Mitä musiikkia tänään

163

1192

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää musiikkia, tuntuu voimaannuttavalta. Tanssijan liikkeissä keveyttä.

      • Kyllä, tykkään.


    • Varmaan jotain 1980-luvun poppia tai electropoppia. Olen nyt viimeaikoina kuunnellut paljon kasarimusaa.

    • Anonyymi
      • Oho. Nyt riehaannuttiin. :P




      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tämän muistan heiltä, tuota en ole kuullut ennen.

        https://youtu.be/H9694K85Xc8

        Tuo "Hold me now" on myös yks mun Thompson twins -suosikki. Sitäkin oon kuunnellu aika paljon viime aikoina. Hyvä bändi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuo "Hold me now" on myös yks mun Thompson twins -suosikki. Sitäkin oon kuunnellu aika paljon viime aikoina. Hyvä bändi.

        Tuli kasarilla tutuksi? :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tuli kasarilla tutuksi? :)

        Jep. Mulle tuli tutuksi vasta viimepäivinä niin kuin yleensä tuo Thompson twins. Kasarina oli hyviä bändejä ja sooloartisteja, mutta niin oli myös ennen kasaria. Nykyäänkin on joitain, jotka kuulostaa enemmän tai vähemmän hyviltä mun korvaan, mutta sais olla enemmän vähän monimuotosempia artisteja myös nykyään, jotka leikittelis eri tyyleillä niin musiikissa kuin pukeutumisessa, mutta eritoten musiikissa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Mulle tuli tutuksi vasta viimepäivinä niin kuin yleensä tuo Thompson twins. Kasarina oli hyviä bändejä ja sooloartisteja, mutta niin oli myös ennen kasaria. Nykyäänkin on joitain, jotka kuulostaa enemmän tai vähemmän hyviltä mun korvaan, mutta sais olla enemmän vähän monimuotosempia artisteja myös nykyään, jotka leikittelis eri tyyleillä niin musiikissa kuin pukeutumisessa, mutta eritoten musiikissa.

        Ennen tehtiin musiikkia, nykyään covereita. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tuli kasarilla tutuksi? :)

        Vai tarkotitko, että tuli mulle kasarina tutuksi? Luulin ekaks, et sulle tuli. No ei. Synnyin vasta kasarin alussa. Viimepäivinä vasta tutustuin Thompson twinsin musiikkiin niin kuin tuossa edellisessä kommentissa jo laitoin. Olin kyllä kuullut nimen joskus vuosia sitten, kun tuli kuunneltua paljon kasarimusaa, mutta en ollut ennen viimepäiviä kuunnellut TT:n musiikkia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Vai tarkotitko, että tuli mulle kasarina tutuksi? Luulin ekaks, et sulle tuli. No ei. Synnyin vasta kasarin alussa. Viimepäivinä vasta tutustuin Thompson twinsin musiikkiin niin kuin tuossa edellisessä kommentissa jo laitoin. Olin kyllä kuullut nimen joskus vuosia sitten, kun tuli kuunneltua paljon kasarimusaa, mutta en ollut ennen viimepäiviä kuunnellut TT:n musiikkia.

        Sulle joo. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ennen tehtiin musiikkia, nykyään covereita. :D

        Nykypäivään mennessä moni asia on jo keksitty ja niin myös musiikin saralla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ennen tehtiin musiikkia, nykyään covereita. :D

        Ja nyt öitä. Ehkä taas huomenna ilmestyn tänne, jos jaksan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja nyt öitä. Ehkä taas huomenna ilmestyn tänne, jos jaksan.

        Jep. Öitä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jep. Öitä.

        Ja nyt päivää =) Tulin taas. Kävin aikasemmin keskustassa asioimassa. Ostin uudet ulkoiluhousut (samanlaiset kuin entiset) Stadiumista. Nyt pärjää ees jonkin aikaa kunnes täytyy vaihtaa vähän paksumpiin talven ajaks tai jo marraskuussa.

        Mites sulla on päivä sujunu?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja nyt päivää =) Tulin taas. Kävin aikasemmin keskustassa asioimassa. Ostin uudet ulkoiluhousut (samanlaiset kuin entiset) Stadiumista. Nyt pärjää ees jonkin aikaa kunnes täytyy vaihtaa vähän paksumpiin talven ajaks tai jo marraskuussa.

        Mites sulla on päivä sujunu?

        Päevöö. Uudet pökät pitäisi käydä itsellekin ostamassa. Vanhat on kuluneet punteista. Toisaalta vielä on farkuissa pärjännyt. :)

        Oltiin tänään landella, isovanhemmilla. Siinä se meni turistessa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Päevöö. Uudet pökät pitäisi käydä itsellekin ostamassa. Vanhat on kuluneet punteista. Toisaalta vielä on farkuissa pärjännyt. :)

        Oltiin tänään landella, isovanhemmilla. Siinä se meni turistessa.

        Jep. Jos paljon käyttää housuja, esim, noita ulkoiluhousuja, niin tuppaa lahkeista kulumaan enemmän tai vähemmän ja siksi on oltava useammat olemassa ja mielellään hyvälaatuiset tai vähintään kohtuulaatuiset.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Päevöö. Uudet pökät pitäisi käydä itsellekin ostamassa. Vanhat on kuluneet punteista. Toisaalta vielä on farkuissa pärjännyt. :)

        Oltiin tänään landella, isovanhemmilla. Siinä se meni turistessa.

        Itse olen vähän laiska ostamaan itselle vaatteita. Välillä ostan, mutta pitäisi alkaa ehkä hieman enemmän ostamaan välillä, esim. noita ulkohousuja, joita varsinkin kylminä vuodenaikoina käytän aika paljon. Huiveja kyllä olen sitten ostellut ja välillä katselen erilaisia päähineitäkin. Kenkiinkin pitäisi ehkä astetta enemmän panostaa, en ole koskaan ollut mikään kenkäfriikki, mulla tuo friikkiys menee enemmän tuonne huivipuolelle.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Päevöö. Uudet pökät pitäisi käydä itsellekin ostamassa. Vanhat on kuluneet punteista. Toisaalta vielä on farkuissa pärjännyt. :)

        Oltiin tänään landella, isovanhemmilla. Siinä se meni turistessa.

        Olen aika paljon käytännöllinen pukeutuja, tosin väreihin ja materiaaleihin ja laatuun kiinnitän sitten enemmän tai vähemmän huomiota. Ostan aika paljon vaatteita kirpputoreilta ja kierrätyskeskuksista, mutta joskus myös uutena (sukat ja alusvaatteet ostan yleensä muualta kuin vaikka kierrätyskeskuksista, tosin villasukkia kierrätyskeskukssista ja kirpputoreilta olen löytänyt, huivit ja päähineet taitaa olla lähes kaikki jostaib kierrätyskeskuksesta tai kirpputorilta).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Jos paljon käyttää housuja, esim, noita ulkoiluhousuja, niin tuppaa lahkeista kulumaan enemmän tai vähemmän ja siksi on oltava useammat olemassa ja mielellään hyvälaatuiset tai vähintään kohtuulaatuiset.

        Mulla nuo housut on olleet vuosia. Oli alkuun ostettaessa niin isot, etten pystynyt käyttämään niitä. Sitten lihoin ja käytinkin 3 vuotta silloin tällöin ulkoillessa.

        Mulla on usein verkkarit tai reisitaskuhousut mitä käytän. Nyt suunnittelin tuollasia ostaa.

        https://www.revolutionrace.fi/miehet/housut/ulkoilu-vaellushousut/nordwand-pants-men


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse olen vähän laiska ostamaan itselle vaatteita. Välillä ostan, mutta pitäisi alkaa ehkä hieman enemmän ostamaan välillä, esim. noita ulkohousuja, joita varsinkin kylminä vuodenaikoina käytän aika paljon. Huiveja kyllä olen sitten ostellut ja välillä katselen erilaisia päähineitäkin. Kenkiinkin pitäisi ehkä astetta enemmän panostaa, en ole koskaan ollut mikään kenkäfriikki, mulla tuo friikkiys menee enemmän tuonne huivipuolelle.

        Sama, lapsille sen sijaan ostan usein. He kasvaa äkkiä ulos vaatteistaan, itsellä taas pysyy sama koko ja vaate vuosiakin. Ja vähän väljääkin pystyy käyttämään, jos hoikkenee välillä. :)

        Viimeksi ostin tennareita, pilottitakin, huppareita, villaneuleita parit, parit reisitaskuhousut ja bootsit.

        https://media.hintaseuranta.fi/prod/i32474078w2000h2000.jpg

        Nyt pitäisi hommata farkut bootcut ja ne ulkoiluhousut.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olen aika paljon käytännöllinen pukeutuja, tosin väreihin ja materiaaleihin ja laatuun kiinnitän sitten enemmän tai vähemmän huomiota. Ostan aika paljon vaatteita kirpputoreilta ja kierrätyskeskuksista, mutta joskus myös uutena (sukat ja alusvaatteet ostan yleensä muualta kuin vaikka kierrätyskeskuksista, tosin villasukkia kierrätyskeskukssista ja kirpputoreilta olen löytänyt, huivit ja päähineet taitaa olla lähes kaikki jostaib kierrätyskeskuksesta tai kirpputorilta).

        Mulla tekee mutsi mulle villadukkia. :D

        Lippikset ja pipot löytyy kaupasta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sama, lapsille sen sijaan ostan usein. He kasvaa äkkiä ulos vaatteistaan, itsellä taas pysyy sama koko ja vaate vuosiakin. Ja vähän väljääkin pystyy käyttämään, jos hoikkenee välillä. :)

        Viimeksi ostin tennareita, pilottitakin, huppareita, villaneuleita parit, parit reisitaskuhousut ja bootsit.

        https://media.hintaseuranta.fi/prod/i32474078w2000h2000.jpg

        Nyt pitäisi hommata farkut bootcut ja ne ulkoiluhousut.

        Niin ja ostinhan mä farkkutakinkin keväällä.

        https://www.jackjones.com/dw/image/v2/ABBT_PRD/on/demandware.static/-/Sites-pim-catalog/default/dw9c5e4511/pim-static/large/12183593_BlueDenim_003_ProductLarge.jpg?sw=685

        Nyt vielä yks takki pitää ostaa. Jompi kumpi tyylinen.

        https://www.emp.fi/dw/image/v2/BBQV_PRD/on/demandware.static/-/Sites-master-emp/default/dwa1656529/images/3/8/2/8/382807a.jpg?sfrm=png

        Tai.

        https://www.streetbeat.fi/p61782-hooded-lumberjacket-black-red-fi.html


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mulla nuo housut on olleet vuosia. Oli alkuun ostettaessa niin isot, etten pystynyt käyttämään niitä. Sitten lihoin ja käytinkin 3 vuotta silloin tällöin ulkoillessa.

        Mulla on usein verkkarit tai reisitaskuhousut mitä käytän. Nyt suunnittelin tuollasia ostaa.

        https://www.revolutionrace.fi/miehet/housut/ulkoilu-vaellushousut/nordwand-pants-men

        Hyvät. Kiinnitti huomion tuo kohta tuossa housujen esittelyssä, jossa sanottiin, että erittäin hiljaiset. Mulla ulkohousut kahisee jonkun verran, kun kävelen. Esim. kirjastossa jotkut ihmiset aina kääntää päätään, kun kuulee kahinaa ja kattoo kuka sieltä tulee =D Mummi (RIP, isän äiti) sanoi joskus aikoinaan, että virolaiset sanoi joskus suomalaisista, että kahisevat tulee, kun täällä käytettiin niin paljon tuuliasuja (ja vieläkin) ja vissiin tuuliasussa mentiin myös matkalle Viroon (tää ehkä joskus kasarina tai ysärin alussa, kun virolaiset sanoi näin ja mummi mulle kerto tän ehkä joskus ysärinä tai 2000-luvun alussa).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvät. Kiinnitti huomion tuo kohta tuossa housujen esittelyssä, jossa sanottiin, että erittäin hiljaiset. Mulla ulkohousut kahisee jonkun verran, kun kävelen. Esim. kirjastossa jotkut ihmiset aina kääntää päätään, kun kuulee kahinaa ja kattoo kuka sieltä tulee =D Mummi (RIP, isän äiti) sanoi joskus aikoinaan, että virolaiset sanoi joskus suomalaisista, että kahisevat tulee, kun täällä käytettiin niin paljon tuuliasuja (ja vieläkin) ja vissiin tuuliasussa mentiin myös matkalle Viroon (tää ehkä joskus kasarina tai ysärin alussa, kun virolaiset sanoi näin ja mummi mulle kerto tän ehkä joskus ysärinä tai 2000-luvun alussa).

        Nuo vaikuttaa hyviltä, kävin yhdessä puljussa jo katselemassa vaan päätin vielä miettiä. Oisko oranssi liian räikee värinä? :D

        Mietin, jos ostais joko oliivinvihreät tai viininpunaiset tai harmaat. Vaelluskengät vielä pelittää. Ei tarvihe uusia.

        Kahisevat, hyvä lempinimi tuulipukujengille.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sama, lapsille sen sijaan ostan usein. He kasvaa äkkiä ulos vaatteistaan, itsellä taas pysyy sama koko ja vaate vuosiakin. Ja vähän väljääkin pystyy käyttämään, jos hoikkenee välillä. :)

        Viimeksi ostin tennareita, pilottitakin, huppareita, villaneuleita parit, parit reisitaskuhousut ja bootsit.

        https://media.hintaseuranta.fi/prod/i32474078w2000h2000.jpg

        Nyt pitäisi hommata farkut bootcut ja ne ulkoiluhousut.

        Ai ton kuvan tyyliset bootsit ostit? Hienot.

        Sääpäs olet ostanu paljon vaatteita viimeaikoina. Vai oliko toi vaatekattaus useamman vuoden vaateostoksista ?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nuo vaikuttaa hyviltä, kävin yhdessä puljussa jo katselemassa vaan päätin vielä miettiä. Oisko oranssi liian räikee värinä? :D

        Mietin, jos ostais joko oliivinvihreät tai viininpunaiset tai harmaat. Vaelluskengät vielä pelittää. Ei tarvihe uusia.

        Kahisevat, hyvä lempinimi tuulipukujengille.

        Tykkään tosiaan reisitaskuhousuista ja huppareista taskujenkin takia. Saa avaimet ja kännykän taskuun. Farkuissakin syvät taskut, että sopii vaikka kännykkä taskuun. :D

        Mitään laukkuja en kanniskele. Selkäreppu sitten, jos ei taskuihin mahdu.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tykkään tosiaan reisitaskuhousuista ja huppareista taskujenkin takia. Saa avaimet ja kännykän taskuun. Farkuissakin syvät taskut, että sopii vaikka kännykkä taskuun. :D

        Mitään laukkuja en kanniskele. Selkäreppu sitten, jos ei taskuihin mahdu.

        Musiikkia ja kasvikopille vielä. :)

        https://youtu.be/cEjXl_cSNFE



      • Norppa83 kirjoitti:

        Ruutukuosi on yks mun suosikkikuoseista kukkien lisäks.

        Kukkia mullakin on t-paidoissa. Muutoin en kukkakuoseja käytä. Naistenvaatteita kun en ole käyttänyt enää muutamiin vuosiin. Ruutu on mullakin jees. Ajaton.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai ton kuvan tyyliset bootsit ostit? Hienot.

        Sääpäs olet ostanu paljon vaatteita viimeaikoina. Vai oliko toi vaatekattaus useamman vuoden vaateostoksista ?

        Eikun just tuollaset, täysin. Joo. Ostan kerralla yleensä mitä ostan ja käytän loppuun.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nuo vaikuttaa hyviltä, kävin yhdessä puljussa jo katselemassa vaan päätin vielä miettiä. Oisko oranssi liian räikee värinä? :D

        Mietin, jos ostais joko oliivinvihreät tai viininpunaiset tai harmaat. Vaelluskengät vielä pelittää. Ei tarvihe uusia.

        Kahisevat, hyvä lempinimi tuulipukujengille.

        Mulla ulkohousut aina mustat.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tykkään tosiaan reisitaskuhousuista ja huppareista taskujenkin takia. Saa avaimet ja kännykän taskuun. Farkuissakin syvät taskut, että sopii vaikka kännykkä taskuun. :D

        Mitään laukkuja en kanniskele. Selkäreppu sitten, jos ei taskuihin mahdu.

        Mulla mukana yleensä aika iso laukku tai kassi, johon mahtuu esim. kännykkä, avaimet, kasvomaskeja, paperia, kyniä, lompakko, kauppakassi (kestokassi yleensä) jos menen vaikka esim. ruokakauppaan tai kirjastoon, vähän kaikenlaista. Ja täytyy mahtua myös kylminä vuodenaikoina päähine, huivi ja käsineet. Joskus saattaa olla mukana vielä toinenkin kassi, jota kannan mukana.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla ulkohousut aina mustat.

        Okei. Meinasin kun on vihreä pilottitakki, niin oliivinvihreät sopis. :)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla mukana yleensä aika iso laukku tai kassi, johon mahtuu esim. kännykkä, avaimet, kasvomaskeja, paperia, kyniä, lompakko, kauppakassi (kestokassi yleensä) jos menen vaikka esim. ruokakauppaan tai kirjastoon, vähän kaikenlaista. Ja täytyy mahtua myös kylminä vuodenaikoina päähine, huivi ja käsineet. Joskus saattaa olla mukana vielä toinenkin kassi, jota kannan mukana.

        Kassialma. ;P

        Vitsivitsi. No mä en tarvi kun avaimet, missä on autonavain ja kodinavain, pari varaston avainta ja känny. Siellä on ajokortti ja pankkikortti. Muuta ei tartteta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Musiikkia ja kasvikopille vielä. :)

        https://youtu.be/cEjXl_cSNFE

        Oon aina luullu, et tuo "Move you body" on Rihannan kappale. En tienny, et on Sian.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla mukana yleensä aika iso laukku tai kassi, johon mahtuu esim. kännykkä, avaimet, kasvomaskeja, paperia, kyniä, lompakko, kauppakassi (kestokassi yleensä) jos menen vaikka esim. ruokakauppaan tai kirjastoon, vähän kaikenlaista. Ja täytyy mahtua myös kylminä vuodenaikoina päähine, huivi ja käsineet. Joskus saattaa olla mukana vielä toinenkin kassi, jota kannan mukana.

        Päähine, huivi ja ksäineet täytyy mahtua laukkuun, jos menen sisätiloihin vaikka keskustassa, esim. johonkin kauppakeskukseen.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Oon aina luullu, et tuo "Move you body" on Rihannan kappale. En tienny, et on Sian.

        Jepjep.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Päähine, huivi ja ksäineet täytyy mahtua laukkuun, jos menen sisätiloihin vaikka keskustassa, esim. johonkin kauppakeskukseen.

        Takin taskuun. :)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla on yks huivi tuota armeijakuosia.

        Juu. Pari lippistä, t-paitaa ja housut löytyy täältä camona. Ihan perus khakinakin jotain.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kassialma. ;P

        Vitsivitsi. No mä en tarvi kun avaimet, missä on autonavain ja kodinavain, pari varaston avainta ja känny. Siellä on ajokortti ja pankkikortti. Muuta ei tartteta.

        Jep. Ainakin ennen olin kassialma, kun saattoi olla kaksikin kassia mukana, joskus kolme. Nykyään ei yleensä kuin yksi ja toinen silloin, jos vaikka vien lainoja kirjastoon tai on ruokakasi ruokakaupasta tulon jälkeen kädessä tai muuta sellaista.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu. Pari lippistä, t-paitaa ja housut löytyy täältä camona. Ihan perus khakinakin jotain.

        Maastonvihree on yks mun lempiväreistä ja maasto-tai armeijakuosi on ihan jees vaikka juuri maastonvihreänä tai vaikka harmaana. Esim. huivi, takki tai sukat on ihan jees maastokousisena (tosin ulkoilutakkia en ite ottais maastokuosisena, näyttäis ehkä liikaa metsästäjän takilta, mutta vaikka jonkun vähän pidemmän syksy-tai talvitakin tai miksei kevät-kesätakinkin).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Maastonvihree on yks mun lempiväreistä ja maasto-tai armeijakuosi on ihan jees vaikka juuri maastonvihreänä tai vaikka harmaana. Esim. huivi, takki tai sukat on ihan jees maastokousisena (tosin ulkoilutakkia en ite ottais maastokuosisena, näyttäis ehkä liikaa metsästäjän takilta, mutta vaikka jonkun vähän pidemmän syksy-tai talvitakin tai miksei kevät-kesätakinkin).

        Jeps. Nyt en osaa enää vaatteista muuta puhua. Mun kanssa vähän venkaa tämä vaatteista juttuaminen. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu. Pari lippistä, t-paitaa ja housut löytyy täältä camona. Ihan perus khakinakin jotain.

        Ainiin ja on mulla yks lippis maastokuosisena. En tosin oo käyttäny sitä kauheesti, sen mulla ollu lähinnä sellainen metsään meno lippis, jos tarttee suojaa vaikka retkeillessä tai jos oon keränny vaikka marjoja. En käytä oikein lippalakkeja, paitsi sellaisia lipallisia syys-tai talvihattuja, joita saa vaikka villakankaisena (naisten mallia yleensä, kun miesten on mulle usein liian isoja ja jos löytyis sopiva miesten tai poikien malli, niin siihenkin saattaisin kiinnittää vaikka jonkun rintaneulan tai kukkakoristeen tai jotain).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ainiin ja on mulla yks lippis maastokuosisena. En tosin oo käyttäny sitä kauheesti, sen mulla ollu lähinnä sellainen metsään meno lippis, jos tarttee suojaa vaikka retkeillessä tai jos oon keränny vaikka marjoja. En käytä oikein lippalakkeja, paitsi sellaisia lipallisia syys-tai talvihattuja, joita saa vaikka villakankaisena (naisten mallia yleensä, kun miesten on mulle usein liian isoja ja jos löytyis sopiva miesten tai poikien malli, niin siihenkin saattaisin kiinnittää vaikka jonkun rintaneulan tai kukkakoristeen tai jotain).

        Etkös sä ole aika pienikokoinen muutenkin? :)

        Taidan olla aika fantti sinuun verrattuna. Leveä en niinkään hirveen tuhti. Työjuhtan vartalomalli.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Takin taskuun. :)

        Täytyy olla aika isot taskut takissa, että vaikka villahuivi, pipo ja sormikkaat tai lapaset mahtuu.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Meinasin kun on vihreä pilottitakki, niin oliivinvihreät sopis. :)

        Nuuskamuikkunen =D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jeps. Nyt en osaa enää vaatteista muuta puhua. Mun kanssa vähän venkaa tämä vaatteista juttuaminen. :)

        Ihan hyvinhän tää on sujunu =)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Etkös sä ole aika pienikokoinen muutenkin? :)

        Taidan olla aika fantti sinuun verrattuna. Leveä en niinkään hirveen tuhti. Työjuhtan vartalomalli.

        Jep, mallia keiju.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ihan hyvinhän tää on sujunu =)

        No pikkasen olen pinnistellyt täällä, että sain tänkin verran ilmoille. Oon oikeasti surkea juttukaveri jos pitää jutella vaatteista, muodista, trendeistä, meikeistä, kosmetiikasta, kakkukekkereistä ja sellaisista.

        Ei montaa lausetta saa aikaan ja nekin pinnistellen. ':D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, mallia keiju.

        Pieni on somaa. :*)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No pikkasen olen pinnistellyt täällä, että sain tänkin verran ilmoille. Oon oikeasti surkea juttukaveri jos pitää jutella vaatteista, muodista, trendeistä, meikeistä, kosmetiikasta, kakkukekkereistä ja sellaisista.

        Ei montaa lausetta saa aikaan ja nekin pinnistellen. ':D

        Jokainen tyylillään.


    • Tänään kelpasi musiikiksi pelkät luonnon äänet, tuulen humina, sateen ropina, lintujen sirkutus, oravan kiukkuinen säksätys jne. En kaivannut mitään musiikkia, piti saada tyhjentää päätä "hiljaisuudessa" ja hyvin tyhjenikin.

      • Ei aina kaipaakkaan. Välillä on päiviä, kun synteettiset äänet ei maita. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei aina kaipaakkaan. Välillä on päiviä, kun synteettiset äänet ei maita. :)

        Alkuun oli kyllä tarve liikkeelle sysäävälle musiikille, mutta kun sai lähdettyä liikkeelle, niin lopulta pään sisäinen humina riitti hyvin :)

        Mökin portailla sieniä peratessa sitten naapurin kolli köllöttelemään ja kehräämään viereen, sitä se tekee jos on sadepäivä ja satun olemaan paikalla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Alkuun oli kyllä tarve liikkeelle sysäävälle musiikille, mutta kun sai lähdettyä liikkeelle, niin lopulta pään sisäinen humina riitti hyvin :)

        Mökin portailla sieniä peratessa sitten naapurin kolli köllöttelemään ja kehräämään viereen, sitä se tekee jos on sadepäivä ja satun olemaan paikalla.

        Sulla kuulostas olleen vallan mukava päivä. Saitko isonkin sienisaaliin? :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sulla kuulostas olleen vallan mukava päivä. Saitko isonkin sienisaaliin? :)

        Päivä oli varsin mukava, joskin sieniöösi (sienihulluus) teki siitä hieman raskaan. Kun piti vaan ihan vähän kattella ja keräillä sieniä... Niin keräsin sitten hiivatin ämpärillisen kantarelleja ja niitä siivoillessa menikin sitten koko alkuilta :)

        Nyt niitä on sitten kuivumassa pitkin mökkiä, kun pakastimet alkaa oleen jo aika täynnä...

        Joo, hyvä saalis, siis :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Päivä oli varsin mukava, joskin sieniöösi (sienihulluus) teki siitä hieman raskaan. Kun piti vaan ihan vähän kattella ja keräillä sieniä... Niin keräsin sitten hiivatin ämpärillisen kantarelleja ja niitä siivoillessa menikin sitten koko alkuilta :)

        Nyt niitä on sitten kuivumassa pitkin mökkiä, kun pakastimet alkaa oleen jo aika täynnä...

        Joo, hyvä saalis, siis :)

        Kanttarelleja ämpärillinen, oot löytänyt paratiisin! :D

        Kanttarellit nam. Kyllä sun ny kelpaa, kun oot ihan sienissäs. Taitaa olla ruokareseptit jo valmiina?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kanttarelleja ämpärillinen, oot löytänyt paratiisin! :D

        Kanttarellit nam. Kyllä sun ny kelpaa, kun oot ihan sienissäs. Taitaa olla ruokareseptit jo valmiina?

        Kiitokset :)

        Kyllähän toi lähimetsä on aina aika hyvä, nyt vaan sattuu olemaan aika pahuksen hyvä sienivuosikin, sais kerätä selkä vääränä.

        Perusresepteillä mennään, kaikki vanhat tutut, sienipiirasta ja kastiketta, muuten vaan ruskistettuna. Nuo on niin hyviä itessään, ettei kannata resepteillä päätä vaivata :)

        Nää tänään kerätyt kuivatan ja annan yllärinä yhdelle kaverille, jonka on hankala liikkua mettässä jalkojensa takia. Itelläni on sieniä ihan riittävästi, vaan kun mettässä on kiva tarpoa ja samalla voi poimia niitä sieniä... Joita ei oikestaan tarttis :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Kiitokset :)

        Kyllähän toi lähimetsä on aina aika hyvä, nyt vaan sattuu olemaan aika pahuksen hyvä sienivuosikin, sais kerätä selkä vääränä.

        Perusresepteillä mennään, kaikki vanhat tutut, sienipiirasta ja kastiketta, muuten vaan ruskistettuna. Nuo on niin hyviä itessään, ettei kannata resepteillä päätä vaivata :)

        Nää tänään kerätyt kuivatan ja annan yllärinä yhdelle kaverille, jonka on hankala liikkua mettässä jalkojensa takia. Itelläni on sieniä ihan riittävästi, vaan kun mettässä on kiva tarpoa ja samalla voi poimia niitä sieniä... Joita ei oikestaan tarttis :)

        Huippua. :)

        Mahtava ylläri, mahtava kaveri.

        Arvaa kellä rupes maistuu kanttarellit suussa? :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Huippua. :)

        Mahtava ylläri, mahtava kaveri.

        Arvaa kellä rupes maistuu kanttarellit suussa? :D

        Nii'in, joku kaveri saa kantarellit ;)




      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos! Tämähän oli kaunis piano-biisi!

        Takaisin heittona kaunista urkumusiikkia!

        https://www.youtube.com/watch?v=ho9rZjlsyYY

        Ne on nättejä joo. :)

        Jälkimmäiseen olen (Love) sommitellut sanoja. Jonkunlainen rakkauslaulu hahmotelma.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiitos! Tämähän oli kaunis piano-biisi!

        Takaisin heittona kaunista urkumusiikkia!

        https://www.youtube.com/watch?v=ho9rZjlsyYY

        Tää urkubaritoni on hiuksia nostattava. :P

        Pidän.


    • Anonyymi
      • Nightwishiä. Ja heti syntiä mulle tarjoot. ;P


      • Anonyymi


      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • Nyt olis löydyttävä sulle se mies, ÄKKKIÄ! :P


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nyt olis löydyttävä sulle se mies, ÄKKKIÄ! :P

        Ehkä, ehkä! ;D :)

        Tätä kappaletta kuuntelin yhteen aikaan usein ja toistolla, kun suutuksissani ja sydänsuruissani palasin Suomeen hieman hämmentyneenä kaikesta. Tämä on aivan ihana kappale.
        https://www.youtube.com/watch?v=7wfYIMyS_dI


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, ehkä! ;D :)

        Tätä kappaletta kuuntelin yhteen aikaan usein ja toistolla, kun suutuksissani ja sydänsuruissani palasin Suomeen hieman hämmentyneenä kaikesta. Tämä on aivan ihana kappale.
        https://www.youtube.com/watch?v=7wfYIMyS_dI

        Niin on, kappale ihana. Siitä tulee yksi ihana ihminenkin joka kerta mieleeni, kun tuon kuulen. Nyt pika kelaan sen, kun en viitsi kiusata itseeni. Sori. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin on, kappale ihana. Siitä tulee yksi ihana ihminenkin joka kerta mieleeni, kun tuon kuulen. Nyt pika kelaan sen, kun en viitsi kiusata itseeni. Sori. :)

        Juu, aina ei jaksa sukeltaa tunteisiin ja tiettyihin tunnetiloihin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, aina ei jaksa sukeltaa tunteisiin ja tiettyihin tunnetiloihin. :)

        Niissä on ryvetty jo pian puolitoista vuotta, jos joskus onnistuis pääsemään yli ja ohi. Välttelemällä aiheita mitkä laukaisee sitä tunteisiin uppoamista ja niissä rypömistä. Ei oikeesti enää jaksa, tuntuu liian kahtia repivältä. Uuvuttaa. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niissä on ryvetty jo pian puolitoista vuotta, jos joskus onnistuis pääsemään yli ja ohi. Välttelemällä aiheita mitkä laukaisee sitä tunteisiin uppoamista ja niissä rypömistä. Ei oikeesti enää jaksa, tuntuu liian kahtia repivältä. Uuvuttaa. :)

        Ymmärrän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän.

        Kiva. Kiitos.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niissä on ryvetty jo pian puolitoista vuotta, jos joskus onnistuis pääsemään yli ja ohi. Välttelemällä aiheita mitkä laukaisee sitä tunteisiin uppoamista ja niissä rypömistä. Ei oikeesti enää jaksa, tuntuu liian kahtia repivältä. Uuvuttaa. :)

        Rauhaa rauhattoman sielulle ja kaikkea muutakin hyvää. Sinulla ei ole mitään hätää. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaa rauhattoman sielulle ja kaikkea muutakin hyvää. Sinulla ei ole mitään hätää. :)

        Joo, sitä rauhaa kaipaan. Kun mikään ei myllertänyt sisimmässä, vaan oli seesteistä. Aika mennä nukkumaankin jo. Hyvää yötä, kauniita unia. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo, sitä rauhaa kaipaan. Kun mikään ei myllertänyt sisimmässä, vaan oli seesteistä. Aika mennä nukkumaankin jo. Hyvää yötä, kauniita unia. :)

        Hyvää yötä. Sinulle tämä. :)
        https://www.youtube.com/watch?v=UTa67fGQQMA


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jeps, hyvät yöt :)

      • Hyvät yöt. Nättejä unia. :)


    • Anonyymi

      Ei nyt musiikkia vaan Samuli Putron puheita Elämästä ja Kuolemasta pyörii tässä taustalla kun näitä selailen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eivätkö amerikkalaiset ovatkin ihania ihmisiä, varsinkin alppihiihtäjä-tytöt raikkaine Pepsodent -hymyineen :)

      • Ei ole. Pure jenkki ei hurmaa mua.


    • Anonyymi

      Heräsin aika aikaisin 0500 melko tavallista sitten piti käynnistää jo tietokone, koska sen piti arpoa uudet lottonumerot itselleen, ja samalla tein oman analyyttisen keno-ohjelmani ja tein oman kenon, jännä katsoa taas montako numeroa tietokone saa lotossa tänään oikein viime lauantaina se sai 2 numeroa oikein :)

      Naapuri herää ja käynnistää jätti motskarinsa ja lähtee ajelulle, 1100 uusi Honda, hieno kyllä, ja minäkin juuri laittamassa vaatteita päälle ja lähtemässä lähikauppaan viemään tietokoneen lotto-arvaus-kuponkia, ehti mennä jo en nähnyt ollenkaan häntä sitten, harmittavasti.

      Erästä sarjaa 1 jakso ja pikku-nokoset vielä aamiaisen ja kahvien jälkeen sitten kauppaan täydentämään ruokia, ja, niin viekkaat veikkauksemme, minun ja tietokoneen yhdessä, kupongeilla.

      Yeah, jooh... musiikkiakin, hmm..
      Judas Priest - Turbo Lover: https://www.youtube.com/watch?v=JhY9GOhFwN4

    • Anonyymi

      Hirveä pyörä naapurilla, tuollainen jätti kaliiberinen hondan uusi, olin katsovinani netistä että vakiona huippunopeus 275km/h, siis jos ei ollenkaan yhtään muuteltu ;D

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ...siis samalla musiikkivideolla. :)


      • Öitä. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Öitä. :)

        Öitä.Mää meen saunaan.


      • Kuulostaa jonkun verran ysäriltä tuo kappale. Itse jos haluan jotain dancemusaa, niin yleensä joko 1970-luvun discoa tai 1980-luvun electropoppia. Ysäritekno ei oikein ole mun heiniä.


      • En oo kauheesti jaksanu tänään keskustella täällä. Ei oo oikein huvittanu. Muutamat kommentit oon laittanu, mutta kiinnostus menee, kun näkee samojen aiheitten pyörivän täällä päivä toisensa perään. Tällaiset ketjut kuin esim. tää on ihan kivoja, mutta ei kauheesti kiinnosta kommentoida esim. parisuhdeasioita tai vaikka feminismiä tai politiikkaa. Joskus oon jotain laittanu tuollaisiinkin aiheisiin, mutta en jaksa kauheesti enää (ainakin nyt sellainen tunne). Taidan kohta häipyä täältä tältä päivältä. Ehkä vielä vähän roikun ja sit se on hei.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En oo kauheesti jaksanu tänään keskustella täällä. Ei oo oikein huvittanu. Muutamat kommentit oon laittanu, mutta kiinnostus menee, kun näkee samojen aiheitten pyörivän täällä päivä toisensa perään. Tällaiset ketjut kuin esim. tää on ihan kivoja, mutta ei kauheesti kiinnosta kommentoida esim. parisuhdeasioita tai vaikka feminismiä tai politiikkaa. Joskus oon jotain laittanu tuollaisiinkin aiheisiin, mutta en jaksa kauheesti enää (ainakin nyt sellainen tunne). Taidan kohta häipyä täältä tältä päivältä. Ehkä vielä vähän roikun ja sit se on hei.

        Joo, ei aina jaksa eikä kaikki aiheet kiinnosta. :)


      • Norppa83 kirjoitti:

        En oo kauheesti jaksanu tänään keskustella täällä. Ei oo oikein huvittanu. Muutamat kommentit oon laittanu, mutta kiinnostus menee, kun näkee samojen aiheitten pyörivän täällä päivä toisensa perään. Tällaiset ketjut kuin esim. tää on ihan kivoja, mutta ei kauheesti kiinnosta kommentoida esim. parisuhdeasioita tai vaikka feminismiä tai politiikkaa. Joskus oon jotain laittanu tuollaisiinkin aiheisiin, mutta en jaksa kauheesti enää (ainakin nyt sellainen tunne). Taidan kohta häipyä täältä tältä päivältä. Ehkä vielä vähän roikun ja sit se on hei.

        Joo, paljon on ollut samoja aiheita. Joskus minä koen olevani rakkauden lässyttäjä kun kerron itsestään selvyyksiä muille. Uusia näkökantoja on vaikea löytää.

        Aina välillä voi käydä julistamassa oman näkökantansa johonkin suosittuun aiheeseen, odottamatta mitään jatkodialogia. Se on eräänlaista statuksen ylläpitoa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuulostaa jonkun verran ysäriltä tuo kappale. Itse jos haluan jotain dancemusaa, niin yleensä joko 1970-luvun discoa tai 1980-luvun electropoppia. Ysäritekno ei oikein ole mun heiniä.

        Mites tämmönen, onko tuttu?

        https://youtu.be/MUYi4kt2Sho



      • Tää "Lily was here" on hyvä kappale. Oon tykänny siitä asti, kun kuulin ekan kerran.


    • Ajattelin laittaa (tai laitoinkin jo) tällasta vähän vanhempaa, oiskohan vuodelta 1981. En jaksa tarkistaa, mutta varmasti ainakin lähelle menee.

      Pelkkä kansikuva on jo hieno: naisen vatsassa kasvaa koko maailma.
      (Vasta vähän aikaa sitten tajusin, että tostahan puuttuu Iso-Britannia.)

      Aina ajankohtainen silti tämä.
      Hassua tässä on se, että pelle oli punk, ja punk musiikillisesti oli kapinaa mm. broge-musiikkia vastaan. Ja tässähän bändinä on lähinnä Wigwam. Se jos joku oli brogea.

      https://www.youtube.com/watch?v=t9WcViuO17E

      • Kansikuva toi mielee sanan maaemo.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kansikuva toi mielee sanan maaemo.

        Musta hieno. Se on siis joku sohvatyyny, jonka joku gimma on applikoinut.
        ¡Me gusta!

        Muistan nähneeni jollain gimmalla tollasen vastaavan rotsin selässäkin. Silloin joskus aikojen alussa, varhaisella 80-luvulla.


      • JustJust kirjoitti:

        Musta hieno. Se on siis joku sohvatyyny, jonka joku gimma on applikoinut.
        ¡Me gusta!

        Muistan nähneeni jollain gimmalla tollasen vastaavan rotsin selässäkin. Silloin joskus aikojen alussa, varhaisella 80-luvulla.

        On hieno minustakin. Kuva jossa on jotain älyä.


      • Laitan toisen josta isosti diggaan.

        Joku voi sanoa tätä uhoomiseks. Musta tää on lähinnä itsetuntoa, tai sit selvimisasennetta.

        https://www.youtube.com/watch?v=Am-6D_tgdFI

        Ja oonhammä neljänneslapualainen.
        (Viulu on kaunis soitin, jota en koskaan oppinut soittamaan.)


      • Jotenkin niin sen voi suomentaa.


    • Anonyymi

      En uskalla edes aavistaa mitä, mutta 2 kappaletta on pyörinyt mielessä tuo American Pie -laulun sanat: bye bye miss american pie...

      Ja Nazarethin joku laulu olikohan This Flight Tonight, missä: On the road again.... ja High above Las Vegas now...

      Ruoaksi läskisoosia, vaatii oman kärsivällisyytensä kylkiviipaleiden kunnollinen käristäminen ja sen ruskean kastikkeen tekeminen jatkuvasti pitää sekoitella sitä ruskistaa vehnäjauhoa öljyssä, mutta on tukevaa syömistä.

      • Okei. Pottuja soosin kaveriksi? Nam.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Pottuja soosin kaveriksi? Nam.

        Minulla oli indonesialainen kaveri, joka piti "American Pie" alkuperäistä biisiä nerokkaana. Hänen vaikutuksesta kuuntelin sitä tarkkaan. Lyriikasta tuli tuttua. Mitä pidät tämän läskisoossi-hemmon mainitsemasta American Pie¨sta?

        https://www.youtube.com/watch?v=7yHTpGog0IY


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Minulla oli indonesialainen kaveri, joka piti "American Pie" alkuperäistä biisiä nerokkaana. Hänen vaikutuksesta kuuntelin sitä tarkkaan. Lyriikasta tuli tuttua. Mitä pidät tämän läskisoossi-hemmon mainitsemasta American Pie¨sta?

        https://www.youtube.com/watch?v=7yHTpGog0IY

        Ihan jees.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parta-Jurri ei ole kenenkään suosikki jos on harmaa parta ukkosella, se on älyttömyyden merkki yli 30-vuotiaalla.

      Mutta olen huomannut että joitain kommunisteja ärsyttää oma pukeutumistyylini, kun olen kai liian tyylikäs enkä ikinä haise viinalle kuten parta-heput...

      Pukeutumistyyli on aika tyylikästä, poolopaita oli tänään, tietystikkin nahkatakki näillä keleillä, ja pitkä oikeaa nahkaa, sekä monestikin jenkki-kaukuksiset tärkätyt kaupuspaidat, bootsitkin joskus, aivan hyvin lankatut.

      Kyllä tuo eläkkeiden nolllaus olisi aiheellista kaikille karva-jeesuksille, jottya eläkeläiset saisivat ajaa partansa pois BIC-kertakäyttöisillä partahöylillä.

      KOSKA YLEISESTI ON TIEDOSSA ETTÄ PARTA VÄHENTÄÄ ÄLYKKYYTTÄ SEKÄ VIISAUTTA.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        P.S. Onko aloittaja lauluihmisiä? :)


      • Anonyymi

        P.P.S. Ehdotan edelleen kivaa karaokemiittiä (mukavien) palstalaisten kesken. (Aloittaja on yksi heistä.) :)


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Vankiloita" voi olla niin monenlaisia, vaikka ihminen on kutsuttu kaikessa vapauteen. Tästä teemasta voisi puhua niin monesta näkökulmasta, siis "vankiloista", "vankeudesta" ja toisaalta siitä vapaudesta, kun se viimein koittaa. :)
      https://www.youtube.com/watch?v=6aVPVlKh0KA

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse tykkään kuunnella Yö yhtyettä, ja lempikappaleeni on tietysti "Rakkaus on lumivalkoinen".

    • Anonyymi

      Mikä olisi sitten jotain vähän melankolistakin, vähän kuin syksyn sateen ropinaa, tyyppistä... on pohdintaa en tiedä ÖD

      Mutta niin sellaista että samall tulisi olo että on mukava sitten olla omassa lämpöisessä asunnussa sisällä..

      Pelottavaa tuo karannut nainen vankilastaan lenkille kuin joku Victoria Butt...

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe