Moi! olen avun tarpeessa. Olen etsinyt kaikkialta kauppaa joka olisi helsingin ja espoon alueella josta saisi ostettua geeli lakkoja kynsille ( sellaisia jotka kovettumaan uv/led lampussa. En haluaisi tilata, koska en jaksaisi odottaa että ne tulevat, mutta ehkä kohta on jo pakko tilata kun mistään ei löydy kauppaa josta geelilakkoja saisi. Yhden kaupan löysin Helsingistä siitä kluuvin edestä olisikohan sen nimi ollut kynsilakkataivas, mutta se on suljettu jostain syystä. TARVITSEN APUA!!
saako helsingistä mistään lampulla kovettuvia geeli lakkoja kynsille
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on todella paljon gay kauppoja. Kysyppä joltain homolta niin luulisi tietävän miks lespotkin ehkä tietävät geelikaupat.
Homo ja lesbo kapakat niistä saa myös tietoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442