Korjasit elämäsi taitavasti

Anonyymi

Hienoa! Olen ylpeä sinusta 🥰. Näin miten onneton olit ennen ja nyt näytät onnelliselta🥰☺️

Olet huippu! ❤️

25

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos ❤️ Osui sopivasti vaikka tuskimpa minulle on tarkoitettu. Itse olisin tarvinnut kuulla nuo sanat edes joltakulta. Joten sinuna kertoisin tämän hänelle irl kenelle aloitus on tarkoitettu. Siitä hän saisi paljon uskoa ja luottoa tulevaan.

      • Anonyymi

        Ai saisi vai ja tarkennatko mistä? Siitäkö, että joku kuitenkin sen verran tuntematon, että joutuu täällä tekemään nimettömästi arvioita toisen elämästä kertoo, että kiva kiva että sinulla menee nyt hyvin? Itse saattaisin antaa tylyt lähdöt sellaiselle tapaukselle jolla olisi pokkaa tulla IRL selvittämään moisia asioita.


      • Anonyymi

        Yritin kyllä 🙈. Muutti pohjoiseen eikä olla enää tekemisissä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin kyllä 🙈. Muutti pohjoiseen eikä olla enää tekemisissä ☺️

        Ap siis olen ☺️


      • Anonyymi

        Jätitkö sinäkin vanhan huonon suhteen taakse?

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätitkö sinäkin vanhan huonon suhteen taakse?

        -ap

        ..vielä. Hän siis tunsi niin ja uskon että hänellä on nyt hyvin kun pääsi pois 🤗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..vielä. Hän siis tunsi niin ja uskon että hänellä on nyt hyvin kun pääsi pois 🤗.

        Mies oli varmaan narsisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies oli varmaan narsisti

        Mitä ilmeisimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ilmeisimmin.

        Hyvät tukijat olleet matkallani

        Motivaatio on tärkein

        It ’ s you , it’s you, it’ s you I’ m going to


        Miten sun vointi ja olot ?

        Kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies oli varmaan narsisti

        Vain hän osaa vastata. Oliko muotisanamies.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätitkö sinäkin vanhan huonon suhteen taakse?

        -ap

        Kyllä. Ja nyt rakennan elämääni uudestaan. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja nyt rakennan elämääni uudestaan. 😊

        ❤️🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja nyt rakennan elämääni uudestaan. 😊

        Tee siitä parempi kun siinä huonossa suhteessa. Etsi ihminen kuka rakastaa ja arvostaa sinua ❤️

        -ap


      • Anonyymi

        Manipuloija puhuu itsekseen. Ei tuosta kannata välittää, houreissaan höpöttää!


    • Anonyymi

      Äitini on Turbomies, vihreille uusi kampanjointi-elokuva, mini-elokuvan voisivat tehdä ja nimenä tuo.

      • Anonyymi

        Älkääpä valehdelko toisten elämästä, josta ette tiedä piumpauta. Jos itsestänne kerrotte se on ok. Tuo ap on kyllä mt-ongelmainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkääpä valehdelko toisten elämästä, josta ette tiedä piumpauta. Jos itsestänne kerrotte se on ok. Tuo ap on kyllä mt-ongelmainen!

        Niin on eikä selvästi tiedä niiden ihmisten (lue naisten) elämästä hälkäsen pöläystä joista täällä selvittää. Oikeasti kukaan vaikeista asioista selvinnyt ihminen ei arvostaisi serlapaperinpalan pyyhkäisyn vertaa jotain analyyseja tai arviointeja elämästään varsinkaan jossain nettipalstalla.


    • Anonyymi

      Ei ole kukaan vielä ennen tuota sanonut. Ehkä tarkistan itseni ammattilaisella ☺️

      • -ap siis tämä ☺️


      • nallukka41 kirjoitti:

        -ap siis tämä ☺️

        :-D taas väärä ruutu. Pitäis varmaan vähentää kahvia :D


    • Hyvä kirjoitus kyllä -ap:lta :)

      • Anonyymi

        Ei olekaan noin kauniisti kukaan anonut

        Että ylpeä. . .

        Kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan noin kauniisti kukaan anonut

        Että ylpeä. . .

        Kiitos

        Tosiaan nyt tuli väärään keskusteluun mutta lohdutan sinua nyt. Minä sanoin yhdelle ihanalle melkein päivittäin että olen hänestä ylpeä ja olen vieläkin :)
        Sinäkin siis voisit löytää jonkun joka on sinusta ylpeä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan noin kauniisti kukaan anonut

        Että ylpeä. . .

        Kiitos

        Siis sanonut

        Vai tarkoititko itteesi


    • Anonyymi

      katselin kans että mikä ap nallukka?

      -ap

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe