Oi voi sentään

Anonyymi

Huomenna pitää vaihtaa pyörän rengas tyttöystävän pyörään koska se ei osaa. Pitää myös käydä ostamassa se rengas.

50

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on miesten töitä parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Eipä ole paha nakki no tietysti vaivaa joutuu näkemään kun joutuu lähtemään renkaan ostoksille ja nainen lähtee mukaan ostoksille niin se päivä menikin siinä ja saa käydä kaupasta kauppaan voi voi sentään

    • Anonyymi

      Minä naisena ainakin osaan vaihtaa itse omat renkaat. Avuton on tyttöystäväsi.

    • Anonyymi

      No onpa iso homma... Enemmän tuhlaat aikaasi täällä voivotellessasi. On ihmisillä pienet murheet, joista saavat elämää suurempaa ongelmaa. Eikö sinunkin pitäisi mennä huomenna töihin? Olisit käynyt hakemaan sen uuden kumen ja vaihtanut sen jo tänään. Sitten vielä sellainen juttu, että ihmisistä käytetään hän-muotoa ja eläimistä se. Et paljoa arvosta naistasi.

      • Anonyymi

        En halua olla ilkeä mutta mikä on kume tai kumen ei ymmärrä


      • Anonyymi

        Pyöräkauppa oli kiinni joten ei voinut edes ostaa rengasta. Kauppa aukee vasta 10.00 tänään.
        Kyllä se on iso homma naiselle vaihtaa rengas koska on 21 vaihdetta fillarissa ja sitä päällis rengasta on vaikeaa saada irti, ei nainen sitä osaa ja sitten koko rengas pitää laittaa takas niin se ei ole helppo homma kun vaihteita on paljon ja se ei helpolla mene ja siinä pitää jarrupalatkin irrottaa, siihen tarvii kuusiokolo avainta eikä nainen tiedä edes mikä se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräkauppa oli kiinni joten ei voinut edes ostaa rengasta. Kauppa aukee vasta 10.00 tänään.
        Kyllä se on iso homma naiselle vaihtaa rengas koska on 21 vaihdetta fillarissa ja sitä päällis rengasta on vaikeaa saada irti, ei nainen sitä osaa ja sitten koko rengas pitää laittaa takas niin se ei ole helppo homma kun vaihteita on paljon ja se ei helpolla mene ja siinä pitää jarrupalatkin irrottaa, siihen tarvii kuusiokolo avainta eikä nainen tiedä edes mikä se on.

        Ei ne kolme takaraatsta ny mitenkään renkaan poisottoa vaikeuta. Helpompihan se on kuin vaihteettomalla pyörällä.

        Ongelmaksi voi muodostea se, että onko niitä renkaita myynnissä.
        Uutisissa oli vähän sellaista juttua ettei välttämättä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräkauppa oli kiinni joten ei voinut edes ostaa rengasta. Kauppa aukee vasta 10.00 tänään.
        Kyllä se on iso homma naiselle vaihtaa rengas koska on 21 vaihdetta fillarissa ja sitä päällis rengasta on vaikeaa saada irti, ei nainen sitä osaa ja sitten koko rengas pitää laittaa takas niin se ei ole helppo homma kun vaihteita on paljon ja se ei helpolla mene ja siinä pitää jarrupalatkin irrottaa, siihen tarvii kuusiokolo avainta eikä nainen tiedä edes mikä se on.

        Miksi ne jarrupalat pitäs irrottaa?? Kyllä kai se kumi tyhjänä siitä välistä menee.


    • Anonyymi

      Onpa uuno tyttöystävä!

      • Anonyymi

        No ei se uunouksista johdu vaan että myydään niin heikkoja kumeja että aina puhki miksi tehtaat tekee huonoja kun hyviäkin voisi tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se uunouksista johdu vaan että myydään niin heikkoja kumeja että aina puhki miksi tehtaat tekee huonoja kun hyviäkin voisi tehdä

        Eiku ei osaa ite!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku ei osaa ite!

        Ei naisten tarvikkaan osata niin sitä varten miehet ovat


    • Anonyymi

      Pitää vaihtaa tyttöystävä

    • Anonyymi

      No sehän on kiva, että autat häntä. Vaihteiden asentaminen voi olla yllättävän konstikasta ja sisäkumeissa on noin kymmenen eri vaihtoehtoa venttiileissä ja kaikki tarvitsevat omanlaisensa pumpun.

      En ymmärrä, miten jotkut naiset saavat miehet tekemään kaiken puolestaan ja ostamaan itselleen satojen tuhansien autot, vaatteet, talot ja matkat!

      Kunnioitan tätä kykyä.

      Itse en ole koskaan saanut miehiltä ikinä mitään, en edes joulu-tai syntymäpäivälahjoja. Olen joutunut itse kertomaan lähes aina mitä haluan ja se vähän pilaa koko homman.

      Miehet eivät halua antaa minulle edes munaansa, vaikka itse haluavat seksiä kanssani!! Treffikutsusta nyt puhumattakaan!

      Ainoa mitä miehiltä saan, on lapsellista ja kapinamielistä nikottelua ja vihaa kun en tajua olla ihastuttavan avuton ja jatkuvasti vaativa tavalla joka kohottaa miehistä egoa.

      Sellaisia naisia miehet kunnioittavat ja heille ostetaan miljoonalukaalit ja valaan kokoiset turva-autot.

      Ja vaihdetaan kumit lennossa. Oma pyöräni on vieläkin rikki, vaikka kahdelta mieheltä pyysin apua sen laittamiseksi. Toinen kieltäytyi ja toinen hoisi homman niin hätäisesti, että vaihteet lakkasivat toimimasta.

      Olen vähän katkera nyt. Ei kannata ihmetellä, jos nyt pohjoisesta tuulee ja toivotan hyvää matkaa Korkeasaareen, tack so mycket vaan.

      Mut onneksi miehillä on maailma täynnä hyviä näyttelijättäriä ja reiluja kaverinaisia joilla ei ole muuta tekemistä kun runkata puhelintaan ja esittää miesten mieliksi, niin saan itse olla rauhassa lihava ja punainen.

      🌚👎

      • Anonyymi

        Juuri niin, uusissa fillareissa sisäkumeissa on pikaventtiili ja niitten pumput maksaa jo 30 euroa ja niihin on vaikeaa saada ilmaa. Piti joskus vaihtaa sisäkumi tavalliseen jossa on tavallinen venttiili ja tyttöystävä osti uuden fillarin niin nyt ulkokumissa halkeama ja se pitää vaihtaa uuteen. Sitten pitää jarrupalat irrottaa ja niitä pitää säätää uudelleen aina kun rengas irrotetaan ja pitää jarruvaijeria löysätä tai kiristtää. Siinä on monta juttua eikä naiset osaa tehdä sitä.


      • Anonyymi

        Sain vähän aikaa sitten kuulla että puolituttavan (nuori nainen) kaveri lähtee Amerikkaan lätkävaimoksi. Siinä onkin sellainen ammatti, että miestä täytyy osata miellyttää. Aivan varmaan on hyvä suihinottaja ja kireä pillu.

        -kvm-


      • Anonyymi

        Väärin meni.
        Minulla on 12 euron pumppu millä saa ilmaa kaikkiin erilaisiin pyörän venttiileihin. Tarvittaessa jopa auton renkaaseen.
        Jos pyörässä on ratasvaihteet, ei niiden kanssa tule mitään gelmaa. Typerä kappavaihde on sit eri juttu, mutta senkin kanssa pärjää kun ei koske siihen ketjuun mikä menee kapan sisään.
        Jos on levyjarru, ei vaadi mitään. Vannejarruakaan ei tarvi säätää kun täyttää renkaan vasta sitten kun se on paikoillaan. Fiksu pärjää vähemmällä säätämisellä. Vai onko se laiskuus mikä helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, uusissa fillareissa sisäkumeissa on pikaventtiili ja niitten pumput maksaa jo 30 euroa ja niihin on vaikeaa saada ilmaa. Piti joskus vaihtaa sisäkumi tavalliseen jossa on tavallinen venttiili ja tyttöystävä osti uuden fillarin niin nyt ulkokumissa halkeama ja se pitää vaihtaa uuteen. Sitten pitää jarrupalat irrottaa ja niitä pitää säätää uudelleen aina kun rengas irrotetaan ja pitää jarruvaijeria löysätä tai kiristtää. Siinä on monta juttua eikä naiset osaa tehdä sitä.

        Höpö höpö. Et vaan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain vähän aikaa sitten kuulla että puolituttavan (nuori nainen) kaveri lähtee Amerikkaan lätkävaimoksi. Siinä onkin sellainen ammatti, että miestä täytyy osata miellyttää. Aivan varmaan on hyvä suihinottaja ja kireä pillu.

        -kvm-

        Mullakin on todella kireä pillu ja tykkään imeä munaa, muttei se riitä, koska miesten täytyy saada tuntea itsensä naista paremmaksi ja se nyt vaan on tosiasia, että harva mies minun kanssa pystyt kilpailemaan kokonaisvaltaisesti ja tämä heitä hiertää jo vaistonvaraisesti. Ärsyttäväksi tässä sekin, etten ole edes mikään tasapäistäjä, vaan hyväksyn luonnollisen miehisyyden, mikäli se ei ilmenemisellään loukkaa omia ihmisoikeuksiani👌

        En kuitenkaan varsinaisesti valita, en ikäpäivänä vaihtaisi osaani. Varmasti lätkävaimon työ on 24/7 ja vaatii vahvoja kasvolihaksia.

        Olisi vaan ilahduttavaa, että miehet joiden kanssa alan olisivat edes sen verran kaukonäköisiä, että tajuisivat arvostaa ja egolle riittäisi paisutteeksi se, että olen heidän naisensa.

        Yleensä ovat ottaneet tavisnaisen jolla ei oikein mitään huomioitavia ominaisuuksia, sen jälkeen, kun epäonnistuvat aikeissaan alistaa minusta kunnon palvova kotivaimo.

        Vähän hassua, että ihastuvat minuun ja kuitenkin toivovat, että olisin toisenlainen.

        https://youtu.be/3RaHTDNude4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, uusissa fillareissa sisäkumeissa on pikaventtiili ja niitten pumput maksaa jo 30 euroa ja niihin on vaikeaa saada ilmaa. Piti joskus vaihtaa sisäkumi tavalliseen jossa on tavallinen venttiili ja tyttöystävä osti uuden fillarin niin nyt ulkokumissa halkeama ja se pitää vaihtaa uuteen. Sitten pitää jarrupalat irrottaa ja niitä pitää säätää uudelleen aina kun rengas irrotetaan ja pitää jarruvaijeria löysätä tai kiristtää. Siinä on monta juttua eikä naiset osaa tehdä sitä.

        Kokeilepas päästää ilmat pois kumista kun asennat rengasta paikalleen. Menee paremmin jarrupalojen välistä ja ainakin voit puristaa kemia littuun niin sittenkin sopii paremmin.

        Minä juuri naapurille vaihdoin sisä- ja päällyskumin. Itse osti, minä kerroin mitä numeroita pitää kummista löytyä. Väkisin kaffepaketin tuputti, en minä mitään halunnut noin pikku hommasta vaan en viitsinyt alkaa mokomasta riitelemäänkään...


    • Anonyymi

      Ei sulla välis mitään tyttöystävää ole.

    • Anonyymi

      Polkupyörän kumin vaihtaminen on minusta isompi homma kuin auton renkaan vaihto. Sellaista näpertämistä. Pyörän vien lähellä olevaan huoltoon mutta autoon vaihdan itse. Nainen.

      • Anonyymi

        Minulla just päinvastoin. Polkupyörän kummin vaihto on helppoa, mutta auton kummin vaihto on varsin työlästä vaikka olisi rengasraudat ja kumilekakin. Kaikista sitkein homma oli vaihtaa Mossen vanteille Hakkapeliitat 1960 -luvulla. Ne kun veli Neuvostoliittolaisen mitat ja toleranssit oli eri kuin länsimaissa... Siksi vien auton renkaat liikkeeseen kumminvaihtoon. Niillä on siellä kunnon laitteet ja tasapainoituksenkin tekevät samalla.
        Miesoletettu.


    • Joissakin usein naiten pyörässä on sellanen erikoinen polkastava jarru. Mulla oli joskus lapsena tunturi poni niin siinä oli sellanen. Eli siinä on sellanen vipuke, mikä pitää laittaa ensin kiinni. Kun joskus on joutunu vaihtaan naiselle renkaan. Kun ei ite oo osannu ja sen oma mies ei oo osannu. Normaalissa pyörässä, kun on kaksi käsijarrua ja ratasvaihde. Niin tossa oli vaan yksi käsijarru ja polkastava. Ja vaihteissakaan ei niitä rattaita, vaan onbsiellä navan sisässä.

      • Anonyymi

        joo, sitä kutsutaan jalkajarruksi, kyllä kai se se alkuperäinen systeemi ja varmin on, mummopyörissä käytetty, ja jopoissa. Pitää vaan muistaa renkaanvaihdon jälkeen laittaa se vipuke just siihen pyörää takas, että se jarru toimii. Kyllä nuo käsijarrut, vaijerilliset, on talvellaki melkosen jäässä. Ja säätämisessä vaivansa, ja jarrruvaijerin vaihdossaki tietenki.


    • Anonyymi

      Arvostan naisena miestä joka oma-aloitteisesti auttaa naistaan. Kertoo siitä, että välittää.

      • Niin tässä yläpuolella, mitä kerroin oli juurikin niin, että tämä mies pyysi vaihtaan naisystävän renkaan. Mutta ois tässäkin voinu ostaa naiselleen turvallisen käsijärrullisen pyörän. Noi on tappovehkeitä ja pitäs lailla kieltää.


    • Anonyymi

      Saamaton nainen 😂

      • Anonyymi

        Saamaton mies, kun ei koskaan pese kylppäriä saati vessanpyttyä! Lattiakaivo aina tukossa! Entä lasten hoito yöllä! Huhhhuh, mies ei edes herää yöllä. Ai oot sä ollu hereillä sen kanssa vai, juu en. Ihan huvikseen vaan hyppelehin unissani keskellä yötä. Kun kysyn vaihdatko renkaat? No osaathan sä itsekin ja sä et koskaan tee mitään, joopajoo, lähinnä kaikki, ne renkaatkin eli Mitä sillä miehellä tekee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saamaton mies, kun ei koskaan pese kylppäriä saati vessanpyttyä! Lattiakaivo aina tukossa! Entä lasten hoito yöllä! Huhhhuh, mies ei edes herää yöllä. Ai oot sä ollu hereillä sen kanssa vai, juu en. Ihan huvikseen vaan hyppelehin unissani keskellä yötä. Kun kysyn vaihdatko renkaat? No osaathan sä itsekin ja sä et koskaan tee mitään, joopajoo, lähinnä kaikki, ne renkaatkin eli Mitä sillä miehellä tekee?

        Ei sellasella miehellä mitään teekään.

        Sellanen mies taas vois olla hyväksi, joka helpottaisi myös sun taakkaasi.

        Miehiä on moneen lähtöön. Tai ainakin kahteen.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei sellasella miehellä mitään teekään.

        Sellanen mies taas vois olla hyväksi, joka helpottaisi myös sun taakkaasi.

        Miehiä on moneen lähtöön. Tai ainakin kahteen.

        Oli vain vastine.

        En ihan ymmärrä, että täällä pitää naista tai mies haukkua/arvostella. Irl voi suhteen päättää keskustellen, jos ei jaksa häntä katsella tai ei ole kunnioitusta sen vertaa, ettei haukkua nimettömänä palstoilla tarvitse. Itse tykkään, jos kumppani on mun kanssa samalla puolella eikä mua vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli vain vastine.

        En ihan ymmärrä, että täällä pitää naista tai mies haukkua/arvostella. Irl voi suhteen päättää keskustellen, jos ei jaksa häntä katsella tai ei ole kunnioitusta sen vertaa, ettei haukkua nimettömänä palstoilla tarvitse. Itse tykkään, jos kumppani on mun kanssa samalla puolella eikä mua vastaan.

        "Itse tykkään, jos kumppani on mun kanssa samalla puolella eikä mua vastaan"

        Näin pitää olla varsinkin jos on yhteistäå jälkikasvua. Miksei mutenkin.
        Meillä on myös tärkeetä, ettei kumpikaan hauku lapselle toista vanhempaa.


    • Anonyymi

      Renkaan vaihto voi olla kallista hommaa. Pitää olla puhkeamaton ulkokumi koska talvella on soraa pyörätiellä ja se on aika terävää soraa joka menee tavallisen renkaan läpi ja kunnolliset maksaa 35 euroa. Jos viet korjaamolle niin vaihto maksaa 20-30 euroa ainakin

      • Anonyymi

        Biltemasta noin 6 euroa, vahvistetut noin 12. Mainitsemillasi hinnoilla sinua on kusetettu ja kunnolla! Ja vaihdonhan tekee ukko kuin mies 15-60 minuutissa riippuen siitä, mistä roikkuu.
        Vaan mitäpä ei uusavuton olisi valmis maksamaan tyhjästä...


    • Anonyymi

      Mä vaihdan puimakoneeseen tänään leikkuupöydän 8 m.

      Terv. Nainen 35 v

    • Hauska viittausvirhe muuten. En ihmettele, ettei pyörä osaa itse vaihtaa rengasta. Eikö tyttöystäväsi osaa auttaa sitä rengasta?

      Vai pitäiskö nyt vaihtaa pyörän rengas tyttöystävän pyörään? (Siis vaihtokaupassa annetaan yksi rengas ja vastikkeeksi saadaan tyttöystävän kokonainen pyörä? Vai menikö se toisinpäin?)
      Mitä mieltä tyttöystäväs on tuollaisesta vaihtokaupasta?

    • Anonyymi

      Minä en vaivaudu miesten hommia tekeen jos ei mieskään naisten että rengasostoksille siitä.

    • Anonyymi

      Minä olen saanut nyt pyörän renkaan vaihdettua. Nyt voi tyttöystävä kulkea taas ensi kesään saakka hyvillä renkailla. Kyllä parisuhteessa on naisten ja miesten hommat erikseen. Ei naisetkaan auton renkaita vaihda itse vaan vievät korjaamolle jossa miehet tekee homman. Minulla on kyllä työkalut autonkin renkaan vaihtamiseen ja talvirenkaat tilalle pitää kai pian taas vaihtaa.

      • Anonyymi

        En luota , että sinun laittamat pyörät pysyvät kiinni.


    • Anonyymi

      Vaihdoin omaan autooni miehen.

    • Anonyymi

      Polkupyörän renkaita on aika paljon erilaisia, erileveyksiä, erikuvioit, nastarenkaita ja vaikka mitä, pääasia että otat puolen tuuman tarkkuudella kuitenkin koon oikein :)

      Sitten kun laitat paikalleen ulkorenkaan, niin laita saippua siihen ulkorenkaan reunaan äläkä käytä mora-puukkoa asennuksessa jotta sisusrengas ei rikkoudu jo asentaessa, käsin vain painamalla paikoilleen.

      Ei napavaihteisissa ole nykyään niitä ketjuja, joissain vanhoissa torpedo-vaihteissa oli se ketjun pätkä, nykyään on vain sellainen tappi.

      • Anonyymi

        Ei siihen mitään saippuaa tarvita. Paljain käsin se rengas menee paikalleen. Ulkorenkaan sisäpintaan kannattaa panna talkkia, samoin sisärenkaan ulkopintaan. Menevät helpommin kunnolla paikalleen siinä pumppausvaiheessa.


    • Anonyymi

      Osaan kyllä vaihtaa pyörän renkaan, mutta ei huvittaisi enää. Veisin liikkeeseen korjattavaksi.

      Naisenkaan ei ole pakko itse tehdä ihan kaikkea.

    • Anonyymi

      Olen ollut pyöräkorjaamolla töissä, niin ei tuota paljon päänvaivaa joku renkaiden vaihto koska on niin paljon kokemusta siitä.

    • Anonyymi

      Kannattaa varmaan vaihtaa samalla se toinenki, samaa tahtia kai ne aikalailla kuluu.

    • Itselläni piti olla hoidetut hampaat ja kun valitin vihlonnasta sanoi hoituu kotihoidolla muutama päivä sitten ja nyt se halkesi hampaita pestessä hammas lankaa käytin ja halkesi🙄
      Se siitä kotihoidosta.

      • Halpaita siis hammas josta valitin halkesi🥶


      • valtakunta kirjoitti:

        Halpaita siis hammas josta valitin halkesi🥶

        Oli siis muutaman päivän hoito, pahus ei kun takaisin.


    • Anonyymi

      Pääkallon vaihtokin niin pieni ope4raatio, aivojen vaihto, kuin polkupyörän sisusrenkaanvaihto.

      Minun pitää muuten vaihtaa kohta poliiseilla uusi henkilölkortti, pakko on käydä vaihtamassa poliisilla se ja maksaa miljardin eli varmaankin yli 40-viikon ruoat eli 60eueoa...

    • Anonyymi

      Kun tuossa joo pyöräilemässä, niin näin erään tutun poliisitytön.. omena-hotellissa keskustassa oli tehty rikoksia, jälleen :D

      Ajelin ohi jooh, ydinkeskustaa, että joopa-joo, omena on raiskausten loppupiste.

      Tosian pitää käydä poliisien pisteessä uusimassa digitaalinen korttinikin ennen joulua, vanhenee kohta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe