Rokotettujen joukosta uhkauksia rokottamattomille

Anonyymi

Uhkauksista eräs on täydellinen eristäminen yhteiskunnasta.

En ota rokotetta. Tulen uhkailun kohteena härkäpäisemmäksi vaan.

Eräs kristitty nainen puhui Raamatun profetiasta 10 neitsyestä, että se kuvaisi kristittyjä ja jumalattomia.

Siksi minä nyt sanon miehenä, ymmärtäen asian varmuudella: 10 neitsyttä ovat kaikki kristittyjä, joista 5 antaa periksi, 5 pysyy uskossa, liitossa Jeeesukseen.

Liberaaliteologit ovat jumalattomia. He eivät ole5 tyhmää neitsyttä vaan 5 tyhmää neitsyttä ovat kaiki luopioita. Luopumus tapahtuu ennen Herran päivää ja luopujat ovat kristittyjä, luonnollisesti. Raamatussa Paavali sanoo seurakunnalle: "Minä olen kihlannut teidät Jeesukseel niin kuin neitsyen."

Voitokkaasti leuka koholla,

Commandohauis

183

1595

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Tuo on hyvä päätös. Toivottavasti sairastut koronaan ja kupsahdat, niin päästään tälläkin palstalla yhdestä sekopäästä eroon.

      • Anonyymi

        Olen täynnä Jeesuksen rakkautta mutten voi siirtää sitä sinulle. Sinun täytyy itse kasvaa Jeesuksen kanssa siinä hänen rakkautensa, rauhansa ympäröimänä.

        Tämän takia Öljyäkään eivät viisaat neitsyet voi SIIRTÄÄ tyhmille neitsyille.

        Onhan käsky lamppu ja opetus on valo. Snl. 6:23

        Tutkia Raamattua on käsky ja Raamatusta saamme sen viisauden, jonka viisaat neitsyet saavat. Kumpikin saa käskyn tutkia Raamattua. Tyhmät tekevät muuta, viisaat tekevät käskyn mukaan.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täynnä Jeesuksen rakkautta mutten voi siirtää sitä sinulle. Sinun täytyy itse kasvaa Jeesuksen kanssa siinä hänen rakkautensa, rauhansa ympäröimänä.

        Tämän takia Öljyäkään eivät viisaat neitsyet voi SIIRTÄÄ tyhmille neitsyille.

        Onhan käsky lamppu ja opetus on valo. Snl. 6:23

        Tutkia Raamattua on käsky ja Raamatusta saamme sen viisauden, jonka viisaat neitsyet saavat. Kumpikin saa käskyn tutkia Raamattua. Tyhmät tekevät muuta, viisaat tekevät käskyn mukaan.

        Commandohauis

        Ja Kirjoitusten sanotaan tekevän lukijansa viisaaksi. Jaetta en muista, mutta sananlaskuissa 97,77777 prossalla voipi olla.....

        eli viisaat människor: Kirjoituksia tutkivat. All right?

        kili, kili, kili.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kirjoitusten sanotaan tekevän lukijansa viisaaksi. Jaetta en muista, mutta sananlaskuissa 97,77777 prossalla voipi olla.....

        eli viisaat människor: Kirjoituksia tutkivat. All right?

        kili, kili, kili.

        Commandohauis

        Ja sekin nyt vielä mieleen tuli kun mietin niitä sammuneita tyhmäin kristittyjen lamppuja että Raamattua tulee tutkia siksi että se pitää lampun palavana. Jokainen kristitty tietää miltä alkaa tuntumaan kun on ollut muutaman päivän ilman rukoilua, ilman pääsyä syystä tai toisesta Raamatun Sanan pariin että alkaa kuin tyhjenemään hyvästä ja paha alkaa tuntumaan nahoissa hieman enemmän? Saati viikko? Sitä pian palaa Raamatun tai saarnankuulonn rukouksen pariin kun vain sieltä saa täyttöä?

        Sammunut lamppu kuvaa ihmistä, jossa ei ole Pyhää Henkeä? Tyhmät neitsyet heitetään sinne missä on hammastenkiristys. Luopio luopuu Pyhästä Hengestä. Laittomuudentekijä on luopio?Ja moni kristitty on tietämättään laittomuudentekijä? Aamen?

        "menkää pois minun luotani, laittomuudentekijät."

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin nyt vielä mieleen tuli kun mietin niitä sammuneita tyhmäin kristittyjen lamppuja että Raamattua tulee tutkia siksi että se pitää lampun palavana. Jokainen kristitty tietää miltä alkaa tuntumaan kun on ollut muutaman päivän ilman rukoilua, ilman pääsyä syystä tai toisesta Raamatun Sanan pariin että alkaa kuin tyhjenemään hyvästä ja paha alkaa tuntumaan nahoissa hieman enemmän? Saati viikko? Sitä pian palaa Raamatun tai saarnankuulonn rukouksen pariin kun vain sieltä saa täyttöä?

        Sammunut lamppu kuvaa ihmistä, jossa ei ole Pyhää Henkeä? Tyhmät neitsyet heitetään sinne missä on hammastenkiristys. Luopio luopuu Pyhästä Hengestä. Laittomuudentekijä on luopio?Ja moni kristitty on tietämättään laittomuudentekijä? Aamen?

        "menkää pois minun luotani, laittomuudentekijät."

        Commandohauis

        "menkää pois minun luotani, laittomuudentekijät."

        No mutta reaalimaailmassa elävät ihmisethän vaan yrittävät ojentaa auttavan kätensä sinne uskon syvään kaivoon.

        Jotta hekin ylös ymmärrykseen nousisivat ja rokotteen ottaisivat.

        Kun ei se usko ja rukoilu taudista sairasta paranna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "menkää pois minun luotani, laittomuudentekijät."

        No mutta reaalimaailmassa elävät ihmisethän vaan yrittävät ojentaa auttavan kätensä sinne uskon syvään kaivoon.

        Jotta hekin ylös ymmärrykseen nousisivat ja rokotteen ottaisivat.

        Kun ei se usko ja rukoilu taudista sairasta paranna.

        Niitä höpöhöpö-piikkejä ei kannata kenenkään ottaa. Eikä yleensä mitään muutakaan, mitä media ja poliitikot tuputtavat puoliväkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täynnä Jeesuksen rakkautta mutten voi siirtää sitä sinulle. Sinun täytyy itse kasvaa Jeesuksen kanssa siinä hänen rakkautensa, rauhansa ympäröimänä.

        Tämän takia Öljyäkään eivät viisaat neitsyet voi SIIRTÄÄ tyhmille neitsyille.

        Onhan käsky lamppu ja opetus on valo. Snl. 6:23

        Tutkia Raamattua on käsky ja Raamatusta saamme sen viisauden, jonka viisaat neitsyet saavat. Kumpikin saa käskyn tutkia Raamattua. Tyhmät tekevät muuta, viisaat tekevät käskyn mukaan.

        Commandohauis

        "Tämän takia Öljyäkään eivät viisaat neitsyet voi SIIRTÄÄ tyhmille neitsyille."

        Öljyä ei tarvita, kun on tarpeeksi mahlaa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti kaltaisesi rokotusnazi kupsahtaa rokotteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kaltaisesi rokotusnazi kupsahtaa rokotteisiin.

        Harmi vaan että on todistettavasti paljon todennäköisempää kuolla liikenneottomuudessa matkalla rokotukseen kuin saada kuumetta vakavampia oireita rokotuksesta.


    • On siinä ylpeilynaihe uskovalla: härkäpäisesti yrittää tapattaa itsensä. Surullista, äärimmäisen surullista.

      • Anonyymi

        Keille tämä rutto on lähetetty?

        Minä turvaan Jumalaan sairaana, terveenä, alltid.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keille tämä rutto on lähetetty?

        Minä turvaan Jumalaan sairaana, terveenä, alltid.

        Commandohauis

        Olet kuin lapsi. Et edes ymmärrä lukemaasi. Ketään ei ole uhkailtu. On todettu, että valinnoilla on seurauksia. Yhteiskunnan rajoitukset ovat tähän mennessä suojanneet myös rokottamattomia. Mutta rajoitusten poistuttua jokainen rokottamaton tulee saamaan koronan, ELLEI ELÄ TÄYSIN ERISTYKSISSÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin lapsi. Et edes ymmärrä lukemaasi. Ketään ei ole uhkailtu. On todettu, että valinnoilla on seurauksia. Yhteiskunnan rajoitukset ovat tähän mennessä suojanneet myös rokottamattomia. Mutta rajoitusten poistuttua jokainen rokottamaton tulee saamaan koronan, ELLEI ELÄ TÄYSIN ERISTYKSISSÄ

        Kyllä ihmisiä on uhkailtu, pelkouutisointi on paineen lisäämistä.


    • Anonyymi

      Tuota kohtaa olen itsekin miettinyt. On kristittyjä ketkä lukevat iltapäivälehtiä ja ottavat totuuden sieltä. Sitten on niitä ketkä lukevat Jeesuksen Hengessä Raamattua. Uskon että tässä on se mikä erottaa tyhmät neitsyet ymmärtäväisistä. Toiset luottavat Jumalan Sanaan ja toiset mihin tahansa muuhun sanaan. Toisten sydän on yhä maailmassa eikä kaipaa Herran luokse ja toiset haluavat päästä kotiin Luojansa valtakuntaan. En kyllä kehoita ketään olemaan liian innoissaan tästä koronarokotevastaisesta kampanjastakaan. Se on vähän kuin taistelisimme keihäiden käyttöä vastaan sodassa, kun todellinen taistelu on sieluista, myös omastamme. Selvästi koronafaanaatikot omaavat niitä piirteitä joita sopii odottaa pedon merkin ottavilta henkilöiltä. He kieltäisivät pääsyn yhteiskuntaan niiltä ihmisiltä jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä näistä rokotuksista ja rajoituksista. Eli tekevät toisille sen, mitä eivät itselleen haluaisi tehtävän. Eihän noista ihmisistä kukaan itseään haluaisi suljettavan ulos. Tässä nähdään että laittomuuden ihmiset todella ovat laittomuuden ihmisiä. He rikkovat Jumalan käskyistä suurimpia ja ovat siitä ylpeitä.

      • Anonyymi

        ...
        Sitä en myöskään ymmärrä tai tavallaan ymmärrän, että miten niin "maallistuneet" ihmiset laittavat 100% uskonsa mediaan. He luottavat ja uskovat siihen kuin itse uskon Jeesukseen. Ota rokote, ota kaksi, ota kolme. Käytä maskia, käytä kahta maskia. jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Sitä en myöskään ymmärrä tai tavallaan ymmärrän, että miten niin "maallistuneet" ihmiset laittavat 100% uskonsa mediaan. He luottavat ja uskovat siihen kuin itse uskon Jeesukseen. Ota rokote, ota kaksi, ota kolme. Käytä maskia, käytä kahta maskia. jne.

        Koska maallistuneet ihmiset ovat taikauskoisia älykkäämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska maallistuneet ihmiset ovat taikauskoisia älykkäämpiä.

        Tosi älykästä luottaa punavihreäksi asennoituneen median juttuihin kuin ne olisivat Jumalan kirjoittamaa erheetöntä totuutta. Voit toki väittää vastaan mutta tekosi puhuvat puolestaan kun piikitytät itseäsi, pidät etäisyydet ja käytät maskia. Uskontosi tuo on. Profeettojasi ovat toimittajat. Elät omassa satumaailmassasi. Luulet ihmisistä liikaa ja ihmisten saavutuksista. Tämä kiteyttää hyvin kuinka turhaa uskosi mediaan on:

        https://www.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0

        Kuinka monta kertaa annat itsesi tulla petetyksi tyhjillä lupauksilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi älykästä luottaa punavihreäksi asennoituneen median juttuihin kuin ne olisivat Jumalan kirjoittamaa erheetöntä totuutta. Voit toki väittää vastaan mutta tekosi puhuvat puolestaan kun piikitytät itseäsi, pidät etäisyydet ja käytät maskia. Uskontosi tuo on. Profeettojasi ovat toimittajat. Elät omassa satumaailmassasi. Luulet ihmisistä liikaa ja ihmisten saavutuksista. Tämä kiteyttää hyvin kuinka turhaa uskosi mediaan on:

        https://www.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0

        Kuinka monta kertaa annat itsesi tulla petetyksi tyhjillä lupauksilla?

        Jumala on ainoastaan luotettava. Ei kukaan muu ole aina alati luotettava. Moni ihminen on luottavainen ihmisiin, jotka puhuvat mediassa esiintyen lääketeollisuutta puoltavina asiantuntijoina rokotteesta, jota eivät jälkiseuraamuksiltaan tunne ja joiden antama suoja näyttää olevan tilapäistä tai vähenevää.Usein luottavainen huomaa tulleensa pettyksi, mutta järki ei ota Raamatun neuvoa vastaan.

        Jumala suojaa minua. Elän tämän 6000v ikäisen maan päällä sen ajan kuin minulle kuuluukin ja sitten siirryn parempiin oloihin.


        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi älykästä luottaa punavihreäksi asennoituneen median juttuihin kuin ne olisivat Jumalan kirjoittamaa erheetöntä totuutta. Voit toki väittää vastaan mutta tekosi puhuvat puolestaan kun piikitytät itseäsi, pidät etäisyydet ja käytät maskia. Uskontosi tuo on. Profeettojasi ovat toimittajat. Elät omassa satumaailmassasi. Luulet ihmisistä liikaa ja ihmisten saavutuksista. Tämä kiteyttää hyvin kuinka turhaa uskosi mediaan on:

        https://www.youtube.com/watch?v=xk80hJl2yd0

        Kuinka monta kertaa annat itsesi tulla petetyksi tyhjillä lupauksilla?

        Me tiedämme, että lääketiede toimii. Minäkin sairastuin ja olisin kuollut ilman älykkäiden ihmisten keksimiä menetelmiä ja laitteita.

        Sinun Jumalasi on pelkkää taikauskoista luulottelua, eikä siksi ole ketään koskaan parantanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on ainoastaan luotettava. Ei kukaan muu ole aina alati luotettava. Moni ihminen on luottavainen ihmisiin, jotka puhuvat mediassa esiintyen lääketeollisuutta puoltavina asiantuntijoina rokotteesta, jota eivät jälkiseuraamuksiltaan tunne ja joiden antama suoja näyttää olevan tilapäistä tai vähenevää.Usein luottavainen huomaa tulleensa pettyksi, mutta järki ei ota Raamatun neuvoa vastaan.

        Jumala suojaa minua. Elän tämän 6000v ikäisen maan päällä sen ajan kuin minulle kuuluukin ja sitten siirryn parempiin oloihin.


        Commandohauis

        Näin juuri. Ihmiset saattavat puhua totta tai tehdä hyvän teon joskus, mutta erehtyy sen jälkeen sadassa muussa asiassa ja teossa.

        Heprealaiskirje 11:3
        "Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä."

        Tämä on muuten upea kohta Raamatusta. Vain uskon kautta ymmärtää että maailma on rakennettu Jumalan sanalla. Tarkoittanee että fyysinen maailma on tietyssä mielessä eksytykseksi niille ketkä eivät halua uskoa totuutta. Fossiilit ja miljardit vuodet ovat juuri sitä varten, että ne ketkä eivät halua uskoa eksyisivät yhä enemmän. Jumalallahan on tahto ajaa totuutta vihaavat ihmiset harhaan:

        2 Tessalonikalaiskirje 2:11-12
        "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkveän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tiedämme, että lääketiede toimii. Minäkin sairastuin ja olisin kuollut ilman älykkäiden ihmisten keksimiä menetelmiä ja laitteita.

        Sinun Jumalasi on pelkkää taikauskoista luulottelua, eikä siksi ole ketään koskaan parantanut.

        Me tiedämme kyllä että lääkkeistä on apua moniin sairauksiin ja vaivoihin. Mutta me tiedämme myös että sokea usko viranomaisiin ja propagandaa tuottaviin medioihin ei ole ikinä tuottanut mitään hyvää. Jumala antaa ihmiselle ymmärryksen keksiä menetelmiä ja laitteita. Lääkärit tekevät kuitenkin virheellisiä diagnooseja ja niiden tunnustaminen mitätöi hänen arvovaltaansa, joten eivät sitä ikinä tekisi tai todella harvoin jos tekevät. Lääkkeillä voi myös olla sivuvaikutuksia joita ei nähdä kuin pitkän ajan kuluttua. Ja taloudellisilla intresseillä on oma roolinsa ihmisten epärehellisyydelle. Rokotteista on tullut myös poliittisiarokotteita. "Minä luotan viralliseen totuuteen" sanoo jokainen koronarokotemyönteinen. Sama kuin uskovainen sanoo:"Minä uskon/luotan Jeesukseen." Se on oman uskon tunnustus.

        Tuo videolinkki osoittaa että koronarokotukset ovat muuttuneet ihmiskokeeksi. Ensin kokeiltiin yhtä piikkiä. Kun se ei auttanut pistetään toinen ja nyt kolmas kun toinenkin oli tehoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tiedämme kyllä että lääkkeistä on apua moniin sairauksiin ja vaivoihin. Mutta me tiedämme myös että sokea usko viranomaisiin ja propagandaa tuottaviin medioihin ei ole ikinä tuottanut mitään hyvää. Jumala antaa ihmiselle ymmärryksen keksiä menetelmiä ja laitteita. Lääkärit tekevät kuitenkin virheellisiä diagnooseja ja niiden tunnustaminen mitätöi hänen arvovaltaansa, joten eivät sitä ikinä tekisi tai todella harvoin jos tekevät. Lääkkeillä voi myös olla sivuvaikutuksia joita ei nähdä kuin pitkän ajan kuluttua. Ja taloudellisilla intresseillä on oma roolinsa ihmisten epärehellisyydelle. Rokotteista on tullut myös poliittisiarokotteita. "Minä luotan viralliseen totuuteen" sanoo jokainen koronarokotemyönteinen. Sama kuin uskovainen sanoo:"Minä uskon/luotan Jeesukseen." Se on oman uskon tunnustus.

        Tuo videolinkki osoittaa että koronarokotukset ovat muuttuneet ihmiskokeeksi. Ensin kokeiltiin yhtä piikkiä. Kun se ei auttanut pistetään toinen ja nyt kolmas kun toinenkin oli tehoton.

        Kyllä Aatuunkin luotettiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tiedämme kyllä että lääkkeistä on apua moniin sairauksiin ja vaivoihin. Mutta me tiedämme myös että sokea usko viranomaisiin ja propagandaa tuottaviin medioihin ei ole ikinä tuottanut mitään hyvää. Jumala antaa ihmiselle ymmärryksen keksiä menetelmiä ja laitteita. Lääkärit tekevät kuitenkin virheellisiä diagnooseja ja niiden tunnustaminen mitätöi hänen arvovaltaansa, joten eivät sitä ikinä tekisi tai todella harvoin jos tekevät. Lääkkeillä voi myös olla sivuvaikutuksia joita ei nähdä kuin pitkän ajan kuluttua. Ja taloudellisilla intresseillä on oma roolinsa ihmisten epärehellisyydelle. Rokotteista on tullut myös poliittisiarokotteita. "Minä luotan viralliseen totuuteen" sanoo jokainen koronarokotemyönteinen. Sama kuin uskovainen sanoo:"Minä uskon/luotan Jeesukseen." Se on oman uskon tunnustus.

        Tuo videolinkki osoittaa että koronarokotukset ovat muuttuneet ihmiskokeeksi. Ensin kokeiltiin yhtä piikkiä. Kun se ei auttanut pistetään toinen ja nyt kolmas kun toinenkin oli tehoton.

        Miksi luotat juuri sinun uskomaan jumalaan? Onhan niitä muitakin, joten miksi sinun olisi juuri se "oikea"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luotat juuri sinun uskomaan jumalaan? Onhan niitä muitakin, joten miksi sinun olisi juuri se "oikea"?

        Kysymys ei ollut mulle mutta minä etsin Jumalaa ja siihen kuului rukoilut silloin tällöin. Kerran ehkä elämäni sadas rukous venyi vähän pidemmäksi ja ihan odottamatta oloni tuntui hyvältä kuin taivas maan päällä. Oloni oli sellaainen autuus etten halunnut sen loppuvan koskaan. Olenko kokenut mitään autuaampaa? En.

        Meni kauan aikaa kunnes osasin sanoa että se oli Pyhällä Hengellä täyttö tai Pyhällä Hengellä kosketus. Tiesin vaan heti sen että Jumala on olemassa suureksi suureksi suureksi ihmeekseni ja yllätyksekseni. Siitä alkoi uusi elämäni. Tupakointi, alkoholi, naiset, kaksimielisyydet, kiroilu, sikamaiset jumalattomat kaverit, ym. harvenivat kunnes lähes katosivat. Vain yksi jumalaton ystävä jäänyt jäljelle, joka edustaa agnostikkolaisuuden epäuskoa. Hän on tietoinen henkimaailmasta, siksi ei osaa ottaa kantaa juuhun tai eihin.

        Ex- Commandohauis,

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luotat juuri sinun uskomaan jumalaan? Onhan niitä muitakin, joten miksi sinun olisi juuri se "oikea"?

        On olemassa paljon järjellisiä syitä kuten se että Jeesus on ainoa kuka on todella tehnyt erotuksen kaikkiin muihin. Hän sanoo olevansa ainoa totuus ja ettei muita ole. Hän sanoo että jokainen kuka ei ole hänen kanssaan on häntä vastaan.
        Mutta todellinen syy sille miksi Jeesus on se ainoa ja oikea, on se, että hän valitsi minut, enkä minä valinnut häntä. Minä olin pimeydessä, vailla toivoa maailmassa. Ja yhtäkkiä minä kuka olin "sokea" näin. Jumala avasi silmäni uskomaan että Jeesus on Herra, Jumala keneen voi ja kuuluu luottaa ja turvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa paljon järjellisiä syitä kuten se että Jeesus on ainoa kuka on todella tehnyt erotuksen kaikkiin muihin. Hän sanoo olevansa ainoa totuus ja ettei muita ole. Hän sanoo että jokainen kuka ei ole hänen kanssaan on häntä vastaan.
        Mutta todellinen syy sille miksi Jeesus on se ainoa ja oikea, on se, että hän valitsi minut, enkä minä valinnut häntä. Minä olin pimeydessä, vailla toivoa maailmassa. Ja yhtäkkiä minä kuka olin "sokea" näin. Jumala avasi silmäni uskomaan että Jeesus on Herra, Jumala keneen voi ja kuuluu luottaa ja turvata.

        Eli sinulla ei ole mitään todisteita että uskot oikeaan jumalaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Sitä en myöskään ymmärrä tai tavallaan ymmärrän, että miten niin "maallistuneet" ihmiset laittavat 100% uskonsa mediaan. He luottavat ja uskovat siihen kuin itse uskon Jeesukseen. Ota rokote, ota kaksi, ota kolme. Käytä maskia, käytä kahta maskia. jne.

        Mistä ihmisten siis pitäisi ajankohtainen tietonsa hankkia ellei mediasta? Ja vielä sellaisesta mediasta, joka korjaa mokansa jos niitä osoitetaan tehdyn eikä toista niitä entistä kovemmalla äänellä kuten Mitävittulaiset ja muut salaliittosivustot.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Mistä ihmisten siis pitäisi ajankohtainen tietonsa hankkia ellei mediasta? Ja vielä sellaisesta mediasta, joka korjaa mokansa jos niitä osoitetaan tehdyn eikä toista niitä entistä kovemmalla äänellä kuten Mitävittulaiset ja muut salaliittosivustot.

        " Mistä ihmisten siis pitäisi ajankohtainen tietonsa hankkia ellei mediasta? "

        Raamatusta ja sitten seurata sellaista mediaa, joka kertoo totuuden. Israelia koskevaa uutisointia YLE ei ole kaikkea disinformaatiota tuonut esiin vaan pysyy hiljaa peratusta uutisoinnistaan koskien muslimien terrorismia Israeliin. Mainitaan vain IDF:n isku Gazaan. Tähän vaikuttaa osin YLE:ssä töissä olevat ja uutisoinnin sisältöön vaikuttabvat muslimit ja heidän vaikutuksenhsa antisemitismiä ylläpitävään johtoportaaseen, joka päättää valheellistetusta uutissisällöstä , jotta vastustus Israelia vastaan pääsee niihin mittoihin, joissa toteutuu profetian toteutuminen?

        Hiukkasen nauraen,

        Kova Sankari


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Mistä ihmisten siis pitäisi ajankohtainen tietonsa hankkia ellei mediasta? "

        Raamatusta ja sitten seurata sellaista mediaa, joka kertoo totuuden. Israelia koskevaa uutisointia YLE ei ole kaikkea disinformaatiota tuonut esiin vaan pysyy hiljaa peratusta uutisoinnistaan koskien muslimien terrorismia Israeliin. Mainitaan vain IDF:n isku Gazaan. Tähän vaikuttaa osin YLE:ssä töissä olevat ja uutisoinnin sisältöön vaikuttabvat muslimit ja heidän vaikutuksenhsa antisemitismiä ylläpitävään johtoportaaseen, joka päättää valheellistetusta uutissisällöstä , jotta vastustus Israelia vastaan pääsee niihin mittoihin, joissa toteutuu profetian toteutuminen?

        Hiukkasen nauraen,

        Kova Sankari

        Olet kyllä aika Hiton sekaisin. Vähän nolottaa ikään kun hyväksikäyttää sinua viihteen tuottamiseen, mutta ilmeisesti sinä olet tilanteeseen ihan tyytyväinen näin. Enkä tietenkään voisi sinua estää palstalla roikkumasta, jos vaikka haluaisinkin.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Olet kyllä aika Hiton sekaisin. Vähän nolottaa ikään kun hyväksikäyttää sinua viihteen tuottamiseen, mutta ilmeisesti sinä olet tilanteeseen ihan tyytyväinen näin. Enkä tietenkään voisi sinua estää palstalla roikkumasta, jos vaikka haluaisinkin.

        No hänen kriittisyytensä unohtuu kun hän katsoo esim Paavolan tai Mattilan uusimmat uutisoinnit maailman tapahtumista youtubechanneliltä.

        Joten mitä luokkaa on sitten se informaatio. G5 ja Selänne profetiat, ja cocikseen pullotettua ihmisverta.

        LS


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Olet kyllä aika Hiton sekaisin. Vähän nolottaa ikään kun hyväksikäyttää sinua viihteen tuottamiseen, mutta ilmeisesti sinä olet tilanteeseen ihan tyytyväinen näin. Enkä tietenkään voisi sinua estää palstalla roikkumasta, jos vaikka haluaisinkin.

        Sinulta tulee tuo henkilön haukkuminen luonnostaan kuten isältäsikin samaan pahaan tapaan kuin hengittäminen lihaluonnostaan. Onko sinulla itse kommenttia koskien jotain asiallista sanottavaa?

        " Enkä tietenkään voisi sinua estää palstalla roikkumasta, jos vaikka haluaisinkin."

        Varmaankin opimme toinen toisistamme kun suomme sananvapauden toinen toisillemme vaikka olemme siltä osin erilaisia että pelkomme kohdistuvat ja painottuvat eri persoonaan/ asioihin.

        Olen sulautunut JeesukseenOlen matkassa en kävele omin jaloin vaan Jeesuksen ristillä lävistetyin jaloin minun/seurakunnan edestä haavoitettuna kuolleena ylösnousehenneena täydellisenä pelastajanamme. Me , komansa pyhät, olemme hänessä ja minne tahansa Herra Jeesus, halleluuja, haaaalleluja, kulkee niin koko ajan hän on Ovi, Door: Kristityt ovat KOKO AJAN SISÄPUOLELLA Hänessä, Jeesuksessa.

        Ja se on tietenkin negatiivisessakin mielessäkin totta että jos jumalattomat harhailevat kuolemaan asti niin he eivät koskaan löytämän ehdi Ovea Jumalan kaupunkiin ikuiseen elämään uuteen kaupunkiin taivaalta alastulevaan, uutehen maahan vaan jäävät sen kaiken ihanuuden ja autuuden ulkopuolelle, jossa on itku ja hammastenkiristys, Helvetti.

        Olen kauhuissani puolestasi. Mieti vielä kun armon aikaa elämme, ok?

        Time is running out:

        https://www.youtube.com/watch?v=rqs6pverp5U

        Kova Sankari





        Rakkaudella sinulle hymyillen,

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole mitään todisteita että uskot oikeaan jumalaan.

        Todisteita on. Sinulle vain ei ole annettu uskoa kuten minulle on. Jumala johon ihminen itse kykenee uskomaan, ei ole Jumala. Sekin on yksi todiste siitä että Jeesus on ainoa oikea Jumala, että kukaan ihminen ei kykene uskomaan raamatulliseen Jeesukseen omalla uskollaan. Usko jota Jumala ei luo, on turhaa uskoa. Kukaan ei valitse Jeesusta koska Jeesus haluaa ihmisen kieltävän itsensä ja seuraavan häntä. Sinäkin mieluummin elät elämäsi itsellesi ja valitset jumalan joka antaa sinulle ja tekemisillesi hyväksyntänsä. Jeesus ei ole sellainen epäjumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Aatuunkin luotettiin...

        ilman aatua sinäkin puhuisit venäjää ja tekisit kuparinryöstöretkiä ruotsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita on. Sinulle vain ei ole annettu uskoa kuten minulle on. Jumala johon ihminen itse kykenee uskomaan, ei ole Jumala. Sekin on yksi todiste siitä että Jeesus on ainoa oikea Jumala, että kukaan ihminen ei kykene uskomaan raamatulliseen Jeesukseen omalla uskollaan. Usko jota Jumala ei luo, on turhaa uskoa. Kukaan ei valitse Jeesusta koska Jeesus haluaa ihmisen kieltävän itsensä ja seuraavan häntä. Sinäkin mieluummin elät elämäsi itsellesi ja valitset jumalan joka antaa sinulle ja tekemisillesi hyväksyntänsä. Jeesus ei ole sellainen epäjumala.

        Raamattu kertoo että oli paljon enemmän ihmisiä ketkä näkivät Jeesuksen ihmeet mutta eivät uskoneet kuin niitä ketkä näkivät ja uskoivat. Kukaan ei siksi myöskään tule uskoon muillakaan todisteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tiedämme, että lääketiede toimii. Minäkin sairastuin ja olisin kuollut ilman älykkäiden ihmisten keksimiä menetelmiä ja laitteita.

        Sinun Jumalasi on pelkkää taikauskoista luulottelua, eikä siksi ole ketään koskaan parantanut.

        Todellakin Jumala on parantanut ihmisiä, myös minut!
        Sitäpaitsi kaikki paraneminen on korkeimman antamaa, Hänhän suunnitteli esim ihosi niin että haava paranee entiselleen ilman hoitoa.
        Kaikki hyvä on Jumalan lahjaa.
        Meidän ei tule tuhota omaa kehoamme vaarallisiksi todetuilla kokeellisilla piikeillä eikä vaarantaa muita myös sitten levittämällä piikistä aiheutuvia piikkiproteiineja.
        Eli ihminen joka ei osallistu ihmiskokeeseen toimii myös muiden parhaaksi ja pysyy itse terveenä.

        Eikö jokaisen uskovan pitäisi ymmärtää että mailma on pahan vallassa ja johdossa satanisteja!


    • Anonyymi

      Voi sinua hengellisesti kypsymätöntä ihmisparkaa. Sekoitat asioita.
      Koronarokotteen ottaminen ei ole uskosta luopumista.
      Jos kieltäydyt ottamasta rokotetta, kieltäydyt käyttämästä järkeäsi, jonka Jumala on sinulle antanut.
      Jos saat koronaviruksen vaikean tautimuodon, olet sen mielestäni täysin ansainnut omilla ratkaisuillasi.
      Pelaat venäläistä rulettia ja todennäköisyys saada vaikea ja hengenvaarallinen korona kasvaa koko ajan sen myötä kun uusia variantteja kehittyy.

      • Anonyymi

        Ihmisen henki on Herran lamppu....snl.20:27

        Osaatko hengellisesti ilmeisen kypsänä kertoa tuon jakeen merkityksen?

        " Sekoitat asioita.
        Koronarokotteen ottaminen ei ole uskosta luopumista."

        En ole julkituonut koronarokotteen ottamista uskosta luopumiseen. Sekoitat itse taikinoita.

        "Pelaat venäläistä rulettia "

        En pelaa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen henki on Herran lamppu....snl.20:27

        Osaatko hengellisesti ilmeisen kypsänä kertoa tuon jakeen merkityksen?

        " Sekoitat asioita.
        Koronarokotteen ottaminen ei ole uskosta luopumista."

        En ole julkituonut koronarokotteen ottamista uskosta luopumiseen. Sekoitat itse taikinoita.

        "Pelaat venäläistä rulettia "

        En pelaa.

        Commandohauis

        Miten voit kuvitella, että kukaan ymmärtäisi kommenttejasi, kun et näytä itsekään niitä ymmärtävän?


      • Anonyymi

        No voithan ottaa jonkun toisen valmistaman rokotteen jos et luota Pfizerin rokotteeseen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit kuvitella, että kukaan ymmärtäisi kommenttejasi, kun et näytä itsekään niitä ymmärtävän?

        Olen ymmärrystä saanut mutta lisä ei pahaa tekisi. Nuo sanat olivat Jumalan ekä minun ja tuon ilmoituksen pystyn ymmärtämään ilman sakkausta.

        Kovaakin kovempi,

        Kova Sankari


      • Anonyymi

        Jumala on antanut lääkäreille viisauden ja ymmärryksen, siksi kiitos koronarokotteestakin kuuluu Jumalalle. Hän ei kunniaansa muille jaa.


      • Anonyymi

        Niin. Ehkä sitten kuitenkin, kaikella on ollut tarkoituksensa, kun kerta ylpeyden kiinteys on tuota luokkaa. Ehkä kaiken kuuluu sittenkin mennä näin.

        Rohkeus myöntää oma erehdys, aidosti, on yllättävän harvinaista. Kaikkihan sen olkapäitään kohauttaen sanoo, että anteeks ja mitä vain, mutta noinhan se on, ettei kukaan AIDOSTI sitä tarkoita - ja välittömänä seurauksena muuta ajatteluaan tai käytöstään tervellisemmäksi.

        Jokatapauksessa. On ollut hienoa lukea kuinka paljon mua paremmin te raamattua tunnette. Se rauhoittaa.
        Valkoinen hevonen nyt. Punainen seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkä sitten kuitenkin, kaikella on ollut tarkoituksensa, kun kerta ylpeyden kiinteys on tuota luokkaa. Ehkä kaiken kuuluu sittenkin mennä näin.

        Rohkeus myöntää oma erehdys, aidosti, on yllättävän harvinaista. Kaikkihan sen olkapäitään kohauttaen sanoo, että anteeks ja mitä vain, mutta noinhan se on, ettei kukaan AIDOSTI sitä tarkoita - ja välittömänä seurauksena muuta ajatteluaan tai käytöstään tervellisemmäksi.

        Jokatapauksessa. On ollut hienoa lukea kuinka paljon mua paremmin te raamattua tunnette. Se rauhoittaa.
        Valkoinen hevonen nyt. Punainen seuraa.

        Jokainen aloittaa pohjalta mutta sinne ei tarvitse jäädä vaan alkaa kerryttämään kuultujen saarnojen tuntimääriä.

        Mutta varo vääriä opettajia. Niitä perkeleitäkin löytyy, jotka kusettaa ihan kusettamisen ja rahantienuun ilosta.

        Mauno on yksi harvinaisista ja vanhojen virheiden takia häntä yhä solvataan vaikka ne asiat ovat anteeksisaadut ja poissa tunnoltaan. Se tosiaan vaatii luonnetta , nöyryyttä sanoa että olin väärässä ja pyydän anteeksi omall nimellä ja naamalla.

        Tuli eilen mieleen tuossa ajatellessani ylpettä ja nöyryyttä että taitavat olla vastakohdat toisilleen ja sitten tuli mieleen että voiko ihminen olla muuta kuin ylpeä tai nöyrä. Vai voiko olla neutraali näiden suhteen eli että ihminen voisi olla olematta nöyrä tai ylpeä ?

        Valitse oikea vaihtoehto.

        1 Ihminen on aina vain joko ylpeä tai nöyrä.

        2. Ihminen voi olla nöyrä ja ylpeä samaan hetkeen / 24h aikana. Ylpeys ja nöyryys ovat vaihtelevia tunnetiloja tai miksi niitä sanoisi. Sydämen asenteiksi?

        3. Ihminen voi olla olematta nöyrä ja ylpeä.

        " On ollut hienoa lukea kuinka paljon mua paremmin te raamattua tunnette. Se rauhoittaa. "

        Ironiaako?

        "Valkoinen hevonen nyt. Punainen seuraa."

        Synnin palkka on kuolema. Ei kai tuohon muutakaan osaa sanoa että sitä saa mitä tilaa. Läpimennyt eksytys syvenee ja saa aikaan paljon kuolemaa jo nyt, mutta tuhoisat sodat ovat tulossa.

        Jos kellä on tulehdustilaa niin hän käyttäköön valkosipulinkynsiä ulkoisesti tulehtuneeseen paikkaan latomalla valkosipulinkynnen siivuja tulehtuneen paikan päälle.

        Myös sisäiseen tulehdukseen ikenen ja huulen väliin voi laittaa. 2 viikon hoitokuurilla saa ihmeitä aikaan?

        Jeesus tietää miten seitsemänn luonnosta löytyvän salaisuuden , valkosipuli salaisuus nro 1, kurkumiini 2, piperiini 3....avulla saa syövän kuolemaan?



        Kova Sankari


    • Anonyymi

      Sinulle löytyy samanmielistä seuraa, kirjaudu sellaiseen foorumiin kuin uskonaskel.
      Voitte yhdessä pohtia kyseisiä aiheita.
      Onnea etsintään.

      LS

    • Anonyymi

      Pitää tehdä rikosilmoitus jos joku kirjoittaa tai puhuu vihapuhetta covid-rokotusta ottamatonta kansanryhmää kohtaa.

      • Anonyymi

        Rikosilmoitus pitää tehdä niistä ihmisistä, jotka eivät ota roketetta. He on täysin vastuuttomia. He vaarantavat toisia ihmisiä olemalla koronaviruksen potentiaalisia levittäjiä ja kasvualustoja, joissa voi syntyä uusia mutaatiota.


    • Anonyymi

      Olethan tehnyt hoitotestamentin, jolla kiellät kaiken hoidon, jos saat covid taudin.

      • Anonyymi

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis

        Sinähän uskot ettet edes sairastu Jumalan voimasta, eikö Hän myös sinut saa parannettua, jos sinulla on uskoa yhtään niin paljon kuin hauiksia pullistat? Sinähän niitä pullistelee, ettet tarvii rokotusta, koska uskosi on niin voimaa täynnä.

        No Suomen perustuslaki antaa sinulle turvaa, ilman asianmukaista hoitoa et kyllä jää, jos sairastut.

        Huomasitko, ohjasin sinulle reittiä toisaalle, siellä saisit pullistella lihaksia ja olisit parrasvaloissa, suosion huipulla.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis

        Ensin pullistellaan ja sitten vikistään, että tarviin tehohoitoa, ei saa jättää ilman, maksan veroja...vaikka hetkeä ennen voittoisasti sanoi ettei niitä tarvii...hellanlettas...mikä mammin poika.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis

        No mihin se pullistelu loppui? Huhuu ..huhuu...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis

        "Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?"

        Koronarokotteesta kieltäytyminen on täydellistä typeryyttä.
        Commandohauiksen kommentit ovat samaa kategoriaa.

        Hauiksen paisuttamisen sijaan olisi harrastanut jotain sellaista, joka auttaisi korkeampaan älylliseen ajatteluun.
        Valitettavasti hän antaa täällä halveksittavan ja eettisesti arveluttavan kuvan meistä Jeesuksen seuraajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän uskot ettet edes sairastu Jumalan voimasta, eikö Hän myös sinut saa parannettua, jos sinulla on uskoa yhtään niin paljon kuin hauiksia pullistat? Sinähän niitä pullistelee, ettet tarvii rokotusta, koska uskosi on niin voimaa täynnä.

        No Suomen perustuslaki antaa sinulle turvaa, ilman asianmukaista hoitoa et kyllä jää, jos sairastut.

        Huomasitko, ohjasin sinulle reittiä toisaalle, siellä saisit pullistella lihaksia ja olisit parrasvaloissa, suosion huipulla.

        LS

        LS voi hyvän tähden. Jotenkin, miksi sen pitää olla aina tuollaista 😣

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?"

        Koronarokotteesta kieltäytyminen on täydellistä typeryyttä.
        Commandohauiksen kommentit ovat samaa kategoriaa.

        Hauiksen paisuttamisen sijaan olisi harrastanut jotain sellaista, joka auttaisi korkeampaan älylliseen ajatteluun.
        Valitettavasti hän antaa täällä halveksittavan ja eettisesti arveluttavan kuvan meistä Jeesuksen seuraajista.

        Ai, tarkoitatko sanoa, että Commanso on tyhmä?

        Minusta kaikkein tyhmintä on sanoa toiselle että ainä tyhmä!
        Tiedätkö miksi?
        Sikai koska noin saniessaan ihminen pyrkii alentamaan toisen ja ylentämään itsenaä, mikä on todella ajattelenatonta, koska meistä jokainen on tyhmä. Kelle vain voisi sanoa että tyhmä, koska kukaan ei tiedä eikä osaa kaikkea.
        Ja tyhmintä mitä ihminen voi tehsä tämön maailmankaikkeuden alla on se että kuvittelee jotain suurempaa olevansa kuin joku toinen. Tuon tyhmempää tekoa ei olekkaan tämön taivaan alla. Aillä tuollainen ajattelu antaa vallan väkivaltaankin kunbei kunnioiteta toisen ihnisarvoa. Kuvitelkaan että MINÄ voin ja saan ja MINULLA on OIKEUS mutta ainulka ei. Väheksyminen ja aliarvioiminen on kaiken mätäpaise. Siittä ovat ayntyneet sodatkin, rikollisuus hyväjsikäytöt orjuus jne jne

        Tympii.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LS voi hyvän tähden. Jotenkin, miksi sen pitää olla aina tuollaista 😣

        ST

        En kaipaa mielipidettäsi asiaan 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa mielipidettäsi asiaan 🙂

        LS

        En niin olettanutkaan mutta sanoin sen silti ja jatkossakin sanon mielipiteenu, jos siltä tuntuu, oli kyseessä sitten kuka tahansa vastassa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa mielipidettäsi asiaan 🙂

        LS

        Leikattiin eiken takahammas ja arvaa särkeekö?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikattiin eiken takahammas ja arvaa särkeekö?

        ST

        Kipulääke auttaa.

        Pidän tekopyhänä sitä, että ojennat minua. Toisaalta mielistelet toisaalle ja ei saisi sanoa totuutta, jos jutut menee yli hilseen. Pitäisi esittää jotain kiiltokuvat, mutta ei se ole totta. Ja vaikka voin vaikuttaa kovalta...kun joitain vuosia sitten kirjoitin ystävälle sekopäisiä viestejä, jotka kielivät lähinnä psykoosia kohti menemiseltä, hän oli kuin sinäkin commandolle..
        mutta ei koskaan välttänyt ihmisenä kuten oikeasti kuuluu....ja st en välitä pätkääkään mielipiteestäsi minua kohtaan, joka selvästi kielii sitä, että näet sanomiseni jonain josta sinun täytyy ojentaa ja näpäyttää...mutta teen päätökseni ilman sinua.

        Väitän, että minulla on elämänkokemusta sen verran nähdä, että CH:lla menee liian lujaa ja tuolla tavoin sotkeutuu.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kipulääke auttaa.

        Pidän tekopyhänä sitä, että ojennat minua. Toisaalta mielistelet toisaalle ja ei saisi sanoa totuutta, jos jutut menee yli hilseen. Pitäisi esittää jotain kiiltokuvat, mutta ei se ole totta. Ja vaikka voin vaikuttaa kovalta...kun joitain vuosia sitten kirjoitin ystävälle sekopäisiä viestejä, jotka kielivät lähinnä psykoosia kohti menemiseltä, hän oli kuin sinäkin commandolle..
        mutta ei koskaan välttänyt ihmisenä kuten oikeasti kuuluu....ja st en välitä pätkääkään mielipiteestäsi minua kohtaan, joka selvästi kielii sitä, että näet sanomiseni jonain josta sinun täytyy ojentaa ja näpäyttää...mutta teen päätökseni ilman sinua.

        Väitän, että minulla on elämänkokemusta sen verran nähdä, että CH:lla menee liian lujaa ja tuolla tavoin sotkeutuu.

        LS

        Välittänyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin olettanutkaan mutta sanoin sen silti ja jatkossakin sanon mielipiteenu, jos siltä tuntuu, oli kyseessä sitten kuka tahansa vastassa.

        ST

        Samoin, etkö huomaa...samoin. ja siksi koska et näe omaa osuuttasi...huomaan että oikeasti et arvosta minua ihmisenä lainkaan ja siksi en arvosta minäkään sinua.

        Sinulla on vapaus sanoa ja NIIN MINULLAKIN.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, etkö huomaa...samoin. ja siksi koska et näe omaa osuuttasi...huomaan että oikeasti et arvosta minua ihmisenä lainkaan ja siksi en arvosta minäkään sinua.

        Sinulla on vapaus sanoa ja NIIN MINULLAKIN.

        LS

        Epäpyhistä väittelyistä tulee pysyä erossa, sillä niistä seuraa riitaa, sanotahan Paavalin 2.kirjeheessä Timoteukselle.

        Se helposti imaisee mukaansa, joten jatketaan juttuja toisaalla hyvässä hengessä , vai kuinka tai sitten vaan siunataan parjaajaa.

        Raamatusta neuvot meille jakain Herralle aina kaiken kunnian antaen,

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kipulääke auttaa.

        Pidän tekopyhänä sitä, että ojennat minua. Toisaalta mielistelet toisaalle ja ei saisi sanoa totuutta, jos jutut menee yli hilseen. Pitäisi esittää jotain kiiltokuvat, mutta ei se ole totta. Ja vaikka voin vaikuttaa kovalta...kun joitain vuosia sitten kirjoitin ystävälle sekopäisiä viestejä, jotka kielivät lähinnä psykoosia kohti menemiseltä, hän oli kuin sinäkin commandolle..
        mutta ei koskaan välttänyt ihmisenä kuten oikeasti kuuluu....ja st en välitä pätkääkään mielipiteestäsi minua kohtaan, joka selvästi kielii sitä, että näet sanomiseni jonain josta sinun täytyy ojentaa ja näpäyttää...mutta teen päätökseni ilman sinua.

        Väitän, että minulla on elämänkokemusta sen verran nähdä, että CH:lla menee liian lujaa ja tuolla tavoin sotkeutuu.

        LS

        Pidä vaan tekopyhänä. Tottakait teet päätöksesi ilman minua, ei siittä ollukkaan kyse vaan siittä että pidin sinua edes vähän inhimillisempänä.
        Ei ollutctarkoutus edes näpäyttää, kunhan kirjoitin suoraan.

        Noh, antaa olla, samapa tuo. Eikait sillä niin väliä miten minut ymmärrät.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä vaan tekopyhänä. Tottakait teet päätöksesi ilman minua, ei siittä ollukkaan kyse vaan siittä että pidin sinua edes vähän inhimillisempänä.
        Ei ollutctarkoutus edes näpäyttää, kunhan kirjoitin suoraan.

        Noh, antaa olla, samapa tuo. Eikait sillä niin väliä miten minut ymmärrät.

        ST

        No en ole kuvitelmasi kaltainen. Ymmärrystä on jokaisella tiettyyn pisteeseen. Jeesuksen vertaus posken jatkuvasta kääntämisestä, niin sellaiseen nyt vaan minusta ei ole...mutta parempi ettet odota minun olevan jotain niin ei tarvitse pettymystä tuoda ilmi ja tulla sitä varta vasten tänne sanomaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, etkö huomaa...samoin. ja siksi koska et näe omaa osuuttasi...huomaan että oikeasti et arvosta minua ihmisenä lainkaan ja siksi en arvosta minäkään sinua.

        Sinulla on vapaus sanoa ja NIIN MINULLAKIN.

        LS

        Höpö höpl, meen suihkuun.
        Puhut paskaa
        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis

        >Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Jos sairastut vakavasti, itse maksamasi osuus on hoidon kustannuksista alle 5 % eli me rokotetut maksamme veroissamme yli 95 %.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, tarkoitatko sanoa, että Commanso on tyhmä?

        Minusta kaikkein tyhmintä on sanoa toiselle että ainä tyhmä!
        Tiedätkö miksi?
        Sikai koska noin saniessaan ihminen pyrkii alentamaan toisen ja ylentämään itsenaä, mikä on todella ajattelenatonta, koska meistä jokainen on tyhmä. Kelle vain voisi sanoa että tyhmä, koska kukaan ei tiedä eikä osaa kaikkea.
        Ja tyhmintä mitä ihminen voi tehsä tämön maailmankaikkeuden alla on se että kuvittelee jotain suurempaa olevansa kuin joku toinen. Tuon tyhmempää tekoa ei olekkaan tämön taivaan alla. Aillä tuollainen ajattelu antaa vallan väkivaltaankin kunbei kunnioiteta toisen ihnisarvoa. Kuvitelkaan että MINÄ voin ja saan ja MINULLA on OIKEUS mutta ainulka ei. Väheksyminen ja aliarvioiminen on kaiken mätäpaise. Siittä ovat ayntyneet sodatkin, rikollisuus hyväjsikäytöt orjuus jne jne

        Tympii.


        ST

        >Kelle vain voisi sanoa että tyhmä, koska kukaan ei tiedä eikä osaa kaikkea.

        Nyt onkin kysymys siitä, että on "tyhmä" puheena olevassa asiassa ja mestaroi juuri siinä eikä vaikkapa ristipisto-ohjeiden soveltamisessa. Kun CH:lla on takana jo satoja koronaa koskevia kommentteja, siinä on varmasti taustaa jonka perusteella häntä arvioida.

        Tyhmyys on lisäksi ilmiö, joka ei yleensä häviä mihinkään aiheen vaihtuessa. Tiedon määrä vain vaihtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, tarkoitatko sanoa, että Commanso on tyhmä?

        Minusta kaikkein tyhmintä on sanoa toiselle että ainä tyhmä!
        Tiedätkö miksi?
        Sikai koska noin saniessaan ihminen pyrkii alentamaan toisen ja ylentämään itsenaä, mikä on todella ajattelenatonta, koska meistä jokainen on tyhmä. Kelle vain voisi sanoa että tyhmä, koska kukaan ei tiedä eikä osaa kaikkea.
        Ja tyhmintä mitä ihminen voi tehsä tämön maailmankaikkeuden alla on se että kuvittelee jotain suurempaa olevansa kuin joku toinen. Tuon tyhmempää tekoa ei olekkaan tämön taivaan alla. Aillä tuollainen ajattelu antaa vallan väkivaltaankin kunbei kunnioiteta toisen ihnisarvoa. Kuvitelkaan että MINÄ voin ja saan ja MINULLA on OIKEUS mutta ainulka ei. Väheksyminen ja aliarvioiminen on kaiken mätäpaise. Siittä ovat ayntyneet sodatkin, rikollisuus hyväjsikäytöt orjuus jne jne

        Tympii.


        ST

        Pitääkö tyhmää siis sanoa älykkääksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt minkäänlaista testamenttia. Olisiko hoidosta kieltäytyminen Jumalan tahto kaikille koronarokotteesta kieltäytyneille?

        Veronmaksajana en saisi nauttia maksamieni eurojen sadonkorjuusta?

        Commandohauis

        Ei se olisi Jumalan tahto vaan sinun omasi.
        Onko sinulla muuten omaa tahtoa vai oletko ulkoistanut sen tälle... Jumalalle ?

        Toki emme myöskään yleensä hyppää vapaaehtoisesti katolta päästäksemme nauttimaan maksamiemme verojen sadonkorjuusta.


    • Anonyymi

      Hauskaa, kun rokotetut "suvaitsevaiset ja liberaalit" haluavat samoja toimia kuin natsit ja stalinistit aikoinaan :D

      • Anonyymi

        Samaa porukkaahan nuo on.

        Matteus 23:30-31
        "'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'! Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat."

        Ovat olevinaan kuin eivät ikinä olisi pahoja natseja tai muita sosialistejä. Kuinkas sitten kävikään? Tukevat täysillä Maailman talousfoorumin ja EU:n fasistisia tavoitteita. Antautuvat omasta tahdostaan eliitin vedätettäviksi.


      • Kuten esimerkiksi? Tunnen Natsi-Saksan historian erittäin hyvin, mutta sinä ilmeisesti et tiedä siitä juurikaan mitään. No annapa tulla ja korjaa käsitykseni.


    • Anonyymi

      Korona ei ole tappava tauti, 98% sairastuneista paranee täysin. Tavallinen influenssa tappaa enemmän ihmisä yhdessä vuodessa, kuin korona kahdessa.

      • Anonyymi

        Korona on tappava tauti. Ilman minkäänlaisia toimenpiteitä pelkästään Suomessa olisi kuollut 25 - 35 tuhatta ihmistä. Kausiflunssaan Suomessa on kuollut enimmillään n. 1300 ihmistä, joista 94% on ollut yli 70 vuotiaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on tappava tauti. Ilman minkäänlaisia toimenpiteitä pelkästään Suomessa olisi kuollut 25 - 35 tuhatta ihmistä. Kausiflunssaan Suomessa on kuollut enimmillään n. 1300 ihmistä, joista 94% on ollut yli 70 vuotiaita.

        Lue tilastot, älä kerro iltasatuja.


      • Anonyymi

        Mites ne 2%, eli meillä Suomessa 110 000 ihmistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ne 2%, eli meillä Suomessa 110 000 ihmistä?

        Ne tietenkin haudattaisiin joukkohautoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tilastot, älä kerro iltasatuja.

        Mistä ne Trumpin tilastot löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ne 2%, eli meillä Suomessa 110 000 ihmistä?

        Onko luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia? Onhan selvällä suomen kielellä kirjoitettu 98% SAIRASTUNEISTA eli vain 2% SAIRASTUNEISTA kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia? Onhan selvällä suomen kielellä kirjoitettu 98% SAIRASTUNEISTA eli vain 2% SAIRASTUNEISTA kuolee.

        Onko älyssäsi vikaa?

        Tuo 2% tarkoittaisi Suomessa 110 000 kuollutta.

        Ellei koronaa torjuttaisi mitenkään, se kävisi aikaa myötä lävitse meidät kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko älyssäsi vikaa?

        Tuo 2% tarkoittaisi Suomessa 110 000 kuollutta.

        Ellei koronaa torjuttaisi mitenkään, se kävisi aikaa myötä lävitse meidät kaikki.

        Aivan, vajakki kuvittelee, että kaikki sairastuu, kerrallaan tai jossain vaiheessa. Olkaa ihmiset huoleti - kaikki eivät sairastu, se on tilastollinen totuus.

        Suomessa on todettu 131 686 tartuntaa, kuolleita 1039 (0,8%). Jos oletetaan, että kaikki eivät käy testeissä ja tartuntoja on oikeasti 10-kertainen määrä, niin 1,3 milj tartuntaa kahdessa vuodessa on yhä tähtitieteellisen kaukana vajakkien maalaamista uhkakuvista, kuolleiden määrästä puhumattakaan (koronaan liittyvät kuolemat).

        Vuodessa Suomessa kuolee "normaalisti" noin 55 000 ihmistä (110 000 kahdessa) vuodessa. Kaikki on haudattu asianmukaisesti, joten on täysin turhaa panikoida.


      • Anonyymi

        Vain täydellinen idiootti voi uskoa tuollaisiin valheisiin.

        Ympäri maailmaa on jouduttu hautaamaan ihmisiä viranomaisten voimin joukoittain, kuitenkin jokainen omaan poteroonsa. Indusjoelta on kuvia, joissa satoja ruumiita näkyy killumassa. Kiinassa joutuivat pussittimaan vielä elossa olleita mutta pian kuolevia, jotta saatiin uusille tilaa.

        Sinä kuitenkin väität, ettei korona ole flunssaa pahempi.

        Pidätkö tetveydenhuoltoalan ihmisiä huijareina?

        Itse olet.


      • Anonyymi

        Virallisten tietojen mukaan (THL) kuolleita on ~1000 kpl. Kuolleiden määrä kasvaa hyvin hitaasti verrattuna sairastuneiden määrään mikä tarkoittaa sitä, että koronaan liittyvien kuolemien osuus ei tule nousemaan tätä korkeammaksi (noin 1% Suomessa).

        Tässä vielä vertauksen vuoksi pari faktaa:
        - Suomessa tehdään noin 800 itsemurhaa vuosittain
        - kausi-influenssan aallossa todetaan Suomessa noin 600 "ylimääräistä" kuolemaa (huom allossa, ei vuodessa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain täydellinen idiootti voi uskoa tuollaisiin valheisiin.

        Ympäri maailmaa on jouduttu hautaamaan ihmisiä viranomaisten voimin joukoittain, kuitenkin jokainen omaan poteroonsa. Indusjoelta on kuvia, joissa satoja ruumiita näkyy killumassa. Kiinassa joutuivat pussittimaan vielä elossa olleita mutta pian kuolevia, jotta saatiin uusille tilaa.

        Sinä kuitenkin väität, ettei korona ole flunssaa pahempi.

        Pidätkö tetveydenhuoltoalan ihmisiä huijareina?

        Itse olet.

        Ei kai ihmiset oikeasti usko julkisuudessa nähtyjä teatraalisia esityksiä, joissa puskutraktorit kippaavat punaisella ja hyvin näkyvällä COVID-19 leimalla merkittyjä arkkuja nimettömiin sankarihautoihin?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallisten tietojen mukaan (THL) kuolleita on ~1000 kpl. Kuolleiden määrä kasvaa hyvin hitaasti verrattuna sairastuneiden määrään mikä tarkoittaa sitä, että koronaan liittyvien kuolemien osuus ei tule nousemaan tätä korkeammaksi (noin 1% Suomessa).

        Tässä vielä vertauksen vuoksi pari faktaa:
        - Suomessa tehdään noin 800 itsemurhaa vuosittain
        - kausi-influenssan aallossa todetaan Suomessa noin 600 "ylimääräistä" kuolemaa (huom allossa, ei vuodessa)

        Flunssaan kuolee vain todella vanhat tai muutoin huonokuntoiset, eikä flunssasta jää jälkitauteja.

        Koronaan on raportoitu kuolleen täysin terveitä nuoriakin. Lisäksi n. 20% koronaan sairastuneista on saanut pitkäaikaisvaikutuksia. Jotkut eivät ole yli vuodenkaan jälkeen vielä työkykyisiä.

        Korona oli aluksi 7-10 kertaa tappavampi kuin flunssa. Nyt kun hoitomuodot ovat kehittyneet se on enää 3-5 kertaa tapppavampi. Erona flunssaan edelleen se, ettei edes superterve ihminen voi olla täysin varma, etteikö korona häntä voisi tappaa.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronan-pitkaaikaisoireet-huolestuttavat-maailmanlaajuisesti-vahintaan-sadoillatuhansilla-voi-olla-pidempiaikaisia-ongelmia/7933932

        https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/coronavirus/in-depth/coronavirus-long-term-effects/art-20490351


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flunssaan kuolee vain todella vanhat tai muutoin huonokuntoiset, eikä flunssasta jää jälkitauteja.

        Koronaan on raportoitu kuolleen täysin terveitä nuoriakin. Lisäksi n. 20% koronaan sairastuneista on saanut pitkäaikaisvaikutuksia. Jotkut eivät ole yli vuodenkaan jälkeen vielä työkykyisiä.

        Korona oli aluksi 7-10 kertaa tappavampi kuin flunssa. Nyt kun hoitomuodot ovat kehittyneet se on enää 3-5 kertaa tapppavampi. Erona flunssaan edelleen se, ettei edes superterve ihminen voi olla täysin varma, etteikö korona häntä voisi tappaa.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronan-pitkaaikaisoireet-huolestuttavat-maailmanlaajuisesti-vahintaan-sadoillatuhansilla-voi-olla-pidempiaikaisia-ongelmia/7933932

        https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/coronavirus/in-depth/coronavirus-long-term-effects/art-20490351

        "Koronaan on raportoitu kuolleen täysin terveitä nuoriakin"

        Itse koronaan ei kuollut ketään, puhutaan koronaan liittyvistä kuolemista, mikä on täysin eri asia. Korona ei siis itse aiheuta kuolemia, vaan toimii eräänlaisena katalyyttina, joka paljastaa ja korostaa sekä piilevät/synnynnäiset taudit, että muut elimistön vahingot (esim. huumeiden, steroidien, tupakan tms aiheuttamat). Terveet nuoret aikuiset eivät välttämättä olleet aivan terveitä, heitä ei vaan ole koskaan tutkittu kunnolla ennen koronaa.

        Kuolema merkitään "koronaan liittyväksi", jos potilaalla oli todettu koronatartunta edellisen kuukauden aikana (30pv). Karkeasti ottaen, jos joku tekee itsarin ja henkilöllä oli todettu koronatartunta edellisten 30pv aikana niin kuolema luokitellaan "koronaan liittyväksi". Nykyisin pidetään täysin mahdollisena, että koronavirus on voinut vaikuttaa henkilön päätöksentekoon jne.


      • Anonyymi

        Perinteiset (ei mRNA) rokotteet tekevät sen, mitä lupaavatkin - estävät taudin muodostamalla vasta-aineita. Rokotukset suojaavat sekä aikuisia, että nuoria ja lapsia. Ei kai kukaan järkevä ihminen mene väittämään, että kansalliseen rokotusohjelmaan sisältyvät rokotteet (mm. polio, hepatiiti tms) eivät toimi tai pelasta ihmishenkiä?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korona on tappava tauti. Ilman minkäänlaisia toimenpiteitä pelkästään Suomessa olisi kuollut 25 - 35 tuhatta ihmistä. Kausiflunssaan Suomessa on kuollut enimmillään n. 1300 ihmistä, joista 94% on ollut yli 70 vuotiaita.

        Koronarajoitukset lopettivat influenssankin lähes kokonaan.


    • Anonyymi

      👍🙏😇

    • Anonyymi

      Aatella, tuolla jossain vaihtoehtomediassa väitetään, että K-injektio tekee miehet ja naiset steriileiksi, saavat herkästi veritulpan ja ettäs heillä on enintään 5 vuotta elinaikaa. Ilmankos se Biblia sanookin:"Syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme!" (1 Kor. 15 jae 32)

      • Anonyymi

        Ja kun viiden vuoden päästä käy ilmi että valehtelit taas, niin tuletko pyytämään anteeksi puheitasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun viiden vuoden päästä käy ilmi että valehtelit taas, niin tuletko pyytämään anteeksi puheitasi?

        Miksi luulet että hän julistaa Anonyymina? Tietysti siksi ettei kukaan tulisi myöhemmin kysymään hankalia.


    • Anonyymi

      Hei. Tahtoisin auttaa sinua. En kuitenkaan tiedä miten voisin. Olen huolissani siitä, jos et voi hyvin.

      Ajattelin sen sanoa. Tässä mietin miten kukaan ei välittänyt ja en tahdo itse olla sellainen.

      LS

      • Anonyymi

        Kiitos vaan. Se on selvää ettet minua pysty auttamaan.Jeesus tietää kuinka minua Hengellään auttaa. Älä huolehdi minusta, sillä olen ylenpalttisesti autettu 24h.

        Olisi mukavaa jos sinäkin eläisit Jumalan siunaamana rauhassa Jeesukselta kaiken riittävän avun saaden. Minä olen tottunut saamaan kaiken avun Herraltani Jeesukselta, jota korotan. Olen saanut apua avun päälle, olen saanut yllin kyllin hyvää huolenpitoa, se on totta.

        Hyvä on olla kun omatunto ei kiusaa,hyvä olla Pyhän Hengen kanssa,

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan. Se on selvää ettet minua pysty auttamaan.Jeesus tietää kuinka minua Hengellään auttaa. Älä huolehdi minusta, sillä olen ylenpalttisesti autettu 24h.

        Olisi mukavaa jos sinäkin eläisit Jumalan siunaamana rauhassa Jeesukselta kaiken riittävän avun saaden. Minä olen tottunut saamaan kaiken avun Herraltani Jeesukselta, jota korotan. Olen saanut apua avun päälle, olen saanut yllin kyllin hyvää huolenpitoa, se on totta.

        Hyvä on olla kun omatunto ei kiusaa,hyvä olla Pyhän Hengen kanssa,

        Kova Sankari

        Tuollaista en haluaisi. En haluaisi olla kuin sinä olet.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista en haluaisi. En haluaisi olla kuin sinä olet.

        LS

        Miksi et halua olla onnellinen, Jumalan apua ja hellyyttä nauttiva? Sullahan on paha olla. Se kun näkyy ja kuuluu.Ihan turhaan kärsit kun apu olisi Jeesukselta saava ellet ole Pyhän Hengen pilkkaa tehnyt. Aavistelen ettet ole "muuta kuin" kovasti haavoitettu ja jotain pahaa kokenut traumaattisella voimalla. Jeesus pystyy auttamaan sinut toivon heräämisen kautta aina autuuteen asti.

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et halua olla onnellinen, Jumalan apua ja hellyyttä nauttiva? Sullahan on paha olla. Se kun näkyy ja kuuluu.Ihan turhaan kärsit kun apu olisi Jeesukselta saava ellet ole Pyhän Hengen pilkkaa tehnyt. Aavistelen ettet ole "muuta kuin" kovasti haavoitettu ja jotain pahaa kokenut traumaattisella voimalla. Jeesus pystyy auttamaan sinut toivon heräämisen kautta aina autuuteen asti.

        Kova Sankari

        Minä olen tarpeeksi onnellinen.

        Se aika on ohi kun jotain pystyisitte manipuloinnilla aikaansaamaan, joten turhaan yrität

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et halua olla onnellinen, Jumalan apua ja hellyyttä nauttiva? Sullahan on paha olla. Se kun näkyy ja kuuluu.Ihan turhaan kärsit kun apu olisi Jeesukselta saava ellet ole Pyhän Hengen pilkkaa tehnyt. Aavistelen ettet ole "muuta kuin" kovasti haavoitettu ja jotain pahaa kokenut traumaattisella voimalla. Jeesus pystyy auttamaan sinut toivon heräämisen kautta aina autuuteen asti.

        Kova Sankari

        Olisi tosi kiva jos ymmärtäisit edes sen pikkiriikkisen verran, että kuvaamasi elämän tarjoamaa mallia ei monikaan koe houkuttelevana. Jos kokee kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tarpeeksi onnellinen.

        Se aika on ohi kun jotain pystyisitte manipuloinnilla aikaansaamaan, joten turhaan yrität

        LS

        Joo ja kenenkään et anna eakastaa. Ketään et päöstä lähelle.
        Kaikilla on ketunhäntä kainalossa sun mielestä.


        ST


    • Anonyymi

      Uskon, että korona saadaan kuriin laumasuojan saavutettua.
      Joku tutkija kertoi, että jokainen tulee saamaan koronavirukseen vasta-aineet joko rokotuksen yhteydessä tai sairastamalla koronan. Itse en tiedä tuleeko noin käymään, aika näyttää.

      Uskon siihen, että koronavirus jää pysyväksi, kuten moni muukin virus on jäänyt esim kausiflunssat.
      Me tavallaan totumme siihen laumasuojauksen kautta. Viruksesta tulee osa elämäämme. Virushan ei yleensä pyri tappamaan isäntäänsä, se ei ole viruksen tavoite. Aika näyttää millaiseen bariaatioon virus muuntautuu.

      Nyt rajoitteita ollaan purkamassa. Uutisoidaan myös, että korona leviää erityisesti rokottamattomien keskuudessa.
      Uskon, että rokotetut turvaavat rokotuksiinsa, eivätkä enää välitä suojautua tai siis suojata rokottamattomia käyttämällä maskia jne vaan levittävät tautia lieväoireisina tai oireettomina.
      Voipi käydä niinninkib, että kun rajoitukset puretaan, korona ryöstäytyy käsistä ja suurin osa rokottamattomista sairastuvat tai sitten noin ei käykkään.

      Hallitus ei kuitenkaan halua jatkaa kovin kauaa rajoitteita taloudellisista syistä, mikä on ymmärrettävääkin, toisaalta.

      On kuitenkin jotain pahempaakin kuin korona., nimittäin synti, joka erottaa ihmisen Jumalasta.

      Synnin palkka on kuolema mutta Jeesuksessa Kristuksessa kuolema on voitto.

      Kaikesta huolimaata ja kaikkien kanssa elämä Kristuksessa on enemmän kuin korona. Kerran vajavaisuus lakkaa ja täydellisyys alkaa.
      Mutta vielä olemme täällä maan päällä kukin omassa elämänvaiheessaan. Syömme, juomme, nukumme, teemme työtä, harrastamme. Uskovaisina olemme kuitenkin osa tätö yhteiskuntaa johon jokainen antaa oman panoksensa. Jalat maassa vaikka sydän on taivaassa.


      ST

      • Anonyymi

        Asioissa on aina enemmän kuin 2 puolta. Noita puolia kukin sitten tutkailee tehden omat johtopäötöksensä.
        Itse piättäydyn äöripäistä siinä muelessä etten lähde mukaan rokituksien vastapuolueeseenkaan vaikken ole ottanut rokotetta. Aika näyttää miten tulee käymään.
        Näkisin että paras elää keskittyen selviytymiseen niin että nauttii asioista mitkä ovat mahdollisia jolloin selviytyminen tulee ikään kuin luonnostaan. Raahautuu vaikkapa luontoon antaen itselleen tilaa olla ja elää siinä hetkessä.
        Ei ihminen voi enempäänsä mutta Jumala voi. Kaikki on Jumalan käsissä.
        Vaikka sairastuiaikin niin silloinkin on Jumalan johdatuksessa.
        Ja jos sairastuu vakavastu, voi todeta että näen taivaat auenneina ja Jumalan pojan istuvan Jumalan Iaän toisella puolella.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioissa on aina enemmän kuin 2 puolta. Noita puolia kukin sitten tutkailee tehden omat johtopäötöksensä.
        Itse piättäydyn äöripäistä siinä muelessä etten lähde mukaan rokituksien vastapuolueeseenkaan vaikken ole ottanut rokotetta. Aika näyttää miten tulee käymään.
        Näkisin että paras elää keskittyen selviytymiseen niin että nauttii asioista mitkä ovat mahdollisia jolloin selviytyminen tulee ikään kuin luonnostaan. Raahautuu vaikkapa luontoon antaen itselleen tilaa olla ja elää siinä hetkessä.
        Ei ihminen voi enempäänsä mutta Jumala voi. Kaikki on Jumalan käsissä.
        Vaikka sairastuiaikin niin silloinkin on Jumalan johdatuksessa.
        Ja jos sairastuu vakavastu, voi todeta että näen taivaat auenneina ja Jumalan pojan istuvan Jumalan Iaän toisella puolella.

        ST

        Koronavirus on antanut mulle lisää elämäniloa kun on ollut hyvä syy olla tapaamatta jumalattomia sukulaisia.

        Jumalan uskovat sukulaiset eivät pelkää toisiaan, mutta jumalattomat pelkäävät covidpelkoisina.

        Eristäytyminen ja huonon jumalattoman seuran karttaminen tuo oman suojansa ja siihen vielä rukoukset Herralle. On jumalattomia joiden seurassa viihtyykin. Löytyy huomaavaisuutta heilläkin mutta mutta annas olla kun juteltaisiin Jeesuksesta....Olen luultavasti sairastanut elokuussa covidin ja jos sairastin nin eoi se ollut mikään ihmeellisempi kuin tavallinen kausiinfluenssa. Niistämistä riitti kiusaksi asti, muuten se oli rilluttelua vaan.

        Kova Sankari


      • Anonyymi

        Valtaosa rokottamattomista saa koronatartunnan jossain vaiheessa. Monet heistä myös kuolevat. Jotkut invalidisoituvat. Mutta paljon sairastavat myös vähäisillä oireilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa rokottamattomista saa koronatartunnan jossain vaiheessa. Monet heistä myös kuolevat. Jotkut invalidisoituvat. Mutta paljon sairastavat myös vähäisillä oireilla.

        Ei täältä maan päältä väki vähene ruttonuolilla vaan pääluku kasvaa kunnes alkaa niittopuuhat, alkaa isot ydinpomminuolet lentämään.

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronavirus on antanut mulle lisää elämäniloa kun on ollut hyvä syy olla tapaamatta jumalattomia sukulaisia.

        Jumalan uskovat sukulaiset eivät pelkää toisiaan, mutta jumalattomat pelkäävät covidpelkoisina.

        Eristäytyminen ja huonon jumalattoman seuran karttaminen tuo oman suojansa ja siihen vielä rukoukset Herralle. On jumalattomia joiden seurassa viihtyykin. Löytyy huomaavaisuutta heilläkin mutta mutta annas olla kun juteltaisiin Jeesuksesta....Olen luultavasti sairastanut elokuussa covidin ja jos sairastin nin eoi se ollut mikään ihmeellisempi kuin tavallinen kausiinfluenssa. Niistämistä riitti kiusaksi asti, muuten se oli rilluttelua vaan.

        Kova Sankari

        Mää kans oon ihan tyytyväinen itseni osalta kun on ollut vähempänä kaikki kontaktit ja oon saanut enemmän vetäytytä omaan rauhaan. Toki tykkään läheisiin olla yhteydessä mutten niin välitä muihin.
        Niin sullahan oli niitä flunssia teit niistä aloituksiakin.

        Mutra onhan tässä se puoli että toisille nämä "eristäytymiset" ovat hyvinkin rankkoja, sen ymmärtää jos on hyvin sosiaalinen ja kova liikkumaan, matkustelemaan ja vaihtelunhaluinen. Ymmärtää että nopeammin seinät kaatuu päälle yms.
        Tämä on kyllä jännä juttu. Toiset tuntevat saavansa enemmän tilaa kuten minä näin koronan aikana ja toiset tuntevat päinvastoin.
        Käytän huolellisesti maskia kaupoissa ja virastoissa en koskettele likaista, käytettyä maskia ja kun poustan sen laitan käsidesin. Pesen myös käteni aina kun tulen reissuista kotiin mutta niin teen muulloinkin. Olen muutoinkin hygieeninen joten käsidesit, maakit ja käsienpesu ei tunnu miltään vaan ihan on minulle ominaista elämää eikä tunnu yhtään hankalalta.
        Kaupoissakin on ollut vähemmän väkeä näin korona aikana jostain syystö ainakin täällä. Ehkä eivät käy ihan joka risauksesta kaupassa vaan keskittävät ostoksensa.
        Voisin asua korvessa 🙈
        Aattelinkin että koska ei ole työvelvoitteita sillain niin jos korona ihan riehaantuu niin voin mennä mökille. Siellä nyt pakastin piripintaan marjoja täynnä. Kaappeihin vaan säilykkeitä ja kuivamuonaa. Vesi tulee hanasta. On sähkökin. Kalaa saa joesta.
        Mutta en jaksa elää tulevassa vaan tässä hetkessä on tarpeeksi. Omenia tulee ihan hulluna, puu oksat raskaana. Syysomenat nyt kypsiä.
        Mehustin 5 ämpärillistä viinimarjaa. Kasvihuoneen loppuja tomaatteja kypsyttelen keittiön sivupöydällä. Kurkkusato ei onnistunut 2 kurkkua vaan 😅
        Oi että nautin, tunnen itseni itsekkääksi. Kohta kerään kukkasista siemenet talteen ainakin krasseista, kehäkukista ja samettikukista. Osan kukista talvetan viileässä kuten mustasilmäsusannan, verenpisaran, pelargoniat, päivänsinen, hortensian.
        Voiko enää muuta elämältä toivoa ❤️
        Kiitos rakas Jumala kaikki kunnia sinulle.

        ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronavirus on antanut mulle lisää elämäniloa kun on ollut hyvä syy olla tapaamatta jumalattomia sukulaisia.

        Jumalan uskovat sukulaiset eivät pelkää toisiaan, mutta jumalattomat pelkäävät covidpelkoisina.

        Eristäytyminen ja huonon jumalattoman seuran karttaminen tuo oman suojansa ja siihen vielä rukoukset Herralle. On jumalattomia joiden seurassa viihtyykin. Löytyy huomaavaisuutta heilläkin mutta mutta annas olla kun juteltaisiin Jeesuksesta....Olen luultavasti sairastanut elokuussa covidin ja jos sairastin nin eoi se ollut mikään ihmeellisempi kuin tavallinen kausiinfluenssa. Niistämistä riitti kiusaksi asti, muuten se oli rilluttelua vaan.

        Kova Sankari

        >Löytyy huomaavaisuutta heilläkin mutta mutta annas olla kun juteltaisiin Jeesuksesta....

        Niinpä. Oletko _sinä_ kiinnostunut kuulemaan toisten näkemyksiä Jeesuksesta ja haluatko keskustella niistä niin että osoitat toisten mielipiteille samaa kunnioitusta jota odotat omille käsityksillesi?


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Löytyy huomaavaisuutta heilläkin mutta mutta annas olla kun juteltaisiin Jeesuksesta....

        Niinpä. Oletko _sinä_ kiinnostunut kuulemaan toisten näkemyksiä Jeesuksesta ja haluatko keskustella niistä niin että osoitat toisten mielipiteille samaa kunnioitusta jota odotat omille käsityksillesi?

        Kyllä, se käy viihteestä siinä samalla kun kuuntelee jumalattoman nuotin vierestä laulua, räpiköivää puheuintia totuudenuima-altahassa ja tämän ajatukset esittämästään hän kokee loogisiksi, jopa asiantuntijamestariksi huippu-uimarina totuuden uima-altahassa vaikka koko esitys on kuin sirkuksen pellen.

        Satiirisesti tai realisesti, päättele itse....

        Jeesus antaa kaiken tarvisemani rakkauden ja on ilma jota hengitän.

        Kova Sankari


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä tuo rokote suojaa taudilta mutta suojaa sen vaikealta muodolta perheeni ja sukulaiset otti rokotteet paitsi yksi 26v nuori mies .

      Ollaan varmaan kaikki nyt sitten sairastettu ko tauti me rokotetut siis pienellä kurkkukivulla tai oireettomina tämä suvun urheilijanuorukainen 26v oli lähes 3vko yli 40 asteen kuumeessa jne...no siitä on jo kuukausi aikaa kun alko tervehtyyn mut harrastukset on nyt toistaiseksi jäänyt pois ja on edelleen sairaslomalla .

      En olisi varmaan itse välttämättä tautia tuossa muodossa kestänyt eikä varmasti vanhempani ainakaan muiden sairauksien lisäksi en tiedä rokoteko meitä suojasi mutta kummallinen sattuma että tämä ainoa jota ei rokotettu sai pahimman taudin mitä on ikinä kuvitellutkaan sairastavansa siis omien puheidensa mukaan.

      • Anonyymi

        Meidän perheessä kukaan ei ole sairastunut. Itse täysin rokottamaton viimeiset 10 vuotta eikä mitään nuhaa vakavempaa. Syön epäterveellisesti toki liikuntaa on jonkin verran kuitenkin vähemmän kuin vaikka työssään reilusti kävelevällä. Jumala varjellut taudeilta koko perhettä. Rokotetuilla läheisillä on ollut pahoinvointia rokotteen otettuaan. Toivon ettei mitään sen vakavampaa. Yhden tyypin tiedän kuka kuoli sydäriin rokotteen jälkeen. Oli alle 30v.


      • Anonyymi

        Oletkos Putinin trollitehtaalla töissä?

        Paljonko maksavat valeuutisten levittämisestä?


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi on täyttä huuhaata. Ennemmin uskon Raamattuun, kuin tuollaiseen roskaan.

        Meidän tuttavapariskunta kävi koronan vuoksi kuoleman porteilla. Kaksi viikkoa nukutetteina. Jos tuon perheen mies saisi sinut käsiisi niin vääntäisi sinusta bodarin voimillaan suolistosi persereikäsi kautta ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos Putinin trollitehtaalla töissä?

        Paljonko maksavat valeuutisten levittämisestä?

        Tuohan on kybersotaa. Sen yksi perusmuoto on valhepropagandan voimin horjuttaa erityisesti demokratiassa elävien ihmisten välttämätöntä luottamusta toisiinsa ja viranomaisiin. Vaikka teho täysjärkisiin on heikohko, sitten on se ihmisten kymmenesosa josta edelleen kymmenesosa saattaa oikein seottuaan tehdä jotain konkreettisemminkin hyökkääjävallan etua palvelevia tekosia.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuohan on kybersotaa. Sen yksi perusmuoto on valhepropagandan voimin horjuttaa erityisesti demokratiassa elävien ihmisten välttämätöntä luottamusta toisiinsa ja viranomaisiin. Vaikka teho täysjärkisiin on heikohko, sitten on se ihmisten kymmenesosa josta edelleen kymmenesosa saattaa oikein seottuaan tehdä jotain konkreettisemminkin hyökkääjävallan etua palvelevia tekosia.

        Yhä useampi sairastuu "rokotuksista"! 😎

        Rokotetut tuntevat olevansa henkisesti sameita, väsyneitä, huimaavia.
        Tohtori Philippe Van Welbergenin mielestä sillä on jotain tekemistä veren rakenteellisten muutosten kanssa. Yksinkertainen veren mikroskooppitutkimus (verikoe) kaikille rokotetuille potilaille, joista monet ovat valittaneet uusista terveysongelmista rokotteen ottamisen jälkeen.


    • Anonyymi

      "Rokotetuilla läheisillä on ollut pahoinvointia rokotteen otettuaan."

      Jaa erikoinen juttu.
      Itse en ole kuullut tuollaisesta ja kaikki tuttuni rokotettu itselläni oli ensimmäisen rokotteen jälkeen ekana päivänä hieman olkapää( rokotuskohta) eikä muuta toisesta rokotteesta ei tullut sitten mitään vaimolla ja muilla sukulaisilla myös 17v ylöspäin ei mitään oireita samaten kaikki suvun vanhukset sanoivat ettei mitään oireita rokotuksesta.

      Jos se vaikuttaa sitten eri tavalla eri ihmisiin kenties

      • Vain rokotevastaisten tuttavapiirit saavat rokotuksista kauheita oireita ja moni myös kuolee. Rokotusmyönteiset eivät huomaa mitään mainittavaa, eikä kukaan myöskään kuole, ei ainakaan rokotteiden takia


      • Anonyymi

        Pointti oli se, että itselläni rokottamattomana ei ole ollut edes sitä kipua olkapäässä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vain rokotevastaisten tuttavapiirit saavat rokotuksista kauheita oireita ja moni myös kuolee. Rokotusmyönteiset eivät huomaa mitään mainittavaa, eikä kukaan myöskään kuole, ei ainakaan rokotteiden takia

        Sulla on sairas huumori - ja haluat tulla vain ärsyttämään ihmisiä - Häpeä! 😬


    • Anonyymi

      Venäjällä on olematon osa kansasta rokotettu ja silti tartunnat hienoisessa laskussa .
      Tietysti valhemediat kertovat että tällä hetkellä siellä kuoliluvut ovat korkeimmillaan koko koronan aikana mitattuna mutta se on vain valhemedian väitteitä ja kuoleehan ihmiset joskus muutenkin ei kukaan elä ikuisesti.

      • Anonyymi

        Russiassa on mennyt koko ajan hyvin ja paikat auki. Putin tietää kusetuksen tasan tarkkaan.
        Maailman fiksuin päämies.


    • Anonyymi

      Piikinottajat pelaavat venäläistä rulettia.

      • Anonyymi

        Voihan vajakki sua. Piikin ottamattomat ne vasta pelaavatkin venäläistä rulettia. Se sopiikin heille, koska ovat Putinin kätyreitä.


      • Anonyymi

    • >>Jumala suojaa minua. Elän tämän 6000v ikäisen maan päällä sen ajan kuin minulle kuuluukin ja sitten siirryn parempiin oloihin.>>

      MInua suojaa Jumala ja Neitsyt Maria. Elän tämän 20,000 v ikäisen maan päällä sen ajan kuin minulle kuuluukin ja sitten siirryn parempiin oloihin.

      Pasi, jolla ei ole commandohauista.

      • Anonyymi

        Miten Maria sinua suojaa? Onko Maria ihminen vai Jumala?

        Ei Maria ole neitsyt vaan hän eli aviovuoteessa rakkaan aviomiehensä Joosefin kanssa.

        Kova Sankari


      • Anonyymi

        Marialla oli useampi muksu , se tarkoittaa sitä ettei synnyttänyt ole neitsyt ikuisesti vaan siihen asti kunnes hän tulee poissinetöidyksi.

        Aiotko siirtyä epäjumalanpalvonnasta toiseen krislamilaiseksi 2030jKr. ?

        Kova Sankari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten Maria sinua suojaa? Onko Maria ihminen vai Jumala?

        Ei Maria ole neitsyt vaan hän eli aviovuoteessa rakkaan aviomiehensä Joosefin kanssa.

        Kova Sankari

        Luulen että Maria tekee taivaassa muutakin kuin pyörittelee peukaloitaan. Esimerkiksi rukoilee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marialla oli useampi muksu , se tarkoittaa sitä ettei synnyttänyt ole neitsyt ikuisesti vaan siihen asti kunnes hän tulee poissinetöidyksi.

        Aiotko siirtyä epäjumalanpalvonnasta toiseen krislamilaiseksi 2030jKr. ?

        Kova Sankari

        Tekeekö se Mariasta jotenkin huonomman?

        En ole ryhtymässä krislamilaiseksi enkä liittymässä Talibaniin. Juon viiniä, Taliban kieltää sen.


    • Anonyymi

      Todellinen uskovainen ei rokotetta ota. Itse sanonut että ennemmin eutanasia piikki kuin koronarokote. En myöskään hyväksy maskia enkä nenätikku koronatestiä, onneksi on muunlaisia koronatestejä. Pidän tästä kiinni vaikka joutunut estämään porukkaa somessa liittyen korona debattiin enemmän kuin koskaan siitä kun ysärillä aloitin netin käytön. Tämä jakaa ihmisiä myös netin ulkopuolisessa elämässä paljon.

      • Anonyymi

        Vaikea uskoa, että tällaisia kommentteja näkee ilmaisen koulutuksen maassa?


    • Anonyymi

      Surkeaa inistä kun suurin osa on kerran höynähtänyt rokotteisiin.
      Täytyy olla tosi sairas jos ei ole tyytyväinen kun on itse saanut myrkkyruiskeensa.
      Mitä täällä siitä tulee valittamaan jos joku ei halua sairastuttaa itseään.
      Olisi vain tyytyväinen kun sai.
      Se tuo elämään jännitystä mitä tulee ja milloin.

    • Aivan näin rakas Commandohauis !!

      Uskova tarvi Pyhä Henki lamppuun,, että loistaa ja on niinkuin viisas neitsy !!

    • Anonyymi

      No nyt alkaa helpottamaan ja kaikki viittaa siihen että yhteiskunta aukaistaan lähiaikoina kaikille on nyt tarjottu rokote ja ne jotka sen ovat halunneet ovat sen saaneet .

      Uusimaa ei enään yritä estää koronan leviämistä ja muut seuraa perässä rokotuskattavuuden vuoksi tämä tarkoittaa asiantuntijoiden mukaan sitä että jokainen suomalainen tulee sairastamaan koronan jossain vaiheessa .

      Jokainen on saanut nyt valita oman tiensä ottaa rokote taudin vaikeaa muotoa vastaan tai on ollut ottamatta .

      Nyt jälkeenpäin sitten on turha ottaa kantaa puolesta tai vastaan omalta kohdaltaan sen aika näyttää missä muodossa kukin koronan sairastaa vaikeana vai lievänä mutta sairastettava se on joten pulinat ja jaarittelut pois.

      • Anonyymi

        " Jokainen on saanut nyt valita oman tiensä ottaa rokote taudin vaikeaa muotoa vastaan tai on ollut ottamatta ."

        Sama kuin vapaa valinta on olemassa joka iikalle ymmärtää valita pelastus tai joutua olemaan Helvetin tulessa.

        Heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa.

        Loppuun asti lennossa ilman koronarokotetta no matter what tapahtukoon Jumalan tahto,

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jokainen on saanut nyt valita oman tiensä ottaa rokote taudin vaikeaa muotoa vastaan tai on ollut ottamatta ."

        Sama kuin vapaa valinta on olemassa joka iikalle ymmärtää valita pelastus tai joutua olemaan Helvetin tulessa.

        Heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa.

        Loppuun asti lennossa ilman koronarokotetta no matter what tapahtukoon Jumalan tahto,

        Kova Sankari

        "Sama kuin vapaa valinta on olemassa joka iikalle ymmärtää valita pelastus tai joutua olemaan Helvetin tulessa."

        Sikäli kuin Jahve on kaikkitietävä, kuten meille vakuutetaan, niin hän tiesi sinunkin jokaisen hengenpihauksen, runkkaamisen, krapula-aamun ja hammastenkivistyksen jo aikojen alussa, joten siitä katsannosta olet vain ohjelmoitu robotti.
        Kaikivoipana hän myös saattoi päättää jo silloin sinun joutuvan jonkun oman oikkunsa johdosta helvettiin hiiliä lapioimaan, joten täts it, se on hänen vapaa valintansa, johon sinulla uskovaisena ei ole nokan koputtamista. Vai meinasitko tehdä kantelun jonnekin Jahvesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jokainen on saanut nyt valita oman tiensä ottaa rokote taudin vaikeaa muotoa vastaan tai on ollut ottamatta ."

        Sama kuin vapaa valinta on olemassa joka iikalle ymmärtää valita pelastus tai joutua olemaan Helvetin tulessa.

        Heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa.

        Loppuun asti lennossa ilman koronarokotetta no matter what tapahtukoon Jumalan tahto,

        Kova Sankari

        Mielestäni olet kovasydäminen antisankari. Ja ylpeä.
        Jumala on heikkojen, sorrettujen ja nöyrien puolella puolella ja ylpeitä vastaan.
        Katso, ettet tule leikatuksi pois jalosta öljypuusta. Oksa ei kannata juurta, vaan juuri oksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni olet kovasydäminen antisankari. Ja ylpeä.
        Jumala on heikkojen, sorrettujen ja nöyrien puolella puolella ja ylpeitä vastaan.
        Katso, ettet tule leikatuksi pois jalosta öljypuusta. Oksa ei kannata juurta, vaan juuri oksia.

        Tämä oli siis tarkoitettu sille "kovalle sankarille"


      • Anonyymi

        Sairastetaan sitten se korona jokainen suomalainen. Mitä niitä piikkejä ottamaan, jos se tauti on kuitenkin jossakin vaiheessa jokaisen sairastettava.


    • Anonyymi

      Peukut ihmiskokeellesi.
      Jumala ei todistetusti tullut kenenkään avuksi yli kahteentuhantaan vuoteen.
      Jos omistaa hyvät keuhkot ja terveen sydämen, sekä on nuori, on Luoja puolella.
      Mutta, jos sattuu olemaan vanhempi ja raihnainen, uskossa oleva rokottamaton, niin Piru perii. Jumala on kiinnostunut pelastamaan ennenaikaiselta kuolemalta periaatteessa nuoria.

      • Anonyymi

        Olen todistanut useasti ja kuullut satojen ehkä tuhansien eri ihmisten yksilöllisiä todistukset Jumalan tulosta ihmisen avuksi ja niitä on olemassa enemmän kuin tiedossani on. Todistajia on miljoonittain Jumalan avusta heille.

        Kova Sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todistanut useasti ja kuullut satojen ehkä tuhansien eri ihmisten yksilöllisiä todistukset Jumalan tulosta ihmisen avuksi ja niitä on olemassa enemmän kuin tiedossani on. Todistajia on miljoonittain Jumalan avusta heille.

        Kova Sankari

        Tässä puhut asiaa, vaikka useammat kommenttisi ovat typerää uhoilua.
        Sokea kanakin jne.


    • Anonyymi

      Luteita rassaa, vai mitenkä se meni korttiringissä kuulunut lausahdus.
      Rokottamattomat saavat muuntuneita viruksia tulevaisuudessa. Henki kulkee jotenkin, apua pitää mennä hakemaan sairaalasta. Usko on lujilla, muutta Taivas odottaa.
      Se elää, jonka keuhkot kestää. Jumala ei paskaakaan välitä.
      Koska ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.

      • Anonyymi

        Televisio se jo mainostaa, että käykää keuhkojen tarkastuksissa!!
        Alkaa rassaamaan jo monen keuhkoja ja syöpä vaanii kun käyttää maskeja.
        Sairaaloissa on lisääntynyt jo keuhkosairaitten määrä - syttyikö lamppu mistä johtuisi 🙄🙄🙄


    • Anonyymi

      Onko sellainen laittomuuden tekijä, joka ei hyväksy yhteiskunnan lakeja?

      • Anonyymi

        Roomalaiskirje on hieno kirje asiaan vihkiytyneillei. Osia ei olisi kannattanut varastaa vääriin tarkoituksin, ei edes esivallan voimin.


    • Anonyymi

      Pidäthän huolen, ettet tartuta virusta muihin. Kirjoittele viisauksia sisätiloissa
      itseseksi. Kiitos.

      • Anonyymi

        Rokotetut tartuttavat oireettomina tautia rokottamattomiin kertoi THL. n edustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotetut tartuttavat oireettomina tautia rokottamattomiin kertoi THL. n edustaja.

        Tartuttavat lingon lailla on havaittu - parasta vain että olisivat ainakin kuukauden kotona ja ruoka tuotaisiin oven taakse jos loppuu.


    • Anonyymi

      Jumalaa ei ihan kannata syyttää omista valinnoinnastaan. Tai ihmistä, eihän.

    • Anonyymi

      Elämme Ilmestyskirjan aikoja. Näämme omin silmin sen miten maailman mahtavimmat lääkemyrkyillään eksyttävät kaikki kansat. Ihmiset uskovat pelkopropagandaan enemmän kuin Jumalaan. Ihmisille on ihan ok hyväksyä rokotepassi ja ihmisten eriarvoistaminen. Rokotepassien kautta olemme menossa Kiinan malliin, ihmisten yksityisyys häviää kokonaan. Jeesus ei ikimaailmassa suostuisi tämmöiseen touhuun, hän haluaa meidän olevan vapaita ja hengittävän vapaasti, ilman naamavaippoja.
      Lukekaa enemmän Raamattua, boikotoikaa roskalehtiä/valtamediaa. Saattaa silmät ruveta avautumaan todellisuudelle, kun ei jokaikinen päivä myrkytä mieltään valtamedian syöttämillä valheilla.
      Siunausta elämäänne. Muistetaan, että Jeesus on Herra!

    • Anonyymi

      Kun muistaa karttaa hyvällä hajuraolla saatanan lapsia niin on hyvässä turvassa jo sitäkin kautta.

      Mallia voi ottaa Jehovan todistajaepäjumalanpalvonnan jäsenistä, jotka karttavat taitavasti muunlaisia paitsi käännyttäjäparit, joiden pakko tavata erilaisia.

    • Anonyymi

      Viikon juttu
      Viikon juttu
      Talidomi osoittautui tehokkaaksi pahoinvointilääkkeeksi ja sitä käytettiin myös raskauspahoinvointiin. Koska vielä 50-luvulla uskottiin, että lääkkeet eivät läpäise istukkaa, ei laajoja teratologisia eläinkokeita vaadittu ennen lääkkeen tuloa markkinoille. Myöhemmin on kuitenkin selvinnyt, että silloin tehdyissä kokeissa talidomidi oli aiheuttanut epämuodostumia sekä apinoissa että kaneissa, vaikka hiiren sikiöihin sillä ei ollut vaikutusta. Lääke tuli myyntiin 46 maassa ja aiheutti 1950-luvun puolesta välistä vuoteen 1962 kestäneen globaalin sikiökuolemien ja epämuodostuneiden lasten epidemian.

      Talidomidille altistuneista sikiöistä suuri osa kuoli talidomidifetopatiaan. Sille tyypillisiä ovat sydän- ja lonkkaviat, epämuodostumat suolistossa ja munuaisisssa, raajojen ja aistinelinten kehityshäiriöt. Vaurioita löydettiin melkein kaikissa elimissä. Herkimmin lääkkeelle reagoivat sikiöt 5.-8.-raskausviikoilla. Hengissä selvinneet olivat joko lyhytraajaisia (hylje-epämuodostuma eli fokomelia) tai raajat puuttuivat kokonaan (amelia). Heilläkin oli runsaasti epämuodostumia sisäelimissä.

      Yli 20000 lasta vammautui ja arviolta 80000 kuoli kohtuun. Suomalaiset olivat onnekkaita, koska lääkkeen myyntiluvan käsittely kesti vuoteen 1959 asti. Täällä se oli myynnissä vuoteen 1961. Suomessa syntyi näiden kolmen vuoden aikana noin 50 sairasta lasta, joiden äiti oli syönyt talidomidia raskauden aikana.

      Vasta loppuvuonna 1961 (8 vuotta Saksan myyntiluvan myöntämisestä, sic!) julkaistiin ensimmäiset tieteelliset artikkelit siitä, että jotain on pielessä. Toisistaan riippumatta saksalainen pediatri Widukind Lenz ja australialainen gynekologi William McBride osoittivat raskauden aikaisen talidomidin käytön ja epämuodostumien välisen yhteyden. Jo aiemmin oli raportoitu fokomelian yleistyneen, mutta sitä ei osattu yhdistää talidomidin käyttöön.

      Katastrofin kolmanneksi sankariksi nousi amerikkalainen FDA:n lääkäri Frances Kelsey. Hänen ansiostaan lääke ei saanut myyntilupaa USA:ssa – huolimatta ankarasta painostuksesta. Hän epäili lääkkeen turvallisuutta, koska se aiheutti osalle potilaista perifeeristä neuropatiaa. Tämän lisäksi hän esitti visionäärisen huolensa talidomidin mahdollisista sivuvaikutuksista raskauden aikana. Presidentti John F. Kennedy palkitsi Kelseyn talidomidikatastrofin estämisestä USA:ssa.

      Talidomidin kehittänyt saksalainen lääketehdas Chemie-Grunenthal ei koskaan joutunut vastuuseen aiheuttamistaan kuolemista ja epämuodostumista. Oikeudessa yritystä oli puolustamassa 30 juristia. 18. joulukuuta 1970 päättyi 6 vuotta kestänyt oikeudenkäynti Chemie-Grunenthalia vastaan. Tuomarit julistivat yllättävän tuomionsa. Lääketehdas onkin syytön talidomidin aiheuttamiin epämuodostumiin ja lääketehdas sai täyden immuniteetin vastaisten syytösten varalle. Talidomidi-lasten perheet mykistyivät. Myöhemmin on saatu selville, että lääketehtaan edustajat tapasivat salaa seitsemän Saksan Liittotasavallan ministeriä ja sopivat oikeuden lopputuloksesta. Vaikka Chemie-Grunenthal lopetti talidomidin myynnin Euroopassa, sitä myytiin kehittyviin maihin. Uusi talidomidi-epidemia puhkesikin 1900-luvun lopulla Brasiliassa, jossa sitä käytettiin lepran hoitoon. Suomessa ja useissa muissa maissa talidomidin käyttö on taas sallittu syöpäpotilaiden pahoinvoinnin hoidossa, jos ehkäisy on varmistettu huolellisesti.

      Talidomidin teratogeenisyyttä on tutkittu paljon. Mekanismi säilyi pitkään mysteerinä, mutta tällä vuosituhannella osoitettiin sen vaikuttavan BMP signalointiin, mikä säätelee ohjelmoitunutta solukuolemaa. Talidomidi aktivoi sitä ja seurauksena on ainakin verisuonten kasvun loppu. BMP signaalien aktivaatio eli solukuoleman laukaiseminen selittänee valtaosan talidomidin teratogeenisyydestä.

      Tänä vuonna on kulunut 60 vuotta talidomidin myyntiluvan myöntämisestä Suomessa. Kauheassakin tarinassa on jotain oppimisen arvoista. Talidomidikatastrofi muutti lääkkeiden testauksen ja epämuodostumien tilastoinnin täysin. Epidemian jälkeen vaaditaan myyntiluvan saamiseksi lääkkeen teratogeenisyyden testausta useissa eri eläinlajeissa. Talidomidi on tähän mennessä todettu teratogeeniseksi apinoissa, kaneissa, vyötiäisissä, kynsisammakossa, hamsterissa, kanassa, kaloissa ja jopa bakteereissa. Panee miettimään, onko hiiri sittenkään yksittäinen poikkeus vai tulokset siivottuja. Skandaalin seurauksena Suomeen ja moneen muuhun maahan perustettiin epämuodostumarekisteri 1962, ja ne toimivat edelleen. Positiivinen seuraus lääketestauksen laadun parantumisesta ja epämuodostumien seurannasta on se, että yhtään talidomidin laajuista katastrofia ei ole enää nähty.

      Hannu Sariola
      Kehitysbiologian professori, ylilääkäri
      Helsingin yliopisto ja HUSLAB

      • Anonyymi

        Oliko tää kiinaruttorokotteen puolesta vai vastaan kirjotettu?

        Onko taldomi ok vai huono?


      • Anonyymi

        Ja nyt sitä käytetään monien sairauksien hoitoon ja niiden oireiden lievittämiseen.

        Sikiöriskit huomioonottaen eli ei raskaana oleville. Ja hoitojen aikana raskaudet estetään aktiivisesti.


      • Anonyymi

        Talitomidia käytetään edelleen syöpähoidoissa. Ihan käypä lääke, kunhan sitä ei käytä raskauden aikana. Talidomidi oli raskauspahoinvointiin käytettäessä uusi lääke. Mitään uutta lääkettä ei testata ensimmäisenä raskaana olevilla.

        Koronarokotteen mRNA menetelmää on sen sijaan tutkittu 90-luvun alusta saakka ja koronaviruksia intensiivisesti ensimmäisesta Sars-epidemiasta lähtien. Koronarokotetta on annettu maailmassa jo 5,8 miljardia annosta ilman mainittavia sivuvaikutuksia.

        Norjassa on julkaistu koko rokotetun väestön kattava tutkimus, jonka mukaan rokote estää tarttuvamman Deltan oireettoman tartunnan 64% ja oireellisen noin 84%. Vakavaa tautimuotoa se estää 94%. Eli varsin hyvin toimiva rokote verrattuna esim. influenssarokotteeseen.


    • Anonyymi

      "eristäminen yhteiskunnasta"

      "Heillä on intoa teidän hyväksenne, mutta ei oikeata; sillä he tahtovat ERISTÄÄ teidät, että teillä olisi intoa heidän hyväksensä"
      Gal: 4: 17

      • Anonyymi

        Todella ovelansopivaa nykymenoon toi Raamatunjae. Nyt kysytään Jumalalta apua usein muuten ei mene oikein.

        Saattaa olla että Petriltä joutuu moni pyytämään vielä anteeksi.

        Petri vs. 800 " covidprofeettaa ".....?


    • Anonyymi

      Hienoja sumuverhoja oli äskettäin, lähes hiuksenhienoja. Herramme on Nero.

    • Anonyymi

      Joku luottaa tiedon nimellä kulkevaan valhetietoon, ottaen piikin ja joku toinen luottaa Jumalaan.

    • Anonyymi

      Minä otin ensimmäisen rokotteen ja heti meni polvikierukka sököksi onneksi saatiin leikkaamalla kuntoon toisen rokotteen jälkeen ei mennyt kuin viikko ja sain noidannuolen selkääni auton renkaita vaihtaessa onneksi saatiin hieronnalla sekin hoidettua .

      Ihmiset älkää ottako rokotteita niillä on valtava vaikutus terveyteen siskonikin sai oireita kyseisestä rokotteesta jonkun virtsatietulehduksen chlamydia trachomatis bakteerin viiruksesta ja nyt syö antibiootteja joten nämä rokotteet ovat todella vaarallisia

      • Anonyymi

        Minä otin rokotteen ja sain vakuuden siitä, että se oli kuin olikin riskitön kaltaiselleni perusteerveelle.


    • Anonyymi

      Näinkin voi käydä RNA rokotteen saatuaan. Jukka Järvenpään fb seinältä;

      "Todettu haittavaikutus Comirnaty Pfitzer rokotteesta Itselläni!
      Heip. Vakavampaa Asiaa tilanteesta mikä on kohdannut itseäni. Olen nyt ensimmäisestä oireesta lähtien kärsinyt 55 päivää, joista laskeskelin että 22 päivää enempi tai vielä enemmän romuna. Sain ensimmäisen rokotteen 31.5 ja ensimmäinen totaalinen uupumuskohtaus sattui tästä aikatarkkaan kuukauden kuluttua, tuolloin en vielä niin hätääntynyt sillä palauduin noin kolmentunnin kuluessa. Tästä viikon verran eteenpäin sama toistui, tapahtunutta edelsi kuntoilu kuumassa säässä ja noteerasin jälkeenpäin juoneeni pitkällä pyöräilylenkillä liian vähän. Uupumus ei helpottanut ja oli lähdettävä päivystykseen jossa tarvittavat toimenpiteet ja todettiin että no panic, olen kyllä sinänsä kunnossa että kotiin lepäämään vaan. Asiaa lähdettiin hoitamaan lämpöuupumuksena jonka itsekin tiedostin; nyt vaan terveellistä ruokaa ja juomaa niin palaudun. Palauduin lähes normaali olotilaan mutta jälleen kohtasi uudet äkilliset uupumiset pariin kertaan. Heinäkuun aikana oli jakso jolloin kuvittelin olevani jo palautunut mutta enpäs ollutkaan. Voimattomuus ja sekavuus jatkui ja Elokuu on ollut pääpiirteittäin kokonaan paskaa. Nyt on otettu sydänfilmit moneenkertaan ja 24h Holter tutkimus myös, Pään magneettikuvat Ok, 30 eri verikoetta joista kriittisimmät moneen kertaan, Kaikki Ok. En ole sairastanut Covid:a, jälitaudista ei ole kysymys, välikorvat tutkittu; Ok Kaikkien kokeiden puolesta olen siis Ok ja lääkäri on nyt kirjannut diagnoosiksi "Virusinfektiota seurannut väsymysoireyhtymä" Oireineen allekirjoitan kyllä tuon diagnoosin mutta tuota en että se olisi Virusinfektion aiheuttama. Lääkärillä ei vaan ole ollut munaa vielä kirjoittaa että seuraus on koronarokotteesta. Syy ja seurauspolku näyttää koronarokotteeseen 31.5. Ensimmäinen oire tapahtui nelisen viikkoa rokotteesta (Useimmiten haittavaikutukset alkaa kuudenviikon sisällä)Reflekseihin ei ole vaikuttanut, sellasta jonkinmoista nyppimistä jaksaa tehdä mutta ei puhettakaan isommasta työstä. Kaikenkaikkiaan tilanteeni EHKÄ on parempi kuin elokuun alussa mutta en uskalla olla vielä luottavainen kun tässä on nyt ennenkin olettanut ja sit onkin tullut takapakkia. Kirjoitin nyt tämän kaikille tiedoksi kerralla, saa jakaa ja kertoa kelle vaan. (Jos näette mut tuupertuneena kaupassa niin syy on tässä) Ennestään Terveen ja Hyväkuntoisen Miehen ei pitäisi näin tuupertua ilman mitään syytä!"

    • Anonyymi

      Minulla on rokottamattomia lähisuvussani, eikä olla uhkailtu puolin eikä toisin toisiamme.

      Omassa suvussani ne, jotka rokotteen ovat ottaneet ovat Jeesukseen uskovia. Rokottamattomia ja/tai rokotevastaisia ovat sukumme ei-uskovat jäsenet. Ja heistäkin yksi on jo ottanut rokotteet. Faktatieto ja oma esimerkki tepsivät uhkailuja paremmin. Ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Vaktat puuttuu tulevaisuuesta mitenkä jälkivaikutus aiheuttaa mutaation ja syövän.


      • Anonyymi

        "Omassa suvussani ne, jotka rokotteen ovat ottaneet ovat Jeesukseen uskovia. Rokottamattomia ja/tai rokotevastaisia ovat sukumme ei-uskovat jäsenet. Ja heistäkin yksi on jo ottanut rokotteet. Faktatieto ja oma esimerkki tepsivät uhkailuja paremmin. Ennemmin tai myöhemmin."

        Fiksusti aateltu ja kirjoitettu meillä suvussa kaikki ottaneet rokotteet sekä koko ystäväpiiri (kahta lukuunottamatta ) joten puhutaan useista kymmenistä ihmisistä eikä kellään mitään haittavaikutuksia nuorista vanhuksiin.

        Ihmettelenkin hieman näitä kirjoituksia täällä kun lähes jokaisella ei rokotusta ottaneella olisi aina joku tuttu joka on lähes kuollut rokotteeseen että ihmeellisesti nämä oireilevat ovat jakaantuneet heidän tutuiksi.

        Niin olemme siis ei uskovaisia suku ja ystäväpiirini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omassa suvussani ne, jotka rokotteen ovat ottaneet ovat Jeesukseen uskovia. Rokottamattomia ja/tai rokotevastaisia ovat sukumme ei-uskovat jäsenet. Ja heistäkin yksi on jo ottanut rokotteet. Faktatieto ja oma esimerkki tepsivät uhkailuja paremmin. Ennemmin tai myöhemmin."

        Fiksusti aateltu ja kirjoitettu meillä suvussa kaikki ottaneet rokotteet sekä koko ystäväpiiri (kahta lukuunottamatta ) joten puhutaan useista kymmenistä ihmisistä eikä kellään mitään haittavaikutuksia nuorista vanhuksiin.

        Ihmettelenkin hieman näitä kirjoituksia täällä kun lähes jokaisella ei rokotusta ottaneella olisi aina joku tuttu joka on lähes kuollut rokotteeseen että ihmeellisesti nämä oireilevat ovat jakaantuneet heidän tutuiksi.

        Niin olemme siis ei uskovaisia suku ja ystäväpiirini.

        Eli olette eksyksissä kuin lampaat.

        Ja matkalla ilman Jeesusta pelastajanaan Helvettiin?

        A. Emme suinkaan

        B. Näinhän se on


    • >>> Juuri uutisoitiin Oxfordin yliopiston tutkimuksesta, joka osoittaa kahdesti koronarokotteen saaneiden kantavan 251-kertaista virusmäärää...

      Ei kannata uskoa, mitä keltaisen lehdistön ns. asiantuntijat kirjoittavat. Jokainen englantia osaava voi itse lukea, mistä ko. tutkimuksessa puhutaan.

      Oxfordin yliopiston tutkimuksessa ei puhuta sanallakaan " koronarokotteen saaneiden kantavan 251-kertaista virusmäärää", vaan koronaviruksen deltavariantin tarttuvuudesta, joka on tosiaan 251-kertainen "alkuperäiseen" eli vuoden 2019 kantaan verrattuna. Tutkimuksessa seurattiin Vietnamin terveydenhuollon työntekijöitä.

      https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3897733

      • Anonyymi

        Sehän on ihan älyttömän tarttuvaa. Onneksi Herra voi minut varjella deltavariantilta jos tahtoo.

        Kova Sankari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ihan älyttömän tarttuvaa. Onneksi Herra voi minut varjella deltavariantilta jos tahtoo.

        Kova Sankari

        Mitä sitten? Flunssakin on tarttuva, norovirus ja herpes ovat tarttuvia, tyhmyyskin on tarttuvaa. Tarttuvuus ei kerro mitään viruksen luonteesta tai vakavuudesta. Se kertoo ainoastaan sen, että virus osaa siirtyä uusille elinalueille.


      • Anonyymi

        VIRUSLINKKI - tuollaista roskaa ei avata - tunnetaan tuo kusetuspaikka :-()


      • Anonyymi kirjoitti:

        VIRUSLINKKI - tuollaista roskaa ei avata - tunnetaan tuo kusetuspaikka :-()

        Taitaa raaka totuus ottaa koville perinteisiä valheiden levittäjiä. Dokumentissa tosiaan puhutaan viruksesta, koronaviruksesta.


    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      2060
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      76
      1291
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1257
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1114
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      275
      1002
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      50
      963
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      956
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      919
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      215
      864
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      859
    Aihe