Syitä, miksi Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)

Anonyymi

Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)


Tämä on Osa 3.

Edelliset:
(Osa 1)https://keskustelu.suomi24.fi/t/17100627/jumala-ei-kutsunut-teuvo-sunia-palvelukseensa--
(Osa 2) https://keskustelu.suomi24.fi/t/17101589/jumala-ei-antanut-tyokaskya-teuvo-sunille--(osa2)

Tutkimuslähde on Sunin Profiilin teksti, https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni
LÄHDE on JULKISTA tasoa, tämä kannanotto on samassa JULKISUUDEN kategoriassa, eikä hyvien journalististen tapojen vastainen. Yhdenvertaisen sananvapauden mukaan.
Kun Suni esittää asiaansa sekä tällä, että muutamilla muilla uskontopalstoilla, ovat YHDENVERTAISESTI kannanotot hänen tapauksestaan loogisia ja luvallisia. Julkisesti.
(Tämä analyysi ja ”koettelu” perustuu vain Sunin julkaisemiin OMIIN sanoihin, teksteihin.)

Tämän OSA 3 aineisto on työn alla, ja nousee otsikoihin tuonnempana.

Osat 1-2 ovat johdantoa, jos joku tahtoo tutustua?

62

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutkimuksillasi on lähinnä vessapaperen arvo, ja sekin on yläkanttiin arvioitu.

      • Anonyymi

        No, tuo on juuri niitä kateellisia tapauksia, jotka eivät itse osaa kirjoittaa muuta kuin pari lausetta nettipalstalla! Pitää ymmärtää kadehtijoita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuo on juuri niitä kateellisia tapauksia, jotka eivät itse osaa kirjoittaa muuta kuin pari lausetta nettipalstalla! Pitää ymmärtää kadehtijoita...

        Heh heh, kalikka siis kalahti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, kalikka siis kalahti!

        Onko sinulla psyykkisiä ahrhoja, näet kalikoitakin! Hae ihmeessä apua mt-ongelmiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla psyykkisiä ahrhoja, näet kalikoitakin! Hae ihmeessä apua mt-ongelmiin!

        No, työnnäppä ne "ahrosi" vaikkapa h.......i🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, työnnäppä ne "ahrosi" vaikkapa h.......i🤣

        Korjaan, se kommennttisi olikin niin typerä , kuin "ahroja"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla psyykkisiä ahrhoja, näet kalikoitakin! Hae ihmeessä apua mt-ongelmiin!

        Enpä usko, en ole ainakaan nähnyt mustia lentäviä kissoja. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, en ole ainakaan nähnyt mustia lentäviä kissoja. 🤣

        Näistä mustista lentävistä kissoista on näilä pastoilla paljon kirjoiteltu. Olisi mielenkiintoista tietää tämä tarina tarkemmin. Olen kiinnostunut kaikista yliluonnollisista ilmiöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, kalikka siis kalahti!

        Sattuiko pahastikin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuiko pahastikin??

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        ”Minun sieluni noudattaa sinun todistuksiasi, ja suuresti minä niitä rakastan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        ” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”

        Ole hupsimatta. Sinut on tehty tasan tarkkaan samalla menetelmällä, kuin kaikki toisetkin. Isäs ja äitis sinut teki, ei se sen ihmeellisempää ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuo on juuri niitä kateellisia tapauksia, jotka eivät itse osaa kirjoittaa muuta kuin pari lausetta nettipalstalla! Pitää ymmärtää kadehtijoita...

        ” Ihminen on kuin tuulen henkäys, hänen päivänsä niinkuin pakeneva varjo.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        ” Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. -”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        ” Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa, sinun, joka olet asettanut valtasuuruutesi taivaitten ylitse!”


      • Anonyymi

        Sama arvo on valokopioista kyhätyllä "kirjalla", jonka kokosi tunnettu valeprofeettamme. Silläkin voi pyyhkiä, eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”

        Ihminen on Jumalan luomistyöstä huipentuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hupsimatta. Sinut on tehty tasan tarkkaan samalla menetelmällä, kuin kaikki toisetkin. Isäs ja äitis sinut teki, ei se sen ihmeellisempää ollut.

        Sinunko äitisi suunnitteli ja rakensi isäsi kanssa esim sydämen, maksan, silmät, munuaiset??? Melkoisia neroja! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minun sieluni noudattaa sinun todistuksiasi, ja suuresti minä niitä rakastan.”

        Jumalan lupaukset ovat ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, työnnäppä ne "ahrosi" vaikkapa h.......i🤣

        Siinäpä sitä jumalattoman ”viisautta”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        ” Hän riemusaatossaan
        käy aasi ratsunaan.
        Näin hallitsija taivaan
        alhaalla kulkee aivan.
        Nyt Herrallesi kanna
        ylistys, hoosianna!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        Isänsä istuimelta
        hän kaiken vallan saa.
        Hän Hengellänsä ohjaa,
        valollaan valloittaa.
        Ja valtakunta Herran
        on vahva, voittaa kerran.
        Siunattu olkoon hän,
        ken meille tuo elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minun sieluni noudattaa sinun todistuksiasi, ja suuresti minä niitä rakastan.”

        Nyt tahdon sanoin niin kuin töin
        ylistää rakkauttas
        ja kiittää päivin, kiittää öin
        näin suurta laupeuttas.
        Virteni lakkaamatta soi
        niin heleästi kuin se voi
        ja laulaa armostasi.
        Muun kaiken ennen unohdan
        kuin rakkautes, kalleimman
        kaikista lahjoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, en ole ainakaan nähnyt mustia lentäviä kissoja. 🤣

        Aha vai niin, että kissoista nyt on puhe.


    • Anonyymi

      Aloittajan aloitus, samoin kun muutkin aloitukset ovat selkeitä ja laadukkaita.
      Näkee, että ihminen on kirjoittanut muutakin kuin pari sanaa nettipalstoilla.
      Ja tuntee Raamatun - hyvin!

      Vessapaperia saa kaupasta edullisesti, mutta Aloittajan aloituksia luetaan ilmaiseksi sadoittain.

      Näkee, ettei hän voi olla pelkkä anonyymi nettikirjotttaja (eikä olekaan!) mutta täällä on ihan viisasta kun en nosta itseään NImeltä, niinkuin Suni...

      • Anonyymi

        Etköhän sinä siellä perukalla ole tarpeeksi tunnettu. Kirjoittelitpa, tai olet kirjoittelematta näille pellepalstoille.😂


      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      miksi itse kirjoitat pari lausetta pellepalstoille.. hä

      • Anonyymi

        "pari lausetta pellepalstoille.. hä"


    • Anonyymi

      Aloituksen jatkoa on tulossa. . .

      • Anonyymi

        Tuskimpa kukaan jaksaa korujasi lukea, mutta jos se on sinulle terapiaa, niin kirjoittele pois.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa kukaan jaksaa korujasi lukea, mutta jos se on sinulle terapiaa, niin kirjoittele pois.😊

        Sorry, mutta saako kysyä, onko sulla jokin lukihäiriö taikka heikkotehoiset silmälasit?
        Kyllä tämän aloittajan aloituksia luetaan. Enemmän kuin yksi kerta....

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita–(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!


        Mut asiasta seuraavaan: Kerro MITÄ aloituksia olet itse julkistanut?

        Niin tsekataan montako lukijaa on näkynyt?

        Jos et ole YHTÄÄN aloitusta edes avannut, niin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mutta saako kysyä, onko sulla jokin lukihäiriö taikka heikkotehoiset silmälasit?
        Kyllä tämän aloittajan aloituksia luetaan. Enemmän kuin yksi kerta....

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita–(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!


        Mut asiasta seuraavaan: Kerro MITÄ aloituksia olet itse julkistanut?

        Niin tsekataan montako lukijaa on näkynyt?

        Jos et ole YHTÄÄN aloitusta edes avannut, niin...?

        Mitä se sinulle kuuluu montako aloitusta olen tehnyt? Vai teetkö niistäkin jotain naurettavaa "tutkimusta."🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mutta saako kysyä, onko sulla jokin lukihäiriö taikka heikkotehoiset silmälasit?
        Kyllä tämän aloittajan aloituksia luetaan. Enemmän kuin yksi kerta....

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita–(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!


        Mut asiasta seuraavaan: Kerro MITÄ aloituksia olet itse julkistanut?

        Niin tsekataan montako lukijaa on näkynyt?

        Jos et ole YHTÄÄN aloitusta edes avannut, niin...?

        Tuon kirjoitusvirheen olisi hiemankaan sinua älykkäämpi osannut käsittää, mitä sillä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu montako aloitusta olen tehnyt? Vai teetkö niistäkin jotain naurettavaa "tutkimusta."🤣

        Jospa nyt vain näyttäisit TAITOSI? Muutakin kuin muutamaa lausetta ja hymiönaamoja?

        Me lukijat tahdomme katsella!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu montako aloitusta olen tehnyt? Vai teetkö niistäkin jotain naurettavaa "tutkimusta."🤣

        Harmittaako kun sinun juttusi ei näy, niitä ei lueta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako kun sinun juttusi ei näy, niitä ei lueta?

        Ihan kuule harmittaa muutenkin. Tämä "elämä" Jeesuksessa
        Aina olo on alasti ja yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nyt vain näyttäisit TAITOSI? Muutakin kuin muutamaa lausetta ja hymiönaamoja?

        Me lukijat tahdomme katsella!!

        Niinpä! Mutta älä välitä tuosta pilkkaajasta. Sillä ei ole mitään arvokasta sanottavaa. Irvailee vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Mutta älä välitä tuosta pilkkaajasta. Sillä ei ole mitään arvokasta sanottavaa. Irvailee vain.

        Enimmäkseenhän nuo uskien kommentitit ovat luokkaa: Kiitos jeesukselle, kunnia jumallale. jeesus sovitti syntisi, aamen hallelujaa jne. sitten on tämä (nämä) raamatunlauseiden kanssa leikkivät jotka ovat opetelleet jopa kopioi/ liimaa toiminnon. Miten niihin voi muuten reagoida, kuin nauramalla.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseenhän nuo uskien kommentitit ovat luokkaa: Kiitos jeesukselle, kunnia jumallale. jeesus sovitti syntisi, aamen hallelujaa jne. sitten on tämä (nämä) raamatunlauseiden kanssa leikkivät jotka ovat opetelleet jopa kopioi/ liimaa toiminnon. Miten niihin voi muuten reagoida, kuin nauramalla.😂

        Naua ihmeessä niin että vatsa paukkuu!
        Ja kirjoita muutama sana ja muista aina liitää HYMIÖ!
        Lycka till!

        Siis_ etä OSAA kirjoittaa MITÄÄN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naua ihmeessä niin että vatsa paukkuu!
        Ja kirjoita muutama sana ja muista aina liitää HYMIÖ!
        Lycka till!

        Siis_ etä OSAA kirjoittaa MITÄÄN?

        Olit siis noin kiihdyksissä kommentistani, että tekeleesi on täynnä kirjoitusvirheitä. Onko koulunkäyntisi jäänyt kesken, vai mistä noin alkeellinen kirjoitustyylisi johtuu?🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Mutta älä välitä tuosta pilkkaajasta. Sillä ei ole mitään arvokasta sanottavaa. Irvailee vain.

        Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseenhän nuo uskien kommentitit ovat luokkaa: Kiitos jeesukselle, kunnia jumallale. jeesus sovitti syntisi, aamen hallelujaa jne. sitten on tämä (nämä) raamatunlauseiden kanssa leikkivät jotka ovat opetelleet jopa kopioi/ liimaa toiminnon. Miten niihin voi muuten reagoida, kuin nauramalla.😂

        Sinusta on arvokasta olla pilkkaaja? Häpeä.


    • Anonyymi

      Onkohan valeprofeetta itse asialla vai joku onneton apulainen?

      • Anonyymi

        Eihän sillä valheprofeetalla OLE kaveretia!
        Kertoi että joskus oli FB:ssa noin 500 seuraajaa, mutta sai vain 3 kaveria.
        Sitten FB suljettiin...
        Ja kertoi kerran, että on 33 vuotta etsinyt "samanhenkistä" kaveria, mutta yhtään ei ole löytynyt!


    • Anonyymi

      On työn alla sisältö tähän aloitukseen, mutta on tullut muuta kirjoittamista.
      Kaikki aikanaan!

    • Anonyymi

      Oikeastaan ne syyt on Jumalan taholta tuotu esille jo kesäkuussa 2021.
      Mutta TIETENKIN Suni pilkkasi ja herjasi ilmoitusten tuojaa, sanoi "saatanan anonyymiksi". (Kaikkihan Sunille ovat "saa---ta noita"...

      Mutta nyt? Liki 3 kk myöhemmin? On kaikille katselijoille päivänselvää, ettei JUmalalla ole mitään yhteyttä eikä yhteistyötä Sunin kanssa. Eikä toisin päin. Suni todistaa OMIN sanoin sen, että on täysin paatunut ja pinttynyt pahuuden palvelija.

      Ikävä asia..

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17106033/ilmoitusta---kenelle---ja-miksi

    • Anonyymi

      Ei tosiaankaan ole!

    • Anonyymi

      Kaikki näiden palstojen käyttäjät ymmärtävät, MIKSI Jumala joutui lopuksi hyölkäämään Sunin?

      Jumala ei tee virheitä. Hän on Totuus.

    • Anonyymi

      Älä sinä Teuvoa arvostele.
      Teuvo on Jumalan kaikkein paras kaveri.
      Jumalalla on pitkä muisti.

      • Anonyymi

        Valeprofeettasi ei ole muuta kuin vanha vihainen mies. Sellaisia on 30 tusinassa.


      • Anonyymi

        Huonostipa on asiat Jumalalla, jos ei tätä parempaa kaveria löydy! Mutta toisaalta, Jumala ei tarvitse kaveria Maan päältä. Varsinkaan valeprofeettoja. Jumala on Jumala.


    • Anonyymi

      Juurikin noinikkäästeen!

    • Anonyymi

      Jumala on totisesti valeprofeetan hylännyt. Siinä ei viha ja herjaus auta pätkääkään.

    • Anonyymi

      Valeprofeetta yrittää kuitenkin vieläkin kirjoitella palstalle. No siinähän yrittää, hänet tunnistetaan heti. Ei ole ystäviä valeprofeetalla ja Pyhä Henki on hänet hylännyt vuosia sitten. Jäljelläon katkera vanha mies joka luulee olevansa jotakin.

    • Anonyymi

      Suni on pahasti häiriintynyt mt-ongelmainen, vihan vallan sitoma, siksi paholaisen hyvä apuri!!

    • Anonyymi

      Nyt näkyy enemmän kuin kauheasti, missä määrin Jumalan hylkäämä ihminen on!
      Hän pilkkaa enemmän kuin osaisi ajatella?

    • Anonyymi

      Niin näkyy. Kirouksen päälleen vetänyt...

    • Anonyymi

      Valeprofeetta on edelleen palstalla. Älkää häntä seuratko, turhaa vanhaa ukkoa.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe