Mitä te miehet ajattelette alistuvasta naisesta?

Anonyymi

Olen itse luonteeltani alistuva, tunnen oloni paljon turvallisemmaksi, jos mies on vahva luonne ja luontainen johtaja. Pidän päämäärätietoisista miehistä. Mielestäni vastakohdat tukevat toisiaan tässäkin. Mies on "perheen pää" ja nainen kuuntelija, joka voi kuitenkin henkisellä tasolla asettua miehen tueksi silloin kun mies on avun tarpeessa.

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alistuuko jokaiselle miehelle tarpeen tullen? Ei kovin vakuuttava partneri luonne...

    • Minä olen tottunut että nainen on pää sillä on ollut niin helliä naisia että olisivat jääneet jalkoihin, siksi on kiva kuunnella mitä toinen tahtoisi tehdä. Lisäksi omaan vahvan hoivavietin ☺️

    • Anonyymi

      Incelin fantasiakirjoitus selvästi, viimeistään tuo olkapää/tukiaspekti sen paljasti. Olet selvästi kyllä sen avun tarpeessa.

    • Anonyymi

      Jos olet varmasti sedälle alistuvainen ja haluaa saada itsensä vanhemman miehen käsiin niin olen tyytyväinen. En jätä mustelmia enkä haavoja mutta naisen pitää alistua täydellisesti siihen mitä sanon. Osaan palkita hyvin käyttäytyvää ja miellyttävää naista ja rankaisen huonosti käyttäytyvää... Missä menee ne rajat?
      Antaako nainen todella miehen käskyttää vai pillahtaako itkuun heti kättelyssä? Minä teen alusta alkaen selväksi että minä olen se pomo. Nainen saa vinkua ja vikistä miten tykkää mutta minä teen hänelle sen mitä haluan. Rangaistuksena toimii raiskaus tai vaihtoehtoisesti piiskaus. Pysyviä jälkiä en jätä mutta…olen hoitanut työkseni naisia ja osaan ojentaa heitä tarvittaessa. Ennen muinoin erilaiset seksuaalihäiriöt olivat tavallisia jolloin oli lupa laittaa naiset kuuraamaan lattioita. Rankaisin heitä tarvittaessa ankarasti että oppivat mokomat! Nykyajan naisia kun ei kukaan pakota, katuluutina menevät ravintoloissa miesten pimppuliinoina.

      • Anonyymi

        Sitten sinä heräsit prinssi pruususen unesta pitsalaatikon päältä lattialla lojuen toinen silmä rusottaen naapurin mummon käsilaukun kulmasta


    • Anonyymi

      En tykkää, nöyrä on eri asia kuin alistuvainen ja heikkotahtoinen. Nöyryys voi olla ihan jes kunha ei ole sillee että anteeksi kun olen olemassa.

    • Anonyymi

      Alistuva nainen, hmm, joskus ihan kohdallaan mutta tykkään yleensä jos nainen ottaa ohjat petileikeissä.

    • Anonyymi

      Minulle kyse ei ole ollut alistumisesta vaan siitä, että mies ottaa vastuun avioliiton jälkeisestä elämästämme.
      Itse olen huono tekemään päätöksiä ja minusta on hienoa, että olen aina voinut turvautua mieheeni.
      Hän ei ole koskaan kampittanut yhtään arkielämän mielitekoani.
      Siitä huolimatta mieheni ei ole kontrolloinut tekemisiäni tai menemisiäni millään tapaa mutta hän tietääkin minun ymmärtävän vastuuni.

      Avioliittomme 20:n vuoden tietämissä oli intiimiasioiden selvittelyn paikka.
      Mieheni otti puheeksi minun aloitteettomuuteni.
      Muutamassa viikossa löysimme tasapainon joka on näiden tuota seuranneiden 30:n vuoden aikana kehittynyt ja muuttanut muotoaan.
      Tässä vaiheessa suuri osa nautintoani on nähdä mieheni nauttivan seksistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe