Millainen on Ismo Leikolan tuleva kumppani?

Uutisten mukaan Ismo erosi kumppanistaan Angelikasta.

Nyt veikkausta pystyyn millainen on seuraavaksi Ismoon liitettävä nainen. Jos mietitään perinteisiä miehen markkina-arvoon vaikuttavia tekijöitä:

1: Ulkonäkö. Ismohan on sellainen puutarhatontun näköinen kaveri joka ei baarista helposti seuraa saisi ulkonäön perusteella. Kouluarvosanoin 6-7 max

2. Varakkuus. Ismo on ilmeisesti melko varakas, vaikka ei mikään ökyrikas. Sanoisin, että tässä kiitettävän puolella 9

3. Koulutus. Ismo on ilmeisesti käynyt lukion ja lukenut yliopistolla fysiikkaa, mutta ei ikinä valmistunut. Sanoisin, että 8-9

4. Status. Statukseltaan hän on superjulkkisja menee arvosteluasteikon yläpuolelle. Siinä moni Wannabe-julkkis saisi buustia omalle uralleen näyttäytymällä Ismon seurassa. 10

Kokonaisarvosanaa on vaikea antaa tuon superjulkkisstatuksen takia, mutta ehdottomasti kiitettävä.

Millaiseen naiseen tuo siis "oikeuttaisi". Kaikki viittaa siihen, että hän voisi saada itseään reilusti nuoremman kaunottaren.

Koska Ismo vaikuttaa kuitenkin fiksulta kaverilta, joka ei menepelkästään kullin perässä, veikkaan naista iältään 5- -10 vuotta joka on kaunis, mutta myös koulutettu/ jonkun alan ammattilainen.

42

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis tulee varmasti olemaan. Tuskin mikään bimbo eikä välttämättä edes kovin nuori mutta kyllä Ismolla on saumaa ihan huippukauniisiin naisiin. Yleensäkin julkkismiehillä on naiset sitä tasoa että oikein hämmästyttää. Vaikka nyt joku Toni Nieminen esimerkkinä.

      • Anonyymi

        Ihan tavallisen näköisiä naisia on ollut niemisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavallisen näköisiä naisia on ollut niemisellä.

        Ei minun mittapuun mukaan...tällainen tavismies ilman julkisuusarvoa ei saisi lähellekään vastaavia kaunottaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun mittapuun mukaan...tällainen tavismies ilman julkisuusarvoa ei saisi lähellekään vastaavia kaunottaria.

        Kaunottaria?

        Olen sanaton.


    • Anonyymi

      Kuka tahansa mies saa nuoren vaimon, kun menee jostain thaikuista hakemaan. Ostovaimo vain ei toimi miehen statuksen nostattajana.

    • Anonyymi

      Kunhan ei ole hauska, sillä se on laitonta ainakin Suomessa ja saattaa johtaa pitkittyneisiin ajojahteihin, toisella pienenee kivet toisella vihloo yläpäässä

    • Anonyymi

      Vaikea kuvitella, että Leikola jonkun kaunottaren saisi, mutta saatte te sedät toki haaveilla.

      Vähän täytyy omituinen olla sen naisen, joka noin omituisesta miehestä kiinnostuisi.

    • Miksi minua kiinnostaisi Leikolan kumppanit?
      Miksi sinua kiinnostaa?

      • En oikeastaan tiedä. Jotenkin tulee aina mietittyä, pitääkö tasoteoria paikkansa. Samalla tavalla usein ruokakaupassa mietin, pitääkö lause "olet mitä syöt" paikkansa, eli katson, matchäävätkö ostoshinalla olevat ruuat ostajaan.

        Pohdin samaa ainakin Olli Lindholmin kohdalla ja osuin oikeaan. Nuorempi fitnesstipuhan Ollille ilmestyi. Dannyhän on ihan oma lukunsa. Toivo Sukarin kumppani menee myös täydellisesti tasoteorian mukaan

        Ilman muuta olettaisin, että Ismon seuraava olisi joku nuori kaunis typy (ismon ulkonäöstä huolimatta), mutta Ismo on niin fiksu, että voi haluta oikeasti naisen, jolla on älyä ja oma elämä.


      • Yogamies kirjoitti:

        En oikeastaan tiedä. Jotenkin tulee aina mietittyä, pitääkö tasoteoria paikkansa. Samalla tavalla usein ruokakaupassa mietin, pitääkö lause "olet mitä syöt" paikkansa, eli katson, matchäävätkö ostoshinalla olevat ruuat ostajaan.

        Pohdin samaa ainakin Olli Lindholmin kohdalla ja osuin oikeaan. Nuorempi fitnesstipuhan Ollille ilmestyi. Dannyhän on ihan oma lukunsa. Toivo Sukarin kumppani menee myös täydellisesti tasoteorian mukaan

        Ilman muuta olettaisin, että Ismon seuraava olisi joku nuori kaunis typy (ismon ulkonäöstä huolimatta), mutta Ismo on niin fiksu, että voi haluta oikeasti naisen, jolla on älyä ja oma elämä.

        Mä en nyt oikein ymmärrä.
        Jos tasoteoriosta olet kiinnostunut, niin ajattelitko itse pyrkiä jonnekin "julkkistasolle" ja mietit millaisen naisen saisit? Jonnekin tosi-TV -juttuun?

        Kyllähän mäkin joistain julkkisjtuista olen kiinnostunut. Esmes kuuntelin ton Areenassa olevan "Siinä välissä olin elossa", ja itseasiassa muutkin Ylen bändikuunnelmat (Gösta Sundqvistin jutusta diggasin).
        Olen myös lukenut joitain elämäkertoja.

        Ismo Leikola on kyllä musta aika epäkiinnostava. Mua ei naurata sen jutut yhtään. Mut sua kai kiinnostaa lähinnä se, et miten ton näkönen mies voi saada naisia.
        No julkkiksena voi saada. Tai ehkä hän on oikeassa elämässä mukava.
        Sun pitää sit tehdä kaikkes et pääset jollain tavalla julkkikseks.


      • JustJust kirjoitti:

        Mä en nyt oikein ymmärrä.
        Jos tasoteoriosta olet kiinnostunut, niin ajattelitko itse pyrkiä jonnekin "julkkistasolle" ja mietit millaisen naisen saisit? Jonnekin tosi-TV -juttuun?

        Kyllähän mäkin joistain julkkisjtuista olen kiinnostunut. Esmes kuuntelin ton Areenassa olevan "Siinä välissä olin elossa", ja itseasiassa muutkin Ylen bändikuunnelmat (Gösta Sundqvistin jutusta diggasin).
        Olen myös lukenut joitain elämäkertoja.

        Ismo Leikola on kyllä musta aika epäkiinnostava. Mua ei naurata sen jutut yhtään. Mut sua kai kiinnostaa lähinnä se, et miten ton näkönen mies voi saada naisia.
        No julkkiksena voi saada. Tai ehkä hän on oikeassa elämässä mukava.
        Sun pitää sit tehdä kaikkes et pääset jollain tavalla julkkikseks.

        Mun ei tarvitse pyrkiä julkkikseksi.

        Tuossa samassa arvosteluasteikossa kaikki muut luvut on kiitettäviä, paitsi status on ehkä hyvä.

        Tuon julkkiksen elämän varjopuolena on julkisuus. Minua ei kiinnosta joutua suurennuslasin alle..

        " Mua ei naurata sen jutut yhtään. Mut sua kai kiinnostaa lähinnä se, et miten ton näkönen mies voi saada naisia."

        Mua naurattaa välillä ihan hillittömästi X-D. Minua ei kiinnosta, että saako hän naisia, koska hän saa, mutta minua kiinnostaa minkälaisia naisia hän saa tai valitsee.


      • Yogamies kirjoitti:

        Mun ei tarvitse pyrkiä julkkikseksi.

        Tuossa samassa arvosteluasteikossa kaikki muut luvut on kiitettäviä, paitsi status on ehkä hyvä.

        Tuon julkkiksen elämän varjopuolena on julkisuus. Minua ei kiinnosta joutua suurennuslasin alle..

        " Mua ei naurata sen jutut yhtään. Mut sua kai kiinnostaa lähinnä se, et miten ton näkönen mies voi saada naisia."

        Mua naurattaa välillä ihan hillittömästi X-D. Minua ei kiinnosta, että saako hän naisia, koska hän saa, mutta minua kiinnostaa minkälaisia naisia hän saa tai valitsee.

        "minua kiinnostaa minkälaisia naisia hän saa tai valitsee"

        Hän valitsee niistä jotka ovat tyrkyllä. Sinänsä mielenkiintoista tietty se, et millaiset naiset ovat tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        En oikeastaan tiedä. Jotenkin tulee aina mietittyä, pitääkö tasoteoria paikkansa. Samalla tavalla usein ruokakaupassa mietin, pitääkö lause "olet mitä syöt" paikkansa, eli katson, matchäävätkö ostoshinalla olevat ruuat ostajaan.

        Pohdin samaa ainakin Olli Lindholmin kohdalla ja osuin oikeaan. Nuorempi fitnesstipuhan Ollille ilmestyi. Dannyhän on ihan oma lukunsa. Toivo Sukarin kumppani menee myös täydellisesti tasoteorian mukaan

        Ilman muuta olettaisin, että Ismon seuraava olisi joku nuori kaunis typy (ismon ulkonäöstä huolimatta), mutta Ismo on niin fiksu, että voi haluta oikeasti naisen, jolla on älyä ja oma elämä.

        Toivo Sukarin kumppani on viiskymppinen. Eikös hänen tasoteorian mukaan pitäisi olla nuori?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        En oikeastaan tiedä. Jotenkin tulee aina mietittyä, pitääkö tasoteoria paikkansa. Samalla tavalla usein ruokakaupassa mietin, pitääkö lause "olet mitä syöt" paikkansa, eli katson, matchäävätkö ostoshinalla olevat ruuat ostajaan.

        Pohdin samaa ainakin Olli Lindholmin kohdalla ja osuin oikeaan. Nuorempi fitnesstipuhan Ollille ilmestyi. Dannyhän on ihan oma lukunsa. Toivo Sukarin kumppani menee myös täydellisesti tasoteorian mukaan

        Ilman muuta olettaisin, että Ismon seuraava olisi joku nuori kaunis typy (ismon ulkonäöstä huolimatta), mutta Ismo on niin fiksu, että voi haluta oikeasti naisen, jolla on älyä ja oma elämä.

        Kukaan noista muista mainitsemistasi julkkumiehistä ei ole yhtä ällö, kuin Leikola.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivo Sukarin kumppani on viiskymppinen. Eikös hänen tasoteorian mukaan pitäisi olla nuori?

        Tuo on kyllä totta mietin aluksi, että mikä on mennyt pieleen. Kuvista päätellen oletin rouvan olevan nuorempi ja vartaloltaan ollut nelikymppisenä varmasti parempu kuin suurin osa itseään puolta nuoremmista

        Toisaalta hän on kyllä 17 vuotta nuorempi ja bikinifitness, joten luulen, että Topikin on ajatellut rajallisen miehuutensa takia, että on ehkä parempi arvostaa vakautta ja jatkuvuutta, kuin tehdä Dannyt.

        Tuollainen ikäerohan tarkoittaisi, että Ismo ottaisi n. 25 vuotiaan fitness pimun, joten suhteutettuna näkisin, että ihan ok.


      • Yogamies kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta mietin aluksi, että mikä on mennyt pieleen. Kuvista päätellen oletin rouvan olevan nuorempi ja vartaloltaan ollut nelikymppisenä varmasti parempu kuin suurin osa itseään puolta nuoremmista

        Toisaalta hän on kyllä 17 vuotta nuorempi ja bikinifitness, joten luulen, että Topikin on ajatellut rajallisen miehuutensa takia, että on ehkä parempi arvostaa vakautta ja jatkuvuutta, kuin tehdä Dannyt.

        Tuollainen ikäerohan tarkoittaisi, että Ismo ottaisi n. 25 vuotiaan fitness pimun, joten suhteutettuna näkisin, että ihan ok.

        Mä vielä odotan sen mun vaimoni syntymää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan noista muista mainitsemistasi julkkumiehistä ei ole yhtä ällö, kuin Leikola.

        Ällöttävin mies koko planeetalla


    • Anonyymi

      Helposti saa ja löytää mieleisen naisen. Hauska mies löytää kieleisen helposti ja hyvän julkisuus kuvan myötä naisia voi olla jonoksi asti? Sen kuin valitsee mieleisen joukosta?

      • Anonyymi

        Huonot naiset voivat muokkaa Ismostakin huonoja puolia esiin? Hauskasta miehestä voi tulla epäileväinen ja epävarmemepi? Keneen voi lopulta luottaa oikeasti? Sitä Ismo voi joutua tulevaisuudessa hokemaan pelin edessä monesti itselleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonot naiset voivat muokkaa Ismostakin huonoja puolia esiin? Hauskasta miehestä voi tulla epäileväinen ja epävarmemepi? Keneen voi lopulta luottaa oikeasti? Sitä Ismo voi joutua tulevaisuudessa hokemaan pelin edessä monesti itselleen?

        Jotkut naiset ovat oikeasti loistavia saamaan ihmisista huonoimmat mahdollisimmat puolet esiin. Ja varmasti miehetkin naisista.
        Mulle on kerran osunut tällainen ihminen kohdalle, enkä ole ylpeä siitä mitä hän sai kaivettua. Hän on ainoa existäni, jonka kanssa en tule toimeen. (Muita en hauku, korkeintaan joistain asioista arvostelen.)
        Onneks tuo on jo menneisyyttä, tuhannen vuoden takaa (tai no.. viime vuosituhannelta).


    • Anonyymi

      No siis kieltämättä itsekin tuon erouutisen kuullessani hetken mietin, että minkähänmoinen julkisuustyrkky sieltä mahtaa vierelle paukahtaa. Vaan sen enempää en jaksanut asialla mieltäni vaivata.

    • Anonyymi

      Leikola varakas mies ja julkkis mies eli saa valkata kenet haluaa ja naiset tyrkyttävät itseään hänelle eli jos tuuri kävis ja ismo valkkais hänet naisekseen nyt on ismo julkkisten ja rikkaiden tinderissä josta rikkaat ja julkkis sinkut etsii seuraa

      • Julkkismies on tietyssä suhteessa kuin nainen.

        Nainenhan on se joka päättää. Miehet kukkoilee ympärillä, ja niistä nainen sitten valitsee haluamansa. Jos valitsee ketään.
        Julkkismiehellä asia menee ihan samalla tavalla.

        Olennaista on kuitenkin se, että valita voi vain niistä jotka ovat tyrkyllä.


    • Anonyymi

      Sara Sieppi sopii Ismolle. Kun mies jaksaa yrittää ja puskea eteenpäin kuten Ismo, saa lopulta sen oman missinsä. Kun Ismo ensimmäisiä nakkivitsejään kertoi tv:ssä, en ikinä olisi uskonut, että kaverin suosio kestää kahtaviikkoa kauempaa. Mutta hienoa, että uskomalla itseensä ja omaan juttuunsa voi pärjätä.

      • Anonyymi

        Minä en ole Ismo-fani, mutta uskallan väittää, että Ismo ei Siepin seuraa kestäisi varttia kauempaa.

        Sieppi on aidosti tylsä ihminen, jolla ei vaan ole ikinä mitään mielenkiintoista sanottavaa. Ihan kuin hänen aivonsa olisivat lamaantuneet.


    • Anonyymi

      Itselleni nyt piristystä tästä, minun sukulaislapsi on sanonut että, olen naispuolinen Ismo Leikola.

    • Anonyymi

      Kyllä seuraavan kumppanin täytyy olla alempaa tasoa kuin vaikkapa Erika Wikman. Ismolle sopiva olisi vaikkapa Aira Samulin.

      Toisaalta Ismolla on kunnon kaljamaha mikä tunnetusti nostaa miehen markkina-arvoa niin eiköhän Angelica vaihdu seuraavaan Angelicaan nimittäin Angelica Jolie lienee vapaa kurppanainen.

      • Anonyymi

        Tuo kusipää joutais kuolla pois


    • Anonyymi

      Ai mitä? Nytkö ne jo erosivat. Vasta muuttivat takaisin los ängelesiin. Ja oli niin onnellista, taas.

    • Anonyymi

      Ismon sukunimi on suojattu. Hyvää huumoria, ollaan me naurettu. Ja tyyli esittää se on aivan omaa luokkaa. En tiedä varakkuudesta.
      Ehkä tarkoituksella stailannut itsensä puutarhatontun näköiseksi. Eri kampauksella olisi tavallisen tosikko-miehen näköinen, tuskin vetäisi kuuntelijoita niin hyvin.

      • Anonyymi

        Ruma ku piru itse


    • Anonyymi

      Ehkä se on onkin mies.

      • Anonyymi

        Ja mistä voimme tietää, että Ismo on mies. Onko Ismo koskaan julkisesti sanonut, että: "Minä olen mies". Nykyaikana kun lapsi syntyy, sukupuoltahan ei voi tietää, ennenkuin lapsi on kyllin vanha itse sen kertomaan. Ehkä Ismo ei ole koskaan koko elämänsä aikana edes älynnyt pohtia sitä, ja mennyt vain virran mukana armeijaan ja poikien pukukoppiin, miettimättä että "Hetkinen, mitäpä jos olenkin nainen".


    • Anonyymi

      Oli ton Angelikan kans yli 10 vuotta, yhteispäätöksellä eivät halunneet lapsia, sanonut heidän olleen työpari, kirjoittavat nytkin yhdessä kirjaa ja la:ssa kaikki kallista & standup keikan lippu maksaa saman kuin suomessa.

    • Anonyymi

      Ai superjulkkis? Ikinä kuullutkaan mistään Keikolasta.

      • Anonyymi

        Piti ihan googlettaa. Sehän on ihan hyvännäköinen nallemainen ulkonäöltään. Tarkoitan, että ei ole tyypillinen ruma suomalainen 'tavis'. En itse kuitenkaan ihastuisi Leikolaan ulkonäön perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti ihan googlettaa. Sehän on ihan hyvännäköinen nallemainen ulkonäöltään. Tarkoitan, että ei ole tyypillinen ruma suomalainen 'tavis'. En itse kuitenkaan ihastuisi Leikolaan ulkonäön perusteella.

        Ai ”hyvännäköinen”?
        Yäk, sanon minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti ihan googlettaa. Sehän on ihan hyvännäköinen nallemainen ulkonäöltään. Tarkoitan, että ei ole tyypillinen ruma suomalainen 'tavis'. En itse kuitenkaan ihastuisi Leikolaan ulkonäön perusteella.

        No hyi helvetti


    • Anonyymi

      Ismo Laitela on kuule satuhahmo!

    • Anonyymi

      Leikola on vastenmielinen paska.Täytyy olla päässä vikaa jos tuollaisen 💩kans alkaa seurusteleen

      • Miksi hän mielestäsi on paska?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe