En löydä naista.

Anonyymi

Kaikkea mahdollista olen koettanut, mutta en vain kelpaa naisille. En osaa pukeutua ja ajan vanhalla autolla. Asuntoni on myös melko sotkuinen. Töissä käyn joskus jos jaksan. Alkoholia käytän vähän, juon joka vloppu muutaman kaljan.

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, eihän niitä naisia saa. Tiedetään. Auto mulla on ihan uus, pari kuukautta ja viis tuhatta on nyt. Pukeutumisessa on nyt ongelma, haluisin kovasti Off-white hupparin, mutta kun mä en tiedä sen mitotusta. Kun mä oon normaalisti M, ja esim. puma on just, mutta fila liian iso. Että miks se M ei voi olla kaikilla sama. Kotona on taas ongelma, kun tää on niin askeettinen. Että pari Kaws patsasta ois kiva. Mutta mistä niitä saa, en löydä myyjää EU:n sisältä. Että jos nää pari asiaa saisin kuntoon, niin ois taas tyytyväinen. Sen naisen saan ehkä sitten seuraavassa elämässä tai sitä seuraavassa.

      • Anonyymi

        Vaikutatpa juntilta.
        Sivusta


      • Unohtu vielä. Että työt on hyvät, rakennustyötä ja siitä mä tykkään ja alkoo en juo ollenka, kun tulee pää kipeeks, paitsi sillon pari vuotta sitten laivalla yhen oluen. siitä ei pää kipeytyny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutatpa juntilta.
        Sivusta

        Mutta ne kawsit on oikeesti hienoja, Vähän kuin mikkihiiri, ruksit silmillä. haluisit itekin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta ne kawsit on oikeesti hienoja, Vähän kuin mikkihiiri, ruksit silmillä. haluisit itekin.

        Rumia! 😳




      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Creepyä.
        -nainen sivusta

        Aikalailla samaa tuossa mietin. Siis kaikenlaista on tullut ukkojen "kirjahyllyissä" nähtyä, mutta noi olis jo vähän liikaa.


      • Anonyymi

        aika pikkuporvarillista keskittyy tollasiin, sussa ei taida olla yhtään spirittiä, se näkyy ja naiset kaikkoo


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Näitä just. on se mukava kun muutkin on kiinnostunu.

        inhottavan näkösiä, niinku jostain painajaisesta, noista silmistä mieleen että niiltä viety sielu. Onko sullaki tunne sieluttomuudesta, kun tuollaisia halajat. Hämärän rajamailla sarja, siinä oli joskus kauan kauana sitte nukkeja, jotka halus tappaa tai jotain, nekin kuitenki ihan perinteisiä.


    • Naisiakin löytyy ihan kaltaisiasi. Heille riittää, että jotenkin selvii yhdestä päivästä. Ehkä odotat pelastajaa, mutta harva siihen rooliin tieten tahtoen haluaa. Nykymaailmassa sellaisiiin on palkattu työtekijät. Heitä kutsutaan sosiaalityöntekijöiksi. Epäilen, että kukaan heistä haluaa suhdetta asiakkaisiinsa? 🤔

      • Voisko tää sosiaalityöntekijä auttaa tossa mun pukeutumis ongelmassa tai sisustus pulmassa mistä tossa ylhäällä kerroin.


      • JeroP kirjoitti:

        Voisko tää sosiaalityöntekijä auttaa tossa mun pukeutumis ongelmassa tai sisustus pulmassa mistä tossa ylhäällä kerroin.

        Ainahan voit kokeilla,,jos siltä tuntuu...

        Rpäilen kylläkin.... ne perehtyy perusseikkoihin.

        Mutta itse olen perehtynyt asioihin. Se teetättää työtä, mutta jos on halu selvittää asioita, vaikka sisustusjutruja, nykyään täältä netin maailmasta löytyy kyllä tietoa. Pitääkö joku muu tehdäse sinulle merkityksellinen selvitystyö, etkö kykene itse?


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ainahan voit kokeilla,,jos siltä tuntuu...

        Rpäilen kylläkin.... ne perehtyy perusseikkoihin.

        Mutta itse olen perehtynyt asioihin. Se teetättää työtä, mutta jos on halu selvittää asioita, vaikka sisustusjutruja, nykyään täältä netin maailmasta löytyy kyllä tietoa. Pitääkö joku muu tehdäse sinulle merkityksellinen selvitystyö, etkö kykene itse?

        Mutta eiks ois kiva vähän näitä kokemuksii jakaa, kun ei tuolla sisustus tai pukeutumispuolella kukaan vastaa. ei oltais niin yksin tässä maailmassa. kun noissa verkkokaupoissakin on aikamoisia huijareita. Mä ite oon paljon vastaillu tuolla remonttipuolella, mutta en tällä nimimerkillä. ja kovasti on kiitosta tullu. Tää on nyt tylyä alottajaa kohtaan kun tälleen sivuraiteelle tän laitoin. Mutta kun tota nais kysymystä on täällä jauhettu niin satoja kertoja. Aattelin vaan verrata alottajan tilannetta omaani ja jotain oli yhtäläistä.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta eiks ois kiva vähän näitä kokemuksii jakaa, kun ei tuolla sisustus tai pukeutumispuolella kukaan vastaa. ei oltais niin yksin tässä maailmassa. kun noissa verkkokaupoissakin on aikamoisia huijareita. Mä ite oon paljon vastaillu tuolla remonttipuolella, mutta en tällä nimimerkillä. ja kovasti on kiitosta tullu. Tää on nyt tylyä alottajaa kohtaan kun tälleen sivuraiteelle tän laitoin. Mutta kun tota nais kysymystä on täällä jauhettu niin satoja kertoja. Aattelin vaan verrata alottajan tilannetta omaani ja jotain oli yhtäläistä.

        No pitäis osata miettiä itse mitä haluaa... no sä tiedät edes jotain...

        Kaikki ei vaan tule kuin spteekin hyllyltä, vaan ihan pikkuhommiakin joutuu selvittämään ja jos et siitä maksa, kukaan ei hevillä sitä tee ilmaiseksi.

        Raha on selkeä homma. Jos sylkäiset kouraan ja alat latoa euroja tiskiin, saat aika hulppeaa palvelua mistä vaan. Mutta säästä ja osta käytettyä, niin törmäät siihen epäluuloon. Myyjä ei usko, eikä ostaja usko toisiinsa. Jne.

        Js sama alkaa olla uusissa tuotteissa. Uskot nimeen ja koetat saada mahdollisimman halvalla... yhtälö on sama....

        Hyväntahtoisuus tapetaan aina kusetuksella ja jos et sinä sitä tee, niin muut tekee. Ehkä ne, joita on myös kusetettu.

        Sinisilmäiset saa nuolla näppejään.

        Jaaha... opetus? 🤔

        Fn mä tiedä mitään muuta kuin opettele ja tee itse. Siten mä oon pärjännyt. 😊

        Se joka auttaa, sillä on aina jokin oma tarve johonkin. 🤔 Ei sellaiseen tarvitse langeta jos kroppa toimii. Ja pää. 😄


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Voisko tää sosiaalityöntekijä auttaa tossa mun pukeutumis ongelmassa tai sisustus pulmassa mistä tossa ylhäällä kerroin.

        No jos sulla on rahaa, palkkaat stylistin tai pukeutumisneuvojan ja sisustusarkkitehdin ja laitat kaiken vimpan päälle. Eihän sitä sitte tiiä, vaikka toi kiinnostuu luomuksestaan.


    • Anonyymi

      Naisia löytää kun menee baariin juomaan viinaa.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Yökerhoon tanssimaan, se ei vässykältä onnistu.

        -Viina poika


    • Naisethan rakastavat sisustamista ja miestensä pukemista mielensä mukaiseksi. Heidän silmissään olet hiomaton timantti, josta on vaikea pitää sormiaan erossa.

      Sinulla ja elämäsi naisella on vain kohtaamisongelma, ei niinkään kohtaanto-ongelma. Jos et koe olevasi elementissäsi livenä ja tanssilavalla, niin kannattanee silloin ammentaa jostakin nettilähteestä.

    • Anonyymi

      Sam juttu. En koskaa saa ketään.

      Mitää järkee elämässä kun ei kelpaa.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Ei mitään järkiä.


    • Naiset eivät tykkää marisijoista. Ap lopettaa marinan, niin johan nainen kopsahtaa kylkeen. Meette naimisiin, jonka jälkeen voit jatkaa marinaa.

      Niin me muutki ollaan tehty.

    • Anonyymi

      Ei niitä naisia autolla isketä. Niitä voi houkutella kehittämällä itseään. Salitreeniä, lenkkeilyä ja huoliteltu ulkoasu. Hyvin leikatut hiukset, ajettu parta, puhtaat hampaat. Suora ryhti ja oma elämä ja tarpeeksi itseluottamusta.

      • Anonyymi

        Voiko äitillä asuja saada työssäkäyvän hoikan naisen?


    • Anonyymi

      Minä en saa naista, kun en uskalla mennä puhumaan niille. Ei osaa keksiä tikusta asiaa ja olla rento ja hauska.

      • Anonyymi

        koeile viellä eri kauppoja marketteja eri kaupoissa on erinlaiset naisetkin kysyle ensin mistä löytäisi kadoneen tuotteen,


    • Anonyymi

      Mene johonki vapaaehtoistyöhön, niissä on usein sellaisia elämäänsä väsähtäneitä ihmisiä, jotka hakevat merkitystä elämäänsä. Vaikka omakin elämä on vähän niin ja näin. Joskus kattoo sitä touhuu niin kattoo että sokea taluttamassa rampaa, vai miten sen nyt meni. No niin kai se on usein suhteissakin, toinen toistaan hullumpia ja avuttomampia tapauksia.

    • Anonyymi

      Itekki käyn vakituisesti töissä. Kaikkeni tehnyt. En vain mitenkää kelpaa naisille. Ajan vanhalla autolla. Rahaa ei ole. Enää oikein jaksa. Yksin hyvä aina olla.

      T. Allu

    • Anonyymi

      En rupee velkaantuu saatana naisten takia ja ostamaa hienoa autoa. Pitäkööt tunkkinsa jos en omana ittenäni heikkolahjaisena kaljuuntuneena kelpaa.

    • Anonyymi

      En mäkää uskalla mennä puhumaa naisille. Vaikka meen niitä ei kiinnosta. Kävelevät ohi nokka nyrpeenä ja ajattelevat katos mt potilas allu ja sekopää.

    • Anonyymi

      Pitäs olla komea. Itsevarma. Sosiaalinen. Hieno vähintää 6 k auto. Romu ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta alkoholi. Ei kiinnosta baarit.

    • Anonyymi

      "Itekki käyn vakituisesti töissä. Kaikkeni tehnyt. En vain mitenkää kelpaa naisille. Ajan vanhalla autolla. Rahaa ei ole. Enää oikein jaksa. Yksin hyvä aina olla.

      T. Allu"

      No niin. Muistetaan tämä.
      Kohta Allulla lähtee taas lapasesta ja lujaa mennään. On hieno auto ja asunto, rahaa pankissa, loistopalkka.
      Ja ihan varmasti sen naisen vielä löytää!
      Muistutan sinua Allu tästä valituksestasi sitten kun taas vauhti kiihtyy!

      Yksi asia . sanot että yksin on hyvä olla.
      Miksi sitten ruikutat? Miksi valitat ja olet valittanut vuosia?

      • Anonyymi

        Koska en tiedä.. mä haluaisin parisuhteen. Työ ei auta mitää. Ehkä hyväksyn että oon yksin. Hommaan vaikka uuden bemarin ku en naista saa.


    • Anonyymi

      Elämä on raatamista. Ei paljoa jää rahaa. Seksiä ja naista ei saa.. elämä on rankkaa. Enkä jaksa enää. Naiset ei mun juttu. Seurustelkoot komeat jännämiehet.

    • Anonyymi

      Luuseri on yleensä mersun tai cadillakin omistaja...

      Miten hauska juttu olikaan, kun hoitaja-tytöt veivät rokote-jutussa, joku takahuone jossa jooh... näin voimistelevia blondeja istuessaqna nahkasovallaa... hhaha.

      Odottelemassa hieman.

    • Anonyymi

      "En löydä naista."

      Naisen tuntomerkit: pullea peräsin ja mahtavat purjeet.

    • Anonyymi

      No mistä sitä saisi naisen jos on köyhä yksinäinen ja romj auto ja tyhmä?

    • Anonyymi

      En ole saanut vuosiin seksiäkään. Tätäkö tuskaa tämä elämä on.

      • Anonyymi

        työttömänä oli noita te toimiston kurseja oli helppo tapa lähestyä sinkkunaisia yhden kanssa tuli suoria ehdotuksia ja samoja ehdotuksia eri kurseilta, mutta varattuna jätin väliin juorujen pelossa,


    • Anonyymi

      Miten toiset jännämiehet saa jatkuvasti seksiä?

    • Anonyymi

      Olisi kiva edes panna lihavaa seksikästä naista.

      • Anonyymi

        Ok. Selvä. 😌😝😋😉


    • Anonyymi

      Mistä saisi lihavan seksikkään naisen?

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa eikä käy baareissa niin ei naista löydä koskaan.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta juoda.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta juoda. Ei kiinnosta baarit. Tajutkaa jo. Sitten oon mieluite ilma naista. En rupee väkisin juomaa tuhoamaa itteäni ja taloutta

    • Anonyymi

      Jännän näköistä italialaisten suunnittelua autossa Ferrarin Testarossassa: näyttää aivan kliiniltä mutta kun painat nappuloita, tulee kanssamatkustajallekin jo heti esille meikkipeili ja mitä muutakin... painelemalla paneeleita löytyy juttuja.

    • Anonyymi

      Laitat hakusanaksi: Norsu tai Elefantti, ehkä löydät sopivan itsellesi sitten elämänkumppaniksesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe