Olen 53v mies ja minun ihannenainen on rehevä, lihava, ikää 50v ja siitä ylöspäin, ei juo alkoholia kun en itsekään juo, polttaa tupakkaa kun poltan itsekin, tykkää saunoa, tykkää suudella ja tykkää muutenkin hellyydestä ja läheisyydestä. Onko tällaisia naisia olemassa vapaana vailla miesystävää? jos teitä löytyy niin olisin halukas tutustumaan yhteen teistä tositarkoituksella
oma ihannenainen
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
En tupakoi ja 50v on lähellä mutten vielä ole täyttänyt. Muut kohdat sitten sopikin.
- Anonyymi
Anteeksi, pakko kysyä nyt, kun jäin miettimään toivettasi rehevästä naisesta. Jos nainen on esim. 172 cm pitkä, niin paljon hänen tulisi painaa? Voitko valistaa minua?
- Anonyymi
jos nainen on noin pitkä niin kyllä paino saisi olla kolmenumeroinen luku mielestäni että puhutaan rehevästä naisesta. Ensimmäiselle vastaajalle että eihän siihen ikään eikä painoon laiteta mitään tarkkoja numeroita, nehän on vain minun toiveita ja jos saa mahdollisuuden tutustua toiseen niin on paljon muitakin asioita kuin ne ikä ja paino
- Anonyymi
Jaa, aika hyvin olet haarukoinnut mitä haluat eikä tuossa näytä olevan mitään outoa. Minä mies ja suunnilleen samat ”kriteerit” mielessä. Lisäisin vielä että mielellään kusipäisyys saa puuttua kokonaan, ei jaksa…ei millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175