Eivätkä tietenkään kuulu Pyhä Henki palstan piiriin.
Kaikki vanhat jutut ja riidat vuosikymmenien takaa.
Nyt hän kiittää jo PAHOLAISTA. Kiitos PAHUS on yksi otsikko...
Vain pahuuden hirveää tunkua seilun syvimmistä syövereistä.
Ihan pohjasakkaa.
Ei siis IHME, mitä Jumala jo ilmoitti kesäkuussa 2021
ja mitä kovin monet tämänkin palstan käyttäjät ovat tajunneet.
Suni on kadottanut etsikkoaikansa, mahdollisuudet päästä paholaisen otteesta vapauteen!
Voi sääli tuota ihmistä!
Teuvo Sunin kirjoitukset ovat yhä pahempia...
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä se, mitä Jumala ilmoitti Sunille kesäkuussa 2021, ja elokuussakin.
Nämä tekstit oli (tietysti) haluttu siivota pois, mutta sellainen ei lopuksi onnistu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17106033/ilmoitusta---kenelle---ja-miksi - Anonyymi
Jumala on vuosien ajan kutsunut Teuvoa ”ristin juurelle”, mutta ei ole kelvannut! Päinvastoin hän on herjannut Jeesuksen sovitusverta ”Saatanan vereksi”!
- Anonyymi
Nyt on Sunin "huutelu" aivan pois normaalista, järjetöntä raivoa?
- Anonyymi
Amen. Totuus ei katoa, vaikka sitä yrittäisi poistaa..
- Anonyymi
loppua kohden vauhti kiihtyy
- Anonyymi
Todennäköisesti tämä Teuvo on jonkin laitoksen hoidokki, joka saa jostakin syystä käyttää esim. jonkin kerrosvalvojan tietokonetta toisinaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090