Minulla ikää 33v ja olen mies
Sinkkuna 4-5 vuotta, en muista tarkalleen.
Kuinka pitkään olet ollut sinkku??
22
124
Vastaukset
- Anonyymi
en oo koskaan ollu parisuhteessa, ikä 35 v ja mies olen
Ikää on 47 ja saman verran oon ollu sinkku. Ja oon mies.
- Anonyymi
Jero, millon kävit viimeksi yökerhossa dokaa?
Reilu puoli vuotta
- Anonyymi
Noin 7 vuotta eikä muutosta ole tulossa. Nainen 46 v.
- Anonyymi
11,5v sinkkuna, ja omasta tahdosta. Ikää 41v.
L. - Anonyymi
54v ja 7 vuotta sinkkuna myös omasta tahdosta,
- Anonyymi
38v yks kerta avoliitossa. Nyt pitkään sinkkuna.
- Anonyymi
Reilun kolme vuotta. Nainen olen ja ikää 39.
- Anonyymi
Mies 33v koko elämäni olen ollut sinkkuna ja poikuus myös tallella.
Kolmenkympin loppupuolella ja 15 v sinkkuna. Osittain omasta tahdosta..
- Anonyymi
Vuosia en muista, mutta useampia alkaa olla.
Viimeisen suhteen jälkeen tunsin suurta helpotusta eikä sitten millään muotoa enää tuntunut houkutusta uuteen alkaa.
Siitä se lähti, ja ajan kuluessa sinkkuus vain vahvistui ja vahvistuu.
Enää en pystyisi ajattelemaankaan ketään sorkkimaan elämääni. Kun on tottunut täysin itsenäiseen ja vapaaseen oloon, ei mitenkään haluaisi tästä luopua. Ja onneksi ei tarvitse!
-sinkkunainen- - Anonyymi
Olen ollut sinkkuna viimeksi 30,3 vuotta sitten. Ehdin olla sinkku vähän vajaat 17 vuotta.
- Anonyymi
noin 2 viikkoa.
- Anonyymi
Viimeksi 14 vuotiaana, nyt 53 vuotias ja voisi olla kiva kokeilla.
- Anonyymi
Mutta jos niin olisi aina parillisina vuosina pariutunut eli parillinen ja toisina vuosina sinkku, aika loogista?
- Anonyymi
Ennätys melkein olen ollut sinkku noin 2 sekuntia!
- Anonyymi
Mitä Sinulle kuuluu tänään Pappa-Mummi?
- Anonyymi
Ikä 49 ja sinkkuna 10 vuotta.
- Anonyymi
mikä on pienin aikayksikkö minkä heti keksit, onko se; pikomillimetrin potentiaalinen mikrometri?
- Anonyymi
Jos on aina pikosekunnin ajan sinkkuna ja toisen pikosekunnin ajan varattuna, niin vaihtelua jo sekunnissakin riittää sitten.
- Anonyymi
Ikää 32 vuotta, nainen.
Sinkkuna yli 7 vuotta.
Kirjautumaton palstalutka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602