Että saat viikonloppuna mieheltä rakkaustunnustuksen?
Voiko käydä niin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
palsta naiset on ilmeisesti lähteneet illan viettoon,
- Anonyymi
Palstan naiset menee baariin ja viinamiehet tunnistaa heti rakkausasiat.
- Anonyymi
Miehet eivät osaa rakastaa.
- Anonyymi
Naiset eivät osaa rakastaa
- Anonyymi
Voiko käydä niin että näet unessa jonkun unelmatytön, kuten itse; kastanjanväriset puolipitkät kiharaiset hiukset sekkä hopeiset pienet korvakorut, tumman siniset silmät ja vartalo täsmällisempi ja seksikkäämpi kuin kellään beach-volley -urheilijalla.
Unessa seurasin häntä jonkin aikaa, mutta katosi...- Anonyymi
Se on täällä 🤗
- Anonyymi
Ei tuu tapahtumaan sellasta nyt tai edes myöhemminkään. Ei miehet rumaa naista rakasta.
- Anonyymi
Kummallinen enkilmäinen kaunotorar ja oli unessa baarissa, itse join jotain olutta, epätavallista itselleni sitten näin tuollaisen jonkun enkilimäisen tytönt ja lähdin seuraamaan, joo huomatttavasti kauniimpi kuin mikään tuntemattomani miss-univerrsumikikaan, seurasin, mutta hän katosi sitten...
Tuo tuttö siis katosi kummallisesti unessa, kuin joku ihmeellinen enkeli ja superkaunotar sitten... - Anonyymi
Voi….💌❤️🔥
- Anonyymi
Ja vähän muutakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617