Sinulta ei tullut sellaista reagointia

Anonyymi

Ja siksi päätän suhteen. Et ole yhtään parempi kuin nykyinenkään, haluat vain saada mutta sinulta ei tule sellaista Rakkaus reagointia. Ollaan ystäviä. Jatkan kumppanin etsintöjä. Ei muistella pahalla, mutta vaadin kumppanilta paljon. Annan kyllä myös. Ja niin kauan kuin tuo yksi tuossa hyörii on vaikeaa etsiä täysillä. Eiköhän hän joskus eteen kävele. Miehet ovat huonontuneet, yhä useampi vain etsii itselleen parantajaa, mutta ei kykenee antamaan. Tietyllä tapaa miehistä on tullut naisia. En vaadi nyrkkiä, tai mitään matsoilua, mutta Tunteet ja halu ovat tärkeitä. Tämä ei ole sinulle, mutta vieroksun ajatusta että oma hyvä pitäisi antaa muiden käyttöön jonkun määrityksen mukaisesti. Tai että jos haluan tehdä hyvää niin siitä pitäisi saada hyöty. Elämä on hyvin vääristynyttä, ja tämä täällä on vieläkin enemmän.

4

131

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olihan se vastenmielinen ajatus.

• Anonyymi

Teillä oma elämä ja meillä oma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä oma elämä ja meillä oma!

Teillä on oma elämä ja minulla oma. Ja hän ei ollut varattu. Kuka oletkaan, en elämääsi häiritse. Etsin rakkauttani, ja se tulee kyllä vastaan ❤️ minua on pyydetty kuuntelemaan sydäntäni ja niin teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä on oma elämä ja minulla oma. Ja hän ei ollut varattu. Kuka oletkaan, en elämääsi häiritse. Etsin rakkauttani, ja se tulee kyllä vastaan ❤️ minua on pyydetty kuuntelemaan sydäntäni ja niin teen.

Vastenmielinen ajatus myös siksi, että on/oli varattu. Opin sinkkuuden arvon ja ymmärrän varsin hyvin miksi ei kannata ailahtelevia varattuja edes katsoa.

T.16.01

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      590
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      437
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32