Voiko käydä niin

Anonyymi

Että joudut friendzonelle miehen kanssa johon olet rakastunut?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä jos miestä ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Tottakai ja miehet joutuu usein.

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla kumppani löytyy eikä joudu friendzonelle.

      t viinamies

    • No jos parisuhde loppuu, niin kyllä. Mutta kaverina kyllä meinaan pitää kaikesta huolimatta, jos niin kävisi. On sentään lasten isä, ei kuka tahansa jolppi.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut rakastunut.

    • Anonyymi

      Ruma nainen

    • Anonyymi

      Kerran jouduin naisen kanssa zonelle ja sit pari viikon päästä pyysin sitä jäkis matsiin niin ei lähtenyt eikä ole pitänyt yhteyttä. Ei sii shalua olla frendikään, piti kai mua liina rumana. Jos joutuu zonelle niin mies on liian ruma naisen mielestä eikä se halua seurustella edes kaverina.

    • Anonyymi

      Kunpa joutuisinkin!

    • Anonyymi

      EIi ei ikinä voi mitenkään niinkäydä, no poikkeuksena jos mies on joku yliopiston professori, progressiiviinen pedofiili tai tutkija joka hutkii pippeliään :D

    • Anonyymi

      Ei voi. En ole ystävä entisille enkä sellaisille, joihin tunnen rakkautta. Rupea itseäni huijaamaan.

    • Näin miehenä puhun tietysti siitä miten tyytyy ystävyyteen naisen kanssa...

      Tottakai. Minkäs sille voi, sillä sitten mennään.

      Paras oli, kun aikoinani tutustuin ex-tyttöystävän uudempaan mieheen. Ensinnäkin meistä tuli hyvät ystävät. Jossain vaiheessa he muuttivat olosuhteiden takia jopa luokseni asumaan. Kun he menivät naimisiin, olin tietenkin kutsuttuna mukana.
      Lopulta me kuljettiin tosi paljon kolmistaan.
      Olin edelleen kovin ihastunut siihen naiseen, mutta tilanne kun oli mikä oli, niin tällä sitten mentiin.
      Sille miehelle totesin, et miks mun pitäis olla sulle jotenkin vihainen. Ei mulla sen naisen kanssa mennyt poikki hänen takiaan, hän tuli kuvioihin vasta myöhemmin.
      Lisäksi meitä yhdistää ainakin se, että meillä on samanlainen naismaku.

      Olen muuten ollut toisenkin ex-tyttöystävän häissä. Ja silloinkin kutsuttuna.
      Ihan kavereita olin heidänin kanssa, mutta sen isompaa ystävyyttä siitä ei tullut.

      Sitten on tietenkin näitä, että olen ollut tosi ihastunut, mutta kun nainen ei ole halunnut seurustelua (mun kanssani), niin minkäs sille voi. Kavereita voi silti olla.

      Mä en ole mitenkään mustasukkainen ihminen.
      Sekään ei kyllä ole sitten välttämättä hyvä juttu. Lapseni äiti syytti mua siitä, etten ollut vahtinut häntä tarpeeksi mustasukkaisesti. Olisi kuulemma pitänyt.
      Musta ei. Mun mielestäni aikuisen ihmisen pitää ihan itse tietää mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2827
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1696
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe