan luonnollista, että sisaret toivoisivat ystävällistäkin kehua vain sellaisilta miehiltä, joita he pitävät varteenotettavina miesehdokkaina
      Sinkut
      175
      1081
    Aihe