Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)
Tämä on Osa 3.
Edelliset:
(Osa 1)https://keskustelu.suomi24.fi/t/17100627/jumala-ei-kutsunut-teuvo-sunia-palvelukseensa--
(Osa 2) https://keskustelu.suomi24.fi/t/17101589/jumala-ei-antanut-tyokaskya-teuvo-sunille--(osa2)
Tutkimuslähde on Sunin Profiilin teksti, https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni
LÄHDE on JULKISTA tasoa, tämä kannanotto on samassa JULKISUUDEN kategoriassa, eikä hyvien journalististen tapojen vastainen. Yhdenvertaisen sananvapauden mukaan.
Kun Suni esittää asiaansa sekä tällä, että muutamilla muilla uskontopalstoilla, ovat YHDENVERTAISESTI kannanotot hänen tapauksestaan loogisia ja luvallisia. Julkisesti.
(Tämä analyysi ja ”koettelu” perustuu vain Sunin julkaisemiin OMIIN sanoihin, teksteihin.)
Tämän OSA 3 aineisto on työn alla, ja nousee otsikoihin tuonnempana.
Osat 1-2 ovat johdantoa, jos joku tahtoo tutustua?
Syitä, miksi Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)
66
762
Vastaukset
- Anonyymi
Tutkimuksillasi on lähinnä vessapaperen arvo, ja sekin on yläkanttiin arvioitu.
- Anonyymi
No, tuo on juuri niitä kateellisia tapauksia, jotka eivät itse osaa kirjoittaa muuta kuin pari lausetta nettipalstalla! Pitää ymmärtää kadehtijoita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, tuo on juuri niitä kateellisia tapauksia, jotka eivät itse osaa kirjoittaa muuta kuin pari lausetta nettipalstalla! Pitää ymmärtää kadehtijoita...
Heh heh, kalikka siis kalahti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla psyykkisiä ahrhoja, näet kalikoitakin! Hae ihmeessä apua mt-ongelmiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla psyykkisiä ahrhoja, näet kalikoitakin! Hae ihmeessä apua mt-ongelmiin!
No, työnnäppä ne "ahrosi" vaikkapa h.......i🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, se kommennttisi olikin niin typerä , kuin "ahroja"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, en ole ainakaan nähnyt mustia lentäviä kissoja. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä mustista lentävistä kissoista on näilä pastoilla paljon kirjoiteltu. Olisi mielenkiintoista tietää tämä tarina tarkemmin. Olen kiinnostunut kaikista yliluonnollisista ilmiöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuiko pahastikin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuiko pahastikin??
” Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Minun sieluni noudattaa sinun todistuksiasi, ja suuresti minä niitä rakastan.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”
Ole hupsimatta. Sinut on tehty tasan tarkkaan samalla menetelmällä, kuin kaikki toisetkin. Isäs ja äitis sinut teki, ei se sen ihmeellisempää ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Ihminen on kuin tuulen henkäys, hänen päivänsä niinkuin pakeneva varjo.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. -”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa, sinun, joka olet asettanut valtasuuruutesi taivaitten ylitse!”
- Anonyymi
Sama arvo on valokopioista kyhätyllä "kirjalla", jonka kokosi tunnettu valeprofeettamme. Silläkin voi pyyhkiä, eikä mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen on Jumalan luomistyöstä huipentuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hupsimatta. Sinut on tehty tasan tarkkaan samalla menetelmällä, kuin kaikki toisetkin. Isäs ja äitis sinut teki, ei se sen ihmeellisempää ollut.
Sinunko äitisi suunnitteli ja rakensi isäsi kanssa esim sydämen, maksan, silmät, munuaiset??? Melkoisia neroja! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan lupaukset ovat ihania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä sitä jumalattoman ”viisautta”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Hän riemusaatossaan
käy aasi ratsunaan.
Näin hallitsija taivaan
alhaalla kulkee aivan.
Nyt Herrallesi kanna
ylistys, hoosianna!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isänsä istuimelta
hän kaiken vallan saa.
Hän Hengellänsä ohjaa,
valollaan valloittaa.
Ja valtakunta Herran
on vahva, voittaa kerran.
Siunattu olkoon hän,
ken meille tuo elämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tahdon sanoin niin kuin töin
ylistää rakkauttas
ja kiittää päivin, kiittää öin
näin suurta laupeuttas.
Virteni lakkaamatta soi
niin heleästi kuin se voi
ja laulaa armostasi.
Muun kaiken ennen unohdan
kuin rakkautes, kalleimman
kaikista lahjoistasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha vai niin, että kissoista nyt on puhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. -”
Niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Hän riemusaatossaan
käy aasi ratsunaan.
Näin hallitsija taivaan
alhaalla kulkee aivan.
Nyt Herrallesi kanna
ylistys, hoosianna!”Ihan nyt hiukan otetaan toi juutalainen Hoosianna lestojen ajan tajuun nämä ei käy mitenkään että Hoosianna laulua luritteli sen ajan juutalaiset kun Jeesus ratsasti valkoisella hevosella sisään kaupunkiin ( vanhojen muurien ja portit ) siellä silloin ihmisenä ja nämä samat huutelijat ristiin naulitsi Jeesuksen kohta ilmestyi Juudas ja ruoskat ja tämä joukko huusi ristiin naulitse. Jos teistä tuntuu että historian järjestys on jotenkin sekaisin ollut jo kauan siitä voi kääntyä parannukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isänsä istuimelta
hän kaiken vallan saa.
Hän Hengellänsä ohjaa,
valollaan valloittaa.
Ja valtakunta Herran
on vahva, voittaa kerran.
Siunattu olkoon hän,
ken meille tuo elämän.Vapaamuurarit
- Anonyymi
Aloittajan aloitus, samoin kun muutkin aloitukset ovat selkeitä ja laadukkaita.
Näkee, että ihminen on kirjoittanut muutakin kuin pari sanaa nettipalstoilla.
Ja tuntee Raamatun - hyvin!
Vessapaperia saa kaupasta edullisesti, mutta Aloittajan aloituksia luetaan ilmaiseksi sadoittain.
Näkee, ettei hän voi olla pelkkä anonyymi nettikirjotttaja (eikä olekaan!) mutta täällä on ihan viisasta kun en nosta itseään NImeltä, niinkuin Suni...- Anonyymi
Etköhän sinä siellä perukalla ole tarpeeksi tunnettu. Kirjoittelitpa, tai olet kirjoittelematta näille pellepalstoille.😂
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
miksi itse kirjoitat pari lausetta pellepalstoille.. hä
- Anonyymi
"pari lausetta pellepalstoille.. hä"
- Anonyymi
Aloituksen jatkoa on tulossa. . .
- Anonyymi
Tuskimpa kukaan jaksaa korujasi lukea, mutta jos se on sinulle terapiaa, niin kirjoittele pois.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa kukaan jaksaa korujasi lukea, mutta jos se on sinulle terapiaa, niin kirjoittele pois.😊
Sorry, mutta saako kysyä, onko sulla jokin lukihäiriö taikka heikkotehoiset silmälasit?
Kyllä tämän aloittajan aloituksia luetaan. Enemmän kuin yksi kerta....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita–(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!
Mut asiasta seuraavaan: Kerro MITÄ aloituksia olet itse julkistanut?
Niin tsekataan montako lukijaa on näkynyt?
Jos et ole YHTÄÄN aloitusta edes avannut, niin...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, mutta saako kysyä, onko sulla jokin lukihäiriö taikka heikkotehoiset silmälasit?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17068070/jumalan-hengen-ilmoitusta-sunille-6-8-2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026620/raamatun-aarteita–(osa-2)---jeesus-kutsuu-turvaan-tuhon-alta!
Jos et ole YHTÄÄN aloitusta edes avannut, niin...?Mitä se sinulle kuuluu montako aloitusta olen tehnyt? Vai teetkö niistäkin jotain naurettavaa "tutkimusta."🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole YHTÄÄN aloitusta edes avannut, niin...?Tuon kirjoitusvirheen olisi hiemankaan sinua älykkäämpi osannut käsittää, mitä sillä tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu montako aloitusta olen tehnyt? Vai teetkö niistäkin jotain naurettavaa "tutkimusta."🤣
Jospa nyt vain näyttäisit TAITOSI? Muutakin kuin muutamaa lausetta ja hymiönaamoja?
Me lukijat tahdomme katsella!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu montako aloitusta olen tehnyt? Vai teetkö niistäkin jotain naurettavaa "tutkimusta."🤣
Harmittaako kun sinun juttusi ei näy, niitä ei lueta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako kun sinun juttusi ei näy, niitä ei lueta?
Ihan kuule harmittaa muutenkin. Tämä "elämä" Jeesuksessa
Aina olo on alasti ja yksin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa nyt vain näyttäisit TAITOSI? Muutakin kuin muutamaa lausetta ja hymiönaamoja?
Me lukijat tahdomme katsella!!Niinpä! Mutta älä välitä tuosta pilkkaajasta. Sillä ei ole mitään arvokasta sanottavaa. Irvailee vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Mutta älä välitä tuosta pilkkaajasta. Sillä ei ole mitään arvokasta sanottavaa. Irvailee vain.
Enimmäkseenhän nuo uskien kommentitit ovat luokkaa: Kiitos jeesukselle, kunnia jumallale. jeesus sovitti syntisi, aamen hallelujaa jne. sitten on tämä (nämä) raamatunlauseiden kanssa leikkivät jotka ovat opetelleet jopa kopioi/ liimaa toiminnon. Miten niihin voi muuten reagoida, kuin nauramalla.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enimmäkseenhän nuo uskien kommentitit ovat luokkaa: Kiitos jeesukselle, kunnia jumallale. jeesus sovitti syntisi, aamen hallelujaa jne. sitten on tämä (nämä) raamatunlauseiden kanssa leikkivät jotka ovat opetelleet jopa kopioi/ liimaa toiminnon. Miten niihin voi muuten reagoida, kuin nauramalla.😂
Naua ihmeessä niin että vatsa paukkuu!
Ja kirjoita muutama sana ja muista aina liitää HYMIÖ!
Lycka till!
Siis_ etä OSAA kirjoittaa MITÄÄN? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naua ihmeessä niin että vatsa paukkuu!
Ja kirjoita muutama sana ja muista aina liitää HYMIÖ!
Lycka till!
Siis_ etä OSAA kirjoittaa MITÄÄN?Olit siis noin kiihdyksissä kommentistani, että tekeleesi on täynnä kirjoitusvirheitä. Onko koulunkäyntisi jäänyt kesken, vai mistä noin alkeellinen kirjoitustyylisi johtuu?🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Mutta älä välitä tuosta pilkkaajasta. Sillä ei ole mitään arvokasta sanottavaa. Irvailee vain.
Aivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta on arvokasta olla pilkkaaja? Häpeä.
- Anonyymi
Onkohan valeprofeetta itse asialla vai joku onneton apulainen?
- Anonyymi
Eihän sillä valheprofeetalla OLE kaveretia!
Kertoi että joskus oli FB:ssa noin 500 seuraajaa, mutta sai vain 3 kaveria.
Sitten FB suljettiin...
Ja kertoi kerran, että on 33 vuotta etsinyt "samanhenkistä" kaveria, mutta yhtään ei ole löytynyt!
- Anonyymi
On työn alla sisältö tähän aloitukseen, mutta on tullut muuta kirjoittamista.
Kaikki aikanaan! - Anonyymi
Oikeastaan ne syyt on Jumalan taholta tuotu esille jo kesäkuussa 2021.
Mutta TIETENKIN Suni pilkkasi ja herjasi ilmoitusten tuojaa, sanoi "saatanan anonyymiksi". (Kaikkihan Sunille ovat "saa---ta noita"...
Mutta nyt? Liki 3 kk myöhemmin? On kaikille katselijoille päivänselvää, ettei JUmalalla ole mitään yhteyttä eikä yhteistyötä Sunin kanssa. Eikä toisin päin. Suni todistaa OMIN sanoin sen, että on täysin paatunut ja pinttynyt pahuuden palvelija.
Ikävä asia..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17106033/ilmoitusta---kenelle---ja-miksi - Anonyymi
Ei tosiaankaan ole!
- Anonyymi
Kaikki näiden palstojen käyttäjät ymmärtävät, MIKSI Jumala joutui lopuksi hyölkäämään Sunin?
Jumala ei tee virheitä. Hän on Totuus. - Anonyymi
Älä sinä Teuvoa arvostele.
Teuvo on Jumalan kaikkein paras kaveri.
Jumalalla on pitkä muisti.- Anonyymi
Valeprofeettasi ei ole muuta kuin vanha vihainen mies. Sellaisia on 30 tusinassa.
- Anonyymi
Huonostipa on asiat Jumalalla, jos ei tätä parempaa kaveria löydy! Mutta toisaalta, Jumala ei tarvitse kaveria Maan päältä. Varsinkaan valeprofeettoja. Jumala on Jumala.
- Anonyymi
Juurikin noinikkäästeen!
- Anonyymi
Jumala on totisesti valeprofeetan hylännyt. Siinä ei viha ja herjaus auta pätkääkään.
- Anonyymi
Valeprofeetta yrittää kuitenkin vieläkin kirjoitella palstalle. No siinähän yrittää, hänet tunnistetaan heti. Ei ole ystäviä valeprofeetalla ja Pyhä Henki on hänet hylännyt vuosia sitten. Jäljelläon katkera vanha mies joka luulee olevansa jotakin.
- Anonyymi
Suni on pahasti häiriintynyt mt-ongelmainen, vihan vallan sitoma, siksi paholaisen hyvä apuri!!
- Anonyymi
Nyt näkyy enemmän kuin kauheasti, missä määrin Jumalan hylkäämä ihminen on!
Hän pilkkaa enemmän kuin osaisi ajatella? - Anonyymi
Niin näkyy. Kirouksen päälleen vetänyt...
- Anonyymi
Valeprofeetta on edelleen palstalla. Älkää häntä seuratko, turhaa vanhaa ukkoa.
- Anonyymi
Kun taas Teuvo Hakkaraiselle pyhät henget neuvoivat huoltamaan sirkkeli-sahan teränsä fiinimpään kondikseen.
Pirskatti kun pitäis sahauttaa puiseen vesialukseen tarvittavat venelaudat.
Se on millintarkkatoimitus. Mut me luotamme Teuvoon, sahuri ykköseen meän paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982