Erikoinen uni

Anonyymi

Yöllä näin erikoista unta, jollaista toivoisi näkevänsä vaikka joka yö.
Meille tuli jotain 20 vuotiaita opiskelijanaisia.
Saunaa lämmitettiin, naiset lähtivät jonnekin käymään ja naiset olivat suunnitelleet menevänsä saunaan, kun tulevat takaisin.
Takkahuoneessa olin vaatteet riisuttuna ja menossa saunaan, kun naiset jo palasivat meille ja jouduin väijytykseen, kun ensimmäinen nainen tuli takkahuoneeseen, jossa ilman vaatteita oli saunaan menossa.
Nainen poistui takkahuoneesta toisten naisten luo ja alkoi kuulumaan kovaa kikatusta, kun nainen kertoi muille naisille nähtyään alastoman miehen.
Sama saunaan meno toistui monta kertaa, tosiasiassa toivoin, että joku naisista yllättäisi meikäläisen alastomana koikkelehtimasta, eikä minulla mikään velvollisuus ole paniikissa vetää pyyhettä peitoksi, antaa näkyä vaan.
Hieno uni oli, harvoin tällaisia näkee.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mjoo

      Tuosta herää kysymys, että pitäisikö vain nukkua. Eli siis heti kun herää, käy taisin nukkumaan.

      (hirn)

      • Mitä se auttais? Kovasti varmasti kiihottaisi, mutta ei aloittaja unessakaan saanut naista. Pesää siis.

        Musta on aika huolestuttava, ellei saa naista edes unissa.

        Teoriassa (ja unessa) kaikki on mahdollista. Mut kun se on sielläkin mahdotonta.


    • Anonyymi

      Älä unta nää.

    • Anonyymi

      Ne on mukavia yöllisiä seikkailuja.

    • Anonyymi

      Unidssa on joskus nähdä hauskoja agentti-seikkailujakin, kuin Sam Peckinpaihin elokuvakin.. Verinen viikonloppu tai The Omega Organization, Robert Ludlumia.

    • Anonyymi

      Tuollainenkin on aika ilkeä uni: polkaiset vesipulloasi ja vitamiini-purkkiasi, nähden jännittävää kunnallista una kuin joku Robert Ludlumin Verinen Viikonloppu jo mierlessäkin... vahingossa jotenkin pikkupullon kaadat ja pitää siivota jo heti..

      stanan Omega Organizaton.

    • Anonyymi

      No jospa tuosta kehittyy jokin huima jatkokertomus tuleviin öihin.
      Itellä oli muutama vuosi sitte sellainen outo, joka toistui, se oli vähän niin ku joku realistinen, ehkä avaruus- tai rinnakkaistodellisuus- arcademaailma, jossa mulla oli jonkinlainen sankarillinen pelastustehtävä, katoin noihin aikoihin ninja-warrioria, se tuli jotenki oudosti uniin, ei sellaisenaan. Ja muistelen että ihan niinku ois ollu aamulla voipunu olo, ehkä sätkin jalkoja yön aikana niitä katellessa. Ku on tommonen tapa pelata tietokonepelejäki, että koko kroppa eläytyy mukana. Hassun näköstä sätkimistä.

    • Anonyymi

      Hoitaja-tyttöjen ihmeelliset paikat jooh, blondeja ja kaikkia kun olin rokotteessa, paljon niitä jotka eivät osaa käyttää tietokoneitaan :D

      Nahkasohvalla istuin ja odottelin :;:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe