Nainen kumpi nainen olet

Anonyymi

Lipton tee naisia vai 3 sinetin teen naisia ja kumpaa juot enemmän teetä vai kahvia ja käytätkö teen kanssa maitoa

41

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juon vihreää teetä
      T. Mies

    • Anonyymi

      Aamukahvi. Iltapäiväkahvi tai -tee sen mukaan olenko etätöissä vai lähitöissä. Tee on vihreää teetä eikä maitoa teehen missään tapauksessa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Musta tee on kunnon teetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tee on kunnon teetä

        Vihreä tee on terveellisempää.


    • Mä en henkilökostaisesti oikein osaa luottaa tee-ihmisiin.

      Niissä on varmasti muutakin vikaa.

      Kyllä mäkin joskus teetä juon, mutta ennen iltaa jos kysytään kumpaa, niin tietty kahvia. Teehenkään ei ikinä maitoa, aldrig. Ja tähän huutomerkki.

      Tee muuten värjää hampaat enemmän kuin kahvi ja tupakka yhteehsål

      • Anonyymi

        No kumpii naisii olet lipton vai 3 sinetin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kumpii naisii olet lipton vai 3 sinetin

        En edes tiedä mikä on "kolme sinettiä"-

        Siks aika mahdoton vastata.

        Ehdottomat tee-ihmiset ovat silti epäilyttäviä. Jotain vikaa heissä on.

        (Tjaj on ihan ok tietyssa seurassa ja jossain vuorokauden ajassa. Vaikka se onkin siis (vahvaa) teetä, jossa on puolet maitoa ja paljon sokeria.)


      • Anonyymi

        Voi, minä olin pitänyt sinua mielenkiintoisena miehenä tähän asti. Mutta kun pidät teenjuojia viallisina, niin pakko muuttaa käsitystä. En enää haaveile romanssista kanssasi. Keitänpä kupillisen teetä sen sijaan ;-(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi, minä olin pitänyt sinua mielenkiintoisena miehenä tähän asti. Mutta kun pidät teenjuojia viallisina, niin pakko muuttaa käsitystä. En enää haaveile romanssista kanssasi. Keitänpä kupillisen teetä sen sijaan ;-(

        Tykkään kyllä oudoista ihmisistä, kunhan nei pakota mua syömään sieniruokia eikä laittamaan ananasta pizzaan.

        Jotkut virheet on hyväksyttävissä, mut kaikki ei.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Tykkään kyllä oudoista ihmisistä, kunhan nei pakota mua syömään sieniruokia eikä laittamaan ananasta pizzaan.

        Jotkut virheet on hyväksyttävissä, mut kaikki ei.

        Järjestyksessä pahimmasta alkaen: sieniruoat, ananaspizza ja teenjuonti? Vaiko päinvastoin?

        Tee on paras juoma maailmassa. Ei virhe. Parasta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järjestyksessä pahimmasta alkaen: sieniruoat, ananaspizza ja teenjuonti? Vaiko päinvastoin?

        Tee on paras juoma maailmassa. Ei virhe. Parasta!

        Huomasitko: muut saa tykätä mistä tykkäävät, mua ei saa pakottaa tykkäämään samasta.

        Sama toisinpäin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Huomasitko: muut saa tykätä mistä tykkäävät, mua ei saa pakottaa tykkäämään samasta.

        Sama toisinpäin.

        Sivusta ...

        Että saa tykätä mistä tykkää, mutta jos tykkää väärästä asiasta niin on jotain vikaa?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Huomasitko: muut saa tykätä mistä tykkäävät, mua ei saa pakottaa tykkäämään samasta.

        Sama toisinpäin.

        Ymmärsin ilmeisesti väärin. Eli viallinenkin (tai virheellinen) ihminen voi olla ihana. Kuten vaikka minä. En kyllä oikein ymmärrä, miten ketään voisi pakottaa tykkäämään mistään ravintoaineesta vasten tahtoaan. Syömään ehkä, mutta se vaikuttaa ihan älyttömältä tosiaankin.

        Lisäksi veikkaan, että ihmiset, jotka eivät pidä teestä, eivät vaan ole saaneet kunnolla valmistettua teetä juodakseen. Siis muutakin kuin Liptonin pussiteetä.


      • JustJust kirjoitti:

        Huomasitko: muut saa tykätä mistä tykkäävät, mua ei saa pakottaa tykkäämään samasta.

        Sama toisinpäin.

        Pakottaminen on asia, jota en hyväksy ikinä.

        Jäin silti ihmettemään miks mä diggasin tästä leffasta (eilen katoin, toisen kerran):
        https://areena.yle.fi/1-4023094


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Että saa tykätä mistä tykkää, mutta jos tykkää väärästä asiasta niin on jotain vikaa?

        Eikö saa enää lioitellakaan?

        Mä ainakin vedän aina vähän yli, sillä saa keskustelua aikaan.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        En edes tiedä mikä on "kolme sinettiä"-

        Siks aika mahdoton vastata.

        Ehdottomat tee-ihmiset ovat silti epäilyttäviä. Jotain vikaa heissä on.

        (Tjaj on ihan ok tietyssa seurassa ja jossain vuorokauden ajassa. Vaikka se onkin siis (vahvaa) teetä, jossa on puolet maitoa ja paljon sokeria.)

        Kaikki kahvinjuojat on minun mielestäni nistejä. Ja siten epäilyttäviä, koska eivät selviä yhdestäkään päivästä ilman pakollista kahvikuppiaan, tai tulee vieroitusoireita.
        T. Teenjuoja


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Eikö saa enää lioitellakaan?

        Mä ainakin vedän aina vähän yli, sillä saa keskustelua aikaan.

        Saa tietysti, mutta ei kannata ihmetellä, jos liiottelu herättää kysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kahvinjuojat on minun mielestäni nistejä. Ja siten epäilyttäviä, koska eivät selviä yhdestäkään päivästä ilman pakollista kahvikuppiaan, tai tulee vieroitusoireita.
        T. Teenjuoja

        En nyt menisi ihan noin pitkälle, tunnen monta oikein mukavaa ja epäilyksiä herättämätöntä kahvinjuojaa.

        t. Se ensimmäinen (melkein) mielensäpahoittanut teenjuoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kahvinjuojat on minun mielestäni nistejä. Ja siten epäilyttäviä, koska eivät selviä yhdestäkään päivästä ilman pakollista kahvikuppiaan, tai tulee vieroitusoireita.
        T. Teenjuoja

        Mä taas pidän itseäni oikeasti ehkä hieman viallisena. Mä nimittäin juon kahvia, vaikka se onkin musta karmeen makusta litkua. Ilman 2/3:saa maitoa oikeastaan täysin juomakelvotonta tököttiä. Opettelin väkipakolla juomaan, kun oli elämässä aika, jolloin oli pakko nousta ylös musta ihan epäinhimillisiin aikoihin. Että siis ehdottomasti pidän vain teestä, vaikka kahvia juonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas pidän itseäni oikeasti ehkä hieman viallisena. Mä nimittäin juon kahvia, vaikka se onkin musta karmeen makusta litkua. Ilman 2/3:saa maitoa oikeastaan täysin juomakelvotonta tököttiä. Opettelin väkipakolla juomaan, kun oli elämässä aika, jolloin oli pakko nousta ylös musta ihan epäinhimillisiin aikoihin. Että siis ehdottomasti pidän vain teestä, vaikka kahvia juonkin.

        Kofeiinia on saatavana myös pillerimuodossa, ihan ilman reseptiä apteekista. Ja kyllähän teekin piristää, tiedät sen varmaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin ilmeisesti väärin. Eli viallinenkin (tai virheellinen) ihminen voi olla ihana. Kuten vaikka minä. En kyllä oikein ymmärrä, miten ketään voisi pakottaa tykkäämään mistään ravintoaineesta vasten tahtoaan. Syömään ehkä, mutta se vaikuttaa ihan älyttömältä tosiaankin.

        Lisäksi veikkaan, että ihmiset, jotka eivät pidä teestä, eivät vaan ole saaneet kunnolla valmistettua teetä juodakseen. Siis muutakin kuin Liptonin pussiteetä.

        "Lisäksi veikkaan, että ihmiset, jotka eivät pidä teestä, eivät vaan ole saaneet kunnolla valmistettua teetä juodakseen. Siis muutakin kuin Liptonin pussiteetä."

        Silloin kivikaudella kun olin lapsi, oli mainokset "teetä ja sympatiaa".
        Jos nuo saa samassa paketissa, se teekin voi maistua.

        Makueroa on ole ikinä havainnut eri teenvalmistuksen kanssa. Maistuu aina samalta,. Ero on ainoastaan siinä tuleeko siihen maitoa, sokeria , vai onko ihan blancoa. Ehkä mulla on huono maku (Mulle jos teetä, niin sokeria muttei maitoa. Muuten en sokeria köytä.).
        Kahvissa sen sijaan olen tarkempi. En ny hauku jos joku mulle tarjoaa Juhlamuskaa, mut ite keitän parempaa. Ja mulle aamukaffe on jotenkin pyhä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kofeiinia on saatavana myös pillerimuodossa, ihan ilman reseptiä apteekista. Ja kyllähän teekin piristää, tiedät sen varmaan!

        Onhan sitä, mutta en mä mitää turhia tabuja rupea vetämän. Eipähän ole pelkoa, että tulis ylenmäärin käytettyä, kun juo kahvina. Sitä kun ei todellakaan tule juotua tippaakaan liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin ilmeisesti väärin. Eli viallinenkin (tai virheellinen) ihminen voi olla ihana. Kuten vaikka minä. En kyllä oikein ymmärrä, miten ketään voisi pakottaa tykkäämään mistään ravintoaineesta vasten tahtoaan. Syömään ehkä, mutta se vaikuttaa ihan älyttömältä tosiaankin.

        Lisäksi veikkaan, että ihmiset, jotka eivät pidä teestä, eivät vaan ole saaneet kunnolla valmistettua teetä juodakseen. Siis muutakin kuin Liptonin pussiteetä.

        Minä kun luin tekstisi, aloin miettii et kirjoitinko mä ton.

        No en tietenkään. Kirjoitat vaan tosi samalla tavalla.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Minä kun luin tekstisi, aloin miettii et kirjoitinko mä ton.

        No en tietenkään. Kirjoitat vaan tosi samalla tavalla.

        Otanko tuon kohteliaisuutena? Otan :-) Ja varmaankin kaikki mahdolliset lukijat täällä ymmärsivät ihanuuden itseironisena kommenttina (tyyliin kukas se kissan hännän nostaa jollei kissa itse).

        Sitten vakavampaa teeasiaa: kyse on teen laadusta. Pussiteehen käytetään yleensä halvimpia laatuja, jotka on lisäksi murustettu hyvin pieneksi. Tee maistuu parhaalta iroteestä haudutettuna. Ja teelajikkeita on vaikka kuinka; musta tee, valkea tee, vihreä tee, oolong... Kaikista vielä monta vaihtoehtoa. Veden lämpötilalla on myös suuri merkitys. Eli jos olet tarkka kahvisi kanssa, niin ehkä voit ymmärtää, miksi teestäkin voi löytää nautintoa. Uskaltaisin jopa väittää, että enemmän on variaatiota maussa, kuin kahvissa.

        Tee sellaisenaan, ilman maitoa tai sokeria. Vihreään tai valkoiseen teehen varsinkaan ei mitään lisukkeita kaivata.

        Kahvikin on varmaan ihan hyvää, ehkä, kenties.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa tietysti, mutta ei kannata ihmetellä, jos liiottelu herättää kysymyksiä.

        Minähän haluankin herättää kysymyksiä.

        Tietenkin omia, mutta mielellään toivon et se toinenkin mietttii omia sanomisiaan.

        Joskus onnistun siinä, yleensä en. Olen tyytyväisen jos joskus onnistun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kofeiinia on saatavana myös pillerimuodossa, ihan ilman reseptiä apteekista. Ja kyllähän teekin piristää, tiedät sen varmaan!

        Ju jag vet. Lepakon yöbileissä noita tuli aikoinaan käytettyä melkeen enemmän kuin kaljaa. En suosittele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas pidän itseäni oikeasti ehkä hieman viallisena. Mä nimittäin juon kahvia, vaikka se onkin musta karmeen makusta litkua. Ilman 2/3:saa maitoa oikeastaan täysin juomakelvotonta tököttiä. Opettelin väkipakolla juomaan, kun oli elämässä aika, jolloin oli pakko nousta ylös musta ihan epäinhimillisiin aikoihin. Että siis ehdottomasti pidän vain teestä, vaikka kahvia juonkin.

        Juot kahvia, että sut hyväksyttäisiin?

        Musta toi on typerin asia jonka tiedän. Todella yleinen silti.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Juot kahvia, että sut hyväksyttäisiin?

        Musta toi on typerin asia jonka tiedän. Todella yleinen silti.

        Hyväksyttäisiin? Mistä ihmeestä ton repäsit ja hyväksyttäis niin mihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä, mutta en mä mitää turhia tabuja rupea vetämän. Eipähän ole pelkoa, että tulis ylenmäärin käytettyä, kun juo kahvina. Sitä kun ei todellakaan tule juotua tippaakaan liikaa.

        Kahvia juon maun takia.
        Kiljua sit ihan muusta syytä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Kahvia juon maun takia.
        Kiljua sit ihan muusta syytä.

        Mä taas en todellakaan juo sitä maun takia. On se sen verran hirveetä tököttiä. Vaan en tosiaan ala jotain tabuja ottamaan, kun kahvikupin saa töissä ihan ilmaseksikin.


      • JustJust kirjoitti:

        Minä kun luin tekstisi, aloin miettii et kirjoitinko mä ton.

        No en tietenkään. Kirjoitat vaan tosi samalla tavalla.

        Joskus olen myös hämmentynyt, kun joku leikkaa videon tai elokuvan ihan mun tavalla.
        Jään ihmettelemään et enhän mä oo tuolla ollu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otanko tuon kohteliaisuutena? Otan :-) Ja varmaankin kaikki mahdolliset lukijat täällä ymmärsivät ihanuuden itseironisena kommenttina (tyyliin kukas se kissan hännän nostaa jollei kissa itse).

        Sitten vakavampaa teeasiaa: kyse on teen laadusta. Pussiteehen käytetään yleensä halvimpia laatuja, jotka on lisäksi murustettu hyvin pieneksi. Tee maistuu parhaalta iroteestä haudutettuna. Ja teelajikkeita on vaikka kuinka; musta tee, valkea tee, vihreä tee, oolong... Kaikista vielä monta vaihtoehtoa. Veden lämpötilalla on myös suuri merkitys. Eli jos olet tarkka kahvisi kanssa, niin ehkä voit ymmärtää, miksi teestäkin voi löytää nautintoa. Uskaltaisin jopa väittää, että enemmän on variaatiota maussa, kuin kahvissa.

        Tee sellaisenaan, ilman maitoa tai sokeria. Vihreään tai valkoiseen teehen varsinkaan ei mitään lisukkeita kaivata.

        Kahvikin on varmaan ihan hyvää, ehkä, kenties.

        "musta tee, valkea tee, vihreä tee, oolong... Kaikista vielä monta vaihtoehtoa."

        Intiassa lopetin kahvinjuonnin. Kaikki noi teet on huooja, mutta vähemmän huonoja ku huno kahvi.
        Mieluummin juon jotain, joka ei yritäkään olla sitä mitä pyyän.

        Seuraavaks otan kyllå mukaan oman kahvipaketin, pressopannun ja tilaan vaan kuumaa vettä.
        Tietysti muuten syön paikallista ruokaa ja juon juomaa, mut hyvä aamukahvi on se minkä haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt menisi ihan noin pitkälle, tunnen monta oikein mukavaa ja epäilyksiä herättämätöntä kahvinjuojaa.

        t. Se ensimmäinen (melkein) mielensäpahoittanut teenjuoja

        Tilanteessa tilanteen mukaan.
        Jos on vaihtoehtoja, valitsen mieleisimmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyttäisiin? Mistä ihmeestä ton repäsit ja hyväksyttäis niin mihin?

        Mistäkö repäisin?

        Sanoit " Mä nimittäin juon kahvia, vaikka se onkin musta karmeen makusta litkua. Ilman 2/3:saa maitoa oikeastaan täysin juomakelvotonta tököttiä"

        Miten muuten voisi tulkita, et juot sitä kamalaa tököttiä?

        Ihan vaan itseäsi kiusataksesi, vai kuuluaksesi ryhmään, tullaksesi hyväksytyksi?


    • Mustaan teehen laitan maitoa, vihreään en.

      • Anonyymi

        Minäkin laitan maitoa ja yleensä ostan liptonia kun halvempaa mut kyl ilman maitoakin menee alas mut yleensä laitan maitoa


    • Anonyymi

      En ole kumpikaan noista teenaisista. Teetä juon kyllä, yleensä jotain haudutettavaa irtoteetä.

      Kumpaa enemmän, kahvia vai teetä ... menee melko 50/50. Juon kahvia aamulla ja ehkä iltapäivällä. Illalla teetä. Kahviin paljon manteli(maitoa), tee mustana, kumpaankaan ei sokeria.

    • Kun vielä join teetä, oli valintani ehdottomasti Liptonin Yellow Label. Kannoin jopa muutamaa pussia aina mukana, koska kahviloissa ei aina ollut suosimaani merkkiä tarjolla.

      Nykyään käytän pitkälti ainoastaan hopeateetä.

    • Anonyymi

      Litkuihin ei lähdetä.

    • Anonyymi

      Juon varmaan suunnilleen saman verran kumpaakin.
      Yhden kerran päivässä kahvi, noin 2.5 dl muki pullan tai keksin tai jäätelön kans, maitoa ehdottomasti, ei sokeria. Olis ihan papukahvin jauhatuslaitekkin käytettävissä, jostain 40-luvulta, siis sähköinen. Lidlin papuja tuli kerran jauhettua, olihan niissä tuore pavun tuoksu.
      Teetä sitten illalla, olisko 3 desin muki se, leivän kans. Minkä muun kans niitä iltaleipiä nyt edes vois syödä? Ei maitoa ja vähän sokeria. Kaikki noi pussiteet menee. Tietenkin kalllimmissa enemmän makua, ja joku earl grey välillä vaihteeksi se bergamotin makuinen. Mutta earl grey ei saa sitte olla halvinta, se maistuu astianpesuaineella, ilmeisesti keinotekoinen se sitrusaromi niissä. Bergamotti joku sitrus siis.
      No nää makuteet ihan hyviä, nordqvistin, siis irtoteet. Vihreätäkin silloin tällöin, en oikein ole tottunut sen makuun. Niin ja minttutee tietenkin, sitä olen joskus ihan kasvattanut teetä varten, siihen laittaa sokeria niin on hyvää. Vaikka cream crackereita sen kans. Kamomillaa myös joskus, rauhoittavaa.
      Teeaineksia löytyis luonnostakin kesällä koivu, vadelma, horsma...
      Kaakaota myös melkein joka päivä yks kuppi, maitoa en juo paljaaltaan.

    • Anonyymi

      Joskus kokeilen eri tee-laatuja ja makuja, enempi juon kyllä kahvia. Joskus laittanut teehenkin maitoa, riippuu mitä teetä juon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe