Elämän kolhuista huolimatta...

Anonyymi

Haaveilen joskus vielä päätyväni parisuhteeseen. Luottamus ja rehellisyys ne kaksi tärkeintä. Ulkoilu ja retkeily olisi mukava yhteinen harrastus niin kuin myös koti-illat kokkailun ja leffan merkeissä. Kavereita ei tarvisi unohtaa ja omakin aika on tärkeää. Onko tämä lähes 40v naisen toive täysin mahdoton nykypäivänä toteuttaa?

27

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuskin...

      Tähän nettiaikaan vaan on niin paljon provoilua ja jonninjoutavaa shaibaa, että niihin ei kannata takertua.

      Vieläkin ja varsinkin juuri nyt olen sitä mieltä, että toisen voi löytää, kun ensin etsii itsensä, sitten tietää sen mitä js miten etsiä. 😊👌

      • Anonyymi

        Toivotaan 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan 🙂

        Eipä sitä tarvitse yksin toivon varaan jättää. Ota ohjakset ja tee se todeksi. 😄👌


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Eipä sitä tarvitse yksin toivon varaan jättää. Ota ohjakset ja tee se todeksi. 😄👌

        Niin... alku aina hankalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... alku aina hankalaa.

        Lopussa peli seisoo. Eiku kiitoshan se olikin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... alku aina hankalaa.

        Mikään ei ole helppoa... muuten jengi trkis aina mitä haluaa.. mutta ne loistaa, jotka ei oio mutkia, vaan tietää mitä tekee ja halu on voima. 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        Mikään ei ole helppoa... muuten jengi trkis aina mitä haluaa.. mutta ne loistaa, jotka ei oio mutkia, vaan tietää mitä tekee ja halu on voima. 😊

        Mutta jos ja kun tutustuu itseensä, se mitä sitten lopulta etsii, ei olekaan sitä mitä nyt toivoo. Siihen pitää voida valmistautua, ottaa vastaan mitä tulee, ennakkoluulottomasti. 😊


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mikään ei ole helppoa... muuten jengi trkis aina mitä haluaa.. mutta ne loistaa, jotka ei oio mutkia, vaan tietää mitä tekee ja halu on voima. 😊

        No ei ole, eikä tieten pidäkkään olla, mutta vois joskus vastustaa vähemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole, eikä tieten pidäkkään olla, mutta vois joskus vastustaa vähemmän.

        No mikä se lopulta sitten on mikä vastustaa, se mitä on tulossa vai itse joka haluu jotain, mistä ei edes oikeesti tiedä mitään? 🤔

        Joskus luovuttaminen näyttää enemmän kuin vänkääminen vastaan...

        Vaikea pukea sanoiks, mutta yritin. 😊

        Etsi kuitenkin keinoja, uusia tapoja, kyseenalaista ja tee...😊

        Jos todella haluat ja uskot. 😊


    • Anonyymi

      Ajattele niin että se on mahdollista, niin silloin uskot niin tapahtuvan.

    • Ei kai, jos löytyy sopiva ihminen kumppaniksi. Joka jakaa haaveesi ja tukee niissä.

    • Jossain vaiheessa pitää sinne ravintolaan kuitenkin mennä. Suomessa ei ole ravintolaa tehokkaampaa pariutumispaikkaa.

      • Anonyymi

        Sitten pitäisi vaihtaa paikkakuntaa. Tämä on ainakin niin pieni kaupunki ettei näissä ravintoloissa paljon kasvot vaihdu. Samat juopaleet joka kerta edustamassa.


      • Onko Markku Peltola sukua? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitäisi vaihtaa paikkakuntaa. Tämä on ainakin niin pieni kaupunki ettei näissä ravintoloissa paljon kasvot vaihdu. Samat juopaleet joka kerta edustamassa.

        No johan ongelma monimutkastui. :P


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Onko Markku Peltola sukua? :)

        Ei oo, kuis sulla tommonen mieleen tuli?


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ei oo, kuis sulla tommonen mieleen tuli?

        Katsoin sun kuvaa ja tuli Markku mieleen. :)



      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Katsoin sun kuvaa ja tuli Markku mieleen. :)

        Vaimon avulla napattiin munsta selfie. Hänen mielestään näytin tossa koiralta ja ehdotti kuvatekstiksi "VUH !"

        Boheemina tykkään olla rähjäinen.



      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Vaimon avulla napattiin munsta selfie. Hänen mielestään näytin tossa koiralta ja ehdotti kuvatekstiksi "VUH !"

        Boheemina tykkään olla rähjäinen.

        Heh, en näe koiraa mutta rouvalla saattaa olla silmää. :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mä yritin olla Tom Cruisen näköinen. Yritin myös hymyillä kuvatessa, mutta tuli tyhmä olo, kun virnuilin kameralle. On tää vaikeeta :P

        Heheh, kuva on hyvä just noin. :P


    • Anonyymi

      Kuten sanoit kaverit tärkeitä niin miksi et pariudu kaverisi kanssa vai onko kaverisi ex puolisoita vai mitä hihhuleita eli panoja ja seksikavereita no valitse heistä yksi omaksesi

      • Anonyymi

        Kaverit on kavereita ja perheellisiä.


    • Anonyymi

      Ihan mahdotonta toteuttaa noi sun toivees. Naiset usein haluaa viinamiehen joka retkeilee baareissa aina.
      Itse ulkoilen, retkeilen , kalastanja veneilen paljon. Käyn keväisin siikaa onkimassa yhdessä saaressa ja siellä on mukavaa aina. Nuotio pystyyn ja voi grillata samalla kun onkii siikaa. Koti-iltoja vietän enkä baareissa ole käynyt yli 14 vuoteen. Leffoja en katsele, nykyän ei tule mitään leffoja jotka kiinnostais. Kokkailen paljon kalaa koska kalastan paljon. Ahven ja siika on hyvää ja sitä saan merestä. Kalastus on mukavaa ja mun aika meneekin aika pitkälti siinä.

      • Anonyymi

        Sen olen huomannut itsekkin että mahdottomalta vaikuttaa. Viinamies ei kiinnosta ja baareissa en viihdy. Vietän aikaa mieluummin kotona ja myös retkeily kiinnostaa.


    • Muistathan itsekin olla luotettava ja rehellinen ☺️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe