mennä? Löytyykö palstalta vankkaa dataa?
Mihin syvyyteen sukellusvene kestää
7
243
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä syvälle kun maahanmuuttaja pystyy vispaamaan kiven kävellessään rannalla suomalaisen vaaleaverikön kanssa.
- Anonyymi
En tiedä, mutta minulla on omasta mielestäni mielenkiintoinen juttu liittyen sukellusveneisiin. Ehkä parisenkymmentä vuotta sitten oli Tukholmalaisen tv-liikkeen ikkunassa 40-50 tuumainen tv. Siinä näkyi, kuinka viiden kilometrin syvyydessä vuoren kielekkeellä keinui saksalainen sukellusvene, Teki hiljaista liikettä ylös ja alas.
Veneen oli upottanut syvyyspommi, veneen takaosassa oli suurehko aukko. Aukon vieressä oli hakaristi. - Anonyymi
Rauma Repolan tekemä Mir testattu yli 6000m.
Ainakin Argentiinan, Venäjän ja Indonesian botskit saattavat myös sukeltaa syvälle mutta eivät tule enää ylös. - Anonyymi
Tuo asia riippuu sukellusveneestä.
Litran coca-cola pullosta valmistettu tee-se-itse miehen sukellusvene kestää vaikka Mariaanien haudan pohjalle, jos vain paineentasaus on kohdillaan coca-cola sukellusveneen sisäpuolen ja ulkopuolen välillä. Heikoin lenkki tässä coca-cola sukellusveneessä on itse coca-cola pullo. Paljoinko kestää coca-cola pullon valmistuksessa käytetyn muoviraakaine kummaltakin puolelta tulevaa painetta ennenkuin sähkömagneettisen voiman coca-cola pullon valmistuksessa käytettävien atomien valenttivoimat eivät kestä.
tätä asiaa toivoryynänen on pohdiskellut eikä ole ihan vielä kyennyt ratkaisemaan kyseistä asiaa. Vartoos vaan kyllä Topi tuonkin asian vielä ratkaisee kun coca-cola pulloista valmistettuja sukellusveneitä upoittelee Mariaanien hautaan tarpeeksi paljon. Mahtaa siinä alkuperäisasukkaille ihmetyksiä riittää kun heidän rannoillensa ilmestyy kaikenmaailman muoviroskaa. - Anonyymi
Riippuu sukellusveneestä, mutta ainakin on sukellettu 10911 m syvyyteen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Trieste_(batyskafi) - Anonyymi
250 on suht normaali,mutta 600 pääsevät nykyiset sotavehkeet.
- Anonyymi
Pohjaan asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667