Tykkään, mutta onko se siinä?

Anonyymi

Mistä mies voi tietää, onko pitkään jatkunut ja hiljalleen vahvistunut tunne tietystä naisesta vain sympaattista tykkäämistä vai jo suurempaa yksipuolista kaipuuta?

Olemme tuon naisen kanssa tekemisissä paljon, ja ajatuksemme toimivat tietyiltä osin hyvin yhteen. Pidän hänestä omana itsenään 90%. Mietin usein millaista yhteinen elämä voisi hänen kanssaan olla, ja mikä siinä olisi parasta. Mietin myös mikä siinä voisi ärsyttää minua, niiltä kanteilta miltä häntä tunnen.
Silti se ajatus koukuttaa ja houkuttaa kokeilemaan.
En tiedä onko hänellä vastaavia ajatuksia minusta.


Olenko vain sekaisin ja haaveilen yliampuvia, vain koska itse tykkään hänestä? Tykkään- sanamuoto, koska se ei oleta vielä liikaa. Tykkään kovasti ja haluan tutustua lisää ja päästä lähemmäs. Siinä se.

Mies, nelikymppinen

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sen näkee, tuntee ja tietää. Katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

      • Anonyymi

        Naisen katse voi olla kovin salaperäinen. Ei siitä voi suoraan lukea onko vihreää tai edes keltaista valoa luvassa. Hehkuva, pitkä katse veikeällä pilkkeellä antaisi selvää merkkiä.


    • Anonyymi

      Itselläni on aivan sama tilanne erään miehen kanssa. Tykkään tyypistä tosi paljon, mutta en ole ihan varma mitä laatua tunteeni ovat. Viime aikoina on vähän alkanut tuntua, että hänkin pitää minusta ja se on buustannut omaa fiilistä lisää. Sisällä myllertää ja on vaikea erottaa ovatko tunteet vain fyysistä vetovoimaa vai onko tässä jotain muutakin. Yritän nyt vaan olla hänen seurassaan paljon ja selvitellä sillä tavalla tilannetta, mutta uskon, että joudun suutelemaan häntä ennen kuin saan lopullisen varmuuden omista tunteista. Kemiaa sitten joko on tai ei. Ja sen jälkeen, kun on suudeltu voikin yhdessä miettiä ja jutella, mitä tässä on meneillään.

      Sen sijaan siis, että mietit vain omassa päässäsi asiaa, voisit kokeilla kepillä jäätä, jotta pääsette naisen kanssa tasolle, jolla voitte yhdessä miettiä asiaa. Ei sun tarvitse olla varma tunteistasi, jotta voit lähestyä. Juttele, viestittele, pyydä lasilliselle ja siitä se sitten lähtee.

      • Anonyymi

        Juttelen ja viestittelen , olen pyytänyt aiemmin lasilliselle jo pariin otteeseen, ilman tulosta. Selvä viesti häneltä ehkä: "oot ihan ok, mutta..."?

        Ap


      • Anonyymi

        "Yritän nyt vaan olla hänen seurassaan paljon ja selvitellä sillä tavalla tilannetta, mutta uskon, että joudun suutelemaan häntä ennen kuin saan lopullisen varmuuden omista tunteista. Kemiaa sitten joko on tai ei."

        Ai hitto. Minulta lähtisi varmaan taju, jos hän suutelisi minua. Vaan ei se haittaisi, on tietääkseni ensiaputaitoinen tapausta. Mutta sen jälkeen olisin onnesta soikeana, lattialla...

        ap


    • Anonyymi

      Niinpä. Samaa ajattelen yhden nelikymppisen miehen suuntaan. Mutta kumpikin kai vain ajattelee. Tätä jatkunut yli vuoden ja silmiinsä en enää katso, alan vältellä jotta tämä loppuisi. Emme ole varattuja, mutta muusta syystä emme voi aloitetta livenä nähdessä tehdä. Viesti tuntuisi tökeröltä, kun asioista pitäisi suoraan tokaista kyllä.. Voi elämä

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla.

      • Anonyymi

        Enpä kyllä muuta enää voisikaan. Vaikka monta mutkaa ja mäkeä on siinä tiessä edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kyllä muuta enää voisikaan. Vaikka monta mutkaa ja mäkeä on siinä tiessä edessä.

        Mikä mutka ja mäki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mutka ja mäki?

        Olen varattu. Jo kauan sitten jäähtyneessä liitossa, jossa on pysytty vain lasten vuoksi. Muuta yhteistä ei enää ole... Siinä se suurin mäki.
        Mutkat on paljon helpompia, sen kun katsoo sisäkaarteeseen ja antaa mennä.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varattu. Jo kauan sitten jäähtyneessä liitossa, jossa on pysytty vain lasten vuoksi. Muuta yhteistä ei enää ole... Siinä se suurin mäki.
        Mutkat on paljon helpompia, sen kun katsoo sisäkaarteeseen ja antaa mennä.

        Ap

        Viimonen suora menossa

        Ainakin mulla

        Kulta

        Miten voit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimonen suora menossa

        Ainakin mulla

        Kulta

        Miten voit ?

        Kiva jos viimonen suora jo menossa. Maaliin on enää lyhyt matka. Missä se maali sitten on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe