Kalaa tulee nyt hyvin meinaan ahvenia joten menkää kalaa niin saatte ruokaa koska kuulostatte nälkäisiltä.
Menkää kalaan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa kalastaa ja merellä on muutenkin liian kylmä minulle, saan ryppyjä.
Ai saisipa kuitenkin paistettuja ahvenia😛😛😛😛 - Anonyymi
Éi ole rahaa sienestää tai kalsstaakaan, niin eliittien lajeja..
- Anonyymi
Mjaa
No siis homman nimi on se että ollaan hiljaa ja kuunnellaan kurkien lähtöä
(hihitystä)- Anonyymi
Kala
Itsessäni ei synny edes väkisin tarvetta kalastaa.
Olen yrittänyt.
Taas etä-äitini osaa kalastaa, sillä siihen ei tarvita verkkoja, ei atrainta eikä siimaa.
(naurua)
- Anonyymi
Naiset pelkää kaloja ja ne on limaisia eikä nainen osaa perata kalaa.
- Anonyymi
En pelkää, mutta vähän säälin söpöjä kalasia enkä halua että kädet alkaa haisemaan, en kestä sitä, pyörryn!! Limaisuus ei haittaa, kalaan koskeminen ei inhota yhtään.
Enkä tosiaan osaa perata, vaikka muuten ruokaa laitan. - Anonyymi
Minä en pelkää kalaa! Saalistan sitä!
- Anonyymi
Perkaan vaikka kelopökkelön!
- Anonyymi
Uskaltaako kalaa syödä kovin paljoa kun täynnä muovia fosforia ym saastetta ja myrkkyä
Meidän maalari tampereelta, kehu aina kuinka kalaa tuli. Ja mä kysyin että hervantajärveltäkö, niin vastas että ei kun siellä järven takana on toinen järvi. ja mä menin sinne rämpimään, eikä sielä mitään järvee ollu. kyllä mä tiedän ettei niitä kalapaikkoja paljasteta, mutta toi olematon järvi oli aika höpöö.
- Anonyymi
Kala on terveellistä. Ihmisen pitäis syödä kalaa 3 kertaa viikossa. Ite kalastan ja pakastimessa on tälläkin hetkellä 12 kg ahven fileitä.
- Anonyymi
Ohhoh!!! Mahtavaa ahkeruutta👌
Tarvit jonkun syömään ne kanssasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972