Onko muilla esiintynyt viime aikoina sellaista, että Nesteen huoltoasemien korttiautomaatti ei hyväksy S-pankin sirullista lähimaksutoiminnolla varustettua maksukorttia? Kortti on nähdäkseni kunnossa, koska tankkaus onnistuu ABC-asemilla ilman ongelmia.
Ja trolleille tiedoksi, ongelma ei johdu tyhjästä tilistä.
Olipa Neste -asema Citymarketin yhteydessä tahi ei, ongelma esiintyy silti. Tänäänkin kävin kokeilemassa kahdella Neste -asemalla, kummallakin tuli ruudulle se "korttia ei voida hyväksyä". Sitten ajoin ABC:lle, ei mitään ongelmaa.
Mistä tällainen kranttuilu voi johtua?
Neste -asemien automaatit hylkii S-maksukorttia
13
1085
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla tuollainen ongelma ilmestyi kun olin saanut juuri uuden S-kortin. Muutaman viikon kuluttua sama Nesteen kylmäasema alkoi hyväksyä sen vaikka en ollut tehnyt välissä mitään.
- Anonyymi
Mulla on ollut jo pidemmän aikaa tämä kortti, ensi vuonna taitaa päättyä voimassaoloaika.
- Anonyymi
No käy essolla kokeilemassa, jospa siellä toimisi?💥
- Anonyymi
Niin... kirjoitinhan jo että ABC:llä kortti toimii, absihan on S-ketjuun kuuluva huoltisketju.
Haistan jonkinlaisen syrjinnän käryä tässä... mitä jos bensa loppuu joskus kesken kun joku ketju vaan on päättänyt syrjiä jotain tiettyä korttia eikä kelpuuta sitä? Onko se muka oikein? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... kirjoitinhan jo että ABC:llä kortti toimii, absihan on S-ketjuun kuuluva huoltisketju.
Haistan jonkinlaisen syrjinnän käryä tässä... mitä jos bensa loppuu joskus kesken kun joku ketju vaan on päättänyt syrjiä jotain tiettyä korttia eikä kelpuuta sitä? Onko se muka oikein?Siis yritätkö maksaa lähimaksulla? Olen huomannut ettei nuo Nesteen mittarit toimi aina lähimaksulla, mutta sirulla maksu kyllä onnistuu silloinkin, sehän on silloin pankkikortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yritätkö maksaa lähimaksulla? Olen huomannut ettei nuo Nesteen mittarit toimi aina lähimaksulla, mutta sirulla maksu kyllä onnistuu silloinkin, sehän on silloin pankkikortti.
Kyllä se hylkii niin lähimaksulla kuin kortin koneeseen syöttämälläkin. Toisinaan kumminkin sattuu toimimaan Nesteenkin automaatissa. En tiedä mikä siinä on.
Tällainen juuri herättää epäluottamusta näihin liian hienoihin vimpaimiin kun selittämättömiä toimintahäiriöitä tms. paskaa on ihan jatkuvalla syötöllä.
Ennen oli vehkeet idioottivarmoja, esim. seteliautomaatti ja kassalle maksu. Juuri koskaan ei ollut mitään ongelmia.
Mikähän olikaan se hyöty minkä vuoksi näihin digipaskoihin piti siirtyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se hylkii niin lähimaksulla kuin kortin koneeseen syöttämälläkin. Toisinaan kumminkin sattuu toimimaan Nesteenkin automaatissa. En tiedä mikä siinä on.
Tällainen juuri herättää epäluottamusta näihin liian hienoihin vimpaimiin kun selittämättömiä toimintahäiriöitä tms. paskaa on ihan jatkuvalla syötöllä.
Ennen oli vehkeet idioottivarmoja, esim. seteliautomaatti ja kassalle maksu. Juuri koskaan ei ollut mitään ongelmia.
Mikähän olikaan se hyöty minkä vuoksi näihin digipaskoihin piti siirtyä?Seteliautomaattia en ole halunnut käyttää kun pitäisi olla priimakuntoisia seteleitä mukana että varmasti kelpaa setelinlukijalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seteliautomaattia en ole halunnut käyttää kun pitäisi olla priimakuntoisia seteleitä mukana että varmasti kelpaa setelinlukijalle.
Markka-aikaan seteliautomaatteihin kelpasi vielä vähän nuhjaantunutkin seteli, jos nyt ei ihan tuusana ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän olikaan se hyöty minkä vuoksi näihin digipaskoihin piti siirtyä?Eipä ole tarvinnut tankata Nesteen asemalla 40:neen vuoteen .
Syynä on vain se, että en halua ostaa ylihinnoitettua polttonestettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut tankata Nesteen asemalla 40:neen vuoteen .
Syynä on vain se, että en halua ostaa ylihinnoitettua polttonestettä.No mutta kun ei niitä Kesoileja ole enää ollut 30 vuoteen.
- Anonyymi
No nyt se heitti pelaamasta absillakin, emv failuren heitti ruudulle vaikka koetin putsata niitä kortin kontaktejakin. Eikun S-pankkiin valittamaan kortista, niin siellä testatessa kortti kumminkin toimi ja sain kauppaostoksetkin maksettua sillä.
Laittoivat kumminkin uuden kortin tilaukseen mulle.
En kyllä ymmärrä miksi kortti ei toimi huoltoasemien korttiautomaateissa lähimaksuna eikä kortinlukijassa, mutta toimii kaupan kassalla ok.
Jos ei ollut ABC mobiilia, niin olisi lähellä ollut jäädä tielle bensapulaan kortin toimimattomuuden takia! - Anonyymi
En tiedä onko tällä paska-EU:n direktiivillä osuutta asiaan:
https://www.finanssiala.fi/uutiset/miten-toinen-maksupalveludirektiivi-psd2-vaikuttaa-verkko-ostoksiin-ja-korttimaksamiseen/
Alkaa mennä jo niin vaikeaksi maksaminen, että en enää osaa maksaakaan perkele!
Pitäisikö tosiaankin autoa tankatessakin jotenkin "vahvasti tunnistautua"? Voi jumalauta!!
EU:sta ei ole kuin pelkkää harmia ihmisten tavallisessa arjessa, kohta ei pysty enää selviytymään tavallisesta arjesta ilman helvetin monimutkaisia tunnistautumisia ja todistuksia ym. Perkele että ne järjestää tällaista ihan turhaa vaivaa ihmisten vastuksiksi saatana!!! - Anonyymi
Lisäksi, kortin kontakteja neuvottiin pyyhkimään puhtaaksi paljain sormin, mikä on vastoin kaikkea sitä, mitä olen oppinut sähköisten kontaktien puhdistamisesta. Muualla kielletään ehdottomasti koskemasta sähköisiin kontaktikielekkeisiin sormin, koska sormista jäävät rasvatahrat voivat estää kontaktin, ja kontaktit pitäisi puhdistaa mieluiten isopropyylialkoholilla tai muulla sähköisiin kontakteihin tarkoitetulla aineella, esim. crc:n kontaktispray.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079