Että saat viikonloppuna mieheltä rakkaustunnustuksen?
Voiko käydä niin
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
palsta naiset on ilmeisesti lähteneet illan viettoon,
- Anonyymi
Palstan naiset menee baariin ja viinamiehet tunnistaa heti rakkausasiat.
- Anonyymi
Miehet eivät osaa rakastaa.
- Anonyymi
Naiset eivät osaa rakastaa
- Anonyymi
Voiko käydä niin että näet unessa jonkun unelmatytön, kuten itse; kastanjanväriset puolipitkät kiharaiset hiukset sekkä hopeiset pienet korvakorut, tumman siniset silmät ja vartalo täsmällisempi ja seksikkäämpi kuin kellään beach-volley -urheilijalla.
Unessa seurasin häntä jonkin aikaa, mutta katosi...- Anonyymi
Se on täällä 🤗
- Anonyymi
Ei tuu tapahtumaan sellasta nyt tai edes myöhemminkään. Ei miehet rumaa naista rakasta.
- Anonyymi
Kummallinen enkilmäinen kaunotorar ja oli unessa baarissa, itse join jotain olutta, epätavallista itselleni sitten näin tuollaisen jonkun enkilimäisen tytönt ja lähdin seuraamaan, joo huomatttavasti kauniimpi kuin mikään tuntemattomani miss-univerrsumikikaan, seurasin, mutta hän katosi sitten...
Tuo tuttö siis katosi kummallisesti unessa, kuin joku ihmeellinen enkeli ja superkaunotar sitten... - Anonyymi
Voi….💌❤️🔥
- Anonyymi
Ja vähän muutakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372