Turun Cleopatra ink

Anonyymi

Kokemuksia?
Oma kokemus oli et on huijattu olo kun tatuoinnin hinta tuplat mitä muissa paikoissa ja kopioidaan suunnitelma Pinterestistä?

9

8831

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole käynyt tai edes kuullut tuollaisesta tatsja paikasta. Asun joensuussa

    • Anonyymi

      Samaa kusetusfirmaa tampereen paikan kanssa siis

    • Anonyymi

      Just kävin ottaa tatuoinnin. Aivan v*tun surkeaa jälkeä. Isot kuvat ne tekee hyvin, pienet tekee p*rseenreiän näköseksi. Ainakin tän mun. Onneks otin pienen leiman jota saa korjattua muualla. Jatkossa en ees kuse tätä puljua päin. Asiakkaat otetaan kuin liukuhihnalta ja saatetaan kiireellä pois. Normaalisti oon saanu hoito-ohjeet ym. mukaan, mutta täällä maksun jälkeen ei edes katseita vaihdettu enää. Ei näin, ei näin. En todellakaan suosittele.

      • Anonyymi

        Kaikenlisäks tää mun leima on todella, todella yksinkertainen. Veikkaan et 15v vasta-alkanut jonne ois tehny paremman.

        Ainiin, tatuointi on ehkä 5x4cm ja maksoi huntin! Normaalisti mua ei hinta kiinnosta ku lähen ottaan kuvaa, mutta tää on aivan käsittämätöntä!

        Ei ees ketuta enää, naurattaa lähinnä koko touhu! 😂


    • Anonyymi

      En ole kyseisessä puljussa käynyt,koska boikotoin ketjuliikkeitä kun puhutaan ns.kauneuden hoito alan liikkeistä, mitä nyt olen katsellut kyseisen ketjun töitä vaihtelevuus on tosi suuri, kaverini kävi hakemassa kyseisestä liikkeestä realistisen tyylistä hiha tatskaa, vedetty puolet kädestä lähes mustaksi kun ei osattu ns. Täyttää hihan reunoja millään muulla. Ei minkäänlaista luovuutta näy artisteissa ja anatomiat päin pyllyä. Liikkeessä vissiinki yksi työntekijä joka oikeasti osaa tehdä. Ja mitä tuohon pinterest kopioimiseen tulee, niin aina jokainen artisti ottaa jostain kuvasta lähestulkoon mallia ja jos kyseessä on realistinen kuva kukaan ei osaa piirtää vapaalla kädellä esim. Kuva potrettia nopeuttaa suunnittelua huomattavasti ja sitä valitettavasti moni realismin tyyliin suuntautunut artisti tekee,toki muakkaen kuvaa lisäämällä muita kuvia .. mutta en uskaltaisi itse mennä kyseiseen puljuun

    • Anonyymi

      Itse kävin siin tatuonti suunitelua ja heti piti varaa aikaa ja tatuonnin hinta olis ollu 900€ plus menin sit tyhmänä ottaa sen klarna luotto laskul ja nyt sit haluisin peruttaa mut niil on niin vaikeeta poistaa yks lasku kusetusta kyllä on noi hinnat ja saan saman tatuonnin 100€ et nyt on koijattu pahasti

      • Anonyymi

        Kuka maksaa tatuoinnin luotolla? Tosi, tosi tyhmä! Olipa hinta sitten 5 €, 50 €, 500 € tai 900 €, tatuointi luotolla on todella osaamatonta rahankäyttöä. Tuolla tyylillä ei tulevaisuus hyvältä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka maksaa tatuoinnin luotolla? Tosi, tosi tyhmä! Olipa hinta sitten 5 €, 50 €, 500 € tai 900 €, tatuointi luotolla on todella osaamatonta rahankäyttöä. Tuolla tyylillä ei tulevaisuus hyvältä näytä.

        Siinäpä ne vaihtoehdot taitavat olla kun rahat on loppu ja se töhry on ihan pakko saada, ei nyt vaan heti.


    • Anonyymi

      Kävin Cleopatra Ink Turussa. Tatuointi ei vastaa väritykseltään ollenkaa piirrettyä kuvaa ja suht isosta tatuoinnista tuli todella epäselkeä prantumisen jälkeen. Itse tatuointipäivänä niin eivät kyselleet kertaakaan mitään. Itse tatuoija katsoi kuvaa kerran ennen kuin aloitti työt.
      Eivät pitkään aikaan ole vastanneet yhteydenottopyyntöihini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe