Aivastatteko koskaan mahdollisimman kovaäänisesti? Minä aika harvoin, useammin on tukahdutettuja aivastuksia.
Kova aivastus
41
522
Vastaukset
- Anonyymi
Tavoitteena on, että järven toisella puolella kuulevat, kun saunan kuistilta aivastan.
- Anonyymi
tavoitteena että saan häädön kerrostaloasunnosta
- Anonyymi
tavoitteena että vaimo putoaa sängystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavoitteena että vaimo putoaa sängystä
tavoitteena että pääsen työkyvyttömyyseläkkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavoitteena että pääsen työkyvyttömyyseläkkeelle
tavoitteena että eduskuntatyöryhmä kuulee hätäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavoitteena että eduskuntatyöryhmä kuulee hätäni
tavoitteena taistella koronaa vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavoitteena taistella koronaa vastaan
tavoitteena aivastuksen olympikulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tavoitteena aivastuksen olympikulta
tavoitteena lopettaa aivastelu
- Anonyymi
Hyvä kysymys, kyllä aivastan niin kovaa kun lähtee...vapautuneesti, antauten kehon paineisiin.
- Anonyymi
Harvoin ja silloin tarkoituksena on lähinnä säikäyttää läsnäolijoita, jotka eivät huomaa sitä ennakkoon, minkä jälkeen olen kuin muina miehinä. Hetken ilkikurinen hupi(ni). - cu-
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tuota täytyykin sopivan tilaisuuden tullen testata
Suosittelen. Saat siitä tyytyväisen mielen. - cu-
- Anonyymi
Kyllä sen pitää soida kuin pasuuna.
- Anonyymi
sä oot iha kamala ihminen
ei noin saa aivastaa!
teet ihan typerästi ny
lopeta se hiljainen pierusi Pyrin aivastelemaan hillitysti. Kovaa aivastaminen säikyttää aivan taatusti kenet tahansa, mut ainakin. Hyppään kattoon joka kerrta, kun ukko pärskäyttää.
- Anonyymi
*hyväksyvä kettukatse*
Anonyymi kirjoitti:
*hyväksyvä kettukatse*
No, kukin tavallaan. Mutta pidättelystä voi tulla ongelmia, kuten tuossa alemmassa viestissä jo todettu.
pujotteIija kirjoitti:
Kannattaa koittaa myös mahdollisimman kovaäänisesti
On kokeiltu. Meinaa ikkunatkin lentää pellolle.
elisakettu kirjoitti:
On kokeiltu. Meinaa ikkunatkin lentää pellolle.
Tai limat ikkunaan :D
pujotteIija kirjoitti:
Tai limat ikkunaan :D
Sekin vielä. *katselee epäluuloisena ikkunoita*
- Anonyymi
Aivastakaa vapaasti joskaan ei muita päin. Se avaa hengitysteitä ja keuhkorakkuloita. On tarkoitettu ihmisen kuonanpoistoksi kuten pieru.
Jos tukahduttaa aivastuksen, saattaa katketa verisuonia silmistä ja päästä. Liian äkillisen paineen aiheuttaminen ei ole elimistölle hyväksi. Ei ainakaan sydänsairaan sydämelle, enkä tarkoita rakkaudesta särkyneitä sydämiä. - Anonyymi
Joo no jo tulevaa aivastusta ei tosiaan kannata pidättää, voi joskus harvoin puhkaista tärykalvon, aiheuttaa verenpurkauman silmään, palleaongelmia tai jopa puhkaista verisuonen aivoissa.
Ja joillain aggressiivisia aivastuksia, jotka voivat johtaa virtsankarkailuun, niskavammoihin, päänsärkyihin ja jopa aivohalvauksiin.
Aivastus poistaa allergeeneja, mutta myös auringonvalo, jotkin lääkkeet, syöminen,epilepsia
Aivastus on vähän arvoitus
IL/ onko aivastuksen pidättäminen vaarallista
No korona-aikana niitä nyt yrittää hillitä kyllä tavallista enemmän ihmisten ilmoilla. - Anonyymi
Vain kotona yksin ollessa. Samaa toivoisin muilta. Eilen humalaisen pariskunnan mies aivasteli "ilman hihaa" hotellin aulassa ja rouva hihitteli vieressä. En mitään sankarihohtoa löytänyt tuosta teosta. Ihan selvää, nuo rajoitukset, jos osa noin välinpitämätön kestävän muista.
Aina, kuin hevonen. Aivastan paidan alle tai paperiin. Tai hihaan.
pujotteIija kirjoitti:
Pitääkö aivastuksen jälkeen vaihtaa rintsikat?
Ei tartte. Ei lennä varvin kanssa.
- Anonyymi
Aivastelen aina kovaäänisesti, sillä aivastukseni tulee sillä kovalla volyymilla aina.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, tai siis kovalta
Minun suvussa on kovaan ääneen aivastelevia, en ole suinkaan ainoa enkä edes kovaäänisin! :D
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, tai siis kovalta
Aivastuksen nopeus voi olla 16km/h, jopa enemmän.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aivastaminen
- Anonyymi
Minulla on isot keuhkot ja aivastan hyvin kovaa. Olen saanut asiasta monesti valituksia ja uskon, että ne eivät ole aiheettomia, varmasti kanssaihmiset säikähtävät.
Aivastan hihaan tai paperiin, mutta ilmavirtaa ei saa väkivalloin kädelä estää, silloin voi jokin sisällä revetä. Niin minulle on opetettu. No vähän riippuu... joskus tulee oikein puuska ja sit tulee miten tulee.
Kovan aivastuksen tukahdus sattuu, siks päästän usein ihan sellaisenaan kun tulee. 😬
Mutta jossain tietyissä tilanteissa hidastan kivusta huolimatta... ei kehtaa parkaista perseenpohjasta vaikka kaupassa. 😬Joskus systeriä sivastutti ruokspöydässä mummolassa... vetäis vähän osan pois, niin persuus rusahti sitten. Meikä nauroi kollonaurua ja vähän muutkin, mutta ulos se tulee aina tavallaan. 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628